Ziet er niet uit!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:48 schreef Foreverblue het volgende:
De kimono van Viola is binnen gekomen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat niet? Die kimino niet of Viola niet? Of allebei niet?quote:
Ik vind die kimono niks. En over Viool is mijn mening al langer bekend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat niet? Die kimino niet of Viola niet? Of allebei niet?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef Foreverblue het volgende:
De vrouwen nemen een petje af voor Viola... want die zit steeds alles te slepen en te verplaatsen
[afbeelding]
Whahahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Snaptnix het volgende:
Wat zei Viola nou. Mijn man was 8 jaar gestopt, maar toen ontmoette ie mij. Arme man is van schrik spontaan weer gaan roken
Hij heeft toch ook iets met de luchtwegen, lijkt het me niet echt verstandig om te gaan roken. Maar van de andere kant sta je toch naast die schoorsteen, dus dan rook je ook genoeg meequote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Snaptnix het volgende:
Wat zei Viola nou. Mijn man was 8 jaar gestopt, maar toen ontmoette ie mij. Arme man is van schrik spontaan weer gaan roken
Its so funnyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:45 schreef M-en-A het volgende:
Money.... Money... Money....![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
Hoi Hoi Aquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Pareltje. Ja het is nog even experimenteren allemaal. En gelukkig kwam er net een goed stukje stream voorbij
![]()
Hallo Muertequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oww jammer heb ik niet gezien, zal haar wel flink door de mangel gehaald hebben danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef Manu82 het volgende:
Paul de Leeuw zit Viola gisteren nog even af te zeiken in Pauls Punt
Hoi White_Pearl, was leuk om te zien he?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo Muerteik zag het toevallig net op de streams, die 2 gekken was weer leuk
Ja was leuk, ze deden het perfectquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi White_Pearl, was leuk om te zien he?![]()
Viel mee, 2 zinnen iets met dat ze zelf de hele Lakeside kon vullen ofzo, en hij staat online en zijn de eerste paar zinnenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Oww jammer heb ik niet gezien, zal haar wel flink door de mangel gehaald hebben dan![]()
Ik heb je foto's even gebruikt voor experimenteren Muertequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi White_Pearl, was leuk om te zien he?![]()
Ow ach ja echt iets voor hem, ik wist ook dat hij weer op tv kwam in maart maar dacht zal wel gewoon Zaterdags zijn, niet dusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Viel mee, 2 zinnen iets met dat ze zelf de hele Lakeside kon vullen ofzo, en hij staat online en zijn de eerste paar zinnen
Tuurlijk is altijd goed, ga je gang maar hoor, experimentjes zijn leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb je foto's even gebruikt voor experimenteren Muerte
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |