Eindelijk iemand die het ziet! leuk he?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet! leuk he?![]()
MissJ, volgens mij zie jij ze vliegenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:55 schreef MissJ. het volgende:
Bij de jongens op de slaapkamer hoor ik vogels fluiten?????
Die is over 2 dagen weer terug.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Maar de originele versie was ook mooi
![]()
Whehequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:57 schreef Sjet het volgende:
Ook Ferri een tandje lager gezet, speciaal voor Pearl![]()
[afbeelding]
Ik heb nu nog wat anders gemaakt..... ik geloof dat ik nu begrepen heb wat Frizti bedoelde.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wheheis beter zo Sjet dank je
![]()
dat kenne me ouwe oogies niet meer hebben whahaha lollll![]()
Ja precies nu gaat tie in de juiste volgordequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb nu nog wat anders gemaakt..... ik geloof dat ik nu begrepen heb wat Frizti bedoelde.....
[afbeelding]
Nah ik ook ben ook donker en blauw getint lolllquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb donker haar en blauwe ogen.......het ideaalbeeld van ferry!![]()
Is het al vrijdag danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef melke het volgende:
Hoe is het hier? Het is weeeeekend!!!
Hier is het goehoedddd!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef melke het volgende:
Hoe is het hier? Het is weeeeekend!!!
Met mij is het topquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hier is het goehoedddd!!ik weet niet hoe het met alle andere fokkers is maar met mij goed
![]()
met jou ook?
en ja! weekend! lekker hé!
Aso he! Hij voelde zich nu volgens mij sterk omdat iemand met hem mee lulde. Wij kunnen rellen, maar dat sloeg echt alles!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
heb het teruggelezen
stelletje terroristen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:18 schreef melke het volgende:
[..]
Aso he! Hij voelde zich nu volgens mij sterk omdat iemand met hem mee lulde. Wij kunnen rellen, maar dat sloeg echt alles!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef melke het volgende:
[..]
Hee wormpje! Dat BB Zweden, is dat een of andere naakte BB?
Ja, ze hebben ze wel op de looks geselecteerd hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Melke het is een "gewone" BB.
In de pers is al veel kritiek geweest op deze BB.
Te veel extreme figuren bij elkaar.
Ja wie denkt hij wel niet dat hij is he! Maar goed, weet wel wie het zegt he.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]en dan noemde hij je ook nog kneus, dat mag ik alleen
![]()
ja, maar was bijna aan het denken dat mensen mij gaan gelovenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:21 schreef melke het volgende:
[..]
Ja wie denkt hij wel niet dat hij is he! Maar goed, weet wel wie het zegt he.![]()
Ik lig er niet van wakker. Sta boven zulke mensenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar was bijna aan het denken dat mensen mij gaan gelovendit is al de 2e die mijn uitspraken over neemt
Dat niet alleen maar er zit er één bij die is knettergek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ze wel op de looks geselecteerd he![]()
Hoezo is ze dan knettergek? Vind je vast en zeker wel leuk hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar er zit er één bij die is knettergek.
Zeker als dronken is Jessica blond en loopt er altijd luchtig bij.
Ja?! Wat staat er op de planning?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx![]()
En al helemaal klaar voor t weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |