quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga nu vaak naar normale discotheken omdat me vriendin pas 18 is. maar zodra ze 21 is gaan we naar tenten voor wat oudere mensen.
loop nu tussen de kids van 14/15 die doen alsof ze 16 zijn
Was in de aanbieding hè, bij Ah....ik vind het ook lekkerder om het zélf te bakken...weet je idd tenminste dat het niet al eeuwen daar rondligt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb gisteren ook shoarma gehad
Zelf-gemaakte van albert Heyn. Die van de shoarma-tenten krijg ik niet goed door mijn keel. Alsof het vlees bedorven is altijd. Dat schaap dat hangt ook meestal 3 jaar in die zaak
Ik vertrouw het niet als zo'n schaap weken aan het spit hangt. Bacteriën
Om een voedselvergiftiging van op te lopen.
Ik heb het niet gekocht dus of het in de aanbieding was weet ik niet, dacht wel dat ik in de folder van albert heyn shoarma zag staanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef gaai het volgende:
[..]
Was in de aanbieding hè, bij Ah....ik vind het ook lekkerder om het zélf te bakken...weet je idd tenminste dat het niet al eeuwen daar rondligt.
moeilijk in toom te houden, zo eigenwijs dat je met je handen in het haar zit...... dat zijn zaken waar ik mij iets bij voor kan stellen, maar gebruik van termen zoals je hierboven noemt....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het is idd nogal eigenaardig.![]()
Laatst ook dat kind van een jaar of 5 die zn moeder constant uitschold voor bitch en whore enzo.![]()
![]()
![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
moeilijk in toom te houden, zo eigenwijs dat je met je handen in het haar zit...... dat zijn zaken waar ik mij iets bij voor kan stellen, maar gebruik van termen zoals je hierboven noemt....
Hoe komt een kind van 5 aan die termen ??
Persoonlijk ben ik dan (voorbarig ?) geneigd te geloven dat er dan per definitie al iets mis is bij de ouders zelf.
quote:Misschien hou ik die van mij in sommige opzichten te "onschuldig/klein", maar als mijn zoontje van 6 uitgescholden/geplaagd wordt dan scheldt hij nog steeds in termen als "maar jij hebt een apenhoofd" of "jij bent een appelflap !".
dat roep ik ook nog steedsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
moeilijk in toom te houden, zo eigenwijs dat je met je handen in het haar zit...... dat zijn zaken waar ik mij iets bij voor kan stellen, maar gebruik van termen zoals je hierboven noemt....
Hoe komt een kind van 5 aan die termen ??
Persoonlijk ben ik dan (voorbarig ?) geneigd te geloven dat er dan per definitie al iets mis is bij de ouders zelf.
Misschien hou ik die van mij in sommige opzichten te "onschuldig/klein", maar als mijn zoontje van 6 uitgescholden/geplaagd wordt dan scheldt hij nog steeds in termen als "maar jij hebt een apenhoofd" of "jij bent een appelflap !".
tss mijn moeder noemt alle lokale kranten suffertjes dus zo gek is het niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Genverbrander het volgende:
Mensen zijn kwaad op mij doordat ik in de RvdB-thread bij wijze van grapje de brabantse kranten heb weggezet als 'Brabantse suffertjes'. Is dit echt zo onacceptabel vinden jullie?
Nee, want je doelt hiermee niet op Brabanders in het algemeen! Dus ik vind dat verkeerd geinterpreteerd en onterecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Genverbrander het volgende:
Mensen zijn kwaad op mij doordat ik in de RvdB-thread bij wijze van grapje de brabantse kranten heb weggezet als 'Brabantse suffertjes'. Is dit echt zo onacceptabel vinden jullie?
hehe als de dok het zegt zal het wel goedkomen. ik heb er ook vaker van gehoord.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
GVD (sorry)
nou had Isabella net WEER dat paars aanlopen en wegvallen alsof ze flauw valt. Ze heeft dan nodig om bij te komen. Ik kan niet begrijpen dat de dokter dit normaal vind. Ik krijg elke keer de zenuwen!
Ze had zich net bezeerd. En als ze haar zin niet krijgt of zich bezeert krijgt ze dit
Reageer nou eens even NIET als ze dit doet. Doe nonchalant.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
GVD (sorry)
nou had Isabella net WEER dat paars aanlopen en wegvallen alsof ze flauw valt. Ze heeft dan nodig om bij te komen. Ik kan niet begrijpen dat de dokter dit normaal vind. Ik krijg elke keer de zenuwen!
Ze had zich net bezeerd. En als ze haar zin niet krijgt of zich bezeert krijgt ze dit
Ik deed net heel rustig maar bleef tegen haar praten. Maar als ze dat heeft ben ik bang dat ze neervalt of zo en daarom pak ik haar op. En ik blijf altijd wachten tot ze een beetje lang achter blijft. Zo ja, dan zegt iets in mij dat ik haar op moet pakken (schijnbaar instinct of zo)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef CarDani het volgende:
[..]
Reageer nou eens even NIET als ze dit doet. Doe nonchalant.
Ik denk sterk dat ze op jou reageert Barpje![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Genverbrander het volgende:
hey maar BarraCupra, jij bent dus een boarder?
mja misschien toch fout. snap dat het moeilijk is ...en wie ben ik om te zeggen hoe jij moet reageren (ik heb een piemel en ik heb geen kinderen)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik deed net heel rustig maar bleef tegen haar praten. Maar als ze dat heeft ben ik bang dat ze neervalt of zo en daarom pak ik haar op. En ik blijf altijd wachten tot ze een beetje lang achter blijft. Zo ja, dan zegt iets in mij dat ik haar op moet pakken (schijnbaar instinct of zo)
ik doe echt niet hysterisch of panisch hoor, maar wil gewoon snel handelen. het is werkelijk een eng gezicht.
Ik heb jouw kindje niet gezien, maar het lijkt op gevallen die ik wèl heb gezien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
GVD (sorry)
nou had Isabella net WEER dat paars aanlopen en wegvallen alsof ze flauw valt. Ze heeft dan nodig om bij te komen. Ik kan niet begrijpen dat de dokter dit normaal vind. Ik krijg elke keer de zenuwen!Ze had zich net bezeerd. En als ze haar zin niet krijgt of zich bezeert krijgt ze dit
Hmm ja, ik snap het. Zou ik ook hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik deed net heel rustig maar bleef tegen haar praten. Maar als ze dat heeft ben ik bang dat ze neervalt of zo en daarom pak ik haar op. En ik blijf altijd wachten tot ze een beetje lang achter blijft. Zo ja, dan zegt iets in mij dat ik haar op moet pakken (schijnbaar instinct of zo)
ik doe echt niet hysterisch of panisch hoor, maar wil gewoon snel handelen. het is werkelijk een eng gezicht.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja misschien toch fout. snap dat het moeilijk is ...en wie ben ik om te zeggen hoe jij moet reageren (ik heb een piemel en ik heb geen kinderen)
Dat zei de dokter ook (weet van de situatie)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hmm ja, ik snap het. Zou ik ook hebben.![]()
Maar dat ze zo prikkelbaar is komt ook omdat ze voelt/ruikt/proeft dat er spanningen zijn in het gezin.
Even terug zoeken !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:46 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Heb je mijn verhaaltje aan jou nog gelezen Mirage?
en mijn excuses?quote:
Ja Mir, maar het is wel heel moeilijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb jouw kindje niet gezien, maar het lijkt op gevallen die ik wèl heb gezien.
Met een slag om de arm is mijn gedachte... de vetgedrukte zin is een deel van het vorotbestaan van het probleem.
Dus niet de oorzaak zelf !!
Maar ik denk zeker dat het bijdraagt aan het voortbestaan. (cirkeltje)
Wat voor effect het ook heeft.. haar gedrag hééft effect op jou.
En als ze het daar al niet voor doet, dan brengt de paniek de uit jouw straalt haar al verder over het randje.
Mensen zitten technisch gewoon zo in elkaar dat als je flauwvalt je automatisch weer adem haalt... en voordat je stikt vàl je flauw.
Zolang er dus geen dopje of speelgoed in haar keel zit dat haar luchtpijp afsluit zal ze dus níet stikken.
Laat het los, laat haar liggen en ga thee zetten voor jezelf.
Als je jezelf 3 keer ertoe kan zetten vooral géén paniek te krijgen en net te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. het brengt je niet van je stuk, het haalt je niet uit je routine of uit datgene wat je wilde doen... het zal echt in nó time over zijn.
Je doet hier zowel jezelf als háár een groot plezier mee.
Doe het dus voor je kindje.
Jaaaaaaaaaaquote:
hoest met Aiden?quote:
hAHA droompje.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb gisteren ook shoarma gehad
Zelf-gemaakte van albert Heyn. Die van de shoarma-tenten krijg ik niet goed door mijn keel. Alsof het vlees bedorven is altijd. Dat schaap dat hangt ook meestal 3 jaar in die zaak
Ik vertrouw het niet als zo'n schaap weken aan het spit hangt. Bacteriën
Om een voedselvergiftiging van op te lopen.
Thanx Miragequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb jouw kindje niet gezien, maar het lijkt op gevallen die ik wèl heb gezien.
Met een slag om de arm is mijn gedachte... de vetgedrukte zin is een deel van het vorotbestaan van het probleem.
Dus niet de oorzaak zelf !!
Maar ik denk zeker dat het bijdraagt aan het voortbestaan. (cirkeltje)
Wat voor effect het ook heeft.. haar gedrag hééft effect op jou.
En als ze het daar al niet voor doet, dan brengt de paniek de uit jouw straalt haar al verder over het randje.
Mensen zitten technisch gewoon zo in elkaar dat als je flauwvalt je automatisch weer adem haalt... en voordat je stikt vàl je flauw.
Zolang er dus geen dopje of speelgoed in haar keel zit dat haar luchtpijp afsluit zal ze dus níet stikken.
Laat het los, laat haar liggen en ga thee zetten voor jezelf.
Als je jezelf 3 keer ertoe kan zetten vooral géén paniek te krijgen en net te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. het brengt je niet van je stuk, het haalt je niet uit je routine of uit datgene wat je wilde doen... het zal echt in nó time over zijn.
Je doet hier zowel jezelf als háár een groot plezier mee.
Doe het dus voor je kindje.
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef Genverbrander het volgende:
Ok bedankt voor jullie replys.
Overigens frustrerend dat hier twee mensen zijn die het geheim weten: stenny en lilith. dat maakt me extra nieuwsgierig.Lilith, kun je niet een heeeeeeeeeeeeel kleeeeiiin tipje van de sluier oplichten?
![]()
Ja, ze zijn irritant, gemeen voor andere dieren (waaronder andere vogels en katten), erg brutaal, slim en dieven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben eksters nog een bepaalde betekenis, ik zie die beestjes de laatste tijd echt supervaak
Kun je wel vertellen of het positief of negatief is tov Robbert?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee![]()
En het zijn trouwens ook niet de kranten hoor die jouw uitspraak niet echt apprecieerde![]()
Allebei maken het uitstekendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoest met Aiden?
en met OS? red hij het nog een beejte?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef CarDani het volgende:
[..]
Gossie.....schaam.....nog niet irl gedaan![]()
Van harte met je kleine grote floeperdoepertje![]()
quote:
true truequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Allebei maken het uitstekend![]()
![]()
En zo niet.. dan toch... worden het mannen van !![]()
dan is het helemáááál raar! wat interesseert het iemand die niet bij die krant betrokken is of ik die krant een suffertje noem??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee![]()
En het zijn trouwens ook niet de kranten hoor die jouw uitspraak niet echt apprecieerde![]()
Huh??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
*zucht*
Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen; ik krijg die informatie niet van journalisten of zo want als dat zo was hadden wij hier geen primeur he?
En er zijn inderdaad mensen die het niet leuk vinden om door "een loser op een forum"( en dat zijn jouw eigen woorden) een " brabants suffertje " genoemd te worden
En als je het nu nog niet begrijpt stop dan inderdaad maar met het proberen daarvan want dan lukt het je toch niet.
Gewoon laten gaan, Gen. Een typisch geval van kleine woordenschat en lange tenen.quote:Wat is nou precies het probleem?
snapt iemand het nog?
Pfff, wat een gezeur om niks zeg inderdaad. Ik zag dat er geen nieuw RvdB-topic geopend is, vandaar keek ik even hier. Ik zou me er verder maar niet druk om maken Genverbrander, er is echt niks verkeerd gezegd hoor..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Huh??
Ik heb niemand een suffertje genoemd hoor, ik heb alleen gezegd dat ik geen behoefte heb aan meer info uit Brabantse suffertjes.
suf·ferd·je (het ~, ~s)
1 [scherts.] plaatselijke krant => streekblad
www.vandale.nl
Wat is nou precies het probleem?
snapt iemand het nog?
agreedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan, Gen. Een typisch geval van kleine woordenschat en lange tenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |