abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:21:55 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35675753
Ik heb gisteren ook shoarma gehad

Zelf-gemaakte van albert Heyn. Die van de shoarma-tenten krijg ik niet goed door mijn keel. Alsof het vlees bedorven is altijd. Dat schaap dat hangt ook meestal 3 jaar in die zaak

Ik vertrouw het niet als zo'n schaap weken aan het spit hangt. Bacteriën

Om een voedselvergiftiging van op te lopen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:23:21 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35675813
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik ga nu vaak naar normale discotheken omdat me vriendin pas 18 is. maar zodra ze 21 is gaan we naar tenten voor wat oudere mensen.

loop nu tussen de kids van 14/15 die doen alsof ze 16 zijn

Als er maar plezier is. Maar te jonge mensen in een kroeg of discotheek bevalt me niet. Tenzij ze zich normaal gedragen. Maar goed, het gaat ook om de sfeer.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:24:29 #53
139452 gaai
zwarte poes
pi_35675853
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:

Zelf-gemaakte van albert Heyn. Die van de shoarma-tenten krijg ik niet goed door mijn keel. Alsof het vlees bedorven is altijd. Dat schaap dat hangt ook meestal 3 jaar in die zaak

Was in de aanbieding hè, bij Ah....ik vind het ook lekkerder om het zélf te bakken...weet je idd tenminste dat het niet al eeuwen daar rondligt.
*I just realized.....i don't care*
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:26:06 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35675916
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef gaai het volgende:

[..]

Was in de aanbieding hè, bij Ah....ik vind het ook lekkerder om het zélf te bakken...weet je idd tenminste dat het niet al eeuwen daar rondligt.
Ik heb het niet gekocht dus of het in de aanbieding was weet ik niet, dacht wel dat ik in de folder van albert heyn shoarma zag staan

Precies. Eigen gemaakt voedsel is sowieso beter. Maar dat heb ik bij alles. Ook bij zelgemaakte pizza heb ik dat. Het is gewoon lekkerder als het vers is. En ook zelfgemaakt

Ik ga snel ook flink koken. Ik kook zelden, maar ik wil ook goed koken.

Tis gewoon zo dat ik interesse toon in alles de laatste tijd
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:36:06 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35676298
De trein stopt niet meer gelukkig. Ik heb gewoon rust. Ik kan ook eens stoppen en dan neem ik het boeltje weer op. Het leven is veranderd hier. Ik heb rust. Maar ik ga door weer ook. Maar toch, ik kan tijd nemen voor mezelf.

Ik was ff aan het denken en ik denk dat ik de boeken van de heao erbij ga nemen. Die staan bomvol cijfers. En die boeken zijn gebaseerd op bepaalde cijfers dus. Leuke cijfers en handige cijfers. En zo zal ik die cijfers die met de economie te maken hebben gaan gebruiken.

Ook prijs-elasticiteiten berekenen en nog meer. Er valt zoveel te berekenen nog

Die boeken heb ik gelukkig allemaal bewaard dus de pret kan niet op Ik heb het vaker opgepakt maar ik zal het weer oppakken.

Net zoals het vak : " Vlottend financieël management".

Die boeken beginnen af en toe met pagina 9 en dan weer met pagina 6. Dat wisselt zich af

Micro Macro en Meso economie nog bestuderen en nog meer

Ik ga weer studeren

Studeren is fijn

Kostprijs berekeningen niet te vergeten.

kp = c/n + v/w
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:45:48 #56
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35676667
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Het is idd nogal eigenaardig.
Laatst ook dat kind van een jaar of 5 die zn moeder constant uitschold voor bitch en whore enzo.
moeilijk in toom te houden, zo eigenwijs dat je met je handen in het haar zit...... dat zijn zaken waar ik mij iets bij voor kan stellen, maar gebruik van termen zoals je hierboven noemt....

Hoe komt een kind van 5 aan die termen ??
Persoonlijk ben ik dan (voorbarig ?) geneigd te geloven dat er dan per definitie al iets mis is bij de ouders zelf.

Misschien hou ik die van mij in sommige opzichten te "onschuldig/klein", maar als mijn zoontje van 6 uitgescholden/geplaagd wordt dan scheldt hij nog steeds in termen als "maar jij hebt een apenhoofd" of "jij bent een appelflap !".
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35676692
Heb je mijn verhaaltje aan jou nog gelezen Mirage?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35676758
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

moeilijk in toom te houden, zo eigenwijs dat je met je handen in het haar zit...... dat zijn zaken waar ik mij iets bij voor kan stellen, maar gebruik van termen zoals je hierboven noemt....

Persoonlijk ben ik dan (voorbarig ?) geneigd te geloven dat er dan per definitie al iets mis is bij de ouders zelf.
Mee eens.
quote:
Misschien hou ik die van mij in sommige opzichten te "onschuldig/klein", maar als mijn zoontje van 6 uitgescholden/geplaagd wordt dan scheldt hij nog steeds in termen als "maar jij hebt een apenhoofd" of "jij bent een appelflap !".
pi_35676871
Mirage en ik lopen elkaar constant mis

en ik ben het er ook mee eens. in die uitzendingen komt altijd duidelijk naar voren dat de ouders hoofdzakelijk de schuldige zijn!
bedoeld of onbedoeld
pi_35676931
Mensen zijn kwaad op mij doordat ik in de RvdB-thread bij wijze van grapje de brabantse kranten heb weggezet als 'Brabantse suffertjes'. Is dit echt zo onacceptabel vinden jullie?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:55:29 #61
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35677121
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

dat roep ik ook nog steeds

gister tegen een neger; ey jij met je apenkop
hehe maar het is een makker van me dus dan mag dat
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:56:18 #62
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35677152
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Genverbrander het volgende:
Mensen zijn kwaad op mij doordat ik in de RvdB-thread bij wijze van grapje de brabantse kranten heb weggezet als 'Brabantse suffertjes'. Is dit echt zo onacceptabel vinden jullie?
tss mijn moeder noemt alle lokale kranten suffertjes dus zo gek is het niet!
stay frosty
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:56:41 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35677179
Helemaal niet

Sufferd noemen bij iemand valt reuze mee

Is mijn mening dus. Ik heb erger gehoord
pi_35677200
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Genverbrander het volgende:
Nee, want je doelt hiermee niet op Brabanders in het algemeen! Dus ik vind dat verkeerd geinterpreteerd en onterecht.
pi_35677252
Ok bedankt voor jullie replys.

Overigens frustrerend dat hier twee mensen zijn die het geheim weten: stenny en lilith. dat maakt me extra nieuwsgierig. Lilith, kun je niet een heeeeeeeeeeeeel kleeeeiiin tipje van de sluier oplichten?
pi_35677303
GVD (sorry)
nou had Isabella net WEER dat paars aanlopen en wegvallen alsof ze flauw valt. Ze heeft dan nodig om bij te komen. Ik kan niet begrijpen dat de dokter dit normaal vind. Ik krijg elke keer de zenuwen!
Ze had zich net bezeerd. En als ze haar zin niet krijgt of zich bezeert krijgt ze dit
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:02:08 #67
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35677387
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
GVD (sorry)
nou had Isabella net WEER dat paars aanlopen en wegvallen alsof ze flauw valt. Ze heeft dan nodig om bij te komen. Ik kan niet begrijpen dat de dokter dit normaal vind. Ik krijg elke keer de zenuwen!
Ze had zich net bezeerd. En als ze haar zin niet krijgt of zich bezeert krijgt ze dit
hehe als de dok het zegt zal het wel goedkomen. ik heb er ook vaker van gehoord.
stay frosty
pi_35677419
quote:
GVD (sorry)
Reageer nou eens even NIET als ze dit doet. Doe nonchalant.
Ik denk sterk dat ze op jou reageert Barpje
pi_35677420
hey maar BarraCupra, jij bent dus een boarder?
pi_35677438
Ik ben elke keer bang dat ze er te lang in blijft hangen en denk dan meteen aan erge dingen, ik kan er niks aan doen
pi_35677511
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef CarDani het volgende:

[..]

Reageer nou eens even NIET als ze dit doet. Doe nonchalant.
Ik denk sterk dat ze op jou reageert Barpje
Ik deed net heel rustig maar bleef tegen haar praten. Maar als ze dat heeft ben ik bang dat ze neervalt of zo en daarom pak ik haar op. En ik blijf altijd wachten tot ze een beetje lang achter blijft. Zo ja, dan zegt iets in mij dat ik haar op moet pakken (schijnbaar instinct of zo)
ik doe echt niet hysterisch of panisch hoor, maar wil gewoon snel handelen. het is werkelijk een eng gezicht.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:08:09 #72
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35677642
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Genverbrander het volgende:
hey maar BarraCupra, jij bent dus een boarder?
jubs snowboarding rulez
stay frosty
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:09:00 #73
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35677678
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik deed net heel rustig maar bleef tegen haar praten. Maar als ze dat heeft ben ik bang dat ze neervalt of zo en daarom pak ik haar op. En ik blijf altijd wachten tot ze een beetje lang achter blijft. Zo ja, dan zegt iets in mij dat ik haar op moet pakken (schijnbaar instinct of zo)
ik doe echt niet hysterisch of panisch hoor, maar wil gewoon snel handelen. het is werkelijk een eng gezicht.
mja misschien toch fout. snap dat het moeilijk is ...en wie ben ik om te zeggen hoe jij moet reageren (ik heb een piemel en ik heb geen kinderen)
stay frosty
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:11:52 #74
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35677786
quote:
GVD (sorry)
nou had Isabella net WEER dat paars aanlopen en wegvallen alsof ze flauw valt. Ze heeft dan nodig om bij te komen. Ik kan niet begrijpen dat de dokter dit normaal vind. Ik krijg elke keer de zenuwen!Ze had zich net bezeerd. En als ze haar zin niet krijgt of zich bezeert krijgt ze dit
Ik heb jouw kindje niet gezien, maar het lijkt op gevallen die ik wèl heb gezien.
Met een slag om de arm is mijn gedachte... de vetgedrukte zin is een deel van het vorotbestaan van het probleem.

Dus niet de oorzaak zelf !!
Maar ik denk zeker dat het bijdraagt aan het voortbestaan. (cirkeltje )

Wat voor effect het ook heeft.. haar gedrag hééft effect op jou.
En als ze het daar al niet voor doet, dan brengt de paniek de uit jouw straalt haar al verder over het randje.

Mensen zitten technisch gewoon zo in elkaar dat als je flauwvalt je automatisch weer adem haalt... en voordat je stikt vàl je flauw.
Zolang er dus geen dopje of speelgoed in haar keel zit dat haar luchtpijp afsluit zal ze dus níet stikken.

Laat het los, laat haar liggen en ga thee zetten voor jezelf.
Als je jezelf 3 keer ertoe kan zetten vooral géén paniek te krijgen en net te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. het brengt je niet van je stuk, het haalt je niet uit je routine of uit datgene wat je wilde doen... het zal echt in nó time over zijn.

Je doet hier zowel jezelf als háár een groot plezier mee.
Doe het dus voor je kindje.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35677789
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Hmm ja, ik snap het. Zou ik ook hebben.

Maar dat ze zo prikkelbaar is komt ook omdat ze voelt/ruikt/proeft dat er spanningen zijn in het gezin.
pi_35677807
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

mja misschien toch fout. snap dat het moeilijk is ...en wie ben ik om te zeggen hoe jij moet reageren (ik heb een piemel en ik heb geen kinderen)

trouwens ik kreeg net weer per mail de aankondiging voor een sprongetje:

Beste Barbara,
Je hebt je aangemeld voor de gratis sprongenwekker van Oei, ik groei!
Vlak voordat jouw baby een sprongetje in zijn mentale ontwikkeling gaat maken krijg je van ons
iedere keer een mailtje. Het is weer zover. Het zevende sprongetje komt eraan.
In hoofdstuk 9 van Oei, ik groei! kun je lezen wat jouw baby kan gaan leren in de
komende tijd en hoe je daarbij kunt helpen.

Met vriendelijke groet,

Frans Plooij en alle mensen van uitgeverij Kosmos-Z&K

zal er wel mee te maken hebben
pi_35677824
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef CarDani het volgende:

[..]

Hmm ja, ik snap het. Zou ik ook hebben.

Maar dat ze zo prikkelbaar is komt ook omdat ze voelt/ruikt/proeft dat er spanningen zijn in het gezin.
Dat zei de dokter ook (weet van de situatie)
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:13:15 #78
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35677842
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:46 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Heb je mijn verhaaltje aan jou nog gelezen Mirage?
Even terug zoeken !
Sir Winston Churchill
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:14:18 #79
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35677879
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Mirage het volgende:

[..]

Even terug zoeken !
en mijn excuses?
stay frosty
pi_35677918
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik heb jouw kindje niet gezien, maar het lijkt op gevallen die ik wèl heb gezien.
Met een slag om de arm is mijn gedachte... de vetgedrukte zin is een deel van het vorotbestaan van het probleem.

En als ze het daar al niet voor doet, dan brengt de paniek de uit jouw straalt haar al verder over het randje.

Mensen zitten technisch gewoon zo in elkaar dat als je flauwvalt je automatisch weer adem haalt... en voordat je stikt vàl je flauw.
Zolang er dus geen dopje of speelgoed in haar keel zit dat haar luchtpijp afsluit zal ze dus níet stikken.

Als je jezelf 3 keer ertoe kan zetten vooral géén paniek te krijgen en net te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. het brengt je niet van je stuk, het haalt je niet uit je routine of uit datgene wat je wilde doen... het zal echt in nó time over zijn.

Ja Mir, maar het is wel heel moeilijk.
Het kleintje zoekt ook naar veiligheid, geborgenheid. Laat me je voelen, ruiken, proeven. Met spanningen in het gezin heeft een kind dat ook nodig. Het lijkt een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Enerzijds laten doen. anderszijds heeft dit kind aandacht nodig (van beide ouders).
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:15:32 #81
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35677920
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

en mijn excuses?
Jaaaaaaaaaa
Sir Winston Churchill
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:16:34 #82
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35677955
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa
hoest met Aiden?
en met OS? red hij het nog een beejte?
stay frosty
pi_35677989
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa
Gossie.....schaam.....nog niet irl gedaan
Van harte met je kleine grote floeperdoepertje
pi_35678149
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:

hAHA droompje.
pi_35678317
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

Thanx Mirage kan ik wel wat mee
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:28:40 #86
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35678454
Hebben eksters nog een bepaalde betekenis, ik zie die beestjes de laatste tijd echt supervaak
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35678657
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef Genverbrander het volgende:
Ok bedankt voor jullie replys.

Overigens frustrerend dat hier twee mensen zijn die het geheim weten: stenny en lilith. dat maakt me extra nieuwsgierig. Lilith, kun je niet een heeeeeeeeeeeeel kleeeeiiin tipje van de sluier oplichten?
Nee
En het zijn trouwens ook niet de kranten hoor die jouw uitspraak niet echt apprecieerde
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35678767
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben eksters nog een bepaalde betekenis, ik zie die beestjes de laatste tijd echt supervaak
Ja, ze zijn irritant, gemeen voor andere dieren (waaronder andere vogels en katten), erg brutaal, slim en dieven.

Maar dat is hun natuur
en familie van de kraai. Maar de kraai schijnt als betekenis te hebben: boodschappers, aankondigers van de dood.
pi_35678833
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nee
En het zijn trouwens ook niet de kranten hoor die jouw uitspraak niet echt apprecieerde
Kun je wel vertellen of het positief of negatief is tov Robbert?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:40:44 #90
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35678913
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hoest met Aiden?
en met OS? red hij het nog een beejte?
Allebei maken het uitstekend

En zo niet.. dan toch... worden het mannen van !

quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef CarDani het volgende:

[..]

Gossie.....schaam.....nog niet irl gedaan
Van harte met je kleine grote floeperdoepertje
dank je wel.
Sir Winston Churchill
pi_35678935
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:

zal er wel mee te maken hebben
Zeker weten. De een heeft er meer last van dan de ander en in jullie geval is het een combinatie van factoren. En verder: wat Mirage zegt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:48:15 #92
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35679223
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

Allebei maken het uitstekend

En zo niet.. dan toch... worden het mannen van !

true true
stay frosty
pi_35680653
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nee
dan is het helemáááál raar! wat interesseert het iemand die niet bij die krant betrokken is of ik die krant een suffertje noem??
pi_35681020
*zucht*
Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen; ik krijg die informatie niet van journalisten of zo want als dat zo was hadden wij hier geen primeur he ?
En er zijn inderdaad mensen die het niet leuk vinden om door "een loser op een forum"( en dat zijn jouw eigen woorden) een " brabants suffertje " genoemd te worden
En als je het nu nog niet begrijpt stop dan inderdaad maar met het proberen daarvan want dan lukt het je toch niet.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:40:39 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35681124
Mochten jullie mijn stroom aan berichten onverwacht missen, ik ben niet pissen maar ik ben bezig met een weblog op msn-spaces

Ik ga werkzaamheden uitbreiden maar ik hou alles op de hoogte en neem ook vaker poolshoogte hier

Muziekje erbij, zonnetje dat naar binnen schijnt en lekker ontspannen bezig zijn
pi_35681264
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
*zucht*
Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen; ik krijg die informatie niet van journalisten of zo want als dat zo was hadden wij hier geen primeur he ?
En er zijn inderdaad mensen die het niet leuk vinden om door "een loser op een forum"( en dat zijn jouw eigen woorden) een " brabants suffertje " genoemd te worden
En als je het nu nog niet begrijpt stop dan inderdaad maar met het proberen daarvan want dan lukt het je toch niet.
Huh??

Ik heb niemand een suffertje genoemd hoor, ik heb alleen gezegd dat ik geen behoefte heb aan meer info uit Brabantse suffertjes.

suf·ferd·je (het ~, ~s)
1 [scherts.] plaatselijke krant => streekblad
www.vandale.nl

Wat is nou precies het probleem?

snapt iemand het nog?
pi_35681612
quote:

snapt iemand het nog?
Gewoon laten gaan, Gen. Een typisch geval van kleine woordenschat en lange tenen.
pi_35681965
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Huh??

Ik heb niemand een suffertje genoemd hoor, ik heb alleen gezegd dat ik geen behoefte heb aan meer info uit Brabantse suffertjes.

suf·ferd·je (het ~, ~s)
1 [scherts.] plaatselijke krant => streekblad
www.vandale.nl

snapt iemand het nog?
Pfff, wat een gezeur om niks zeg inderdaad. Ik zag dat er geen nieuw RvdB-topic geopend is, vandaar keek ik even hier. Ik zou me er verder maar niet druk om maken Genverbrander, er is echt niks verkeerd gezegd hoor..

En voor die mensen met "nieuws" Kom er nou eerst maar eens mee naar buiten
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:00:07 #99
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35682000
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Gewoon laten gaan, Gen. Een typisch geval van kleine woordenschat en lange tenen.
agreed
stay frosty
pi_35682131
Hmmm ja ik denk ook dat het mis is gegaan bij de interpretatie van dat woord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')