Hi Snappiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef Snaptnix het volgende:
Hai allemaal. Kom ook weer even binnenstuiven
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Snappie![]()
En ik stuif weer even wegtot later allemaal
![]()
Als het einde maandag avond is kan ik het nog zien, anders is het voor mij op zondag avond afgelopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:55 schreef M-en-A het volgende:
Internet gaat door!
Vanavond is de laatste reguliere uitzending van Hotel Big Brother, maar internet gaat nog even door. Dus mocht u van het weekend ingesneeuwd zijn en niks te doen hebben, bekijk dan de streams op www.hotelbigbrother.tv. Zaterdag bent u dan getuige van een gezellige brunch en de laatste Hollandse avond met ondermeer Sugar Lee Hooper! Maandag moeten de Hoteliers inpakken en afscheid nemen. De nodige traantjes zullen dan zeker vloeien.
Bron: Talpa
Snif... ook al was het vaak niks... toch zal ik het hotel en de streams gaan missenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:55 schreef M-en-A het volgende:
Internet gaat door!
Vanavond is de laatste reguliere uitzending van Hotel Big Brother, maar internet gaat nog even door. Dus mocht u van het weekend ingesneeuwd zijn en niks te doen hebben, bekijk dan de streams op www.hotelbigbrother.tv. Zaterdag bent u dan getuige van een gezellige brunch en de laatste Hollandse avond met ondermeer Sugar Lee Hooper! Maandag moeten de Hoteliers inpakken en afscheid nemen. De nodige traantjes zullen dan zeker vloeien.
Bron: Talpa
Maandagavond, als de hoteliers het gala hebben, gaat een productieploeg het hotel afbreken... dus geen streams meer lijkt me.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als het eide maandag avond is kan ik het nog zien, anders is het voor mij op zondag avond afgelopen.
Tot later.:Wquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Snappie![]()
En ik stuif weer even wegtot later allemaal
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snif... ook al was het vaak niks... toch zal ik het hotel en de streams gaan missen![]()
Hoi FBquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef Foreverblue het volgende:
Monique leest de vragen voor het speeddaten op... die op het kaartje staan.
Bijvoorbeeld: "Wat is je leeftijd", "Hoeveel heb je op je bankrekening".
[afbeelding]
Hallo allemaal
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb al een werkloosheidsuitkering aangevraagd voor mijn cap duim.
![]()
Hahahaha... ik heb mijn capvinger alvast laten verzekeren voor BB6quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
Ga ik gewoon de BBBE streams kijken, nu zit ik constant te switchen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snif... ook al was het vaak niks... toch zal ik het hotel en de streams gaan missen![]()
Na HBB wil ik het rustig aan gaan doen met streams kijken... anders blijf ik aan de gangquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga ik gewoon de BBBE streams kijken, nu zit ik constant te switchen.
Oeh, goed idee FB, zou dat via flugeltje kunnen denk je, misschien krijgen we dan wel een lagere premie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha... ik heb mijn capvinger alvast laten verzekeren voor BB6![]()
Ach dat zei ik ook, maar ben nu al verslaafd aan BBBEquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Na HBB wil ik het rustig aan gaan doen met streams kijken... anders blijf ik aan de gang
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef Snaptnix het volgende:
Hai allemaal. Kom ook weer even binnenstuiven
Ik heb expres nog haast niks van BBBE gezien... ter zelfbeschermingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach dat zei ik ook, maar ben nu al verslaafd aan BBBE![]()
Groepskorting voor de cappers.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oeh, goed idee FB, zou dat via flugeltje kunnen denk je, misschien krijgen we dan wel een lagere premie.![]()
Dan zou ik mezelf maar heel hoed beschermen als ik jou was, 1x kijken en je hangt weer vastquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb expres nog haast niks van BBBE gezien... ter zelfbescherming![]()
Ik hoorde vanmiddag Wilma zeggen dat ze maandag om 12.00 uur de koffers ingepakt klaar moeten hebben staan. Dus wanneer de streams dan op slot gaan moeten we ook maar weer afwachtenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maandagavond, als de hoteliers het gala hebben, gaat een productieploeg het hotel afbreken... dus geen streams meer lijkt me.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
Je bent niet helemaal in orde als je een kliko wilt omhelzen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef Muerte het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Anita, maar ze is niet bang, ik zou het persoonlijk niet aandurven om Viola een knuffel te geven.![]()
[afbeelding]
Brrr.. moet er niet aan denken om met 125 kilo doorrookte, en bewegende walvis blubber in mijn armen te staan en dan dat geluid wat ze maakt, zou bij mij nog zeker minuten lang in mijn oren vibreren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:09 schreef frizti het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal in orde als je een kliko wilt omhelzen.![]()
Uhmm. ja dusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef Grimbos het volgende:
euh. domme vraag misschien: bestaat dit forum al de hele tijd dat HBB duurt?
Op tijd om de laatste dagen nog mee te doen in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Grimbos het volgende:
ow... oke... nog net op tijd ontdekt dus...
Welnee joh, wij hebben gewoon geen leven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:37 schreef Grimbos het volgende:zijn jullie zo verslaafd dat jullie zelfs BB Belgie gaan volgen?
Ik kus jou met liefde hoor Muertequote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik kus jou met liefde hoor Muerte![]()
Of was het geen hint?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik kus jou met liefde hoor Muerte![]()
Of was het geen hint?![]()
Muerte is toevallig wel een heldquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef Muerte het volgende:
Joehoe, mevrouw dat tafeltje staat daar niet goed hoor, dat mag vast niet van Vilola.
[afbeelding]
Zie je nou wel? Dat zei ik toch?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef Muerte het volgende:
Joehoe, mevrouw dat tafeltje staat daar niet goed hoor, dat mag vast niet van Vilola.
[afbeelding]
Zie je nou wel? Dat zei ik toch?![]()
[afbeelding]
Muerte een heldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Muerte is toevallig wel een held![]()
Maar jij krijgt ook wel een kusje van mij hoor lieverd
![]()
Ze zijn bezig met alles klaar zetten voor de speedate avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |