Veel plezier Melke... we zullen ons best doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:05 schreef melke het volgende:
[..]
Shure![]()
Maare ik ga ff naar een vriendinnetje! Gedraag jullie allen en tot vannacht![]()
![]()
Zozo... heb jij een mannetje van 20 jaar... heb je goed gedaan danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaalIk ben even lurken en ga zo Lost kijken, daarna ben ik er weer
![]()
En Manu, lekker dinggggggg![]()
Ik ga Pareltje achterna, ook even mijn mannetje van pas 20 jaar
achterna
Mn Msn staat iig altijd beschikbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... spreken we een keer af, als je vriendje het goed vind![]()
![]()
Ik ben niet zo'n msn-er... maar zal het onthoudenquote:
Is goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n msn-er... maar zal het onthouden
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zozo... heb jij een mannetje van 20 jaar... heb je goed gedaan dan![]()
![]()
Is goed... tot later SuperMOM
Whahahaha snapte ik welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Knap he voor zo'n ouwe doos
Ik bedoelde dus mijn mannetje van al 20 jaar (schrijf ik het weer zo raar??) Nou ja al 20 jaar samen dus pffffff
![]()
Tot straks allen!!![]()
Totstraks supermammaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Knap he voor zo'n ouwe doos
Ik bedoelde dus mijn mannetje van al 20 jaar (schrijf ik het weer zo raar??) Nou ja al 20 jaar samen dus pffffff
![]()
Tot straks allen!!![]()
Vreetkliko gesignaleerd!!!! Hoi Muertequote:
Hoi FB, alles goed?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vreetkliko gesignaleerd!!!! Hoi Muerte
Oh ja, ben ik nog ffquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef Muerte het volgende:
Joehoe, mevrouw dat tafeltje staat daar niet goed hoor, dat mag vast niet van Vilola.
[afbeelding]
Zie je nou wel? Dat zei ik toch?![]()
[afbeelding]
Dat is idd erg grappigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja, ben ik nog ffHier moest ik zo om lachen!!!!
![]()
![]()
tot straks![]()
Ben niet weg hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is idd erg grappig![]()
Tot strakkies LiefBeer
Yeah Muerte is nog bij mequote:
Ik ben er ook nog hoor... soms danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Yeah Muerte is nog bij meik voelde me zo verdomd alleen...
When iám feeling blue....all i have to do....is take a look at you...........quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor... soms dan
Ik ben hier al vanaf half vier hoor en ik blijf nog wel even.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Yeah Muerte is nog bij meik voelde me zo verdomd alleen...
Superleuk dezequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:58 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Ik vermoed dat nu iedereen aan het speeddaten is?????
Then you're not soooooooo blueeeeeeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef MissJ. het volgende:
[..]
When iám feeling blue....all i have to do....is take a look at you...........![]()
Met 1 en dezelfde?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Gelukkig het was ineens zo stil.
Goed vetpan aan, bitterballen erin en MissJ. tapt een pilsje voor FB en Muerte.
Gezellie.....speeddaten.........ik heb het wel eens in 3 minuten gedaan....telt dat ook?
Tapt nog een pilsje voor Manu....(a beer)...ja sorry Manu, maar Humphrey is the man hé. Die wil Monique weer thuis.quote:
Biertjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Gelukkig het was ineens zo stil.
Goed vetpan aan, bitterballen erin en MissJ. tapt een pilsje voor FB en Muerte.
Gezellie.....speeddaten.........ik heb het wel eens in 3 minuten gedaan....telt dat ook?
Haha, ja daarna waren de minuten om en ging ik door naar de volgende....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met 1 en dezelfde?
Dank je Miss... smaakt goed![]()
....eeeh.....aait Muerte nog maar eens over zijn bolletje....ja tuurlijk knul.....speeddaten. (al noemde ik dat destijds gewoon een vluggertje)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
BiertjeBitterballetje met mosterd
Speeddaten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |