abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35662939
In het 'op de stoel van de bondscoach' topic van Nederland werd gesproken over het aantal echte topspelers dat Nederland heeft. Helemaal objectief is dat natuurlijk niet te bekijken, maar als de een kritischer dan de ander is, zou die meetlat bij andere landen net zo hoog liggen en dus kunnen we wel bekijken welke andere landen meer topspelers hebben dan Nederland. Ik ga vrij hoog zitten en zeg:

Alleen Brazilië heeft meer absolute topspelers dan Nederland

De Brazilianen kunnen toppers in elke linie zoals Alex, Elber, Liedson en Gomes thuislaten. Als Qatar voetballers mocht kopen op dezelfde manier als in de atletiek zou het met tweederangs Brazilianen de halve finale van het WK halen. De basiself van de Brazilianen is om je vingers bij af te likken.

Nederland doet het ook niet slecht met van der Sar, Cocu, van Nistelrooy, Robben, van der Vaart en Kuijt. Bergkamp en Stam blijven thuis. Van Persie en Vlaar zijn toptalenten.

Welke andere landen (Frankrijk, Duitsland, Italië, Argentinië) kunnen aan ons sterrenarsenaal tippen?
pi_35663096
Frankrijk, Italië, Argentinië

Hebben alle3 vele topspelers. Het heeft geen zin om ze allemaal op te noemen

Duitsland speelt thuis dus heeft daar ook voordeel aan. En het blijven Duitsers natuurlijk.
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
pi_35663112
Alle landen die je noemt, op Duitsland na, kunnen putten uit meer talent. (ik kom hier nog op terug)
That's all folks!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:01:26 #4
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35663265
Bekijk het eens per linie.

Frankrijk en Argentinië hebben een mindere keeper. Veel spelers van de Fransen waren top, maar zijn het niet meer (zoals wij Davids hebben). Wij hebben in iedere linie top of aankomende top. Mathijsen en Boulahrouz, daar speelt niemand graag tegen. Luca Toni dankt de Heer nog steeds dat hij tegen Vlaar mocht spelen in november.

Wij kunnen Makaay nog thuislaten. De Fransen moet veel oude glorie meenemen omdat ze anders niet eens aan 23 man komen. Italië heeft zodanig te lijden onder het grote aantal buitenlanders in de Serie A dat vele spelers van middelmatige ploegjes mee mogen doen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:02:17 #5
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_35663304
Het gaat niet om het aantal topspelers, maar om het topteam wat er staat.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:06:01 #6
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_35663466
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef stijgende_ster het volgende:
Ja inderdaad want nederland miste het vorige wk in 2002 ondanks dat ze toen ook topspelers hadden wisten ze zich nieteens te kwalificeren dus het zegt niet alles.
Ado is the pride of Holland!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:07:17 #7
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35663518
Klopt.. maar als we deze zomer weer niet winnen, hebben we in ieder geval iets..

Je ziet aan Brazilië dat een verzameling topspelers wel degelijk ook een topteam kan zijn.
pi_35663620
Ondanks dat Engeland het op toernooien nooit super doet hebben ze wel geweldige spelers met Terry, Lampard, Gerard, Beckham, Owen, Rooney, etc.

Zeker het niveau van Nederland, al hebben wij een geweldige keeper...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:12:07 #9
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35663735
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Frankrijk, Italië, Argentinië

Hebben alle3 vele topspelers. Het heeft geen zin om ze allemaal op te noemen

Duitsland speelt thuis dus heeft daar ook voordeel aan. En het blijven Duitsers natuurlijk.
Gisteren was te zien dat de defensie van Argentinië toch heel zwak is. En die keeper van hun is gewoon een clown...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:12:10 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_35663737
Nouja topspelers.. We hebben vooral een verzameling aardige spelers die soms boven zichzelf uit kunnen stijgen. Voor de rest nog wat spelers die nog kunnen groeien en een paar die over hun top zijn. Maar echte topspelers, op van der Sar na, zie ik niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:16:50 #11
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35663923
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef speknek het volgende:
Nouja topspelers.. We hebben vooral een verzameling aardige spelers die soms boven zichzelf uit kunnen stijgen. Voor de rest nog wat spelers die nog kunnen groeien en een paar die over hun top zijn. Maar echte topspelers, op van der Sar na, zie ik niet.
Robben vind je ook geen topspeler? Het kan hoor...
pi_35663972
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bekijk het eens per linie.

Italië heeft zodanig te lijden onder het grote aantal buitenlanders in de Serie A dat vele spelers van middelmatige ploegjes mee mogen doen.
Sorry?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:19:09 #13
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35664000
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

Sorry?
Of is iedere Serie A ploeg een topploeg?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:20:51 #14
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35664065
Alleen in de verdediging staat geen absolute top, en Kuijt als rechtsbuiten laat zich ook niet onder de noemer wereldtop scharen, maar voor de rest is het alleraardigst.
pi_35664114
Argentinie en Brazilie hebben grotere toppers dan Nederland. Toevallig een tijdje terug in de kroeg een uitgebreide discussie hierover gehad. Zal kijken of ik het me nog enigzins kan herinneren. Kom er morgen op terug. Was een erg leuke discussie.
pi_35664130
Spelers met exceptionele kwaliteiten? Hooguit Arjen Robben en evt. inderdaad Salomon Kalou als hij een een goeie dag heeft.
The gum you like, is coming back in style.
pi_35664239
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Of is iedere Serie A ploeg een topploeg?
Nee, maar ik vind het nogal vreemd om te zeggen dat in de nationale ploeg van Italie spelers zitten van middelmatige ploegjes...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:31:50 #18
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35664469
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind het nogal vreemd om te zeggen dat in de nationale ploeg van Italie spelers zitten van middelmatige ploegjes...
Overdrijving is de kracht van de reclame. Als Lippi bondscoach van Nederland was, zou Jesse Schotman (wie?) ook in Oranje spelen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:41:37 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_35664794
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Robben vind je ook geen topspeler? Het kan hoor...
Nouja, die hangt erom. Over twee jaar is het een echte topspeler, vermoed ik. Nu hangt het nog net iets teveel van z'n vorm af.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:47:45 #20
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35664964
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef MaxPower het volgende:
Argentinie en Brazilie hebben grotere toppers dan Nederland. Toevallig een tijdje terug in de kroeg een uitgebreide discussie hierover gehad. Zal kijken of ik het me nog enigzins kan herinneren. Kom er morgen op terug. Was een erg leuke discussie.
Dat belooft wat!

welke kroeg?
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 maart 2006 @ 00:49:10 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_35665009
Topicstarter vergeet Davids, Seedorf en Makaaij

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 maart 2006 @ 00:49:39 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_35665022
En Kluivert

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:57:01 #23
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35665229
Davids neem ik zelf mee naar Duitsland.. Makaay heb ik wel genoemd.

Seedorf en Kluivert.. tja.. die verdienen een eigen topic qua discussiewaarde..
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:07:07 #24
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35665557
Zag gister een vierkantje met Crespo, Messi Tevez en nog een speler bij Argentinie. Ook lekker...

Daarnaast Samuel, Riquelme en Aimar. Is ook niet misselijk.
Tot zover de kwaliteitspost
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:09:07 #25
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35665610
Leonardo Franco (Atlético Madrid); Walter Samuel, Nicolas Burdisso (allen Inter Milan), Gabriel Milito, Leonardo Ponzio (allen Zaragoza), Fabricio Coloccini (Deportivo la Coruña), Lionel Scaloni (West Ham United); Martin Demichelis (Bayern München), Juan Roman Riquelme, Juan Pablo Sorin (allen Villarreal), Esteban Cambiasso (Inter Milan), Pablo Aimar (Valencia), Luis Gonzalez (FC Porto), Maxi Rodriguez (Atlético Madrid); Hernan Crespo (Chelsea), Lionel Messi (Barcelona), Carlos Tevez (Corinthians), Diego Milito (Zaragoza).

Mwoah....Voor de volledigheid zeg maar.
pi_35665858
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Dat belooft wat!

welke kroeg?
Ach, het was een kwestie van op alle posities de spelers tegenover elkaar zetten. Brazilie heeft op elke positie een wereldtopper, Argentinie verslaan we op een paar posities, maar niet veel...

Ik gok De Vlaamsche Reus of Het Vaatje... maar dat weet ik niet precies meer.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:20:33 #27
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35665915
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:18 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het ligt tegenover elkaar, maar dat terzijde (ja, ook Groningen)
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:23:40 #28
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35665982
Enge Groningse kliek hier..
pi_35666271
Van der Sar wordt hier wel door iedereen genoemd als wereldtopper, maar geweldig keept hij niet dit seizoen bij ManU.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:41:10 #30
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35666313
Dat moeten we afwachten, als je niet presteert op een groot toernooi ben je ook geen topspeler. (zie het verschil maar tussen een beckham en zidane)
pi_35666501
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:20 schreef Gizmo112 het volgende:

[..]

Het ligt tegenover elkaar, maar dat terzijde (ja, ook Groningen)
I know, kom er wekelijks. Weet alleen niet meer in welke van de twee de discussie plaatsvond. Niet dat dat relevant is, maar ok.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:59:35 #32
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35666525
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:41 schreef Zwansen het volgende:
Dat moeten we afwachten, als je niet presteert op een groot toernooi ben je ook geen topspeler. (zie het verschil maar tussen een beckham en zidane)
Ben ik het mee eens.

Dan zou je het nu hebben over spelers die al gepresteerd hebben in finales en op grote toernooien. Dan blijven er weinig over natuurlijk. Robben speelde op het EK een uur goed en Van der Sar krijgt terecht altijd het verwijt dat hij er juist op de grote toernooien niet helemaal staat, het laatste EK uitgezonderd wellicht. Het EK in Portugal schonk ons ook nog een zeldzame fout van Cocu. Niet een criterium om vrolijk van te worden wat betreft de Nederlanders. Van Nistelrooy toonde het wel trouwens. Zijn goal tegen de Duitsers was van grote klasse, maar bij hem ben ik altijd bang dat zijn veel te grote fanatisme (zie ook Andorra) met hem aan de haal gaat. Het zit soms tegen opgefokt aan, met overtredingen en overconcentratie tot gevolg.
pi_35667835
Absolute Nederlandse topspelers op dit moment: Edwin van der Sar, Khalid Boulahrouz, Philip Cocu, Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Rafael van der Vaart, Mark van Bommel, André Ooijer, Robin van Persie.

Italië: Buffon, Nesta, Gilardino, Pirlo, Oddo, Bonera, Cannavaro, Totti, De Rossi, Cassano, Toni, Chiellini, Alessandro del Piero, Gattuso.

Argentinië: Gago, Tevéz, Mascherano, Aimar, Riquelme, Messi, Samuel, Coloccini, Sorin, Crespo, Milito, Cambiasso, Aguero.

Brazilië: Cafu, Dida, Emerson, Roberto Carlos, Cicinho, Ronaldo, Robinho, Ronaldinho, Kaká, Lúcio, Cris, Juninho, Adriano, Juan, Zé Roberto, Ricardinho.

Portugal: Ronaldo, Déco, Ferreira, Miguel, Carvalho, Maniche, Petit, Tiago, Pauleta, Figo, Simão

Spanje: Casillas, Reyes, Vicente, Fabregas, Joaquin, Ramos, Puyol, Xavi, Valerón, Del Horno, Torres, Villa, Marchena, Albelda, Xabi Alonso, Luis Garcia, Morientes, Iniesta, Guti, Etxeberria, Albiol, Pique

Frankrijk: Thuram, Zidane, Giuly, Rothen, Trezeguet, Henry, Malouda, Vieira, Mavuba, Sagnol, Mexes, Clerc, Reveillere, Bodmer, Ribery, Evra, Gallas, Makelele

Engeland: Terry, Rooney, J. Cole, A. Cole, Gerrard, Lampard, King, R. Ferdinand, A. Ferdinand, G. Neville, Beckham, Carragher, Campbell

Oekraïne: Shust, Milevskyi, Aliiev, Shevchenko, Gusev, Voronin, Vorobei, Rebrov, Rotan, Vashchuk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:17:19 #34
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35669049
En dat om 6.30u, cultheld. Zeer uitgebreid. Leg je de lat bij andere landen even hoog als bij Nederland?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 maart 2006 @ 10:07:36 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35670150
Qua aantal topspelers zit Engeland duidelijk hoger dan NL.

Keeper: Vd Sar is beter dan Robinson

Neem de verdediging: Neville, Carragher, Terry, A.Cole - zijn beter en spelen bij grotere clubs dan de NLse spelers

Middenveld: Beckham, Gerrard, Lampard, J.Cole - zijn beter en spelen bij grotere clubs dan de NLse spelers (alleen Robben is mogelijk beter, en zelfs dat is twijfelachtig als je ziet hoe Hoe Cole speelt - afgelopen woensdag was Cole in ieder geval beter).

Aanval: Rooney - Owen : Rooney is duidelijk beter dan Kuyt en of RvN en Owen zijn qua topspeler gehalte gelijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:38:45 #36
141188 zoetwaterpiraat
Oranje na 4 potjes weer thuis
pi_35672479
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

De Brazilianen kunnen toppers in elke linie zoals Alex, Elber, Liedson en Gomes thuislaten.

Van Persie en Vlaar zijn toptalenten.
Ik moest lachen om de TT, ..... toen ik verder las moest ik bijna huilen. Wat een totale kwats
Alleen met Bergkamp, Stam en Tim Wakefield in de basis kan het nog iets worden.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:41:23 #37
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35672555
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef stijgende_ster het volgende:

Nederland heeft maar weinig echte topspelers op dit moment: Van der Sar, Davids, Seedorf, RvN, Makaay, Robben en Stam. De rest is niet top, zijn wel goed, maar niet top.
A.M.A.B
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:41:27 #38
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35672557
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef zoetwaterpiraat het volgende:

[..]

Ik moest lachen om de TT, ..... toen ik verder las moest ik bijna huilen. Wat een totale kwats
Als je je zoetwatertraantjes gedroogd hebt, moet je maar eens uitleggen wat je dan zo'n onzin vindt.

Inhoudelijk reageren is altijd beter dan je laten vertegenwoordigen door een 'smilie'.
pi_35673967
Ieder land heeft natuurlijk topvoetballers. De grootste moeilijkheid van een coach is om met die topvoetballers een TOPTEAM te maken.
En dan mag iedereen Robben een topspeler noemen : hem zal toch moeten worden verteld dat voetbal een teamsport is.
Van der Sar is dit jaar inderdaad niet in topvorm en maakte Woensdagavond ook weer 3 fouten, die gelukkig onbestraft bleven.
Kluivert is allang van de top af en dat geldt ook voor Davids en Stam.
Over spitsen kunnen we eigenlijk niet oordelen omdat deze spelers afhankelijk zijn van de vorm waarin hun medespelers verkeren. Een voorbeeld is Kuyt die bij gebrek aan aanvoer zelf gaat zwerven om ballen op te halen.
pi_35674686
Het gaat om het TOPTEAM inderdaad, daarnaast vind ik niet dat Nederland het slecht doet..van der Sar, Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Gio, van der Vaart, van Bommel, Cocu, Robben, van Nistelrooij, van Persie lijkt mij toch absoluut geen slecht team. Maar ja het is aan Marco om dr een hecht collectief van te maken, want Nederland heeft ieder toernooi nog een goeie selectie gehad, maar ik heb nooit het idee gehad dat we echt kampioen konden worden behalve in 2000.
pi_35675047
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Het gaat om het TOPTEAM inderdaad, daarnaast vind ik niet dat Nederland het slecht doet..van der Sar, Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Gio, van der Vaart, van Bommel, Cocu, Robben, van Nistelrooij, van Persie lijkt mij toch absoluut geen slecht team. Maar ja het is aan Marco om dr een hecht collectief van te maken, want Nederland heeft ieder toernooi nog een goeie selectie gehad, maar ik heb nooit het idee gehad dat we echt kampioen konden worden behalve in 2000.
Je bedoelt waarschijnlijk : daarnaast vind ik dat Nederland het niet slecht doet. (Over iets dat je niet vindt, kun je ook geen oordeel hebben).
pi_35677784
Ik vind wel dat Nederland samen met Brazilie en Argentinie het enige land is met een exceptionele voetballer die vanaf de vleugels kan spelen.

Nederland- Robben
Brazilie- Ronaldinho
Argentinie - Messi

Daarom noem ik deze landen ook als titelfavoriet, waarin Brazilie de beste ploeg heeft
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:15:00 #43
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_35677900
Robben zal door z'n blessure gevoeligheid nooit een top speler worden
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:16:22 #44
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_35677950
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
En Kluivert

Je maakt een grapje hoop ik?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:10:15 #45
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35682490
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Gunner het volgende:
Ik ben er nog niet uit of dat nou pech was of dat hij echt een Litmanen is wat dat betreft. Zeker is wel dat hij korte spieren heeft. Dat hoeft niet erg te zijn, maar de risico's zijn wat groter bij zo vaak presteren op dat hoge niveau. Wel veel snelle vezels.
pi_35682645
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Als je je zoetwatertraantjes gedroogd hebt, moet je maar eens uitleggen wat je dan zo'n onzin vindt.
De naam Elber doet toch aardig af aan de geloofwaardigheid van je verhaal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:19:57 #47
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_35682904
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet uit of dat nou pech was of dat hij echt een Litmanen is wat dat betreft. Zeker is wel dat hij korte spieren heeft. Dat hoeft niet erg te zijn, maar de risico's zijn wat groter bij zo vaak presteren op dat hoge niveau. Wel veel snelle vezels.
Begrijp me goed; in vorm is Robben een top speler die Nederland echt nodig heeft, maar gewoon veel blessure leed, en Litmanen is misschien wel een goede vergelijking.

Jonathan Woodgate en in mindere mate Michael Owen hebben hier ook last van
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:22:09 #48
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35682983
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef zjroentje het volgende:

[..]

De naam Elber doet toch aardig af aan de geloofwaardigheid van je verhaal.
Dat geeft alleen maar aan dat het altijd zo geweest is.

Mijn verhaal is niet 'geloofwaardig'. Het is een voorzet, bedoeld om over te discussieren.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:02:32 #49
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35684515
Maar wij hebben Sibon nog
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:50:51 #50
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35686057
Absoluut niet genoeg. Vooral verdedigen komen we zwaar te kort.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:58:05 #51
107445 Jajong
Hadouken!
pi_35686220
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:18 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ach, het was een kwestie van op alle posities de spelers tegenover elkaar zetten. Brazilie heeft op elke positie een wereldtopper, Argentinie verslaan we op een paar posities, maar niet veel...

????????? Zitten daar mensen die van voetbal houden ????????????????? Dat geloof ik niet
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_35686283
Stam en Bergkamp wíllen niet mee, als ze meewouden zaten ze er bij. Dat is anders bij Alex, Gomes, Liedson etc.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 18:24:37 #53
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35687077
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

????????? Zitten daar mensen die van voetbal houden ????????????????? Dat geloof ik niet
Wel veel studenten, en weinig rijsplukkerts
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:17:58 #54
141188 zoetwaterpiraat
pi_35688349
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Inhoudelijk reageren is altijd beter dan je laten vertegenwoordigen door een 'smilie'.
Onder absolute topspelers versta jij dus de top 50 of top 100. In dat geval zou je figuren als Kieft en van Aarle destijds ook tot de absolute top hebben moeten rekenen. Dat is echt onzin.Toen waren Maradona, de 3 van Milan en nog wat anderen absolute top...........nu zijn dat Ronaldihno, Eto'o, Lampard, Gerrard, Adriano en ook nog steeds Zidane en Henry. Dan heb je het wel zo'n beetje gehad.......op de tweede rang komen spelers als Shevchenko, Kaka, Rooney, Messi, Ballack, Nedved en heel heel heel misschien mag Robben ook in dat rijtje, maar liever nog een rang lager bij gastjes als Crespo, Reyes, Raul, Robinho, Beckham, Roberto Carlos, Totti, Ibrahimovic en nog een hele zooi. Daar weer onder, en dan ben je al een paar lichtjaren van de absolute top verwijderd, komen clowns als Kuijt, vd Vaart en meer van die ploeteraars die jij bij de absolute top vindt behoren. Ik hoop dat ik je wat inzicht heb bijgebracht

Zoetwaterpiraat

[ Bericht 1% gewijzigd door zoetwaterpiraat op 03-03-2006 19:24:46 ]
pi_35688443
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En dat om 6.30u, cultheld. Zeer uitgebreid. Leg je de lat bij andere landen even hoog als bij Nederland?
Uiteraard.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:35:43 #56
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35688806
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:17 schreef zoetwaterpiraat het volgende:

[..]

Onder absolute topspelers versta jij dus de top 50 of top 100. In dat geval zou je figuren als Kieft en van Aarle destijds ook tot de absolute top hebben moeten rekenen. Dat is echt onzin.Toen waren Maradona, de 3 van Milan en nog wat anderen absolute top...........nu zijn dat Ronaldihno, Eto'o, Lampard, Gerrard, Adriano en ook nog steeds Zidane en Henry. Dan heb je het wel zo'n beetje gehad.......op de tweede rang komen spelers als Shevchenko, Kaka, Rooney, Messi, Ballack, Nedved en heel heel heel misschien mag Robben ook in dat rijtje, maar liever nog een rang lager bij gastjes als Crespo, Reyes, Raul, Robinho, Beckham, Roberto Carlos, Totti, Ibrahimovic en nog een hele zooi. Daar weer onder, en dan ben je al een paar lichtjaren van de absolute top verwijderd, komen clowns als Kuijt, vd Vaart en meer van die ploeteraars die jij bij de absolute top vindt behoren. Ik hoop dat ik je wat inzicht heb bijgebracht

Zoetwaterpiraat
Jij legt de lat gewoon heel hoog zoals meerderen doen en dan kom je er op uit dat Brazilië en Engeland de meeste topspelers hebben. Engeland wordt niet meteen door iedereen genoemd bij de topfavorieten voor het WK, maar de potentie is er dus wel volgens jou. Dat je Beckham wel een topspeler (weliswaar nog net geen 'clown') vindt en Kuijt niet, doet mij wel twijfelen aan de actualiteit van je 'inzicht'.
pi_35689228
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:17 schreef zoetwaterpiraat het volgende:

[..]

Zoetwaterpiraat
Kan me moeilijk voorstellen dat jij een Nederlander bent, die net als iedereen in heel Nederland hoopt dat we werelkampioen worden . Om ook nog even inhoudelijk op je verhaaltje in te gaan. Topspelers vind ik spelers, die in hun competitie uitblinken en het verschil maken . Komt meneer aan met z'n rijtjes TopSpeleRsZ eventjes iedereen in een hokje gooien! We hebben het hier niet over wie de beste speler is, maar of Nederland absolute topspelers heeft. En jij legt de lat net eventjes te hoog, ik vind op dit moment als je zo kijkt alleen Ronaldinho er boven uit steken. Eto'o is inderdaad een hele goeie spits, maar moet je kijken met wat voor spelers hij speelt. Lampard en Gerrard zijn inderdaad geweldige spelers, maar dat zijn van der Vaart, van Bommel, Davids ook. Adriano is ernstig overschat, dikzak dat et is. Zidane dies echt over zn hoogtepunt heen en Henry vind ik dit seizoen ook een beetje tegenvallen en die doet het nooit goed in de Franse ploeg. Zo ik hoop dat ik je wat inzicht heb bijgebracht

Zou ook nog wel op die andere rijtjes van je in kunnen gaan, maar dat heeft weinig zin
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:58:26 #58
141188 zoetwaterpiraat
pi_35689434
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Jij legt de lat gewoon heel hoog zoals meerderen doen en dan kom je er op uit dat Brazilië en Engeland de meeste topspelers hebben. Engeland wordt niet meteen door iedereen genoemd bij de topfavorieten voor het WK, maar de potentie is er dus wel volgens jou. Dat je Beckham wel een topspeler (weliswaar nog net geen 'clown') vindt en Kuijt niet, doet mij wel twijfelen aan de actualiteit van je 'inzicht'.
Beckham is nog steeds beter dan Kuijt en dat zal altijd wel zo blijven. Kwestie van een enorm verschil in talent.

Brazilie is gewoon torenhoog favoriet, dan komt Engeland ja, daarna Italie/Argentinie en zelfs Duitsland, daarna Frankrijk en dan pas landen als Spanje, Portugal, Nederland. (waar ik persoonlijk NL verreweg het slechts vind)
pi_35689437
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Gunner het volgende:
Niks blessure gevoeligheid.
Pech jaartje.

En nu gaat het stukken beter ! Daarbij is Robben nu al een topper
pi_35689512
We hebben er zeker niet genoeg.

Alle spelers uit onze eigen competitie zijn geen internationale toppers, op Cocu na misschien.

Van de buitenlandse internationals zijn Van der Sar (basis Man Utd), Van Nistelrooij (topscorer van de PL), Makaay (voormalig Europees topscorer en erkend schutter in grote competities) en Robben (belangrijk bij Chelsea) zo te betitelen. De rest niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35689552
Jongens ga maar niet meer in op zoetwaterpiraat
pi_35689568
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 06:30 schreef cultheld het volgende:
Portugal: Ronaldo, Déco, Ferreira, Miguel, Carvalho, Maniche, Petit, Tiago, Pauleta, Figo, Simão
Petit? Dat is een Europese subtopper hoor, evenals Tiago, Simão Sabrosa, Paulo Ferreira en Pauleta. Dan past Jorge Andrade wellicht nog eerder in dat rijtje.
www.thuisuiteten.nl
pi_35689616
Ook al hebben we nu 'kwaliteiten' minder beste 4 zal lukken.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:04:25 #64
141188 zoetwaterpiraat
pi_35689622
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:51 schreef Fukjoeman het volgende:

Kan me moeilijk voorstellen dat jij een Nederlander bent, die net als iedereen in heel Nederland hoopt dat we werelkampioen worden .
Je mag best hopen, maar zoals ieder realistisch denkend mens weet je dat dit Oranje het slechtse Oranje sinds 20 jaar is. Volledig kansloos...............en omdat "we" toch nog wat topspelers willen hebben gaan "we" denken dat Kuijt, Kromkamp en Nisterooij top zijn Zo kannie wel weer
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:06:36 #65
141188 zoetwaterpiraat
pi_35689692
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:02 schreef Fukjoeman het volgende:
Jongens ga maar niet meer in op zoetwaterpiraat
Allemaal juichen en de spelers aanbidden, zoals jij en nog wat bendemaatjes van je want anders is het niet leuk meer
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:07:05 #66
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35689716
Piraat, je mening is duidelijk. Ik heb liever niet dat je dit allemaal zo scherp neerzet. Laat ook ruimte voor anderen.
pi_35689735
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

Petit? Dat is een Europese subtopper hoor, evenals Tiago, Simão Sabrosa, Paulo Ferreira en Pauleta. Dan past Jorge Andrade wellicht nog eerder in dat rijtje.
Simão en Ferreira subtop noemen Ferreira is een paar jaar geleden nog tot beste rechtsback van de wereld verkozen. Simão is bijna even begaafd als Ronaldo en wordt door menig topclub (Real Madrid, Inter, Lyon) gevolgd. Andrade had er idd ook tussen gekund. Tiago is een hele goede verdedigende middenvelder en zou bij een Real Madrid of AC Milan gewoon in de basis spelen. Pauleta was vroeger zeker wereldtop, maar is nu idd subtop.
pi_35689876
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Simão en Ferreira subtop noemen Ferreira is een paar jaar geleden nog tot beste rechtsback van de wereld verkozen. Simão is bijna even begaafd als Ronaldo en wordt door menig topclub (Real Madrid, Inter, Lyon) gevolgd. Andrade had er idd ook tussen gekund. Tiago is een hele goede verdedigende middenvelder en zou bij een Real Madrid of AC Milan gewoon in de basis spelen. Pauleta was vroeger zeker wereldtop, maar is nu idd subtop.
Paulo Ferreira is een goede rechtsback, dat zei ik al toen hij bij FC Porto speelde. Maar er lopen er erg veel van dat niveau rond. Dat ie bij Chelsea lang geen basisspeler is, zegt ook genoeg.

En Simão Sabrosa is ook niet meer dan een subtopper, die het bij Barcelona niet kon maken en met heimwee weer terug moest naar Portugal.

Tiago is ook een speler waar er erg veel van zijn.

Als je die drie bij de wereldtop wilt scharen, is de wereldtop in jouw ogen erg groot denk ik. Dan zijn er nog wel meer Portugezen die er bij kunnen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:11:53 #69
141188 zoetwaterpiraat
pi_35689879
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
We hebben er zeker niet genoeg.

Alle spelers uit onze eigen competitie zijn geen internationale toppers, op Cocu na misschien.

Van de buitenlandse internationals zijn Van der Sar (basis Man Utd), Van Nistelrooij (topscorer van de PL), Makaay (voormalig Europees topscorer en erkend schutter in grote competities) en Robben (belangrijk bij Chelsea) zo te betitelen. De rest niet.
Hier kan ik me wel in vinden. Maarja wat heb je aan een topkeeper (al is vd Sar nou ook niet echt top) en Makaay speelt niet, terwijl Nistelrooij al heel lang ter discussie staat. Dan hou je Cocu over .....en dat is ook geen top.

Robben is de enige die top is, verder hebben we bijzonder weinig. Daar red je het bij lange na niet mee, en dat is ook wel te zien aan het bedroevende spel dat telkens weer op de mat wordt gelegd. Jammer dat wel.............hopelijk dat er binnenkort weer wat talenten opstaan.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:12:58 #70
141188 zoetwaterpiraat
pi_35689920
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Piraat, je mening is duidelijk. Ik heb liever niet dat je dit allemaal zo scherp neerzet. Laat ook ruimte voor anderen.
Ik schrijf wat ik wil............dat mogen anderen ook. Het is een forum Maar ik ga nu naar een feestje, ik lees straks wel meer
pi_35689935
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Paulo Ferreira is een goede rechtsback, dat zei ik al toen hij bij FC Porto speelde. Maar er lopen er erg veel van dat niveau rond. Dat ie bij Chelsea lang geen basisspeler is, zegt ook genoeg.

En Simão Sabrosa is ook niet meer dan een subtopper, die het bij Barcelona niet kon maken en met heimwee weer terug moest naar Portugal.

Tiago is ook een speler waar er erg veel van zijn.

Als je die drie bij de wereldtop wilt scharen, is de wereldtop in jouw ogen erg groot denk ik. Dan zijn er nog wel meer Portugezen die er bij kunnen.
Toch maken die namen meer indruk op mij dan Landzaat, Castelen en Kromkamp. Maar ze hebben idd niet de klasse van een Trabelsi, Robben of Essien. Vlak daar onder.
pi_35690568
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:04 schreef zoetwaterpiraat het volgende:

[..]

Je mag best hopen, maar zoals ieder realistisch denkend mens weet je dat dit Oranje het slechtse Oranje sinds 20 jaar is. Volledig kansloos...............en omdat "we" toch nog wat topspelers willen hebben gaan "we" denken dat Kuijt, Kromkamp en Nisterooij top zijn Zo kannie wel weer
Haha, jij bent echt de leukste negatieveling sinds jaren

van der Sar, Lucius, Boulahrouz, Ooijer, van Bronckhorst, van der Vaart, Cocu, van Bommel, Robben, van Nistelrooij, van Persie.

Zal niet zeggen dat dit nu een absolute topfavoriet is, maar het is toch echt wel een kanshebber. Ben het wel met je eens dat Brazilie de absolute favoriet is, dat is ook zo, maar jij ziet Nederland wel heel somber in .

Zeg wat je wil zeggen hoor , maar ga dan niet tijdens het WK -mocht het goed gaan- ook ineens blij doen en wees dan ook gewoon die negatieveling.
pi_35690601
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef zoetwaterpiraat het volgende:

[..]

Allemaal juichen en de spelers aanbidden, zoals jij en nog wat bendemaatjes van je want anders is het niet leuk meer
Jij bent gewoon overdreven negatief
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:02:30 #74
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35691409
Griekenland heeft ook geen geweldige spelers en is toch Europees Kampioen geworden. Jammer dat Nederland geen verdedigend voetbal kan spelen, anders was dat misschien nog wel de beste optie geweest. Met de techniek van Robben en de snelheid Castelen ben je dan een levensgevaarlijke counterploeg.
pi_35691666
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef H.Flick het volgende:
Griekenland heeft ook geen geweldige spelers en is toch Europees Kampioen geworden. Jammer dat Nederland geen verdedigend voetbal kan spelen, anders was dat misschien nog wel de beste optie geweest. Met de techniek en snelheid van Robben en de snelheid Castelen ben je dan een levensgevaarlijke counterploeg.
Ruudje dan als goalgetter.

Verdedigend voetbal is gewoon het beste.

NL moet 5-3-2 spelen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:17:35 #76
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35691821
Toch denk ik dat Castelen het heel goed doet als hij veel ruimte voor zich heeft en goed snelheid kan maken.
pi_35691893
Veel ruimte krijg je niet als het erop aan komt.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:38:18 #78
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35692359
Castelen heeft meestal geen flauw idee waar de bal heen gaat wanneer hij het leer een ferme schop geeft.
pi_35693547
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Castelen heeft meestal geen flauw idee waar de bal heen gaat wanneer hij het leer een ferme schop geeft.
Idd is belachelijk om v persie op te bank te houden voor castelen. V.Persie en Robben een vrije rol geven en VNistelrooy of Dirkie als aanspeelpunt
pi_35693626
Castelen kan alleen maar rennen en dat doet hij nog niet eens altijd goed.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:21:51 #81
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35693686
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef ForzaRob het volgende:

[..]

Idd is belachelijk om v persie op te bank te houden voor castelen. V.Persie en Robben een vrije rol geven en VNistelrooy of Dirkie als aanspeelpunt
Kuyt op rechts voor het evenwicht en Van Persie als stand in voor Robben lijkt me wat safer, maar het is moeilijk kiezen. Zekerheid of entertainment?
pi_35693710
Of Van Persie op 10 als hij het beter doet dan Van der Vaart
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:29:19 #83
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35693938
Een constante uitblinker bij HSV verkies ik boven een wisselvalige reserve bij Arsenal.
pi_35694003
Ja ja kijken wie op het WK in vorm is.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:31:55 #85
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35694028
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een constante uitblinker bij HSV verkies ik boven een wisselvalige reserve bij Arsenal.

Goed
idee.
A.M.A.B
pi_35704805
Haha best een treurige actie van onzer Rafael . Ik vind Castelen Nederland onwaardig, wat een matige speler is dat.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:17:56 #87
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35704863
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:14 schreef Fukjoeman het volgende:
Haha best een treurige actie van onzer Rafael . Ik vind Castelen Nederland onwaardig, wat een matige speler is dat.
Oh, ik heb het filmpje niet eens bekeken. Mensen, verblind door haat jegens een bepaalde andere club, kunnen niet helder oordelen volgens mij.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:05:16 #88
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_35707741
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Oh, ik heb het filmpje niet eens bekeken. Mensen, verblind door haat jegens een bepaalde andere club, kunnen niet helder oordelen volgens mij.
jammer, dat je die conclusie maakt voordat je het filmpje ziet,
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:16:47 #89
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35708104
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:05 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

jammer, dat je die conclusie maakt voordat je het filmpje ziet,
Die trok ik later pas naar aanleiding van het commentaar van iemand anders.
pi_35708193
Gewoon Robben en Van Persie op de flanken; veel meer klasse dan een castelen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:19:45 #91
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35708214
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

A.M.A.B
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:21:05 #92
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_35708259
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Die trok ik later pas naar aanleiding van het commentaar van iemand anders.
Hoe kan je nou niet, die actie van rafael, beoordelen als triest/dom

en dat castelen een matige voetballer is (tov andere keuzes) duidelijk toch?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:23:59 #93
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35708347
Haha.. Ok, laat maar.

Het ging mij er om dat het een stuk lastiger is iets negatiefs over Van der Vaart te zeggen dit seizoen dan iets positiefs. Mijn prehistorische computer weigert overigens het filmpje af te spelen dus ik weet nog steeds niet wat onze 'Rosamunde-lover' hier (mis)doet.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:24:58 #94
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35708388
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:21 schreef Daniel.San het volgende:

en dat castelen een matige voetballer is (tov andere keuzes) duidelijk toch?
Castelen is matig, daar heb ik het ook niet over. Dat heb ik ook vaak genoeg aangegeven dat ik Castelen matig vind.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:36:54 #95
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_35708773
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Goed
idee.
haha wat een goal zo maak je ze niet zo vaak in je leven hoor
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_35708830
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. Ok, laat maar.

Het ging mij er om dat het een stuk lastiger is iets negatiefs over Van der Vaart te zeggen dit seizoen dan iets positiefs. Mijn prehistorische computer weigert overigens het filmpje af te spelen dus ik weet nog steeds niet wat onze 'Rosamunde-lover' hier (mis)doet.
hij speelt de bal terug naar de keeper maar de keeper stond voorin
maar goed, een fout maken betekent niet dat je een slechte speler bent.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:47:40 #97
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_35709048
Het is moeilijk aan te geven hoeveel topspelers Nederland heeft. Spelers als Seedorf en Davids zijn absolute topspelers, maar op z'n zachtst gezegd geen eerste keuze bij de bondscoach.

Dan heb je nog de Kromkamps en de Van Bronckhorsten. Staan onder contract bij een absolute topclub, maar zitten eigenlijk het meerendeel van de tijd op de bank. Dan kun je nog twijfelen of een speler als Van der Vaart internationaal (nog) wordt gezien als topspeler. Hij is het natuurlijk, maar hij speelt 'slechts' bij HSV.

De topspelers van Oranje zijn in mijn ogen: Van der Sar, Van Bronckhorst, Van Bommel, Cocu, Van der Vaart, Davids, Van Persie, Van Nistelrooy, Makaay, Robben.

Daarmee doen we onder aan Brazilië, Argentinië, Frankrijk, Engeland en Italië.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_35709636
Van Bronckhorst vind ik maar een matige speler, die hoort niet in dat rijtje.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:35:30 #99
112897 wouter1988
Twente Enschede
pi_35713389
Topspelers hebben we op een enkeling na niet, wat we wel hebben is een team dat voor elkaar door het vuur gaat! Daar komen de prestaties door.

Madrid heeft ook 11 topspelers maar resultaten?
pi_35713522
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:35 schreef wouter1988 het volgende:
Topspelers hebben we op een enkeling na niet, wat we wel hebben is een team dat voor elkaar door het vuur gaat! Daar komen de prestaties door.

Madrid heeft ook 11 topspelers maar resultaten?
daarom, kijk naar de Grieken op euro 2004, Liverpool in de CL, Duitsland op alle voorgaande ek en wk's waar ze succesvol waren. Kijk naar Feyenoord in de uefa cup! Met rszas als linksback en paauwe centraal achterin
11 Topspelers is geen garantie voor succes
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:21:52 #101
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_35719376
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 14:09 schreef Nywuob het volgende:
Van Bronckhorst vind ik maar een matige speler, die hoort niet in dat rijtje.
Ik denk dat het meerendeel van de voetbalfans over de wereld hem wel kent... Maar qua niveau is het natuurlijk geen topspeler.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_35719431
Hij is zo al eigenlijk geen linksback
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:29:10 #103
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35719591
Zijn er wel echte linksbacks in Nederland? Het zijn bijna allemaal omgetoverde middenvelders met allemaal een enorme drang naar voren.

Van Bronckhorst is volgens mij toch echt de beste optie op die positie, geen wereldtop natuurlijk, maar wel een nuttige speler.
pi_35719867
Echte linksbacks hebben we al wat jaartjes niet meer

Bouma was ook een linkerspits
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:15:42 #105
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35721250
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Echte linksbacks hebben we al wat jaartjes niet meer

Bouma was ook een linkerspits
Dat bedoel ik. Dus is Van Bronckhorst het minst slechte alternatief. Net als bij Barcelona
pi_35726846
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:15 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dus is Van Bronckhorst het minst slechte alternatief. Net als bij Barcelona
de laatste goede linksback was volgens mij de spijker en natuurlijk ruudje heus maar die werd nooit opgeroepen
  zondag 5 maart 2006 @ 00:15:22 #107
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35727237
quote:
Op zondag 5 maart 2006 00:02 schreef ForzaRob het volgende:

[..]

de laatste goede linksback was volgens mij de spijker en natuurlijk ruudje heus maar die werd nooit opgeroepen
pi_35733836
Ik zou dan liever Emanuelson op die positie zien.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:35:35 #109
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35734337
quote:

[..]

Heus was wel een geweldenaar!
pi_35734365
Davids als linksback
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 5 maart 2006 @ 11:43:12 #111
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35734504
Heubach als Linksback
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_35734556
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Heubach als Linksback
dan stelt elk team wel een rechtbuiten op, gegarandeerd succes
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 5 maart 2006 @ 11:47:10 #113
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35734629
quote:

[..]

In 1998 hadden we nog de keus tussen Numan en Bogarde. Wat een luxe.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:50:19 #114
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_35734709
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Spelers met exceptionele kwaliteiten? Hooguit Arjen Robben en evt. inderdaad Salomon Kalou als hij een een goeie dag heeft.
Ik denk dat VdV ook wel over exceptionele kwaliteiten beschikt hoor.
Evenals van Persie. Robben verkeerd ook allang niet meer in de bloedvorm van vorig seizoen.
Ik denk niet dat Nederland genoeg kwaliteit heeft om het WK te winnen..Vooral achterin zal het een probleem zijn.
Ik bedoel Boulah, Opdam, Vlaar, Gio, Kromkamp en Mathijsen zie ik nou niet echt een front met Messi-Crespo-Tevez of Ronaldinho-Robinho-Ronaldo-Kaka tegenhouden.
Als ik dan ook zie hoe Robben zoekgespeeld wordt door Messi, dan denk ik niet dat Nederland echt een serieuze kandidaat is.
Maar ja, als Griekenland een EK kan winnen......
-
  zondag 5 maart 2006 @ 11:52:28 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_35734757
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Goed
idee.
Deze zeker al vergeten? .
-
pi_35748985
Boulah is misschien wel topper achterin...
  zondag 5 maart 2006 @ 18:56:13 #117
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35749038
Geen dans-topper, zo was gisteren op de ARD te zien.

Na Stamford Beach hebben we nu ook Strandz Allianz trouwens...
pi_35749065
  zondag 5 maart 2006 @ 19:05:01 #119
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35749283
Heb je het gezien, TLK? Was topvoetbal hoor.. 18.40u op ARD, de samenvatting van Bayern-HSV. In de sneeuw, een onzichtbare Makaay, sterke Van der Vaart.. HSV snel op 0-1.. in de 82e minuut scoort de oude Scholl 1-1 met een bekeken schot (vond ik een erg mooi doelpunt) en in de laatste minuut dwingt Nigel de Jong de fanatieke Kahn op zijn knieën door een vrije kopkans te verzilveren. De vreugde bij HSV was zeer groot en dat was mooi om te zien. Eerste thuisnederlaag van Bayern in het nieuwe stadion.
pi_35749692
Nop gemist

Ik moest alleen lachen om de namen Stamford Beach en Strandz Allianz
pi_35759242
Nederland heeft teveel middenmoot om Wereldkampioen te worden, ook te weinig spelers met passie.
Yeah baby Yeah!
pi_35760014
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als ik dan ook zie hoe Robben zoekgespeeld wordt door Messi, dan denk ik niet dat Nederland echt een serieuze kandidaat is.
Waarom zou een linksbuiten een andere aanvaller moeten kunnen verdedigen
  maandag 6 maart 2006 @ 16:46:43 #123
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35778526
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik begrijp waarom je deze vraag stelt, maar een 1-tegen-1 duel tussen twee jonge topspelers bij de cornervlag is natuurlijk wel een lust voor het oog. Vergeet niet dat Robben eerst de bal had en hem simpel liet afsnoepen door Messi.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:59:19 #124
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35778960
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik begrijp waarom je deze vraag stelt, maar een 1-tegen-1 duel tussen twee jonge topspelers bij de cornervlag is natuurlijk wel een lust voor het oog. Vergeet niet dat Robben eerst de bal had en hem simpel liet afsnoepen door Messi.
Messi ziet eruit als een zwakzinnige met platvoeten, maar wat hij kan met een bal, daar kan Robben jaloers op zijn
  maandag 6 maart 2006 @ 17:18:28 #125
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35779606
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:59 schreef Gizmo112 het volgende:

[..]

Messi ziet eruit als een zwakzinnige met platvoeten, maar wat hij kan met een bal, daar kan Robben jaloers op zijn
Ik heb geleerd om zelfs Vennegoor of Hesselink op zijn voetbalkwaliteiten te beoordelen, dus alleen het tweede deel van je zin is voor mij van belang.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stanley_Climbfall op 06-03-2006 17:36:06 ]
  maandag 6 maart 2006 @ 17:35:32 #126
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_35780150
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Omdat zo'n situatie zoals in die wedstrijd ook op het WK kan ontstaan .
-
  maandag 6 maart 2006 @ 17:40:55 #127
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35780310
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Deze zeker al vergeten? .
Och, meneer is op zijn pik getrapt.
A.M.A.B
  maandag 6 maart 2006 @ 17:49:09 #128
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35780568
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
C_m, waar is je clown?
en je feestneus (?)
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_35780575
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

dan kunnen we maar beter iedereen gaan leren verdedigen.
  maandag 6 maart 2006 @ 17:55:16 #131
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35780681
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:51 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

en je feestneus (?)
Ik doel op z'n avatar..
pi_35797038
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik doel op z'n avatar..
Ow ik dacht van die hit (Mien waar is mn feestneus, Mien waar is mn neus, waar is mn feestneus gebleeven). Maar niet dus, jammer maar prima.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gollemrulez op 07-03-2006 00:46:25 ]
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_35798168
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ok, maar je impliceert dat Messi beter is dan Robben omdat hij hem kan dollen. Lijkt me niet
  dinsdag 7 maart 2006 @ 09:49:35 #134
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35800906
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:44 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ok, maar je impliceert dat Messi beter is dan Robben omdat hij hem kan dollen. Lijkt me niet
In 1-tegen-1 wel. Smullen was het.
pi_35805503
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 09:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

In 1-tegen-1 wel. Smullen was het.
Wie zegt dat Robben Messi niet dolt als Messi in de verdediging moet
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:35:28 #136
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35821481
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wie zegt dat Robben Messi niet dolt als Messi in de verdediging moet
Messi is wel even wat losser in de heupjes. Robben heeft wat meer ruimte nodig.
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:45:23 #137
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_36485134
uit het Seedorf topic:
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wij zijn zeker het enige voetballand ter wereld die (het kan veroorloven) wereldspelers niet mee neemt (te nemen).

Seedorf
Davids
Makaay
Ze zouden bij elke andere land zonder enige twijfel in de selectie opgenomen worden, zonde van zulke topspelers waarvan zeker Makaay eeuwig zonde is dat een spits van zijn kaliber nooit de kans heeft gekregen om te spelen op een WK>
pi_36518336
Beetje een gekke quote, aangezien nog maar moet blijken of wij ons dit kunnen veroorloven. Je kan het ook uitleggen als gekke keuzes van Van Basten om middelmatige clubspelers als Landzaat en VoH te prefereren boven Davids en Makaay.
www.thuisuiteten.nl
pi_36523114
VoH is beter dan Makaay in Oranje.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:40:19 #140
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_36524121
Vind ik ook hoor.

Het is toch geen schande om te erkennen dat hele goede Nederlandse spelers in het Nederlands Elftal gewoon niet uit de verf komen?

Maar Marco.. gun ons Huntelaar deze zomer.. wat een heerlijke voetballer, het was vorige week tegen Roda JC voor het eerst dat ik weer eens juichte voor een goal van Ajax sinds het seizoen '94/'95 toen ze op oorlogspad waren in de CL... wat een wereldgoal en wat een moment!
pi_36524642
Als Huntelaar mee gaat naar het WK, dan wordt het hier in de regio een mooi WK in de diverse kroegen en op de horeca pleintjes. Ik voorzie gratis bier na iedere Huntelaargoal
pi_36525236
Davids hoeft van mij niet mee hoor.

En de keuze voor VoH in plaats van Huntelaar (als ie zou vallen) kan ik ook begrijpen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36528992
Wie zouden jullie eigelijk na Robben en Van Persie als linksvoor zetten. Ik moet nog zien dat Robben meegaat, aangezien die jongen meer geblesseerd dan fit is.
pi_36529141
Er is geen derde linksbuiten, dus Robben zorgt maar dat hij niet geblesseerd is. Daarom komt het wel goed uit dat hij voor een stuk of vijf wedstrijden geschorst is bij Chelsea. Kan 'ie lekker fit naar de WK.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 maart 2006 @ 17:40:24 #145
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36529519
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef methodmich het volgende:
Beetje een gekke quote, aangezien nog maar moet blijken of wij ons dit kunnen veroorloven. Je kan het ook uitleggen als gekke keuzes van Van Basten om middelmatige clubspelers als Landzaat en VoH te prefereren boven Davids en Makaay.
Het is helemaal een rare quote als je bedenkt dat Franrijk gewoon wereldkampioen werd terwijl ze Cantona en Ginola gewoon thuis konden houden.
pi_36529545
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:40 schreef Doc het volgende:

[..]

Het is helemaal een rare quote als je bedenkt dat Franrijk gewoon wereldkampioen werd terwijl ze Cantona en Ginola gewoon thuis konden houden.
Maar toen hadden ze nog steeds betere spelers dan Nederland nu heeft.
pi_36532818
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Wie zouden jullie eigelijk na Robben en Van Persie als linksvoor zetten. Ik moet nog zien dat Robben meegaat, aangezien die jongen meer geblesseerd dan fit is.
Dave van den Bergh natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_36532859
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dave Ricky van den Bergh natuurlijk.
pi_36534064
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dave van den Bergh natuurlijk.
Of Aissati.
pi_36534507
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 20:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Of Aissati.
Of Anita!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:31:59 #151
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_36535565
Helaas heeft nederland gewoon net wat te weinig wereldklasse om het zo maar te zeggen. En te veel groentjes mee naar het wk, ervaring mist een beetje.
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:00:23 #152
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_36539416
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:03 schreef Nywuob het volgende:
Ik zou dan liever Emanuelson op die positie zien.
Marco van Basten moet uitkijken dat hij niet zijn selectie drastisch gaat verjongen.

En over de achterhoede ben ik ook niet te spreken. Ik ken ook genoeg AZ'ers die het niet zo nauw nemen met hun baan of zelfs grote graten doen laten ontsntaan in de muur. Het probleem is ook dat we weinig goede verdedigers kennen. Ik had gehoopt op Serginho Greene, maar die hoop kan voorlopig de ijskast in na het abominabele verdedigingswerk van Feyenoord de laatste tijd.

(PS! Ron Vlaar lijdt aan het Pasic-gedrag en mag het over twee jaar weer proberen. Een plaats in de selectie dwing je af door prestaties en niet door geouwehoer met je clubtrainer.)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 april 2006 @ 22:20:32 #153
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36562449
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:41 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Absoluut, maar alle spelers die MvB nu thuis laat zijn minder groot dan Cantona.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 april 2006 @ 22:21:13 #154
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36562465
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:41 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Maar alle spelers die Marco thuis laat zijn minder groot dan Cantona
  donderdag 6 april 2006 @ 14:12:06 #155
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_36707300
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 22:21 schreef Doc het volgende:

[..]

Maar alle spelers die Marco thuis laat zijn minder groot dan Cantona
Seedorfs ego is groter, Makaay zijn scorende kwaliteiten zijn groter, van Hooijdonk is 10 centimeter groter.

'Never Grow Up'.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 mei 2006 @ 15:11:22 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37455504
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')