quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Laf?Op mijn leeftijd heb al meer dan 3 minuten nodig om....
En al dat gedoe voor een vingerhoedje stijfsel en een beetje jeuk aan mijn snikkel. Neuh, dan ga ik wel 3 minuten gratis winkelen.
Hahahahahahahahahaha. Ga wel met je mee, gaan we samen naar Ikea.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
En al dat gedoe voor een vingerhoedje stijfsel en een beetje jeuk aan mijn snikkel. Neuh, dan ga ik wel 3 minuten gratis winkelen.
Tsja, misschien als je wat ouder bent? Wil ik je wel begeleiden en je beschermen tegen de boze buitenwereldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:09 schreef SuperMOM het volgende:
Ken Joppe niet? Maar ja mag ook niet buiten Amsterdam komen van mijn moeder![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nieuw toetsenbord aanschaffen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
dienstmedeing ik kan de etter naast de k niet meer typen dus die moet je er maar bij denken
Ik ga niet weer mijn brief plaatsen... je weet wel welkequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
dienstmedeing ik kan de etter naast de k niet meer typen dus die moet je er maar bij denken
Die had je toch onder je CTRL+V staan? Gebruik anders het hulptoetsenbord in het menu toegankelijkheid en copy paste hem dan onder je CTRL+Vquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
De etter naast de k???? ooooh die klote L weerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
ja, doe ik normaa ook maar heb daar niet atijd zin in as ik fast typequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die had je toch onder je CTRL+V staan? Gebruik anders het hulptoetsenbord in het menu toegankelijkheid en copy paste hem dan onder je CTRL+V
Is goed, in september ben ik jarig, als jij me begeleid durf in misschien wel buiten Amsterdam de boze buitenwereld in (ben dan tenslotte een jaartje ouder dan hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tsja, misschien als je wat ouder bent? Wil ik je wel begeleiden en je beschermen tegen de boze buitenwereld![]()
Luie flikker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, doe ik normaa ook maar heb daar niet atijd zin in as ik fast type
Ja snap ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, doe ik normaa ook maar heb daar niet atijd zin in as ik fast type
Dat zou inderdaad uniek zijn, ik heb van mijn leven nog nooit een stap in een Ikea winkel gezet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:11 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha. Ga wel met je mee, gaan we samen naar Ikea.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
quote:
Hahahaha, je moest eens weten hahahahaha. Logjes vol heb ik over de Ikea. Mijn man haat die winkel! Ik had zelfs een Ikeabevalling....hahahaha.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad uniek zijn, ik heb van mijn leven nog nooit een stap in een Ikea winkel gezet.
En nu vind iedereen mij een vreemd figuur, maar ik meen het echt ben er nog nooit binnen geweest en heb nog nooit iets van dat bedrijf in mijn huis gehad.
Niet??? Wat ben jij voor vreemd figuur dan??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad uniek zijn, ik heb van mijn leven nog nooit een stap in een Ikea winkel gezet.
En nu vind iedereen mij een vreemd figuur, maar ik meen het echt ben er nog nooit binnen geweest en heb nog nooit iets van dat bedrijf in mijn huis gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |