Het is idd nogal eigenaardig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja maar ja maar....... HOEZO niet kunnen opvoeden???
Als ieder ander je zo zou uitschelden of je in je gezicht zou spugen of zou uitschelden zou den die ouders dat toch ook niet pikken. Waarom dan van een kind wel? Toch niet omdat ze nog klein zijn en het nog niet weten? Neeeee, kan niet.... daarvoor zijn ze juist klein.... omdat ze het niet weten en het DUS moeten leren. En gauw ook.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit TT vergeten aan te passen :S
Pardón..??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het is idd nogal eigenaardig.![]()
Laatst ook dat kind van een jaar of 5 die zn moeder constant uitschold voor bitch en whore enzo.![]()
![]()
![]()
ja dat was echt ongelofelijk. En toen die moeder wilde ingrijpen kreeg ze een klap in d'r gezicht: bloedneus en tand door de lip.quote:
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
wat doet die slak van spongebob toch altijd bovenaan deze topics![]()
Gerrit heerschtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Had dat hier al wel es met vriendjes van EW. Hij keek me dan wat onthutst aan als kinderen tegen hun moeder tekeer gingen (of gaan).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Laatst ook dat kind van een jaar of 5 die zn moeder constant uitschold voor bitch en whore enzo.![]()
![]()
![]()
jaaaa, dat doet ie.... hij zegt miauwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:44 schreef Genverbrander het volgende:
oh wacht ik zie m aldie slak die miauw zegt
![]()
ja, ik vind Spongebob maar een domme ADHD lul. Maar Gerrit...quote:
Gerrit is de Shit!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dat was een teken van boven om daar ter plekke eens even ADHD te gaan doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
wat bedoel je?
spongebobI love it
Ik had mn vriendje voor valentijn een helium spongebobballon gegeven
's nachts ging ie ineens boven ons bed zweven, we schrokken ons een ongeluk
![]()
Ik denk dat wij behoorlijk dezelfde lijn volgen wat opvoeding betreft ( en de ideeën erover ).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had dat hier al wel es met vriendjes van EW. Hij keek me dan wat onthutst aan als kinderen tegen hun moeder tekeer gingen (of gaan).
Moest soms ook weleens lachen met de mededeling dat hij het niet in zijn hoofd zou halen.
En dat terwijl wij ook best wel eens taal in de mond hebben die eigenlijk niet kan. Maar wel in een grap of in maffe opmerkingen over en weer. Nooit echt schelden in negatieve zin. We zijn heel vrij hier. Maar de grens wordt wel streng aangegeven. Heb er vaak maar een blik voor nodig. En als die genegeerd wordt...... tja.... dan is het opeens niet gezellig meer. Dat ligt heel subtiel.
Maar dat kan ook met grotere kinderen. Bij hele kleintjes moet je vaak het subtiele aan het duidelijke koppelen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, ik vind Spongebob maar een domme ADHD lul. Maar Gerrit...![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was een teken van boven om daar ter plekke eens even ADHD te gaan doen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was een teken van boven om daar ter plekke eens even ADHD te gaan doen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:48 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik denk dat wij behoorlijk dezelfde lijn volgen wat opvoeding betreft ( en de ideeën erover ).
Mijn oudste heeft dezelfde reactie als hij weleens hoort wat z'n vriendje tegen z'n moeder 'kan/mag' zeggen.
piquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:54 schreef Genverbrander het volgende:
Ok dromenvanger, klinkt goed, maar in hoeverre spelen getallen daar dan een rol in? kun je beschrijven wat ze voor jou betekenen?
Dat verklaart allesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat idee had ik hiervoor ook al.
Maar ik ben dan ook een andersombounty
quote:
0123456789 moet het zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Dromenvanger het volgende:
En zo gaan alle mensen met de flow ooit
01234567890
Of 123456789
Welke van de 2
En toch vermoed ik dat ik je begrijp......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee, maar het heeft wel een specifiek effect op een persoonlijkheid en bepaalde leerprocessen die dat als instrument gebruiken en verduidelijken. maw... er zitten lessen aan verbonden die je op een andere manier niet kunt krijgen. Ga ik weer. Ingewikkeld en vaag.
![]()
Okeyquote:
dat is echt een VET nummerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Beastie Boys - Fight for your right, To party!!!!!
![]()
Staat op dus nu![]()
Inderdaad vet nummerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is echt een VET nummermaar als je toch iets vets wilt doen met je comp DV moet je er gewoon een 2de monitor aanhangen... werkt veel fijner dan 2 pcs
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ook zo wat eten.
Heb drink-ontbijt vergeten mee te nemen.
Ik ga zo sinasappel eten en wat brood. Eten is belangrijk
Heb rave party 2 opstaan nu
Lekkere muziek. Toen ik vroeger naar de peppermill ging, was dat altijd big party daar. Met laser-shows. Eerste keer discotheek stond ik met grote ogen te kijken. Als ik nu naar de peppermill ga ben ik te oud
quote:
In Zwollywood is er helemáal geen disco meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
HIer komt een nieuwe discotheek voor 30 plussers.
La diligence, een koetsen-museum van oorsprong. Passen ook rond de 5000 mensen in. Gaan ze helemaal verbouwen. Dus dan is er tenminste iets voor de "oudere" generatie.
ik ga nu vaak naar normale discotheken omdat me vriendin pas 18 is. maar zodra ze 21 is gaan we naar tenten voor wat oudere mensen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
HIer komt een nieuwe discotheek voor 30 plussers.
De deligence, een koetsen-museum van oorsprong. Passen ook rond de 5000 mensen in. Gaan ze helemaal verbouwen. Dus dan is er tenminste iets voor de "oudere" generatie.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga nu vaak naar normale discotheken omdat me vriendin pas 18 is. maar zodra ze 21 is gaan we naar tenten voor wat oudere mensen.
loop nu tussen de kids van 14/15 die doen alsof ze 16 zijn
Was in de aanbieding hè, bij Ah....ik vind het ook lekkerder om het zélf te bakken...weet je idd tenminste dat het niet al eeuwen daar rondligt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb gisteren ook shoarma gehad
Zelf-gemaakte van albert Heyn. Die van de shoarma-tenten krijg ik niet goed door mijn keel. Alsof het vlees bedorven is altijd. Dat schaap dat hangt ook meestal 3 jaar in die zaak
Ik vertrouw het niet als zo'n schaap weken aan het spit hangt. Bacteriën
Om een voedselvergiftiging van op te lopen.
Ik heb het niet gekocht dus of het in de aanbieding was weet ik niet, dacht wel dat ik in de folder van albert heyn shoarma zag staanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef gaai het volgende:
[..]
Was in de aanbieding hè, bij Ah....ik vind het ook lekkerder om het zélf te bakken...weet je idd tenminste dat het niet al eeuwen daar rondligt.
moeilijk in toom te houden, zo eigenwijs dat je met je handen in het haar zit...... dat zijn zaken waar ik mij iets bij voor kan stellen, maar gebruik van termen zoals je hierboven noemt....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
moeilijk in toom te houden, zo eigenwijs dat je met je handen in het haar zit...... dat zijn zaken waar ik mij iets bij voor kan stellen, maar gebruik van termen zoals je hierboven noemt....
Hoe komt een kind van 5 aan die termen ??
Persoonlijk ben ik dan (voorbarig ?) geneigd te geloven dat er dan per definitie al iets mis is bij de ouders zelf.
quote:Misschien hou ik die van mij in sommige opzichten te "onschuldig/klein", maar als mijn zoontje van 6 uitgescholden/geplaagd wordt dan scheldt hij nog steeds in termen als "maar jij hebt een apenhoofd" of "jij bent een appelflap !".
dat roep ik ook nog steedsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
moeilijk in toom te houden, zo eigenwijs dat je met je handen in het haar zit...... dat zijn zaken waar ik mij iets bij voor kan stellen, maar gebruik van termen zoals je hierboven noemt....
Hoe komt een kind van 5 aan die termen ??
Persoonlijk ben ik dan (voorbarig ?) geneigd te geloven dat er dan per definitie al iets mis is bij de ouders zelf.
Misschien hou ik die van mij in sommige opzichten te "onschuldig/klein", maar als mijn zoontje van 6 uitgescholden/geplaagd wordt dan scheldt hij nog steeds in termen als "maar jij hebt een apenhoofd" of "jij bent een appelflap !".
tss mijn moeder noemt alle lokale kranten suffertjes dus zo gek is het niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Genverbrander het volgende:
Mensen zijn kwaad op mij doordat ik in de RvdB-thread bij wijze van grapje de brabantse kranten heb weggezet als 'Brabantse suffertjes'. Is dit echt zo onacceptabel vinden jullie?
Nee, want je doelt hiermee niet op Brabanders in het algemeen! Dus ik vind dat verkeerd geinterpreteerd en onterecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Genverbrander het volgende:
Mensen zijn kwaad op mij doordat ik in de RvdB-thread bij wijze van grapje de brabantse kranten heb weggezet als 'Brabantse suffertjes'. Is dit echt zo onacceptabel vinden jullie?
hehe als de dok het zegt zal het wel goedkomen. ik heb er ook vaker van gehoord.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
GVD (sorry)
nou had Isabella net WEER dat paars aanlopen en wegvallen alsof ze flauw valt. Ze heeft dan nodig om bij te komen. Ik kan niet begrijpen dat de dokter dit normaal vind. Ik krijg elke keer de zenuwen!
Ze had zich net bezeerd. En als ze haar zin niet krijgt of zich bezeert krijgt ze dit
Reageer nou eens even NIET als ze dit doet. Doe nonchalant.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
GVD (sorry)
nou had Isabella net WEER dat paars aanlopen en wegvallen alsof ze flauw valt. Ze heeft dan nodig om bij te komen. Ik kan niet begrijpen dat de dokter dit normaal vind. Ik krijg elke keer de zenuwen!
Ze had zich net bezeerd. En als ze haar zin niet krijgt of zich bezeert krijgt ze dit
Ik deed net heel rustig maar bleef tegen haar praten. Maar als ze dat heeft ben ik bang dat ze neervalt of zo en daarom pak ik haar op. En ik blijf altijd wachten tot ze een beetje lang achter blijft. Zo ja, dan zegt iets in mij dat ik haar op moet pakken (schijnbaar instinct of zo)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef CarDani het volgende:
[..]
Reageer nou eens even NIET als ze dit doet. Doe nonchalant.
Ik denk sterk dat ze op jou reageert Barpje![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Genverbrander het volgende:
hey maar BarraCupra, jij bent dus een boarder?
mja misschien toch fout. snap dat het moeilijk is ...en wie ben ik om te zeggen hoe jij moet reageren (ik heb een piemel en ik heb geen kinderen)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik deed net heel rustig maar bleef tegen haar praten. Maar als ze dat heeft ben ik bang dat ze neervalt of zo en daarom pak ik haar op. En ik blijf altijd wachten tot ze een beetje lang achter blijft. Zo ja, dan zegt iets in mij dat ik haar op moet pakken (schijnbaar instinct of zo)
ik doe echt niet hysterisch of panisch hoor, maar wil gewoon snel handelen. het is werkelijk een eng gezicht.
Ik heb jouw kindje niet gezien, maar het lijkt op gevallen die ik wèl heb gezien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
GVD (sorry)
nou had Isabella net WEER dat paars aanlopen en wegvallen alsof ze flauw valt. Ze heeft dan nodig om bij te komen. Ik kan niet begrijpen dat de dokter dit normaal vind. Ik krijg elke keer de zenuwen!Ze had zich net bezeerd. En als ze haar zin niet krijgt of zich bezeert krijgt ze dit
Hmm ja, ik snap het. Zou ik ook hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik deed net heel rustig maar bleef tegen haar praten. Maar als ze dat heeft ben ik bang dat ze neervalt of zo en daarom pak ik haar op. En ik blijf altijd wachten tot ze een beetje lang achter blijft. Zo ja, dan zegt iets in mij dat ik haar op moet pakken (schijnbaar instinct of zo)
ik doe echt niet hysterisch of panisch hoor, maar wil gewoon snel handelen. het is werkelijk een eng gezicht.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja misschien toch fout. snap dat het moeilijk is ...en wie ben ik om te zeggen hoe jij moet reageren (ik heb een piemel en ik heb geen kinderen)
Dat zei de dokter ook (weet van de situatie)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hmm ja, ik snap het. Zou ik ook hebben.![]()
Maar dat ze zo prikkelbaar is komt ook omdat ze voelt/ruikt/proeft dat er spanningen zijn in het gezin.
Even terug zoeken !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:46 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Heb je mijn verhaaltje aan jou nog gelezen Mirage?
en mijn excuses?quote:
Ja Mir, maar het is wel heel moeilijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb jouw kindje niet gezien, maar het lijkt op gevallen die ik wèl heb gezien.
Met een slag om de arm is mijn gedachte... de vetgedrukte zin is een deel van het vorotbestaan van het probleem.
Dus niet de oorzaak zelf !!
Maar ik denk zeker dat het bijdraagt aan het voortbestaan. (cirkeltje)
Wat voor effect het ook heeft.. haar gedrag hééft effect op jou.
En als ze het daar al niet voor doet, dan brengt de paniek de uit jouw straalt haar al verder over het randje.
Mensen zitten technisch gewoon zo in elkaar dat als je flauwvalt je automatisch weer adem haalt... en voordat je stikt vàl je flauw.
Zolang er dus geen dopje of speelgoed in haar keel zit dat haar luchtpijp afsluit zal ze dus níet stikken.
Laat het los, laat haar liggen en ga thee zetten voor jezelf.
Als je jezelf 3 keer ertoe kan zetten vooral géén paniek te krijgen en net te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. het brengt je niet van je stuk, het haalt je niet uit je routine of uit datgene wat je wilde doen... het zal echt in nó time over zijn.
Je doet hier zowel jezelf als háár een groot plezier mee.
Doe het dus voor je kindje.
Jaaaaaaaaaaquote:
hoest met Aiden?quote:
hAHA droompje.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb gisteren ook shoarma gehad
Zelf-gemaakte van albert Heyn. Die van de shoarma-tenten krijg ik niet goed door mijn keel. Alsof het vlees bedorven is altijd. Dat schaap dat hangt ook meestal 3 jaar in die zaak
Ik vertrouw het niet als zo'n schaap weken aan het spit hangt. Bacteriën
Om een voedselvergiftiging van op te lopen.
Thanx Miragequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb jouw kindje niet gezien, maar het lijkt op gevallen die ik wèl heb gezien.
Met een slag om de arm is mijn gedachte... de vetgedrukte zin is een deel van het vorotbestaan van het probleem.
Dus niet de oorzaak zelf !!
Maar ik denk zeker dat het bijdraagt aan het voortbestaan. (cirkeltje)
Wat voor effect het ook heeft.. haar gedrag hééft effect op jou.
En als ze het daar al niet voor doet, dan brengt de paniek de uit jouw straalt haar al verder over het randje.
Mensen zitten technisch gewoon zo in elkaar dat als je flauwvalt je automatisch weer adem haalt... en voordat je stikt vàl je flauw.
Zolang er dus geen dopje of speelgoed in haar keel zit dat haar luchtpijp afsluit zal ze dus níet stikken.
Laat het los, laat haar liggen en ga thee zetten voor jezelf.
Als je jezelf 3 keer ertoe kan zetten vooral géén paniek te krijgen en net te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. het brengt je niet van je stuk, het haalt je niet uit je routine of uit datgene wat je wilde doen... het zal echt in nó time over zijn.
Je doet hier zowel jezelf als háár een groot plezier mee.
Doe het dus voor je kindje.
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef Genverbrander het volgende:
Ok bedankt voor jullie replys.
Overigens frustrerend dat hier twee mensen zijn die het geheim weten: stenny en lilith. dat maakt me extra nieuwsgierig.Lilith, kun je niet een heeeeeeeeeeeeel kleeeeiiin tipje van de sluier oplichten?
![]()
Ja, ze zijn irritant, gemeen voor andere dieren (waaronder andere vogels en katten), erg brutaal, slim en dieven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben eksters nog een bepaalde betekenis, ik zie die beestjes de laatste tijd echt supervaak
Kun je wel vertellen of het positief of negatief is tov Robbert?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee![]()
En het zijn trouwens ook niet de kranten hoor die jouw uitspraak niet echt apprecieerde![]()
Allebei maken het uitstekendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoest met Aiden?
en met OS? red hij het nog een beejte?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef CarDani het volgende:
[..]
Gossie.....schaam.....nog niet irl gedaan![]()
Van harte met je kleine grote floeperdoepertje![]()
quote:
true truequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Allebei maken het uitstekend![]()
![]()
En zo niet.. dan toch... worden het mannen van !![]()
dan is het helemáááál raar! wat interesseert het iemand die niet bij die krant betrokken is of ik die krant een suffertje noem??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee![]()
En het zijn trouwens ook niet de kranten hoor die jouw uitspraak niet echt apprecieerde![]()
Huh??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
*zucht*
Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen; ik krijg die informatie niet van journalisten of zo want als dat zo was hadden wij hier geen primeur he?
En er zijn inderdaad mensen die het niet leuk vinden om door "een loser op een forum"( en dat zijn jouw eigen woorden) een " brabants suffertje " genoemd te worden
En als je het nu nog niet begrijpt stop dan inderdaad maar met het proberen daarvan want dan lukt het je toch niet.
Gewoon laten gaan, Gen. Een typisch geval van kleine woordenschat en lange tenen.quote:Wat is nou precies het probleem?
snapt iemand het nog?
Pfff, wat een gezeur om niks zeg inderdaad. Ik zag dat er geen nieuw RvdB-topic geopend is, vandaar keek ik even hier. Ik zou me er verder maar niet druk om maken Genverbrander, er is echt niks verkeerd gezegd hoor..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Huh??
Ik heb niemand een suffertje genoemd hoor, ik heb alleen gezegd dat ik geen behoefte heb aan meer info uit Brabantse suffertjes.
suf·ferd·je (het ~, ~s)
1 [scherts.] plaatselijke krant => streekblad
www.vandale.nl
Wat is nou precies het probleem?
snapt iemand het nog?
agreedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan, Gen. Een typisch geval van kleine woordenschat en lange tenen.
Stuur wat hierheen. Ben zo duf als een konijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:05 schreef gaai het volgende:
Dus.....
*gezellig vreugdedansje maakt![]()
gewoon omdat ik daar zin in heb, want blij.......zomaar![]()
Thnx... denk dat ik maar es heeeel erg hard Mafikizolo of Bongo Maffin op ga zetten en ga meezingen en dansen en zo. Dat samen met die energie en koffie.... moet werken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:19 schreef gaai het volgende:
Een dosis energie met een fijnvoor nokwanda.....
enjoy!
![]()
én voor genverbrander, zie ik
bedanktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:19 schreef gaai het volgende:
Een dosis energie met een fijnvoor nokwanda.....
enjoy!
![]()
én voor genverbrander, zie ik
En nou moet ik denken aan dat nummer van Janis Ian: Run too fast, fligh too highquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
I am flying high
Maar het is een andere wereld
Een hele andere wereld
It's a dreamworld here
Please don't wake me up
Armin van Buuren staat op
Daar ga ik dus meer van aanschaffen, goede muziek
Ik ken dat nummer nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nou moet ik denken aan dat nummer van Janis Ian: Run too fast, fligh too high![]()
Heb van die dagen dat ik in een meditatieve toestand raak als ik muziek op heb staan en ga meezingen en dansen. Soms ineens klikt er iets en dan ben ik weg.... nou ja... niet weg... maar gewoon even met een andere waarneming. Hetzelfde nummer kan een uur later dat effect compleet missen. Maar het is een manier ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer niet
Toch maar eens aanschaffen
Ik ga zo ff liggen ofzo iets. Ik heb zin in meditatie
Anders mediteer ik wel zittend met muziek hier
Ik zit nog steeds in het doolhof merk ik, maar ik zoek een uitweg. Het doolhof is complex maar er is een uitgang en bereik ik eenmaal de uitgang dan sluit ik de ingang en uitgang af. Zodat ik altijd buiten het doolhof ben
[afbeelding]
Zo ongeveer, alleen heeft dit doolhof meerdere dimensies![]()
Maar ik red het wel natuurlijk![]()
Niets kan me gek maken
![]()
Ik ben dus continu bezig om mijn hersens te kraken![]()
En soms werkt het, soms kraak ik zoveel dat ik vrij ben. Maar dan komt altijd vanzelf weer een moment dat er gekraakt moet worden.
Er is altijd een ingang en een uitgang. Dus een van de twee moet je sowiezo een keer tegenkomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:50 schreef gaai het volgende:
Ik durf nooit in doolhoven........raak ik in paniek![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb van die dagen dat ik in een meditatieve toestand raak als ik muziek op heb staan en ga meezingen en dansen. Soms ineens klikt er iets en dan ben ik weg.... nou ja... niet weg... maar gewoon even met een andere waarneming. Hetzelfde nummer kan een uur later dat effect compleet missen. Maar het is een manier ja.
Ik heb hier ook wel es verteld van die keer dat me dat gebeurde in Zuid Afrika tijdens een offerfeest en dat er alleen op die plek opeens regen viel op een stralend heldere dag zonder een wolkje. En twee straten verderop niet
Inderdaad er is altijd een ingang en uitgang. Het beste is om altijd bij de uitgang te zijn. Ga je weer de ingang in dan moet je opnieuw het doolhof in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is altijd een ingang en een uitgang. Dus een van de twee moet je sowiezo een keer tegenkomen.
Iki denk juist niet dat je maar het best bij de uitgang kunt zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad er is altijd een ingang en uitgang. Het beste is om altijd bij de uitgang te zijn. Ga je weer de ingang in dan moet je opnieuw het doolhof in.
Dat gevoel heb ik dus ook, dat ik in deze 28 jaar al 100000 keer het doolhof ben ingegaan. Dat het spel zich ook doet herhalen dus de hele tijd. Dat het allemaal opgesloten of afgesloten is. Dat er een negatieve code inzit dus. Dat het allemaal erin is gezet met een of andere reden
Dat iemand of iets er een of andere hel van gemaakt heeft, en ik denk sterk dat die persoon of dat wezen dus echt dacht dat niemand het zou doorzien en dat niemand het spel zou kunnen winnen van hem of het.
Dan heb je aan mij een foute
Ik kraak alles![]()
Master mind. Of hacker. Noem me maar wat je wilt. Dat ik dit systeem ga kraken is waarheid
Toch ben ik van de ene kant blij dat het spel bestaat, ik heb tenminste wat te doen. En omdat ik aan het winnen ben nogmaals, is het spel leuker om te spelen
Uhuh....en rationeel weet ik dat dan wel......maar in m'n hoofd blijft het dan gillen: "wáár is de uitgang!!!! wáár wáár wáár!!!!! Ow, niemand vindt me terug voor het donker wordt!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is altijd een ingang en een uitgang. Dus een van de twee moet je sowiezo een keer tegenkomen.
klopt en jezelf zó opnaaien dat je paars aanloopt valt daar niet onder.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja Mir, maar het is wel heel moeilijk.
Het kleintje zoekt ook naar veiligheid, geborgenheid.
Laat me je voelen, ruiken, proeven. Met spanningen in het gezin heeft een kind dat ook nodig. Het lijkt een beetje kiezen tussen twee kwaden. Enerzijds laten doen. anderszijds heeft dit kind aandacht nodig (van beide ouders).
Jij roept ook andere dingenquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Uhuh....en rationeel weet ik dat dan wel......maar in m'n hoofd blijft het dan gillen: "wáár is de uitgang!!!! wáár wáár wáár!!!!! Ow, niemand vindt me terug voor het donker wordt!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!"
van dat, zeg maar.......![]()
Ik raak niet zomaar in paniek, ik raak in paniek wanneer het doolhof zich gaat vormen. Ik ben statisch van aard denk ik toch wel. Ik probeer in stilstand te blijven en zo een weg te zoeken. Maar het doolhof vormt zich de hele tijd. En ik zal ook moeten zoeken naar vrijheid dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iki denk juist niet dat je maar het best bij de uitgang kunt zijn.
Zie het leven zelf als een doolhof. Dan begin je bij het begin. Ga je fout op weg naar de uitgang dan heb je de optie om het begin weer te vinden en van voorafaan te starten. Zo leer je telkens dat de ene weg je verder brengt dan de andere en dat een paar stappen terug gaan niet zo erg is als je dan de weg naar de uitgang kan vinden.
Soms zul je perongeluk in een kringetje lopen en telkens de verkeerde foute route nemen. Ken gebeuren.
Vergeet ook niet te letten op het doolhof zelf. Op de blaadjes van de heesters en op de lucht erboven. Dan voelt het ook niet zo opgesloten.
Uiteindelijk is de zoektocht op zich ook best leuk. Maar als je focust op de frustratie van de verkeerde weg nemen en de paniek als je er niet gelijk uitkomt...... dan is het een doffe ellende.
Gelukkig........quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik hou in het Solse gat bos je handje wel vast
En terwijl je bezig bent met je dingen gewoon gezellig praten tegen je kind. Niet eens perse kindertaal (liever niet zelfs) maar gewoon... praten. Misschien over wat je aan het doen bent. Of gewoon je dromen. Of dagelijkse dingen. het geluid van je stem in de buurt kan heel erg goed helpen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
klopt en jezelf zó opnaaien dat je paars aanloopt valt daar niet onder.
Het kindje is echter te jong om dat zelf te beseffen en dit te doorbreken.. jij als ouder hebt hier wat mij betreft een taak.
De (extra) aandacht, de (extra) aanraking.... die zijn zeker nodig in ene situatie als deze, maar die moet je naar mijn idee juist tussendoor geven.
Níet als de boodschap toch niet aankomt.
Veel knuffelen, lekker op schoot samen een boekje kijken.... een extra aai over d'r bol als ze op de grond kruipt en je langs loopt... extra benadrukken dat ze zo'n grote meid is... ga lekker met haar op je arm uitgebreid douchen...
Maar dit is allemaal puur gebaseerd op hoe ìk de wereld zie en op de ervaringen die ìk heb..
nogmaals ik heb geen inzage in de situatie zoals die precies is bij A-B, ik heb het kindje niet in actie gezien...
Uiteindelijk weet je als moeder zijnde (soms wat diep) van binnen heel goed waar je goed aan doet, zeker na dat je verschillende kanten belicht hebt gekregen van mensen.
En hoe hoog/laag anderen dan ook springen... vind dan de discipline als dat nodig is en doe wat jíj denkt dat goed is.
jij kent je kindje als geen ander.
Daar ging ik in de eerste plaats al vanuit.quote:
Overbezorgdheid ook wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar ging ik in de eerste plaats al vanuit.
Maar als je intuitie zodanig is afgesteld dat je bij iedere piep zelf in de stress schiet is dat gewoon niet te doen. En daar moet af en toe toch het verstand het van het gevoel overnemen.
Mijn gevoel vertelde me vroeger ook wel eens dat ik mijn peuter achter het behang moest plakken. Maar goed dat ik daar toen niet naar geluisterd heb, toch
Ik vind dat ergens wel handig....dan weet ik iig dat het geen bekende is en kan ik het gewoon negeren als ik geen zin heb in een telefoongesprek......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je wat ik vind
Dat mensen zich moeten melden als ze bellen. Net weer anoniem gebeld hier. Waarom voeren ze dat niet als verplichting inWeg met dat achterbakse anonieme. Laat ze maar lekker zien welk nummer ze hebben.
Dan laten ze de telefoon 4 keer gaan of 5 keer en stopt het bellen![]()
Waarom zou je je telefoonnummer niet achterlaten als je aan het bellen bent
Slaat toch nergens op
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij roept ook andere dingen![]()
tegen je moeder b.v.......
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik vind dat ergens wel handig....dan weet ik iig dat het geen bekende is en kan ik het gewoon negeren als ik geen zin heb in een telefoongesprek......![]()
Maar verder.......tja waarom zou je anoniem willen bellen.........maar aan de andere kant: 'vroeger'( aaargh ik word oud) wist je ook niet wie er belde.....tenzij sterke intuïtie of paranormaal begaafd![]()
Bedoel je nou: als ik je 5 massages geef?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je je 5 massages geeft begin je er dan nooit meer over?
![]()
![]()
deal?
typseloquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bedoel je nou: als ik je 5 massages geef?
Heb jij het noooit meer gedaan?![]()
Dan is het goed. je zou natuurlijk niet willen dat ze je verkeerd begreep natuurlijk. Maar dan nog.....quote:
7.37 uur?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:37 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
Eerst je toetsenbord. Nu je monitor. Last van een computerplaaggeest?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:49 schreef vamperotica het volgende:
hihi...
mn monitor was vanmorgen soort van ontploft... Maar ik had er nog 1 op zolder staan, dus nu kan ik weer zien!
Ikdenk ut... Maar ik heb nog 4 toetsenborden , dus ik kanwat dat betreft nog wel even voor uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerst je toetsenbord. Nu je monitor. Last van een computerplaaggeest?
Laat je niet gek makuhhhhhquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ikdenk ut... Maar ik heb nog 4 toetsenborden , dus ik kanwat dat betreft nog wel even voor uit
En een zolder vol monitors?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ikdenk ut... Maar ik heb nog 4 toetsenborden , dus ik kanwat dat betreft nog wel even voor uit
Wat grappig zeg, dat heb ik nou ook......als ik moet huilen bij films/series dan is het altijd om de goeie afloop.......om positieve dingen iig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je wel, als topsporters winnen of als je moet huilen bij een goede filmIk huil dus altijd bij positieve films, bij negatieve films hoef ik nooit te huilen. Ik huil altijd bij een goede afloop. Vreugde-tranen
En dan meen ik het, dat ik echt moet huilen van blijdschap weer
Ik vind huilen van blijdschap normaalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:31 schreef gaai het volgende:
[..]
Wat grappig zeg, dat heb ik nou ook......als ik moet huilen bij films/series dan is het altijd om de goeie afloop.......om positieve dingen iig.
Gister moest ik ook weer janken......bij the Ghostwhisperer.....toen die moeder zei dat ze van d'r zoon hield......![]()
Neej hoor, sentiment is hier een prima woord voor.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Sentiment
Of is Sentiment niet het juiste woord
Heeft Sentiment een negatieve naklank
nee hoor.. helemaal geen negatief klankje in dit geval....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Sentiment
Of is Sentiment niet het juiste woord
Heeft Sentiment een negatieve naklank
Poefffff Ik dacht dat ik wat doms zei alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef gaai het volgende:
[..]
Neej hoor, sentiment is hier een prima woord voor.....![]()
hee hou is op!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet nu pas dat je ook GIF bestanden als icoon kunt gebruiken hier.
Moet ik dus gaan doen ook
En verder....![]()
De trein raast verder van station naar station, nu binnen Nederland, straks richting China
*herkent....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:17 schreef nokwanda het volgende:
Op zich niks mis met sentimenten. Het lijkt wel alsof dat per definitie een negatief woord is.
ik vind het ook niet erg om vreselijk sentimenteel te zijn.... als ik dat dan maar kan maskeren door een grote bek of een cynisch grapje. Inde stijl van: sterk spul, he, die fishermansfriend![]()
Ik gooi het altijd op de hormonen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:17 schreef nokwanda het volgende:
Op zich niks mis met sentimenten. Het lijkt wel alsof dat per definitie een negatief woord is.
ik vind het ook niet erg om vreselijk sentimenteel te zijn.... als ik dat dan maar kan maskeren door een grote bek of een cynisch grapje. Inde stijl van: sterk spul, he, die fishermansfriend![]()
Tis een beetje saai hier zonder jouw constante opmerkingen en afgrijselijke Hans Teeuwen imitatiesquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hee hou is op!!
Er schiet me steeds een liedje te binnen als ik jouw teksten lees!!!
Nu dat van guus meeuwis
kedeng kedeng
Bonuspuntenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:53 schreef Electro-Worm het volgende:
Helemaal af!! En 10x zo beter als het vorige ik heb er een gedicht bij gemaakt :
* Naledi en Tiro waren al volwassen ( karakter)
* maar in de tijd van de Apartheid, moest je goed oppassen
*Het huis niet kunnen verlaten terijl je kind ziek is.
*dat is gewoon marteling! Dat is toch mis!?
*Naar de dokter met het kind, terwijl je denk dat ze het zal begeven.
*Terwijl je toch stiekem hopt dat ze verder zal leven!it is een tijd geweest die niemand zal vergeten.
Maar beslist iedereen moet weten.
*Het is te hopen dat het nooit meer gebeurd.
* omdat het ieders hart verscheurd
![]()
Ow... wist ik niet. Ik dacht dat je dat er uit jezelf bij had gedaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef Electro-Worm het volgende:
Dat waren geen bonus punten dat moest
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef Electro-Worm het volgende:
Dat staat er ook niet mam Dont worry.
Ik durf te wedden dat ik weer een goed krijg.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Heb je binnen 3 uur uit.
Trustenquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef Electro-Worm het volgende:
( doos :d )
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:03 schreef Electro-Worm het volgende:
.
tssssssss Aggghhh.
Maar nu echt doei
Ik zei al dat ons taalgebruik niet je van het was maar dat we dat nooit scheldend doen. Alleen in een grap. En hij draagt heel erg vaak een muts over zijn dreadlockjes en ik roep heel vaak `doos` tegen mezelf als ik weer es een beetje dom doequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef vamperotica het volgende:
Doos![]()
Muts![]()
*mompelt iets over de opvoeding en termen die naar kinderen naar oudersgooien en omgekeerd....![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga offline
Ik ga ff muziek luisteren in bed, maar eerst film kijken
En dromen over mooie lekker vrouwen![]()
Zoals deze hier
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu foetsie dus
Ik ga weg....morgen nieuwe dag en dan ga ik verder![]()
Dag
![]()
Mijn dochter die in augustus 10 wordt.. En altijd zuchtend zegt dat ik dan ook een boodschappenlijstje mee moet nemen als ik altijd vergeet wat ik moet halen, vorig jaar.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef nokwanda het volgende:
En toen ie 7 was of zo deed ie dat niet hoor
Pas nu zijn we zo vrij
Ze heeft natuurlijk volkomen gelijk en het klinkt bekendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mijn dochter die in augustus 10 wordt.. En altijd zuchtend zegt dat ik dan ook een boodschappenlijstje mee moet nemen als ik altijd vergeet wat ik moet halen, vorig jaar.....
(moi) Kom.. we gaan even boodschappen doen....
( Zij) Okee... heb je een lijstje...?
( moi) Jahaa.. mama...
(zij) giebel giebel.........
Wij hobbelen naar de winkel....
tralala lalala
(moi) Ow.... Bohoo......
(zij) ... Jahaaaaaa?
(moi) we moeten weer terug...
(zij) ow.... ben je je boodschappenlijstje vergeten?
(moi..) nee... die zit in mn tas...
(zij) ow... dan hoeven we toch niet teruhug?
(moi) jawel... die ligt namelijk nog thuis...
(zij)... Ow... zal ik m even halen?
En ze huppelt al weg....
Tien huppels later.....
(moi) Bohooo..... ik heb mn tas gewoon om mn schouder!!!!
(Zij).......... MUTS!!!!
ow sorry mama....![]()
wat voor shoot?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY EW!!!! sup?
mogge nokkie![]()
eind deze week mijn shoot!![]()
![]()
![]()
SPANNEND!
quote:
whahaha serieus?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nude fotoshoot voor een damesblad
![]()
![]()
idd vanochtend ff lekker met de hond door de sneeuw gehobbelt.... daarna ff lekker met de cupra over een verlaten ondergesneeuwt parkeerterrein geracedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Goeiemorgensneeuw, zon, het kan niet stuk
![]()
Eén vraag : welk damesblad...?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nude fotoshoot voor een damesblad
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef gaai het volgende:
[..]
Eén vraag : welk damesblad...?![]()
Môgguh overigens......![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef gaai het volgende:
[..]
Eén vraag : welk damesblad...?![]()
Môgguh overigens......![]()
Zolang je me maar op de hoogte houdt!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar mag ik nog geen uitspraken over doen pas na de shoot
moedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Moet?![]()
@ Trouwens Droompje: J.Lo is inderdaad een mooie klassevolle vrouwen absoluut niet onuitstaanbaar
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:49 schreef Mirage het volgende:
Barra, je gaat het vast super doen !
Men neemt je niet omdat ze denken dat je het níet kan,
men neemt je omdat men wéét dat je het wèl kan.
En jij moet hún blad opleuken... jij verleent hún een gunst![]()
Succes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Podcastquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:51 schreef Genverbrander het volgende:
kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een mp3 en een podcast?![]()
ik snap het niet barra... vaak zie je "download hier de podcast" en dan is dat gewoon een mp3-bestand. Wanneer is een mp3 een podcast en wanneer niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Podcast
kijk het is een beetje het vogel en mus verhaalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ik snap het niet barra... vaak zie je "download hier de podcast" en dan is dat gewoon een mp3-bestand. Wanneer is een mp3 een podcast en wanneer niet?
ja ik ben blond
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:56 schreef gaai het volgende:
Zit je nét weer lekker, klinkt het alsof ze boven de toko aan het afbreken zijn......![]()
![]()
Kinderen........![]()
maar ik hou wel van ze hoor
ah ja ik snap m, bedankt!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk het is een beetje het vogel en mus verhaal
een mus is een vogel
maar een vogel hoeft geen mus te zijn
een podcast is een mp3
maar een mp3 hoeft geen podcast te zijn.
een podcast is een soort opname / radio uitzending die je maakt mbv je Ipod.
en die daarna "uitzend" via het internet. en dat zijn dus mp3's
snap je het een beetje?
Ze hebben alleen nog maar brood en biscuitjes gehad.......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet zo veel smarties geven.... kleurstoffen he
gewoon wat ranja met vodka geven.... worden ze lekker rustig vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:05 schreef gaai het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog maar brood en biscuitjes gehad.......![]()
een beetje verdunde wijn doet ook al wonderen hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon wat ranja met vodka geven.... worden ze lekker rustig van
Vliegtuig???quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb nog geen eigen vliegtuig
Anders was ik zeker gekomen
Ik wil eens een aura-foto laten maken, heb een paar gezien van mensen en dat ziet er apart uit.
Ik heb het geduld niet om zolang in de auto te zitten, ik woon in het zuiden van Limburg dus het is een flink eind rijden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:53 schreef CarDani het volgende:
[..]
Vliegtuig???![]()
Is het zo ver voor je?
Lekker ontspannen autorijden in mooi zonnig weerDaar word ik altijd helemaal vrolijk van.
![]()
Alleen hoef ik niet ver, want ik woon in Goes.![]()
hehe ik ben net dus gaan shortsprinten op de zandverstuiving... fucking zwaar maar erg lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Good job
Ik ga dat ook nog doen, deze lente ga ik denk ik in de brunssumerheide rennen op zachte ondergrond
Het is een mooie dag vandaag, ben helemaal relaxed aanwezig
Hoe is het verder
Alles okey
Ik drink dit laatste kopje koffie op en dan pak ik een alcoholvrije, heb nog 2 over van gisteren. Gisteren 10 flesjes gedronken
Veels teveel. Ik drink continu. Ik drink de hele dag. Een drink-neurose
Zometeen ff de video-kaart opnieuw installeren, ik heb een foute driver uitgekozen en zie steeds zwarte balken in de letters, van die kleine zwarte balken als het een k is bijvoorbeeld, dan is de verticale lijn van de k een dikke l.
Het stoort een beetje
een soort sahara midden in het bos.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb eergisteren of de dag ervoor alles opnieuw geinstalleerd ( ik ben dus het besef van tijd wegweet niet hoelang het precies geleden is, tijd zweeft hier
) . 2 keer achter elkaar zelfs opnieuwe geinstalleerd. Nu hoop ik de komende tijd vooruit te kunnen. Ik neem me altijd voor om een back-up te maken als het systeem goed draait, maar ik doe het nooit
Een goede back-up scheelt veel uren werk.
ZandverstuivingWas dat precies. Zuivel-zand
Dat heb je in de brunssumerheide ook. Rennen op los zand is sowieso zwaarder of niet? En beter voor de gewrichten ook.
Vorige zomer heb ik met tennisschoenen op de straat gerend, meteen last van de knieeën gekregen, een blessure. Dus daar moet ik de volgende keer mee op gaan passen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:18 schreef gaai het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op sushiEn ik baal ervan dat er van de sportschool dit weekend niks terecht komt.........
![]()
Nou ja, volgende week maar weer........en niet teveel snoepen tot die tijd.........
Zoiets hebben ze ook in de Brunssumerheide, daar heet het " De rode beek". Daar ligt een beek die heet de rode beekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een soort sahara midden in het bos.
[afbeelding]
zie hier
het is vooral belangrijk dat je rustig aan begint. als je te veel wil dan krijg je last van je knieen. je moet het langzaam opbouwen.
scool mjou?!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY EW!!!! sup?
mogge nokkie![]()
eind deze week mijn shoot!![]()
![]()
![]()
SPANNEND!
quote:
dank je Barbamammaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Feli met je daddy nog. Barrapappa![]()
ben ook de 15de jarigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ikke ben zelf de 15de jarig
ga me pc opnieuw installeren!!!
weer een overeenkomstquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ben ook de 15de jarig![]()
oktober
nu alleen je taalgebruik nogquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weer een overeenkomst
ik ga die klote kut hoeren tyfus pc van me opnieuw installeren want ik kan niet eens muziek luisteren en fokken tegelijk
Ik las pure lustquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik 1 juni
Ik ga zo ff wat anders doen, ik voel me kalm en heb weinig te melden op dit moment
Soms heb ik niets te melden![]()
Dan is er pure rust
Alsof ik soms alles geschreven heb, wat geschreven moest worden
quote:
Lust is ook okeyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik las pure lust![]()
Dat freudiaanse in mij moet eens kappen![]()
BARRA!!!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weer een overeenkomst
ik ga die klote kut hoeren tyfus pc van me opnieuw installeren want ik kan niet eens muziek luisteren en fokken tegelijk
school miauw??quote:
Tenzij ze een vrolijkie dronk hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
een beetje verdunde wijn doet ook al wonderen hoor
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Isabella heeft een nieuwe naam.
Prinses Isabella Silvana Wilhaarzina
![]()
quote:
Is een reclame op tv. Vrouw met kind in supermarkt. Kind wil iets en dreigt te gaan bleeeeeren. Vrouw stort zich op de grond, gaat met armen en benen liggen schoppen zoals zij denkt dat kind het wil gaan doen. Kind kijkt verbijsterd. Vrouw staat op en zegt: Zo... en nu weer verder.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook maar paars aan ga lopen als ik wil dat er klusjes in huis worden gedaan
![]()
en stampen op de grond bijv of zo
Ja, dat is een mooie reclamequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is een reclame op tv. Vrouw met kind in supermarkt. Kind wil iets en dreigt te gaan bleeeeeren. Vrouw stort zich op de grond, gaat met armen en benen liggen schoppen zoals zij denkt dat kind het wil gaan doen. Kind kijkt verbijsterd. Vrouw staat op en zegt: Zo... en nu weer verder.
Deed ik vroeger ook wel eens thuis als het zo dreigde te gaan. Weinig last van gehad moet ik zeggen
quote:
jaaa, hij lijkt op iemand die ik kenquote:
Op mij?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[afbeelding]
![]()
Deze lijkt op iemand die IK ken
Nou en! Je bent tenminste lekker creatief bezigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:30 schreef nokwanda het volgende:
oeffff, ik heb spierpijn.
Vanaf half 10 of zo staan schilderen. Nu is het bad aan het vollopen.
Ik zit onder de verfspatten en zie er echt niet uit met mijn hoofddoek en verfkleren en vermoeide gezicht. En bleek !!
Nou ja.... creatief.... gewoon muren schilderen in het nieuwe huis van een vriendin, hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nou en! Je bent tenminste lekker creatief bezig![]()
(nee hij lijkt niet op jou....meer op Isabella)
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe nokje word oud
het is cool, met jou?
Aaaah......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... creatief.... gewoon muren schilderen in het nieuwe huis van een vriendin, hoor.
Gelukkig heeft men mij aan de kinderkamer gezet. Da's nu mijn project. Men wilde het me niet aandoen om me muren te laten witten. Daarbij denk ik alleen maar aan wat ik er nog meer mee zou kunnen doen en niet mag doen omdat de heer des huizes dan een rolberoerte krijgt. Die wil alles wit.
Dat komt gewoon neer op mij in een diepe depressie storten en dat wil men niet want men houdt van me![]()
Maar morgen ga ik toch iets creatiefs doen daarKan het niet laten.
ow... btw... er zijn mensen die vinden dat dat ventje van net WEL op me lijkt hoor.
is dat een uitdaging?quote:
nee... gewoon en belofte mijnerzijds en een ondergaan van jouw kantquote:
Het duurt alleen een uur voor dat bad hier vol is met dat zeikstraaltjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:37 schreef gaai het volgende:
[..]
Aaaah......![]()
Badderze zometeen.....ik kom er net weer uithéééérlijk
![]()
Zo vaak ik kanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog van de verboden vruchten gegeten
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee... gewoon en belofte mijnerzijds en een ondergaan van jouw kant
Neem je kans nog maar even dan om te ademen want ik ga NU in bad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
MIRAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELUP!!!!!!![]()
![]()
zie ik ben bang voor je nok
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neem je kans nog maar even dan om te ademen want ik ga NU in bad.
To wash the sand out of...... nou ja.... laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |