Ja, ik wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:34 schreef teamlead het volgende:
hebben jullie ook een mail van Vera van Santvoort gekregen over het "Glimlach van een kind"-Gala?
Nee, niets gehad. Wat stond erin?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:34 schreef teamlead het volgende:
hebben jullie ook een mail van Vera van Santvoort gekregen over het "Glimlach van een kind"-Gala?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, niets gehad. Wat stond erin?
Edit: m'n avatar is weer weg![]()
quote:
Laatste nieuws 'Glimlach van een kind' Gala 27 februari
Nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar!
Voor het unieke 'Glimlach van een kind' gala op 6 maart zijn nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar.
Reserveer daarom snel!
Bel: 0900-3005000
of surf: www.topticketline.nl
MEER INFORMATIE
Nog een keer samen
De Idols-toppers van het eerste uur, Jim en Jamai, dragen hun eigen steentje bij aan het Gala: Glimlach van een kind. De jonge zangers hebben allebei hun carriere een andere wending gegeven. Echter speciaal voor Hotel Big Brother hebben zij besloten een verbroederend duet te zingen tijdens dit unieke evenement. Een moment waar u getuige van kunt zijn.
BESTEL KAARTEN
De liefde van The Lion King
Het musical spektakel The Lion King stopt 26 augustus. U moet dus snel zijn als u het nog niet heeft gezien. De Nederlandse cast van The Lion King toont haar liefde voor de kinderen van Mappa Mondo met een uniek optreden tijdens het Gala op 6 maart. Doordat de performance niet in het theater is, krijgt het optreden een intiem karakter met een hoog kippenvel gehalte. Een uniek en eenmalig optreden. Dit mag u niet missen!
TOPTICKETLINE
Vijftien topacts!
Vijftien grote Nederlandse sterren treden belangenloos op. Wat hen bindt, is hun inzet voor het goede doel. Optredens zijn er van: Danny de Munk, Willeke Alberti, Anita Meyer, Cast van Lion King, Jamai, Bastiaan Ragas, Sandra Reemer, Antje Monteiro, Ernst-Daniel Smid, Laura Fygi, Joke de Kruijf en Jeroen van den Boom. De presentatie is in handen van Carolien Tensen.
LEES MEER
Willeke's glimlach
Als een Gala de naam: 'Glimlach van een Kind' heeft dan mag Willeke Alberti natuurlijk niet ontbreken! Zij is een van de vijftien artiesten en dan waarschijnlijk ook diegene die het langst op de buhne staat. Het komende seizoen zal Willeke, vanaf september 2006 weer met een splinternieuwe Concert-tour van start zal gaan, dat geheel in het teken staat van haar 50ste artiestenjubileum!
MEER WILLEKE
Gaan de Hoteliers het redden?
De Hoteliers en - niet te vergeten de Big Bosses - hebben zich bijna twee maanden lang ingezet voor het goede doel: het Mappa Mondohuis van het Rode Kruis. Hoeveel er is ingezameld en of dat genoeg is voor het derde Mappa Mondohuis zullen we op 6 maart te weten komen. Kan het huis in Waalre van start gaan en de eerste kinderen in intrek nemen? Het wordt een spannende avond.
HOTEL BIG BROTHER
Mocht u geen prijs stellen op deze nieuwsbrief, dan kunt u zich afmelden via deze link.
quote:
Hoi Sjetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:50 schreef Sjet het volgende:
Goeienavond bij deze prachtige nachtlucht![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:50 schreef Sjet het volgende:
Goeienavond bij deze prachtige nachtlucht![]()
[afbeelding]
quote:
Vind hem wel toepasselijk op de snelheid van posten op dit momentquote:
Hoi Manuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind hem wel toepasselijk op de snelheid van posten op dit moment
veel plezierquote:
Even zwaaien dan en tot laterquote:
Mjammiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef frizti het volgende:
Viool doet haar naam weer eer aan, ze neemt een chocolaatje, een pilletje en een glas wijn.
Ik weet niet hoe groot het mag wordenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even zwaaien dan en tot later![]()
Hoe ver is iedereen trouwens met z'n breiwerk?![]()
Hoi pareltjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben al aardig opgeschotenheb het voor en achterpand al klaar
![]()
Nu de mouwtjes nog![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
wbquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben al aardig opgeschotenheb het voor en achterpand al klaar
![]()
Nu de mouwtjes nog![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
en toch vind ik het niet kunnen geneesmiddelen in een kliko.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef frizti het volgende:
Viool doet haar naam weer eer aan, ze neemt een chocolaatje, een pilletje en een glas wijn.
Hoi wormpjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
en toch vind ik het niet kunnen geneesmiddelen in een kliko.
Geneesmiddelen door bij het chemisch afval is een andere bak
Mooi, heb ik weer een excuus om te springen:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:12 schreef frizti het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
en we spemmen nog ff door
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi wormpje![]()
Leuk dat er weer redelijk wat posters zijn. Ik ben eigenlijk al een beetje afscheid aan het nemen van HBB...
Gefeliquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:12 schreef frizti het volgende:
![]()
In breiwerk?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Eigenlijk probeer ik een animatie te maken....![]()
Gefeliciteerd Frizti!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:12 schreef frizti het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:12 schreef frizti het volgende:
![]()
Ja?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:28 schreef frizti het volgende:
De styling vindt ik weer helemaal niks.
Zo krijg je de indruk dat je meteen van bil moet als je daar komt om te daten.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:28 schreef frizti het volgende:
De styling vindt ik weer helemaal niks.
Zo krijg je de indruk dat je meteen van bil moet als je daar komt om te daten.
[afbeelding]
Dank je Sjet, het was inderdaad een flink pak sneeuw.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mooie sneeuwfoto's zag ik van je Muerte!![]()
Dik pak zo te zien
Het lijkt wel een parenclubquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien niet leuk, maar een ander misschien wel
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef Sjet het volgende:
Hier komt mijn eerste echte animatie..... [op mijn avatar na dan]
[afbeelding]
Leuk, al klopt de framevolgorde niet helemaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Is vast een slip van Viola en gezien het formaat van haar achterwerk, moet dat toch wel een vreugdevuur opleveren van een minuut 0f 20.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:40 schreef MissJ. het volgende:
Ze gaan vanavond na afloop het "ding" riueel verbranden. Met het "ding" word iets bedoeld wat ze onder bed hebben gevonden en wat heel erg vies moet zijn.
Nee precies... dat dacht ik ook al......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Leuk, al klopt de framevolgorde niet helemaal.![]()
vindt hem wel leuk, maar wat te snel gaan, verder leukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Moet je nagaan.... hij stond eerst nog sneller....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
vindt hem wel leuk, maar wat te snel gaan, verder leuk![]()
tenzij die slip gebreid isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
Is vast een slip van Viola en gezien het formaat van haar achterwerk, moet dat toch wel een vreugdevuur opleveren van een minuut 0f 20.![]()
Whahaha ja hè Nja met snel is niks mis maar dan wel op de juiste momentenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Moet je nagaan.... hij stond eerst nog sneller....
True, true, gebreid prikkeldraad brand slecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
tenzij die slip gebreid isdan duurt het nog langer
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
True, true, gebreid prikkeldraad brand slecht.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:49 schreef MissJ. het volgende:
De kippen zijn binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |