scool mjou?!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY EW!!!! sup?
mogge nokkie![]()
eind deze week mijn shoot!![]()
![]()
![]()
SPANNEND!
quote:
dank je Barbamammaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Feli met je daddy nog. Barrapappa![]()
ben ook de 15de jarigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ikke ben zelf de 15de jarig
ga me pc opnieuw installeren!!!
weer een overeenkomstquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ben ook de 15de jarig![]()
oktober
nu alleen je taalgebruik nogquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weer een overeenkomst
ik ga die klote kut hoeren tyfus pc van me opnieuw installeren want ik kan niet eens muziek luisteren en fokken tegelijk
Ik las pure lustquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik 1 juni
Ik ga zo ff wat anders doen, ik voel me kalm en heb weinig te melden op dit moment
Soms heb ik niets te melden![]()
Dan is er pure rust
Alsof ik soms alles geschreven heb, wat geschreven moest worden
quote:
Lust is ook okeyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik las pure lust![]()
Dat freudiaanse in mij moet eens kappen![]()
BARRA!!!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weer een overeenkomst
ik ga die klote kut hoeren tyfus pc van me opnieuw installeren want ik kan niet eens muziek luisteren en fokken tegelijk
school miauw??quote:
Tenzij ze een vrolijkie dronk hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
een beetje verdunde wijn doet ook al wonderen hoor
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Isabella heeft een nieuwe naam.
Prinses Isabella Silvana Wilhaarzina
![]()
quote:
Is een reclame op tv. Vrouw met kind in supermarkt. Kind wil iets en dreigt te gaan bleeeeeren. Vrouw stort zich op de grond, gaat met armen en benen liggen schoppen zoals zij denkt dat kind het wil gaan doen. Kind kijkt verbijsterd. Vrouw staat op en zegt: Zo... en nu weer verder.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook maar paars aan ga lopen als ik wil dat er klusjes in huis worden gedaan
![]()
en stampen op de grond bijv of zo
Ja, dat is een mooie reclamequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is een reclame op tv. Vrouw met kind in supermarkt. Kind wil iets en dreigt te gaan bleeeeeren. Vrouw stort zich op de grond, gaat met armen en benen liggen schoppen zoals zij denkt dat kind het wil gaan doen. Kind kijkt verbijsterd. Vrouw staat op en zegt: Zo... en nu weer verder.
Deed ik vroeger ook wel eens thuis als het zo dreigde te gaan. Weinig last van gehad moet ik zeggen
quote:
jaaa, hij lijkt op iemand die ik kenquote:
Op mij?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[afbeelding]
![]()
Deze lijkt op iemand die IK ken
Nou en! Je bent tenminste lekker creatief bezigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:30 schreef nokwanda het volgende:
oeffff, ik heb spierpijn.
Vanaf half 10 of zo staan schilderen. Nu is het bad aan het vollopen.
Ik zit onder de verfspatten en zie er echt niet uit met mijn hoofddoek en verfkleren en vermoeide gezicht. En bleek !!
Nou ja.... creatief.... gewoon muren schilderen in het nieuwe huis van een vriendin, hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nou en! Je bent tenminste lekker creatief bezig![]()
(nee hij lijkt niet op jou....meer op Isabella)
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe nokje word oud
het is cool, met jou?
Aaaah......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... creatief.... gewoon muren schilderen in het nieuwe huis van een vriendin, hoor.
Gelukkig heeft men mij aan de kinderkamer gezet. Da's nu mijn project. Men wilde het me niet aandoen om me muren te laten witten. Daarbij denk ik alleen maar aan wat ik er nog meer mee zou kunnen doen en niet mag doen omdat de heer des huizes dan een rolberoerte krijgt. Die wil alles wit.
Dat komt gewoon neer op mij in een diepe depressie storten en dat wil men niet want men houdt van me![]()
Maar morgen ga ik toch iets creatiefs doen daarKan het niet laten.
ow... btw... er zijn mensen die vinden dat dat ventje van net WEL op me lijkt hoor.
is dat een uitdaging?quote:
nee... gewoon en belofte mijnerzijds en een ondergaan van jouw kantquote:
Het duurt alleen een uur voor dat bad hier vol is met dat zeikstraaltjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:37 schreef gaai het volgende:
[..]
Aaaah......![]()
Badderze zometeen.....ik kom er net weer uithéééérlijk
![]()
Zo vaak ik kanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog van de verboden vruchten gegeten
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee... gewoon en belofte mijnerzijds en een ondergaan van jouw kant
Neem je kans nog maar even dan om te ademen want ik ga NU in bad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
MIRAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELUP!!!!!!![]()
![]()
zie ik ben bang voor je nok
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neem je kans nog maar even dan om te ademen want ik ga NU in bad.
To wash the sand out of...... nou ja.... laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |