Overbezorgdheid ook wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar ging ik in de eerste plaats al vanuit.
Maar als je intuitie zodanig is afgesteld dat je bij iedere piep zelf in de stress schiet is dat gewoon niet te doen. En daar moet af en toe toch het verstand het van het gevoel overnemen.
Mijn gevoel vertelde me vroeger ook wel eens dat ik mijn peuter achter het behang moest plakken. Maar goed dat ik daar toen niet naar geluisterd heb, toch
Ik vind dat ergens wel handig....dan weet ik iig dat het geen bekende is en kan ik het gewoon negeren als ik geen zin heb in een telefoongesprek......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je wat ik vind
Dat mensen zich moeten melden als ze bellen. Net weer anoniem gebeld hier. Waarom voeren ze dat niet als verplichting inWeg met dat achterbakse anonieme. Laat ze maar lekker zien welk nummer ze hebben.
Dan laten ze de telefoon 4 keer gaan of 5 keer en stopt het bellen![]()
Waarom zou je je telefoonnummer niet achterlaten als je aan het bellen bent
Slaat toch nergens op
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij roept ook andere dingen![]()
tegen je moeder b.v.......
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik vind dat ergens wel handig....dan weet ik iig dat het geen bekende is en kan ik het gewoon negeren als ik geen zin heb in een telefoongesprek......![]()
Maar verder.......tja waarom zou je anoniem willen bellen.........maar aan de andere kant: 'vroeger'( aaargh ik word oud) wist je ook niet wie er belde.....tenzij sterke intuïtie of paranormaal begaafd![]()
Bedoel je nou: als ik je 5 massages geef?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je je 5 massages geeft begin je er dan nooit meer over?
![]()
![]()
deal?
typseloquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bedoel je nou: als ik je 5 massages geef?
Heb jij het noooit meer gedaan?![]()
Dan is het goed. je zou natuurlijk niet willen dat ze je verkeerd begreep natuurlijk. Maar dan nog.....quote:
7.37 uur?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:37 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
Eerst je toetsenbord. Nu je monitor. Last van een computerplaaggeest?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:49 schreef vamperotica het volgende:
hihi...
mn monitor was vanmorgen soort van ontploft... Maar ik had er nog 1 op zolder staan, dus nu kan ik weer zien!
Ikdenk ut... Maar ik heb nog 4 toetsenborden , dus ik kanwat dat betreft nog wel even voor uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerst je toetsenbord. Nu je monitor. Last van een computerplaaggeest?
Laat je niet gek makuhhhhhquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ikdenk ut... Maar ik heb nog 4 toetsenborden , dus ik kanwat dat betreft nog wel even voor uit
En een zolder vol monitors?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ikdenk ut... Maar ik heb nog 4 toetsenborden , dus ik kanwat dat betreft nog wel even voor uit
Wat grappig zeg, dat heb ik nou ook......als ik moet huilen bij films/series dan is het altijd om de goeie afloop.......om positieve dingen iig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je wel, als topsporters winnen of als je moet huilen bij een goede filmIk huil dus altijd bij positieve films, bij negatieve films hoef ik nooit te huilen. Ik huil altijd bij een goede afloop. Vreugde-tranen
En dan meen ik het, dat ik echt moet huilen van blijdschap weer
Ik vind huilen van blijdschap normaalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:31 schreef gaai het volgende:
[..]
Wat grappig zeg, dat heb ik nou ook......als ik moet huilen bij films/series dan is het altijd om de goeie afloop.......om positieve dingen iig.
Gister moest ik ook weer janken......bij the Ghostwhisperer.....toen die moeder zei dat ze van d'r zoon hield......![]()
Neej hoor, sentiment is hier een prima woord voor.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Sentiment
Of is Sentiment niet het juiste woord
Heeft Sentiment een negatieve naklank
nee hoor.. helemaal geen negatief klankje in dit geval....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Sentiment
Of is Sentiment niet het juiste woord
Heeft Sentiment een negatieve naklank
Poefffff Ik dacht dat ik wat doms zei alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef gaai het volgende:
[..]
Neej hoor, sentiment is hier een prima woord voor.....![]()
hee hou is op!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet nu pas dat je ook GIF bestanden als icoon kunt gebruiken hier.
Moet ik dus gaan doen ook
En verder....![]()
De trein raast verder van station naar station, nu binnen Nederland, straks richting China
*herkent....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:17 schreef nokwanda het volgende:
Op zich niks mis met sentimenten. Het lijkt wel alsof dat per definitie een negatief woord is.
ik vind het ook niet erg om vreselijk sentimenteel te zijn.... als ik dat dan maar kan maskeren door een grote bek of een cynisch grapje. Inde stijl van: sterk spul, he, die fishermansfriend![]()
Ik gooi het altijd op de hormonen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:17 schreef nokwanda het volgende:
Op zich niks mis met sentimenten. Het lijkt wel alsof dat per definitie een negatief woord is.
ik vind het ook niet erg om vreselijk sentimenteel te zijn.... als ik dat dan maar kan maskeren door een grote bek of een cynisch grapje. Inde stijl van: sterk spul, he, die fishermansfriend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |