quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef gaai het volgende:
[..]
Eén vraag : welk damesblad...?![]()
Môgguh overigens......![]()
Zolang je me maar op de hoogte houdt!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar mag ik nog geen uitspraken over doen pas na de shoot
moedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Moet?![]()
@ Trouwens Droompje: J.Lo is inderdaad een mooie klassevolle vrouwen absoluut niet onuitstaanbaar
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:49 schreef Mirage het volgende:
Barra, je gaat het vast super doen !
Men neemt je niet omdat ze denken dat je het níet kan,
men neemt je omdat men wéét dat je het wèl kan.
En jij moet hún blad opleuken... jij verleent hún een gunst![]()
Succes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Podcastquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:51 schreef Genverbrander het volgende:
kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een mp3 en een podcast?![]()
ik snap het niet barra... vaak zie je "download hier de podcast" en dan is dat gewoon een mp3-bestand. Wanneer is een mp3 een podcast en wanneer niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Podcast
kijk het is een beetje het vogel en mus verhaalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ik snap het niet barra... vaak zie je "download hier de podcast" en dan is dat gewoon een mp3-bestand. Wanneer is een mp3 een podcast en wanneer niet?
ja ik ben blond
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:56 schreef gaai het volgende:
Zit je nét weer lekker, klinkt het alsof ze boven de toko aan het afbreken zijn......![]()
![]()
Kinderen........![]()
maar ik hou wel van ze hoor
ah ja ik snap m, bedankt!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk het is een beetje het vogel en mus verhaal
een mus is een vogel
maar een vogel hoeft geen mus te zijn
een podcast is een mp3
maar een mp3 hoeft geen podcast te zijn.
een podcast is een soort opname / radio uitzending die je maakt mbv je Ipod.
en die daarna "uitzend" via het internet. en dat zijn dus mp3's
snap je het een beetje?
Ze hebben alleen nog maar brood en biscuitjes gehad.......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet zo veel smarties geven.... kleurstoffen he
gewoon wat ranja met vodka geven.... worden ze lekker rustig vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:05 schreef gaai het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog maar brood en biscuitjes gehad.......![]()
een beetje verdunde wijn doet ook al wonderen hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon wat ranja met vodka geven.... worden ze lekker rustig van
Vliegtuig???quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb nog geen eigen vliegtuig
Anders was ik zeker gekomen
Ik wil eens een aura-foto laten maken, heb een paar gezien van mensen en dat ziet er apart uit.
Ik heb het geduld niet om zolang in de auto te zitten, ik woon in het zuiden van Limburg dus het is een flink eind rijden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:53 schreef CarDani het volgende:
[..]
Vliegtuig???![]()
Is het zo ver voor je?
Lekker ontspannen autorijden in mooi zonnig weerDaar word ik altijd helemaal vrolijk van.
![]()
Alleen hoef ik niet ver, want ik woon in Goes.![]()
hehe ik ben net dus gaan shortsprinten op de zandverstuiving... fucking zwaar maar erg lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Good job
Ik ga dat ook nog doen, deze lente ga ik denk ik in de brunssumerheide rennen op zachte ondergrond
Het is een mooie dag vandaag, ben helemaal relaxed aanwezig
Hoe is het verder
Alles okey
Ik drink dit laatste kopje koffie op en dan pak ik een alcoholvrije, heb nog 2 over van gisteren. Gisteren 10 flesjes gedronken
Veels teveel. Ik drink continu. Ik drink de hele dag. Een drink-neurose
Zometeen ff de video-kaart opnieuw installeren, ik heb een foute driver uitgekozen en zie steeds zwarte balken in de letters, van die kleine zwarte balken als het een k is bijvoorbeeld, dan is de verticale lijn van de k een dikke l.
Het stoort een beetje
een soort sahara midden in het bos.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb eergisteren of de dag ervoor alles opnieuw geinstalleerd ( ik ben dus het besef van tijd wegweet niet hoelang het precies geleden is, tijd zweeft hier
) . 2 keer achter elkaar zelfs opnieuwe geinstalleerd. Nu hoop ik de komende tijd vooruit te kunnen. Ik neem me altijd voor om een back-up te maken als het systeem goed draait, maar ik doe het nooit
Een goede back-up scheelt veel uren werk.
ZandverstuivingWas dat precies. Zuivel-zand
Dat heb je in de brunssumerheide ook. Rennen op los zand is sowieso zwaarder of niet? En beter voor de gewrichten ook.
Vorige zomer heb ik met tennisschoenen op de straat gerend, meteen last van de knieeën gekregen, een blessure. Dus daar moet ik de volgende keer mee op gaan passen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:18 schreef gaai het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op sushiEn ik baal ervan dat er van de sportschool dit weekend niks terecht komt.........
![]()
Nou ja, volgende week maar weer........en niet teveel snoepen tot die tijd.........
Zoiets hebben ze ook in de Brunssumerheide, daar heet het " De rode beek". Daar ligt een beek die heet de rode beekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een soort sahara midden in het bos.
[afbeelding]
zie hier
het is vooral belangrijk dat je rustig aan begint. als je te veel wil dan krijg je last van je knieen. je moet het langzaam opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |