Goedemorgen frizti.quote:
Heb jij toevallig nog caps van het hotel van de week bordje van John, Ferri en Monique?quote:
Geen idee, ga wel even voor je zoeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog caps van het hotel van de week bordje van John, Ferri en Monique?
Goedemorgen regenworm.quote:
Niet verkeerd, zijn ze ook ergens te zien?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:00 schreef regenworm het volgende:
Vannacht is er een feestje in Zweden geweest was erg gezellig 64 caps gevonden.
Bedankt, nu zoek ik er nog eentje van John...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:57 schreef Muerte het volgende:
Bedoel je deze?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morguhquote:
Weet je nog wanneer John hotelier v/d week was? Dan kan ik wat makkelijker zoeken, ik heb mijn caps allemaal op datum opgeslagen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Bedankt, nu zoek ik er nog eentje van John...
Op mijn HD maar ik ga alles op VOL zetten omdat dit forum toch over een aantal dagen dicht gaat. En daarna het archief in dan kijkt er toch niet niemand meer naar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet verkeerd, zijn ze ook ergens te zien?
Als ik me niet vergis in de week van de 20ste februari.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Weet je nog wanneer John hotelier v/d week was? Dan kan ik wat makkelijker zoeken, ik heb mijn caps allemaal op datum opgeslagen.
Mooi dat maakt het zoeken een stuk makkelijker, ik ga weer even voor je zoeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis in de week van de 20ste februari.
Aha, ok!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op mijn HD maar ik ga alles op VOL zetten omdat dit forum toch over een aantal dagen dicht gaat. En daarna het archief in dan kijkt er toch niet niemand meer naar.
Stop maar met zoeken, ik heb er zelf eentje gevonden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mooi dat maakt het zoeken een stuk makkelijker, ik ga weer even voor je zoeken.
Graag gedaan, was geen moeite.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Stop maar met zoeken, ik heb er zelf eentje gevonden.
Toch bedankt voor de moeite.
Graag, erg aardig van je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal je waarschuwen als het er op staat.
Nice!quote:
quote:
Kan je beter even wachten, iets 2 keer doen terwijl het niet nodig is, lijkt me vervelend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
probeer een eigen topic forum op VOL te krijgen.
Daarom wacht ik even met posten anders moet ik het 2x keer doen.
Goedemorgen Athalon, wat temperatuur betreft heb ik geen idee, ben nog niet buiten geweest, maar dat komt zo, moet namelijk zo nog even werken, brrr.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef Athalon het volgende:
Goedemorgen boeren, burgers en buitenlui.![]()
Hier is de Temp -1,5, Grijze lucht en windstil, nu is er
met croissants ham en kaas, daarna een goede grote sigaar
![]()
Mogg Muerte, In het westen trekt het nu ook snel dicht met mistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:41 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen Athalon, wat temperatuur betreft heb ik geen idee, ben nog niet buiten geweest, maar dat komt zo, moet namelijk zo nog even werken, brrr.
Morguhquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef Athalon het volgende:
Goedemorgen boeren, burgers en buitenlui.![]()
Hier is de Temp -1,5, Grijze lucht en windstil, nu is er
met croissants ham en kaas, daarna een goede grote sigaar
![]()
Hmm.. denk dat ik maar eens naar de telefoon grijp, hier ligt al een flink pak sneeuw en als het dan ook nog gaat misten, heb ik weinig zin om voor een vergadering van een uurtje of twee, op pad te gaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:43 schreef Athalon het volgende:
[..]
Mogg Muerte, In het westen trekt het nu ook snel dicht met mistdus dat wordt straks zeuren
![]()
Mogge Frizti, je was weer vroeg deze dag zag ikquote:
Hier is het vrij sneeuwvrij, althans de wegen en voetpaden. Maar een paar honderd meter verderop zie ik het bos en dat is nog helemaal wit, net zoals de parkjes hier wat een bijzonder mooi gezicht isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hmm.. denk dat ik maar eens naar de telefoon grijp, hier ligt al een flink pak sneeuw en als het dan ook nog gaat misten, heb ik weinig zin om voor een vergadering van een uurtje of twee, op pad te gaan.![]()
Ik moet nog boodschappen doen vandaag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:49 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hier is het vrij sneeuwvrij, althans de wegen en voetpaden. Maar een paar honderd meter verderop zie ik het bos en dat is nog helemaal wit, net zoals de parkjes hier wat een bijzonder mooi gezicht is, behalve als je er doorheen moet
![]()
![]()
ik zit lekker te wachten het aantal caps neemt alleen maar toe.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kan je beter even wachten, iets 2 keer doen terwijl het niet nodig is, lijkt me vervelend.
De ega is om negen uur met mijn onze vriendin boodschappen gaan doen en die verwacht ik om een uur of half elf terug. Trouwens het slaat hier nu totaal dicht van de mist en dat binnen een kwartiertje.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen vandaag.![]()
Bij ons ligt niks (omgeving Haarlem)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:01 schreef Muerte het volgende:
Uitzicht vanuit mijn computer kamer.
[afbeelding]
Nu dan woon jij niet in het westen, zo erg is het bij lange na niet, de wegen zijn hier gewoon schoon, maar gisteren en vannacht is er geen sneeuw gevallen en gisteren is het de hele dag + 5 á 6 graden geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:01 schreef Muerte het volgende:
Uitzicht vanuit mijn computer kamer.
[afbeelding]
Ik woon wel degelijk in het westen namelijk een kilometer of 8 van Rotterdam.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:03 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nu dan woon jij niet in het westen, zo erg is het bij lange na niet, de wegen zijn hier gewoon schoon, maar gisteren en vannacht is er geen sneeuw gevallen en gisteren is het de hele dag + 5 á 6 graden geweest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |