Het is idd nogal eigenaardig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja maar ja maar....... HOEZO niet kunnen opvoeden???
Als ieder ander je zo zou uitschelden of je in je gezicht zou spugen of zou uitschelden zou den die ouders dat toch ook niet pikken. Waarom dan van een kind wel? Toch niet omdat ze nog klein zijn en het nog niet weten? Neeeee, kan niet.... daarvoor zijn ze juist klein.... omdat ze het niet weten en het DUS moeten leren. En gauw ook.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit TT vergeten aan te passen :S
Pardón..??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het is idd nogal eigenaardig.![]()
Laatst ook dat kind van een jaar of 5 die zn moeder constant uitschold voor bitch en whore enzo.![]()
![]()
![]()
ja dat was echt ongelofelijk. En toen die moeder wilde ingrijpen kreeg ze een klap in d'r gezicht: bloedneus en tand door de lip.quote:
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
wat doet die slak van spongebob toch altijd bovenaan deze topics![]()
Gerrit heerschtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Had dat hier al wel es met vriendjes van EW. Hij keek me dan wat onthutst aan als kinderen tegen hun moeder tekeer gingen (of gaan).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het is idd nogal eigenaardig.![]()
Laatst ook dat kind van een jaar of 5 die zn moeder constant uitschold voor bitch en whore enzo.![]()
![]()
![]()
jaaaa, dat doet ie.... hij zegt miauwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:44 schreef Genverbrander het volgende:
oh wacht ik zie m aldie slak die miauw zegt
![]()
ja, ik vind Spongebob maar een domme ADHD lul. Maar Gerrit...quote:
Gerrit is de Shit!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dat was een teken van boven om daar ter plekke eens even ADHD te gaan doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
wat bedoel je?
spongebobI love it
Ik had mn vriendje voor valentijn een helium spongebobballon gegeven
's nachts ging ie ineens boven ons bed zweven, we schrokken ons een ongeluk
![]()
Ik denk dat wij behoorlijk dezelfde lijn volgen wat opvoeding betreft ( en de ideeën erover ).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had dat hier al wel es met vriendjes van EW. Hij keek me dan wat onthutst aan als kinderen tegen hun moeder tekeer gingen (of gaan).
Moest soms ook weleens lachen met de mededeling dat hij het niet in zijn hoofd zou halen.
En dat terwijl wij ook best wel eens taal in de mond hebben die eigenlijk niet kan. Maar wel in een grap of in maffe opmerkingen over en weer. Nooit echt schelden in negatieve zin. We zijn heel vrij hier. Maar de grens wordt wel streng aangegeven. Heb er vaak maar een blik voor nodig. En als die genegeerd wordt...... tja.... dan is het opeens niet gezellig meer. Dat ligt heel subtiel.
Maar dat kan ook met grotere kinderen. Bij hele kleintjes moet je vaak het subtiele aan het duidelijke koppelen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, ik vind Spongebob maar een domme ADHD lul. Maar Gerrit...![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was een teken van boven om daar ter plekke eens even ADHD te gaan doen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was een teken van boven om daar ter plekke eens even ADHD te gaan doen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:48 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik denk dat wij behoorlijk dezelfde lijn volgen wat opvoeding betreft ( en de ideeën erover ).
Mijn oudste heeft dezelfde reactie als hij weleens hoort wat z'n vriendje tegen z'n moeder 'kan/mag' zeggen.
piquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:54 schreef Genverbrander het volgende:
Ok dromenvanger, klinkt goed, maar in hoeverre spelen getallen daar dan een rol in? kun je beschrijven wat ze voor jou betekenen?
Dat verklaart allesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat idee had ik hiervoor ook al.
Maar ik ben dan ook een andersombounty
quote:
0123456789 moet het zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Dromenvanger het volgende:
En zo gaan alle mensen met de flow ooit
01234567890
Of 123456789
Welke van de 2
En toch vermoed ik dat ik je begrijp......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee, maar het heeft wel een specifiek effect op een persoonlijkheid en bepaalde leerprocessen die dat als instrument gebruiken en verduidelijken. maw... er zitten lessen aan verbonden die je op een andere manier niet kunt krijgen. Ga ik weer. Ingewikkeld en vaag.
![]()
Okeyquote:
dat is echt een VET nummerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Beastie Boys - Fight for your right, To party!!!!!
![]()
Staat op dus nu![]()
Inderdaad vet nummerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is echt een VET nummermaar als je toch iets vets wilt doen met je comp DV moet je er gewoon een 2de monitor aanhangen... werkt veel fijner dan 2 pcs
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ook zo wat eten.
Heb drink-ontbijt vergeten mee te nemen.
Ik ga zo sinasappel eten en wat brood. Eten is belangrijk
Heb rave party 2 opstaan nu
Lekkere muziek. Toen ik vroeger naar de peppermill ging, was dat altijd big party daar. Met laser-shows. Eerste keer discotheek stond ik met grote ogen te kijken. Als ik nu naar de peppermill ga ben ik te oud
quote:
In Zwollywood is er helemáal geen disco meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
HIer komt een nieuwe discotheek voor 30 plussers.
La diligence, een koetsen-museum van oorsprong. Passen ook rond de 5000 mensen in. Gaan ze helemaal verbouwen. Dus dan is er tenminste iets voor de "oudere" generatie.
ik ga nu vaak naar normale discotheken omdat me vriendin pas 18 is. maar zodra ze 21 is gaan we naar tenten voor wat oudere mensen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
HIer komt een nieuwe discotheek voor 30 plussers.
De deligence, een koetsen-museum van oorsprong. Passen ook rond de 5000 mensen in. Gaan ze helemaal verbouwen. Dus dan is er tenminste iets voor de "oudere" generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |