Goedemorgen frizti.quote:
Heb jij toevallig nog caps van het hotel van de week bordje van John, Ferri en Monique?quote:
Geen idee, ga wel even voor je zoeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog caps van het hotel van de week bordje van John, Ferri en Monique?
Goedemorgen regenworm.quote:
Niet verkeerd, zijn ze ook ergens te zien?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:00 schreef regenworm het volgende:
Vannacht is er een feestje in Zweden geweest was erg gezellig 64 caps gevonden.
Bedankt, nu zoek ik er nog eentje van John...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:57 schreef Muerte het volgende:
Bedoel je deze?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morguhquote:
Weet je nog wanneer John hotelier v/d week was? Dan kan ik wat makkelijker zoeken, ik heb mijn caps allemaal op datum opgeslagen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Bedankt, nu zoek ik er nog eentje van John...
Op mijn HD maar ik ga alles op VOL zetten omdat dit forum toch over een aantal dagen dicht gaat. En daarna het archief in dan kijkt er toch niet niemand meer naar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet verkeerd, zijn ze ook ergens te zien?
Als ik me niet vergis in de week van de 20ste februari.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Weet je nog wanneer John hotelier v/d week was? Dan kan ik wat makkelijker zoeken, ik heb mijn caps allemaal op datum opgeslagen.
Mooi dat maakt het zoeken een stuk makkelijker, ik ga weer even voor je zoeken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis in de week van de 20ste februari.
Aha, ok!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op mijn HD maar ik ga alles op VOL zetten omdat dit forum toch over een aantal dagen dicht gaat. En daarna het archief in dan kijkt er toch niet niemand meer naar.
Stop maar met zoeken, ik heb er zelf eentje gevonden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mooi dat maakt het zoeken een stuk makkelijker, ik ga weer even voor je zoeken.
Graag gedaan, was geen moeite.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Stop maar met zoeken, ik heb er zelf eentje gevonden.
Toch bedankt voor de moeite.
Graag, erg aardig van je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal je waarschuwen als het er op staat.
Nice!quote:
quote:
Kan je beter even wachten, iets 2 keer doen terwijl het niet nodig is, lijkt me vervelend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
probeer een eigen topic forum op VOL te krijgen.
Daarom wacht ik even met posten anders moet ik het 2x keer doen.
Goedemorgen Athalon, wat temperatuur betreft heb ik geen idee, ben nog niet buiten geweest, maar dat komt zo, moet namelijk zo nog even werken, brrr.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef Athalon het volgende:
Goedemorgen boeren, burgers en buitenlui.![]()
Hier is de Temp -1,5, Grijze lucht en windstil, nu is er
met croissants ham en kaas, daarna een goede grote sigaar
![]()
Mogg Muerte, In het westen trekt het nu ook snel dicht met mistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:41 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen Athalon, wat temperatuur betreft heb ik geen idee, ben nog niet buiten geweest, maar dat komt zo, moet namelijk zo nog even werken, brrr.
Morguhquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef Athalon het volgende:
Goedemorgen boeren, burgers en buitenlui.![]()
Hier is de Temp -1,5, Grijze lucht en windstil, nu is er
met croissants ham en kaas, daarna een goede grote sigaar
![]()
Hmm.. denk dat ik maar eens naar de telefoon grijp, hier ligt al een flink pak sneeuw en als het dan ook nog gaat misten, heb ik weinig zin om voor een vergadering van een uurtje of twee, op pad te gaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:43 schreef Athalon het volgende:
[..]
Mogg Muerte, In het westen trekt het nu ook snel dicht met mistdus dat wordt straks zeuren
![]()
Mogge Frizti, je was weer vroeg deze dag zag ikquote:
Hier is het vrij sneeuwvrij, althans de wegen en voetpaden. Maar een paar honderd meter verderop zie ik het bos en dat is nog helemaal wit, net zoals de parkjes hier wat een bijzonder mooi gezicht isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hmm.. denk dat ik maar eens naar de telefoon grijp, hier ligt al een flink pak sneeuw en als het dan ook nog gaat misten, heb ik weinig zin om voor een vergadering van een uurtje of twee, op pad te gaan.![]()
Ik moet nog boodschappen doen vandaag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:49 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hier is het vrij sneeuwvrij, althans de wegen en voetpaden. Maar een paar honderd meter verderop zie ik het bos en dat is nog helemaal wit, net zoals de parkjes hier wat een bijzonder mooi gezicht is, behalve als je er doorheen moet
![]()
![]()
ik zit lekker te wachten het aantal caps neemt alleen maar toe.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kan je beter even wachten, iets 2 keer doen terwijl het niet nodig is, lijkt me vervelend.
De ega is om negen uur met mijn onze vriendin boodschappen gaan doen en die verwacht ik om een uur of half elf terug. Trouwens het slaat hier nu totaal dicht van de mist en dat binnen een kwartiertje.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen vandaag.![]()
Bij ons ligt niks (omgeving Haarlem)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:01 schreef Muerte het volgende:
Uitzicht vanuit mijn computer kamer.
[afbeelding]
Nu dan woon jij niet in het westen, zo erg is het bij lange na niet, de wegen zijn hier gewoon schoon, maar gisteren en vannacht is er geen sneeuw gevallen en gisteren is het de hele dag + 5 á 6 graden geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:01 schreef Muerte het volgende:
Uitzicht vanuit mijn computer kamer.
[afbeelding]
Ik woon wel degelijk in het westen namelijk een kilometer of 8 van Rotterdam.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:03 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nu dan woon jij niet in het westen, zo erg is het bij lange na niet, de wegen zijn hier gewoon schoon, maar gisteren en vannacht is er geen sneeuw gevallen en gisteren is het de hele dag + 5 á 6 graden geweest.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:02 schreef MissJ. het volgende:
Frizti, je word vermeld op de TalpaSite bij Dagboek!!!!!!! Geen naam wel vermelding van je cap.
Cool.
Buiten ook koel trouwens....
Ja, dat was van de week op de TV dat het is de zuidwesthoek vreselijk weer was en je 15 kilometer verderop in de zon kon liggen bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik woon wel degelijk in het westen namelijk een kilometer of 8 van Rotterdam.![]()
Grappig is dat he?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ja, dat was van de week op de TV dat het is de zuidwesthoek vreselijk weer was en je 15 kilometer verderop in de zon kon liggen bij wijze van sprekenmaar ik woon zo'n 60 kilometer hoger
![]()
Sneeuw is altijd heel erg mooiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Grappig is dat he?
Nog eentje dan.
[afbeelding]
Zeker weten, maar helaas ook wel eens erg lastig, vraag maar aan de NS.quote:
Die hebben altijd wat te zeiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zeker weten, maar helaas ook wel eens erg lastig, vraag maar aan de NS.![]()
Dat klopt helemaal, maar ik ben wel afhankelijk van de trein.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Die hebben altijd wat te zeiken.
Of het is te koud, te warm, te nat, te droog, teveel bladeren.
Ik heb ze even opgeslagen, ff kijken of er wat leuks van te maken is met wat geknutselquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Grappig is dat he?
Nog eentje dan.
[afbeelding]
Ga je alvast je kerstkaarten in elkaar knutselen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb ze even opgeslagen, ff kijken of er wat leuks van te maken is met wat geknutsel![]()
Dat is nu eens een goed ideequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ga je alvast je kerstkaarten in elkaar knutselen?![]()
Moet straks toch naar buiten, neem mijn camera wel mee, misschien zie ik nog wat leuks.quote:
Werkse Muertequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:30 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik moet weg, alles gaat gewoon door vandaag, dus ik word gewoon op de afgeproken tijd verwacht, hoop rond een uur of 4 weer hier te zijn.![]()
werk zequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:30 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik moet weg, alles gaat gewoon door vandaag, dus ik word gewoon op de afgeproken tijd verwacht, hoop rond een uur of 4 weer hier te zijn.![]()
Werk ze, en maar hopen dat de treinen het doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:30 schreef Muerte het volgende:
Gelukt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, ik wil ff iets testen..... mijn eerste gifje
[afbeelding]
morgen Snappiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
Hai
Kom ook even binnenwaaien, nieuwe topic draait weer. Dus Ferri en co kunnen weer terecht
You'got mail.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
Hai
Kom ook even binnenwaaien, nieuwe topic draait weer. Dus Ferri en co kunnen weer terecht
Ha Snappie, ik was even aan de knutselquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
Hai
Goeiemiddag inmiddels newsiequote:
Ach, nee heb je...ja kan je krijgen.quote:
We wachten braaf afquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ach, nee heb je...ja kan je krijgen.Ik ben toch altijd lief geweest.
Met gifjes aan het stoeien zag ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ha Snappie, ik was even aan de knutsel
Het cappen gaat je goed a inmiddels newsie, zie je wel dat je het onder de knie zou krijgenquote:
Yep dankzij nachtzusterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het cappen gaat je goed a inmiddels newsie, zie je wel dat je het onder de knie zou krijgen
Vanwege de vogelgriepquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:30 schreef cuall het volgende:
Hallo, waarom hoor ik alleen maar vogeltjes op de streams?![]()
Daarom probeer ik ze juist te ontlopen, dat valt op deze manier niet mee.quote:
You've got mailquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:38 schreef regenworm het volgende:
We mogen weer eens niet alles zien en horen wordt gek van deze regie.
Nog een paar dagen en dan zijn we er vanaf.
Ziet er niet uit!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:48 schreef Foreverblue het volgende:
De kimono van Viola is binnen gekomen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat niet? Die kimino niet of Viola niet? Of allebei niet?quote:
Ik vind die kimono niks. En over Viool is mijn mening al langer bekend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat niet? Die kimino niet of Viola niet? Of allebei niet?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef Foreverblue het volgende:
De vrouwen nemen een petje af voor Viola... want die zit steeds alles te slepen en te verplaatsen
[afbeelding]
Whahahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Snaptnix het volgende:
Wat zei Viola nou. Mijn man was 8 jaar gestopt, maar toen ontmoette ie mij. Arme man is van schrik spontaan weer gaan roken
Hij heeft toch ook iets met de luchtwegen, lijkt het me niet echt verstandig om te gaan roken. Maar van de andere kant sta je toch naast die schoorsteen, dus dan rook je ook genoeg meequote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Snaptnix het volgende:
Wat zei Viola nou. Mijn man was 8 jaar gestopt, maar toen ontmoette ie mij. Arme man is van schrik spontaan weer gaan roken
Its so funnyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:45 schreef M-en-A het volgende:
Money.... Money... Money....![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
Hoi Hoi Aquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Pareltje. Ja het is nog even experimenteren allemaal. En gelukkig kwam er net een goed stukje stream voorbij
![]()
Hallo Muertequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oww jammer heb ik niet gezien, zal haar wel flink door de mangel gehaald hebben danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef Manu82 het volgende:
Paul de Leeuw zit Viola gisteren nog even af te zeiken in Pauls Punt
Hoi White_Pearl, was leuk om te zien he?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo Muerteik zag het toevallig net op de streams, die 2 gekken was weer leuk
Ja was leuk, ze deden het perfectquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi White_Pearl, was leuk om te zien he?![]()
Viel mee, 2 zinnen iets met dat ze zelf de hele Lakeside kon vullen ofzo, en hij staat online en zijn de eerste paar zinnenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Oww jammer heb ik niet gezien, zal haar wel flink door de mangel gehaald hebben dan![]()
Ik heb je foto's even gebruikt voor experimenteren Muertequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi White_Pearl, was leuk om te zien he?![]()
Ow ach ja echt iets voor hem, ik wist ook dat hij weer op tv kwam in maart maar dacht zal wel gewoon Zaterdags zijn, niet dusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Viel mee, 2 zinnen iets met dat ze zelf de hele Lakeside kon vullen ofzo, en hij staat online en zijn de eerste paar zinnen
Tuurlijk is altijd goed, ga je gang maar hoor, experimentjes zijn leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb je foto's even gebruikt voor experimenteren Muerte
[afbeelding]
Hi Snappiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef Snaptnix het volgende:
Hai allemaal. Kom ook weer even binnenstuiven
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Snappie![]()
En ik stuif weer even wegtot later allemaal
![]()
Als het einde maandag avond is kan ik het nog zien, anders is het voor mij op zondag avond afgelopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:55 schreef M-en-A het volgende:
Internet gaat door!
Vanavond is de laatste reguliere uitzending van Hotel Big Brother, maar internet gaat nog even door. Dus mocht u van het weekend ingesneeuwd zijn en niks te doen hebben, bekijk dan de streams op www.hotelbigbrother.tv. Zaterdag bent u dan getuige van een gezellige brunch en de laatste Hollandse avond met ondermeer Sugar Lee Hooper! Maandag moeten de Hoteliers inpakken en afscheid nemen. De nodige traantjes zullen dan zeker vloeien.
Bron: Talpa
Snif... ook al was het vaak niks... toch zal ik het hotel en de streams gaan missenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:55 schreef M-en-A het volgende:
Internet gaat door!
Vanavond is de laatste reguliere uitzending van Hotel Big Brother, maar internet gaat nog even door. Dus mocht u van het weekend ingesneeuwd zijn en niks te doen hebben, bekijk dan de streams op www.hotelbigbrother.tv. Zaterdag bent u dan getuige van een gezellige brunch en de laatste Hollandse avond met ondermeer Sugar Lee Hooper! Maandag moeten de Hoteliers inpakken en afscheid nemen. De nodige traantjes zullen dan zeker vloeien.
Bron: Talpa
Maandagavond, als de hoteliers het gala hebben, gaat een productieploeg het hotel afbreken... dus geen streams meer lijkt me.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als het eide maandag avond is kan ik het nog zien, anders is het voor mij op zondag avond afgelopen.
Tot later.:Wquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Snappie![]()
En ik stuif weer even wegtot later allemaal
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snif... ook al was het vaak niks... toch zal ik het hotel en de streams gaan missen![]()
Hoi FBquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef Foreverblue het volgende:
Monique leest de vragen voor het speeddaten op... die op het kaartje staan.
Bijvoorbeeld: "Wat is je leeftijd", "Hoeveel heb je op je bankrekening".
[afbeelding]
Hallo allemaal
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb al een werkloosheidsuitkering aangevraagd voor mijn cap duim.
![]()
Hahahaha... ik heb mijn capvinger alvast laten verzekeren voor BB6quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
Ga ik gewoon de BBBE streams kijken, nu zit ik constant te switchen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snif... ook al was het vaak niks... toch zal ik het hotel en de streams gaan missen![]()
Na HBB wil ik het rustig aan gaan doen met streams kijken... anders blijf ik aan de gangquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga ik gewoon de BBBE streams kijken, nu zit ik constant te switchen.
Oeh, goed idee FB, zou dat via flugeltje kunnen denk je, misschien krijgen we dan wel een lagere premie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha... ik heb mijn capvinger alvast laten verzekeren voor BB6![]()
Ach dat zei ik ook, maar ben nu al verslaafd aan BBBEquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Na HBB wil ik het rustig aan gaan doen met streams kijken... anders blijf ik aan de gang
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef Snaptnix het volgende:
Hai allemaal. Kom ook weer even binnenstuiven
Ik heb expres nog haast niks van BBBE gezien... ter zelfbeschermingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach dat zei ik ook, maar ben nu al verslaafd aan BBBE![]()
Groepskorting voor de cappers.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oeh, goed idee FB, zou dat via flugeltje kunnen denk je, misschien krijgen we dan wel een lagere premie.![]()
Dan zou ik mezelf maar heel hoed beschermen als ik jou was, 1x kijken en je hangt weer vastquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb expres nog haast niks van BBBE gezien... ter zelfbescherming![]()
Ik hoorde vanmiddag Wilma zeggen dat ze maandag om 12.00 uur de koffers ingepakt klaar moeten hebben staan. Dus wanneer de streams dan op slot gaan moeten we ook maar weer afwachtenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maandagavond, als de hoteliers het gala hebben, gaat een productieploeg het hotel afbreken... dus geen streams meer lijkt me.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
Je bent niet helemaal in orde als je een kliko wilt omhelzen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef Muerte het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Anita, maar ze is niet bang, ik zou het persoonlijk niet aandurven om Viola een knuffel te geven.![]()
[afbeelding]
Brrr.. moet er niet aan denken om met 125 kilo doorrookte, en bewegende walvis blubber in mijn armen te staan en dan dat geluid wat ze maakt, zou bij mij nog zeker minuten lang in mijn oren vibreren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:09 schreef frizti het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal in orde als je een kliko wilt omhelzen.![]()
Uhmm. ja dusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef Grimbos het volgende:
euh. domme vraag misschien: bestaat dit forum al de hele tijd dat HBB duurt?
Op tijd om de laatste dagen nog mee te doen in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Grimbos het volgende:
ow... oke... nog net op tijd ontdekt dus...
Welnee joh, wij hebben gewoon geen leven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:37 schreef Grimbos het volgende:zijn jullie zo verslaafd dat jullie zelfs BB Belgie gaan volgen?
Ik kus jou met liefde hoor Muertequote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik kus jou met liefde hoor Muerte![]()
Of was het geen hint?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik kus jou met liefde hoor Muerte![]()
Of was het geen hint?![]()
Muerte is toevallig wel een heldquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef Muerte het volgende:
Joehoe, mevrouw dat tafeltje staat daar niet goed hoor, dat mag vast niet van Vilola.
[afbeelding]
Zie je nou wel? Dat zei ik toch?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:55 schreef Muerte het volgende:
Joehoe, mevrouw dat tafeltje staat daar niet goed hoor, dat mag vast niet van Vilola.
[afbeelding]
Zie je nou wel? Dat zei ik toch?![]()
[afbeelding]
Muerte een heldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Muerte is toevallig wel een held![]()
Maar jij krijgt ook wel een kusje van mij hoor lieverd
![]()
Ze zijn bezig met alles klaar zetten voor de speedate avond
Hi Snapquote:
Florence Nightingale.quote:
Vannacht voor het laatst. Hij is dan ook heel de dag al druk bezig hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi Snap
Ferri nog langsgeweest op VOL?
Ik heb de streams nog niet echt gevolgd vandaagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vannacht voor het laatst. Hij is dan ook heel de dag al druk bezig he
Dat zal dan wel of rond etenstijd straks zijn of pas eg laat. Volgens mij sloten ze de speeddate avond af in de kroeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet echt gevolgd vandaagMss vanavond komt ie weer langs
![]()
Boodschappen doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:32 schreef Snaptnix het volgende:
Wat gaat John doen?
Ahhh ok, zag hem alleen met z'n jas aan weg lopen. Maar hij is zometeen weer terug dus, gelukkigquote:
Zal wel moeten, hij doet toch mee aan het speeddaten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ahhh ok, zag hem alleen met z'n jas aan weg lopen. Maar hij is zometeen weer terug dus, gelukkig![]()
Oja tuurlijk, niet eens bij stil gestaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Zal wel moeten, hij doet toch mee aan het speeddaten?
Halloquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:54 schreef regenworm het volgende:
Muerte zoals belooft staan op het forum alle Zweedse caps van gisteravond en vandaag. Het zijn er een heleboel ik hoop dat ze wat rustiger aan gaan doen.
Hoi hoiquote:
Dank je regenworm, ik ga zo even kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:54 schreef regenworm het volgende:
Muerte zoals belooft staan ,<knip> alle Zweedse caps van gisteravond en vandaag. Het zijn er een heleboel ik hoop dat ze wat rustiger aan gaan doen.
Thanxquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ben er nog heb je mail gelezen en verwijderd
Ja, ik wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:34 schreef teamlead het volgende:
hebben jullie ook een mail van Vera van Santvoort gekregen over het "Glimlach van een kind"-Gala?
Nee, niets gehad. Wat stond erin?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:34 schreef teamlead het volgende:
hebben jullie ook een mail van Vera van Santvoort gekregen over het "Glimlach van een kind"-Gala?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, niets gehad. Wat stond erin?
Edit: m'n avatar is weer weg![]()
quote:
Laatste nieuws 'Glimlach van een kind' Gala 27 februari
Nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar!
Voor het unieke 'Glimlach van een kind' gala op 6 maart zijn nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar.
Reserveer daarom snel!
Bel: 0900-3005000
of surf: www.topticketline.nl
MEER INFORMATIE
Nog een keer samen
De Idols-toppers van het eerste uur, Jim en Jamai, dragen hun eigen steentje bij aan het Gala: Glimlach van een kind. De jonge zangers hebben allebei hun carriere een andere wending gegeven. Echter speciaal voor Hotel Big Brother hebben zij besloten een verbroederend duet te zingen tijdens dit unieke evenement. Een moment waar u getuige van kunt zijn.
BESTEL KAARTEN
De liefde van The Lion King
Het musical spektakel The Lion King stopt 26 augustus. U moet dus snel zijn als u het nog niet heeft gezien. De Nederlandse cast van The Lion King toont haar liefde voor de kinderen van Mappa Mondo met een uniek optreden tijdens het Gala op 6 maart. Doordat de performance niet in het theater is, krijgt het optreden een intiem karakter met een hoog kippenvel gehalte. Een uniek en eenmalig optreden. Dit mag u niet missen!
TOPTICKETLINE
Vijftien topacts!
Vijftien grote Nederlandse sterren treden belangenloos op. Wat hen bindt, is hun inzet voor het goede doel. Optredens zijn er van: Danny de Munk, Willeke Alberti, Anita Meyer, Cast van Lion King, Jamai, Bastiaan Ragas, Sandra Reemer, Antje Monteiro, Ernst-Daniel Smid, Laura Fygi, Joke de Kruijf en Jeroen van den Boom. De presentatie is in handen van Carolien Tensen.
LEES MEER
Willeke's glimlach
Als een Gala de naam: 'Glimlach van een Kind' heeft dan mag Willeke Alberti natuurlijk niet ontbreken! Zij is een van de vijftien artiesten en dan waarschijnlijk ook diegene die het langst op de buhne staat. Het komende seizoen zal Willeke, vanaf september 2006 weer met een splinternieuwe Concert-tour van start zal gaan, dat geheel in het teken staat van haar 50ste artiestenjubileum!
MEER WILLEKE
Gaan de Hoteliers het redden?
De Hoteliers en - niet te vergeten de Big Bosses - hebben zich bijna twee maanden lang ingezet voor het goede doel: het Mappa Mondohuis van het Rode Kruis. Hoeveel er is ingezameld en of dat genoeg is voor het derde Mappa Mondohuis zullen we op 6 maart te weten komen. Kan het huis in Waalre van start gaan en de eerste kinderen in intrek nemen? Het wordt een spannende avond.
HOTEL BIG BROTHER
Mocht u geen prijs stellen op deze nieuwsbrief, dan kunt u zich afmelden via deze link.
quote:
Hoi Sjetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:50 schreef Sjet het volgende:
Goeienavond bij deze prachtige nachtlucht![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:50 schreef Sjet het volgende:
Goeienavond bij deze prachtige nachtlucht![]()
[afbeelding]
quote:
Vind hem wel toepasselijk op de snelheid van posten op dit momentquote:
Hoi Manuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind hem wel toepasselijk op de snelheid van posten op dit moment
veel plezierquote:
Even zwaaien dan en tot laterquote:
Mjammiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef frizti het volgende:
Viool doet haar naam weer eer aan, ze neemt een chocolaatje, een pilletje en een glas wijn.
Ik weet niet hoe groot het mag wordenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even zwaaien dan en tot later![]()
Hoe ver is iedereen trouwens met z'n breiwerk?![]()
Hoi pareltjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben al aardig opgeschotenheb het voor en achterpand al klaar
![]()
Nu de mouwtjes nog![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
wbquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben al aardig opgeschotenheb het voor en achterpand al klaar
![]()
Nu de mouwtjes nog![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
en toch vind ik het niet kunnen geneesmiddelen in een kliko.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef frizti het volgende:
Viool doet haar naam weer eer aan, ze neemt een chocolaatje, een pilletje en een glas wijn.
Hoi wormpjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
en toch vind ik het niet kunnen geneesmiddelen in een kliko.
Geneesmiddelen door bij het chemisch afval is een andere bak
Mooi, heb ik weer een excuus om te springen:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:12 schreef frizti het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
en we spemmen nog ff door
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi wormpje![]()
Leuk dat er weer redelijk wat posters zijn. Ik ben eigenlijk al een beetje afscheid aan het nemen van HBB...
Gefeliquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:12 schreef frizti het volgende:
![]()
In breiwerk?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Eigenlijk probeer ik een animatie te maken....![]()
Gefeliciteerd Frizti!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:12 schreef frizti het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:12 schreef frizti het volgende:
![]()
Ja?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:28 schreef frizti het volgende:
De styling vindt ik weer helemaal niks.
Zo krijg je de indruk dat je meteen van bil moet als je daar komt om te daten.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:28 schreef frizti het volgende:
De styling vindt ik weer helemaal niks.
Zo krijg je de indruk dat je meteen van bil moet als je daar komt om te daten.
[afbeelding]
Dank je Sjet, het was inderdaad een flink pak sneeuw.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mooie sneeuwfoto's zag ik van je Muerte!![]()
Dik pak zo te zien
Het lijkt wel een parenclubquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien niet leuk, maar een ander misschien wel
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef Sjet het volgende:
Hier komt mijn eerste echte animatie..... [op mijn avatar na dan]
[afbeelding]
Leuk, al klopt de framevolgorde niet helemaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Is vast een slip van Viola en gezien het formaat van haar achterwerk, moet dat toch wel een vreugdevuur opleveren van een minuut 0f 20.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:40 schreef MissJ. het volgende:
Ze gaan vanavond na afloop het "ding" riueel verbranden. Met het "ding" word iets bedoeld wat ze onder bed hebben gevonden en wat heel erg vies moet zijn.
Nee precies... dat dacht ik ook al......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Leuk, al klopt de framevolgorde niet helemaal.![]()
vindt hem wel leuk, maar wat te snel gaan, verder leukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Moet je nagaan.... hij stond eerst nog sneller....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
vindt hem wel leuk, maar wat te snel gaan, verder leuk![]()
tenzij die slip gebreid isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
Is vast een slip van Viola en gezien het formaat van haar achterwerk, moet dat toch wel een vreugdevuur opleveren van een minuut 0f 20.![]()
Whahaha ja hè Nja met snel is niks mis maar dan wel op de juiste momentenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Moet je nagaan.... hij stond eerst nog sneller....
True, true, gebreid prikkeldraad brand slecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
tenzij die slip gebreid isdan duurt het nog langer
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
True, true, gebreid prikkeldraad brand slecht.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:49 schreef MissJ. het volgende:
De kippen zijn binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |