Hi Snapquote:
Florence Nightingale.quote:
Vannacht voor het laatst. Hij is dan ook heel de dag al druk bezig hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi Snap
Ferri nog langsgeweest op VOL?
Ik heb de streams nog niet echt gevolgd vandaagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vannacht voor het laatst. Hij is dan ook heel de dag al druk bezig he
Dat zal dan wel of rond etenstijd straks zijn of pas eg laat. Volgens mij sloten ze de speeddate avond af in de kroeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet echt gevolgd vandaagMss vanavond komt ie weer langs
![]()
Boodschappen doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:32 schreef Snaptnix het volgende:
Wat gaat John doen?
Ahhh ok, zag hem alleen met z'n jas aan weg lopen. Maar hij is zometeen weer terug dus, gelukkigquote:
Zal wel moeten, hij doet toch mee aan het speeddaten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ahhh ok, zag hem alleen met z'n jas aan weg lopen. Maar hij is zometeen weer terug dus, gelukkig![]()
Oja tuurlijk, niet eens bij stil gestaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Zal wel moeten, hij doet toch mee aan het speeddaten?
Halloquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:54 schreef regenworm het volgende:
Muerte zoals belooft staan op het forum alle Zweedse caps van gisteravond en vandaag. Het zijn er een heleboel ik hoop dat ze wat rustiger aan gaan doen.
Hoi hoiquote:
Dank je regenworm, ik ga zo even kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:54 schreef regenworm het volgende:
Muerte zoals belooft staan ,<knip> alle Zweedse caps van gisteravond en vandaag. Het zijn er een heleboel ik hoop dat ze wat rustiger aan gaan doen.
Thanxquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ben er nog heb je mail gelezen en verwijderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |