Ja inderdaad want nederland miste het vorige wk in 2002 ondanks dat ze toen ook topspelers hadden wisten ze zich nieteens te kwalificeren dus het zegt niet alles.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef stijgende_ster het volgende:
Het gaat niet om het aantal topspelers, maar om het topteam wat er staat.
Gisteren was te zien dat de defensie van Argentinië toch heel zwak is. En die keeper van hun is gewoon een clown...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Frankrijk, Italië, Argentinië
Hebben alle3 vele topspelers. Het heeft geen zin om ze allemaal op te noemen
Duitsland speelt thuis dus heeft daar ook voordeel aan. En het blijven Duitsers natuurlijk.
Robben vind je ook geen topspeler? Het kan hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef speknek het volgende:
Nouja topspelers.. We hebben vooral een verzameling aardige spelers die soms boven zichzelf uit kunnen stijgen. Voor de rest nog wat spelers die nog kunnen groeien en een paar die over hun top zijn. Maar echte topspelers, op van der Sar na, zie ik niet.
Sorry?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bekijk het eens per linie.
Italië heeft zodanig te lijden onder het grote aantal buitenlanders in de Serie A dat vele spelers van middelmatige ploegjes mee mogen doen.
Nee, maar ik vind het nogal vreemd om te zeggen dat in de nationale ploeg van Italie spelers zitten van middelmatige ploegjes...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Of is iedere Serie A ploeg een topploeg?
Overdrijving is de kracht van de reclame. Als Lippi bondscoach van Nederland was, zou Jesse Schotman (wie?) ook in Oranje spelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het nogal vreemd om te zeggen dat in de nationale ploeg van Italie spelers zitten van middelmatige ploegjes...
Nouja, die hangt erom. Over twee jaar is het een echte topspeler, vermoed ik. Nu hangt het nog net iets teveel van z'n vorm af.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Robben vind je ook geen topspeler? Het kan hoor...
Dat belooft wat!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef MaxPower het volgende:
Argentinie en Brazilie hebben grotere toppers dan Nederland. Toevallig een tijdje terug in de kroeg een uitgebreide discussie hierover gehad. Zal kijken of ik het me nog enigzins kan herinneren. Kom er morgen op terug. Was een erg leuke discussie.
Ach, het was een kwestie van op alle posities de spelers tegenover elkaar zetten. Brazilie heeft op elke positie een wereldtopper, Argentinie verslaan we op een paar posities, maar niet veel...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat belooft wat!
welke kroeg?
Het ligt tegenover elkaar, maar dat terzijde (ja, ook Groningen)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik gok De Vlaamsche Reus of Het Vaatje... maar dat weet ik niet precies meer.![]()
I know, kom er wekelijks.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:20 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Het ligt tegenover elkaar, maar dat terzijde (ja, ook Groningen)
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:41 schreef Zwansen het volgende:
Dat moeten we afwachten, als je niet presteert op een groot toernooi ben je ook geen topspeler. (zie het verschil maar tussen een beckham en zidane)
Ik moest lachen om de TT, ..... toen ik verder las moest ik bijna huilen. Wat een totale kwatsquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Brazilianen kunnen toppers in elke linie zoals Alex, Elber, Liedson en Gomes thuislaten.
Van Persie en Vlaar zijn toptalenten.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef stijgende_ster het volgende:
Het gaat niet om het aantal topspelers, maar om het topteam wat er staat.
Als je je zoetwatertraantjes gedroogd hebt, moet je maar eens uitleggen wat je dan zo'n onzin vindt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de TT, ..... toen ik verder las moest ik bijna huilen. Wat een totale kwats
Je bedoelt waarschijnlijk : daarnaast vind ik dat Nederland het niet slecht doet. (Over iets dat je niet vindt, kun je ook geen oordeel hebben).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Het gaat om het TOPTEAM inderdaad, daarnaast vind ik niet dat Nederland het slecht doet..van der Sar, Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Gio, van der Vaart, van Bommel, Cocu, Robben, van Nistelrooij, van Persie lijkt mij toch absoluut geen slecht team. Maar ja het is aan Marco om dr een hecht collectief van te maken, want Nederland heeft ieder toernooi nog een goeie selectie gehad, maar ik heb nooit het idee gehad dat we echt kampioen konden worden behalve in 2000.
Ik ben er nog niet uit of dat nou pech was of dat hij echt een Litmanen is wat dat betreft. Zeker is wel dat hij korte spieren heeft. Dat hoeft niet erg te zijn, maar de risico's zijn wat groter bij zo vaak presteren op dat hoge niveau. Wel veel snelle vezels.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Gunner het volgende:
Robben zal door z'n blessure gevoeligheid nooit een top speler worden
De naam Elber doet toch aardig af aan de geloofwaardigheid van je verhaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als je je zoetwatertraantjes gedroogd hebt, moet je maar eens uitleggen wat je dan zo'n onzin vindt.![]()
Begrijp me goed; in vorm is Robben een top speler die Nederland echt nodig heeft, maar gewoon veel blessure leed, en Litmanen is misschien wel een goede vergelijking.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of dat nou pech was of dat hij echt een Litmanen is wat dat betreft. Zeker is wel dat hij korte spieren heeft. Dat hoeft niet erg te zijn, maar de risico's zijn wat groter bij zo vaak presteren op dat hoge niveau. Wel veel snelle vezels.
Dat geeft alleen maar aan dat het altijd zo geweest is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De naam Elber doet toch aardig af aan de geloofwaardigheid van je verhaal.
????????? Zitten daar mensen die van voetbal houden ????????????????? Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ach, het was een kwestie van op alle posities de spelers tegenover elkaar zetten. Brazilie heeft op elke positie een wereldtopper, Argentinie verslaan we op een paar posities, maar niet veel...
Ik gok De Vlaamsche Reus of Het Vaatje... maar dat weet ik niet precies meer.![]()
Wel veel studenten, en weinig rijsplukkertsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
????????? Zitten daar mensen die van voetbal houden ????????????????? Dat geloof ik niet
Onder absolute topspelers versta jij dus de top 50 of top 100. In dat geval zou je figuren als Kieft en van Aarle destijds ook tot de absolute top hebben moeten rekenen. Dat is echt onzin.Toen waren Maradona, de 3 van Milan en nog wat anderen absolute top...........nu zijn dat Ronaldihno, Eto'o, Lampard, Gerrard, Adriano en ook nog steeds Zidane en Henry. Dan heb je het wel zo'n beetje gehad.......op de tweede rang komen spelers als Shevchenko, Kaka, Rooney, Messi, Ballack, Nedved en heel heel heel misschien mag Robben ook in dat rijtje, maar liever nog een rang lager bij gastjes als Crespo, Reyes, Raul, Robinho, Beckham, Roberto Carlos, Totti, Ibrahimovic en nog een hele zooi. Daar weer onder, en dan ben je al een paar lichtjaren van de absolute top verwijderd, komen clowns als Kuijt, vd Vaart en meer van die ploeteraars die jij bij de absolute top vindt behoren. Ik hoop dat ik je wat inzicht heb bijgebrachtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je je zoetwatertraantjes gedroogd hebt, moet je maar eens uitleggen wat je dan zo'n onzin vindt.![]()
Inhoudelijk reageren is altijd beter dan je laten vertegenwoordigen door een 'smilie'.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En dat om 6.30u, cultheld. Zeer uitgebreid. Leg je de lat bij andere landen even hoog als bij Nederland?
Jij legt de lat gewoon heel hoog zoals meerderen doen en dan kom je er op uit dat Brazilië en Engeland de meeste topspelers hebben. Engeland wordt niet meteen door iedereen genoemd bij de topfavorieten voor het WK, maar de potentie is er dus wel volgens jou. Dat je Beckham wel een topspeler (weliswaar nog net geen 'clown') vindt en Kuijt niet, doet mij wel twijfelen aan de actualiteit van je 'inzicht'.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:17 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
[..]
Onder absolute topspelers versta jij dus de top 50 of top 100. In dat geval zou je figuren als Kieft en van Aarle destijds ook tot de absolute top hebben moeten rekenen. Dat is echt onzin.Toen waren Maradona, de 3 van Milan en nog wat anderen absolute top...........nu zijn dat Ronaldihno, Eto'o, Lampard, Gerrard, Adriano en ook nog steeds Zidane en Henry. Dan heb je het wel zo'n beetje gehad.......op de tweede rang komen spelers als Shevchenko, Kaka, Rooney, Messi, Ballack, Nedved en heel heel heel misschien mag Robben ook in dat rijtje, maar liever nog een rang lager bij gastjes als Crespo, Reyes, Raul, Robinho, Beckham, Roberto Carlos, Totti, Ibrahimovic en nog een hele zooi. Daar weer onder, en dan ben je al een paar lichtjaren van de absolute top verwijderd, komen clowns als Kuijt, vd Vaart en meer van die ploeteraars die jij bij de absolute top vindt behoren. Ik hoop dat ik je wat inzicht heb bijgebracht![]()
Zoetwaterpiraat
Kan me moeilijk voorstellen dat jij een Nederlander bent, die net als iedereen in heel Nederland hoopt dat we werelkampioen wordenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:17 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
[..]
Onder absolute topspelers versta jij dus de top 50 of top 100. In dat geval zou je figuren als Kieft en van Aarle destijds ook tot de absolute top hebben moeten rekenen. Dat is echt onzin.Toen waren Maradona, de 3 van Milan en nog wat anderen absolute top...........nu zijn dat Ronaldihno, Eto'o, Lampard, Gerrard, Adriano en ook nog steeds Zidane en Henry. Dan heb je het wel zo'n beetje gehad.......op de tweede rang komen spelers als Shevchenko, Kaka, Rooney, Messi, Ballack, Nedved en heel heel heel misschien mag Robben ook in dat rijtje, maar liever nog een rang lager bij gastjes als Crespo, Reyes, Raul, Robinho, Beckham, Roberto Carlos, Totti, Ibrahimovic en nog een hele zooi. Daar weer onder, en dan ben je al een paar lichtjaren van de absolute top verwijderd, komen clowns als Kuijt, vd Vaart en meer van die ploeteraars die jij bij de absolute top vindt behoren. Ik hoop dat ik je wat inzicht heb bijgebracht![]()
Zoetwaterpiraat
Beckham is nog steeds beter dan Kuijt en dat zal altijd wel zo blijven. Kwestie van een enorm verschil in talent.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij legt de lat gewoon heel hoog zoals meerderen doen en dan kom je er op uit dat Brazilië en Engeland de meeste topspelers hebben. Engeland wordt niet meteen door iedereen genoemd bij de topfavorieten voor het WK, maar de potentie is er dus wel volgens jou. Dat je Beckham wel een topspeler (weliswaar nog net geen 'clown') vindt en Kuijt niet, doet mij wel twijfelen aan de actualiteit van je 'inzicht'.
Niks blessure gevoeligheid.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Gunner het volgende:
Robben zal door z'n blessure gevoeligheid nooit een top speler worden
Petit? Dat is een Europese subtopper hoor, evenals Tiago, Simão Sabrosa, Paulo Ferreira en Pauleta. Dan past Jorge Andrade wellicht nog eerder in dat rijtje.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 06:30 schreef cultheld het volgende:
Portugal: Ronaldo, Déco, Ferreira, Miguel, Carvalho, Maniche, Petit, Tiago, Pauleta, Figo, Simão
Je mag best hopen, maar zoals ieder realistisch denkend mens weet je dat dit Oranje het slechtse Oranje sinds 20 jaar is. Volledig kansloos...............en omdat "we" toch nog wat topspelers willen hebben gaan "we" denken dat Kuijt, Kromkamp en Nisterooij top zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:51 schreef Fukjoeman het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat jij een Nederlander bent, die net als iedereen in heel Nederland hoopt dat we werelkampioen worden.
Allemaal juichen en de spelers aanbidden, zoals jij en nog wat bendemaatjes van jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:02 schreef Fukjoeman het volgende:
Jongens ga maar niet meer in op zoetwaterpiraat
Simão en Ferreira subtop noemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Petit? Dat is een Europese subtopper hoor, evenals Tiago, Simão Sabrosa, Paulo Ferreira en Pauleta. Dan past Jorge Andrade wellicht nog eerder in dat rijtje.
Paulo Ferreira is een goede rechtsback, dat zei ik al toen hij bij FC Porto speelde. Maar er lopen er erg veel van dat niveau rond. Dat ie bij Chelsea lang geen basisspeler is, zegt ook genoeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Simão en Ferreira subtop noemenFerreira is een paar jaar geleden nog tot beste rechtsback van de wereld verkozen. Simão is bijna even begaafd als Ronaldo en wordt door menig topclub (Real Madrid, Inter, Lyon) gevolgd. Andrade had er idd ook tussen gekund. Tiago is een hele goede verdedigende middenvelder en zou bij een Real Madrid of AC Milan gewoon in de basis spelen. Pauleta was vroeger zeker wereldtop, maar is nu idd subtop.
Hier kan ik me wel in vinden. Maarja wat heb je aan een topkeeper (al is vd Sar nou ook niet echt top) en Makaay speelt niet, terwijl Nistelrooij al heel lang ter discussie staat. Dan hou je Cocu overquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
We hebben er zeker niet genoeg.
Alle spelers uit onze eigen competitie zijn geen internationale toppers, op Cocu na misschien.
Van de buitenlandse internationals zijn Van der Sar (basis Man Utd), Van Nistelrooij (topscorer van de PL), Makaay (voormalig Europees topscorer en erkend schutter in grote competities) en Robben (belangrijk bij Chelsea) zo te betitelen. De rest niet.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Piraat, je mening is duidelijk. Ik heb liever niet dat je dit allemaal zo scherp neerzet. Laat ook ruimte voor anderen.
Toch maken die namen meer indruk op mij dan Landzaat, Castelen en Kromkamp.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Paulo Ferreira is een goede rechtsback, dat zei ik al toen hij bij FC Porto speelde. Maar er lopen er erg veel van dat niveau rond. Dat ie bij Chelsea lang geen basisspeler is, zegt ook genoeg.
En Simão Sabrosa is ook niet meer dan een subtopper, die het bij Barcelona niet kon maken en met heimwee weer terug moest naar Portugal.
Tiago is ook een speler waar er erg veel van zijn.
Als je die drie bij de wereldtop wilt scharen, is de wereldtop in jouw ogen erg groot denk ik. Dan zijn er nog wel meer Portugezen die er bij kunnen.
Haha, jij bent echt de leukste negatieveling sinds jarenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:04 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
[..]
Je mag best hopen, maar zoals ieder realistisch denkend mens weet je dat dit Oranje het slechtse Oranje sinds 20 jaar is. Volledig kansloos...............en omdat "we" toch nog wat topspelers willen hebben gaan "we" denken dat Kuijt, Kromkamp en Nisterooij top zijnZo kannie wel weer
Jij bent gewoon overdreven negatiefquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
[..]
Allemaal juichen en de spelers aanbidden, zoals jij en nog wat bendemaatjes van jewant anders is het niet leuk meer
Ruudje dan als goalgetter.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef H.Flick het volgende:
Griekenland heeft ook geen geweldige spelers en is toch Europees Kampioen geworden. Jammer dat Nederland geen verdedigend voetbal kan spelen, anders was dat misschien nog wel de beste optie geweest. Met de techniek en snelheid van Robben en de snelheid Castelen ben je dan een levensgevaarlijke counterploeg.
Idd is belachelijk om v persie op te bank te houden voor castelen. V.Persie en Robben een vrije rol geven en VNistelrooy of Dirkie als aanspeelpuntquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Castelen heeft meestal geen flauw idee waar de bal heen gaat wanneer hij het leer een ferme schop geeft.
Kuyt op rechts voor het evenwicht en Van Persie als stand in voor Robben lijkt me wat safer, maar het is moeilijk kiezen. Zekerheid of entertainment?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Idd is belachelijk om v persie op te bank te houden voor castelen. V.Persie en Robben een vrije rol geven en VNistelrooy of Dirkie als aanspeelpunt
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een constante uitblinker bij HSV verkies ik boven een wisselvalige reserve bij Arsenal.
Oh, ik heb het filmpje niet eens bekeken. Mensen, verblind door haat jegens een bepaalde andere club, kunnen niet helder oordelen volgens mij.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:14 schreef Fukjoeman het volgende:
Haha best een treurige actie van onzer Rafael. Ik vind Castelen Nederland onwaardig, wat een matige speler is dat.
jammer, dat je die conclusie maakt voordat je het filmpje ziet,quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh, ik heb het filmpje niet eens bekeken. Mensen, verblind door haat jegens een bepaalde andere club, kunnen niet helder oordelen volgens mij.
Die trok ik later pas naar aanleiding van het commentaar van iemand anders.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:05 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
jammer, dat je die conclusie maakt voordat je het filmpje ziet,
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh, ik heb het filmpje niet eens bekeken. Mensen, verblind door haat jegens een bepaalde andere club, kunnen niet helder oordelen volgens mij.
Hoe kan je nou niet, die actie van rafael, beoordelen als triest/domquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die trok ik later pas naar aanleiding van het commentaar van iemand anders.
Castelen is matig, daar heb ik het ook niet over. Dat heb ik ook vaak genoeg aangegeven dat ik Castelen matig vind.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:21 schreef Daniel.San het volgende:
en dat castelen een matige voetballer is (tov andere keuzes) duidelijk toch?
haha wat een goalquote:
hij speelt de bal terug naar de keeper maar de keeper stond voorinquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha..Ok, laat maar.
Het ging mij er om dat het een stuk lastiger is iets negatiefs over Van der Vaart te zeggen dit seizoen dan iets positiefs. Mijn prehistorische computer weigert overigens het filmpje af te spelen dus ik weet nog steeds niet wat onze 'Rosamunde-lover' hier (mis)doet.
daarom, kijk naar de Grieken op euro 2004, Liverpool in de CL, Duitsland op alle voorgaande ek en wk's waar ze succesvol waren. Kijk naar Feyenoord in de uefa cup! Met rszas als linksback en paauwe centraal achterinquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:35 schreef wouter1988 het volgende:
Topspelers hebben we op een enkeling na niet, wat we wel hebben is een team dat voor elkaar door het vuur gaat! Daar komen de prestaties door.
Madrid heeft ook 11 topspelers maar resultaten?
Ik denk dat het meerendeel van de voetbalfans over de wereld hem wel kent... Maar qua niveau is het natuurlijk geen topspeler.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:09 schreef Nywuob het volgende:
Van Bronckhorst vind ik maar een matige speler, die hoort niet in dat rijtje.
Dat bedoel ik. Dus is Van Bronckhorst het minst slechte alternatief. Net als bij Barcelonaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Echte linksbacks hebben we al wat jaartjes niet meer
Bouma was ook een linkerspits
de laatste goede linksback was volgens mij de spijker en natuurlijk ruudje heus maar die werd nooit opgeroepenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus is Van Bronckhorst het minst slechte alternatief. Net als bij Barcelona
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:02 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
de laatste goede linksback was volgens mij de spijker en natuurlijk ruudje heus maar die werd nooit opgeroepen
Heus was wel een geweldenaar!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:02 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
de laatste goede linksback was volgens mij de spijker en natuurlijk ruudje heus maar die werd nooit opgeroepen
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Heubach als Linksback
In 1998 hadden we nog de keus tussen Numan en Bogarde. Wat een luxe.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:02 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Ik denk dat VdV ook wel over exceptionele kwaliteiten beschikt hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Spelers met exceptionele kwaliteiten? Hooguit Arjen Robben en evt. inderdaad Salomon Kalou als hij een een goeie dag heeft.
Waarom zou een linksbuiten een andere aanvaller moeten kunnen verdedigenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ik dan ook zie hoe Robben zoekgespeeld wordt door Messi, dan denk ik niet dat Nederland echt een serieuze kandidaat is.
Ik begrijp waarom je deze vraag stelt, maar een 1-tegen-1 duel tussen twee jonge topspelers bij de cornervlag is natuurlijk wel een lust voor het oog. Vergeet niet dat Robben eerst de bal had en hem simpel liet afsnoepen door Messi.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom zou een linksbuiten een andere aanvaller moeten kunnen verdedigen
Messi ziet eruit als een zwakzinnige met platvoeten, maar wat hij kan met een bal, daar kan Robben jaloers op zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 16:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik begrijp waarom je deze vraag stelt, maar een 1-tegen-1 duel tussen twee jonge topspelers bij de cornervlag is natuurlijk wel een lust voor het oog. Vergeet niet dat Robben eerst de bal had en hem simpel liet afsnoepen door Messi.
Ik heb geleerd om zelfs Vennegoor of Hesselink op zijn voetbalkwaliteiten te beoordelen, dus alleen het tweede deel van je zin is voor mij van belang.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:59 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Messi ziet eruit als een zwakzinnige met platvoeten, maar wat hij kan met een bal, daar kan Robben jaloers op zijn![]()
Omdat zo'n situatie zoals in die wedstrijd ook op het WK kan ontstaanquote:Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom zou een linksbuiten een andere aanvaller moeten kunnen verdedigen
en je feestneus (?)quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat zo'n situatie zoals in die wedstrijd ook op het WK kan ontstaan.
Ow ik dacht van die hit (Mien waar is mn feestneus, Mien waar is mn neus, waar is mn feestneus gebleeven). Maar niet dus, jammer maar prima.quote:
Ok, maar je impliceert dat Messi beter is dan Robben omdat hij hem kan dollen. Lijkt me nietquote:Op maandag 6 maart 2006 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat zo'n situatie zoals in die wedstrijd ook op het WK kan ontstaan.
In 1-tegen-1 wel. Smullen was het.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok, maar je impliceert dat Messi beter is dan Robben omdat hij hem kan dollen. Lijkt me niet
Wie zegt dat Robben Messi niet dolt als Messi in de verdediging moetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In 1-tegen-1 wel. Smullen was het.
Messi is wel even wat losser in de heupjes. Robben heeft wat meer ruimte nodig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wie zegt dat Robben Messi niet dolt als Messi in de verdediging moet
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wij zijn zeker het enige voetballand ter wereld die (het kan veroorloven) wereldspelers niet mee neemt (te nemen).
Seedorf
Davids
Makaay
Ze zouden bij elke andere land zonder enige twijfel in de selectie opgenomen worden, zonde van zulke topspelers waarvan zeker Makaay eeuwig zonde is dat een spits van zijn kaliber nooit de kans heeft gekregen om te spelen op een WK>
Het is helemaal een rare quote als je bedenkt dat Franrijk gewoon wereldkampioen werd terwijl ze Cantona en Ginola gewoon thuis konden houden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef methodmich het volgende:
Beetje een gekke quote, aangezien nog maar moet blijken of wij ons dit kunnen veroorloven. Je kan het ook uitleggen als gekke keuzes van Van Basten om middelmatige clubspelers als Landzaat en VoH te prefereren boven Davids en Makaay.
Maar toen hadden ze nog steeds betere spelers dan Nederland nu heeft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is helemaal een rare quote als je bedenkt dat Franrijk gewoon wereldkampioen werd terwijl ze Cantona en Ginola gewoon thuis konden houden.
Dave van den Bergh natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Wie zouden jullie eigelijk na Robben en Van Persie als linksvoor zetten. Ik moet nog zien dat Robben meegaat, aangezien die jongen meer geblesseerd dan fit is.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dave Ricky van den Bergh natuurlijk.
Of Aissati.quote:
Marco van Basten moet uitkijken dat hij niet zijn selectie drastisch gaat verjongen.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:03 schreef Nywuob het volgende:
Ik zou dan liever Emanuelson op die positie zien.
Absoluut, maar alle spelers die MvB nu thuis laat zijn minder groot dan Cantona.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:41 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Maar toen hadden ze nog steeds betere spelers dan Nederland nu heeft.
Maar alle spelers die Marco thuis laat zijn minder groot dan Cantonaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:41 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Maar toen hadden ze nog steeds betere spelers dan Nederland nu heeft.
Seedorfs ego is groter, Makaay zijn scorende kwaliteiten zijn groter, van Hooijdonk is 10 centimeter groter.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar alle spelers die Marco thuis laat zijn minder groot dan Cantona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |