quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:02 schreef MissJ. het volgende:
Frizti, je word vermeld op de TalpaSite bij Dagboek!!!!!!! Geen naam wel vermelding van je cap.
Cool.
Buiten ook koel trouwens....
Ja, dat was van de week op de TV dat het is de zuidwesthoek vreselijk weer was en je 15 kilometer verderop in de zon kon liggen bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik woon wel degelijk in het westen namelijk een kilometer of 8 van Rotterdam.![]()
Grappig is dat he?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ja, dat was van de week op de TV dat het is de zuidwesthoek vreselijk weer was en je 15 kilometer verderop in de zon kon liggen bij wijze van sprekenmaar ik woon zo'n 60 kilometer hoger
![]()
Sneeuw is altijd heel erg mooiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Grappig is dat he?
Nog eentje dan.
[afbeelding]
Zeker weten, maar helaas ook wel eens erg lastig, vraag maar aan de NS.quote:
Die hebben altijd wat te zeiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zeker weten, maar helaas ook wel eens erg lastig, vraag maar aan de NS.![]()
Dat klopt helemaal, maar ik ben wel afhankelijk van de trein.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Die hebben altijd wat te zeiken.
Of het is te koud, te warm, te nat, te droog, teveel bladeren.
Ik heb ze even opgeslagen, ff kijken of er wat leuks van te maken is met wat geknutselquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Grappig is dat he?
Nog eentje dan.
[afbeelding]
Ga je alvast je kerstkaarten in elkaar knutselen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb ze even opgeslagen, ff kijken of er wat leuks van te maken is met wat geknutsel![]()
Dat is nu eens een goed ideequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ga je alvast je kerstkaarten in elkaar knutselen?![]()
Moet straks toch naar buiten, neem mijn camera wel mee, misschien zie ik nog wat leuks.quote:
Werkse Muertequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:30 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik moet weg, alles gaat gewoon door vandaag, dus ik word gewoon op de afgeproken tijd verwacht, hoop rond een uur of 4 weer hier te zijn.![]()
werk zequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:30 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik moet weg, alles gaat gewoon door vandaag, dus ik word gewoon op de afgeproken tijd verwacht, hoop rond een uur of 4 weer hier te zijn.![]()
Werk ze, en maar hopen dat de treinen het doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:30 schreef Muerte het volgende:
Gelukt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, ik wil ff iets testen..... mijn eerste gifje
[afbeelding]
morgen Snappiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
Hai
Kom ook even binnenwaaien, nieuwe topic draait weer. Dus Ferri en co kunnen weer terecht
You'got mail.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
Hai
Kom ook even binnenwaaien, nieuwe topic draait weer. Dus Ferri en co kunnen weer terecht
Ha Snappie, ik was even aan de knutselquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
Hai
Goeiemiddag inmiddels newsiequote:
Ach, nee heb je...ja kan je krijgen.quote:
We wachten braaf afquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ach, nee heb je...ja kan je krijgen.Ik ben toch altijd lief geweest.
Met gifjes aan het stoeien zag ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ha Snappie, ik was even aan de knutsel
Het cappen gaat je goed a inmiddels newsie, zie je wel dat je het onder de knie zou krijgenquote:
Yep dankzij nachtzusterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het cappen gaat je goed a inmiddels newsie, zie je wel dat je het onder de knie zou krijgen
Vanwege de vogelgriepquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:30 schreef cuall het volgende:
Hallo, waarom hoor ik alleen maar vogeltjes op de streams?![]()
Daarom probeer ik ze juist te ontlopen, dat valt op deze manier niet mee.quote:
You've got mailquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:38 schreef regenworm het volgende:
We mogen weer eens niet alles zien en horen wordt gek van deze regie.
Nog een paar dagen en dan zijn we er vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |