Omdat zo'n situatie zoals in die wedstrijd ook op het WK kan ontstaanquote:Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom zou een linksbuiten een andere aanvaller moeten kunnen verdedigen
en je feestneus (?)quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat zo'n situatie zoals in die wedstrijd ook op het WK kan ontstaan.
Ow ik dacht van die hit (Mien waar is mn feestneus, Mien waar is mn neus, waar is mn feestneus gebleeven). Maar niet dus, jammer maar prima.quote:
Ok, maar je impliceert dat Messi beter is dan Robben omdat hij hem kan dollen. Lijkt me nietquote:Op maandag 6 maart 2006 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat zo'n situatie zoals in die wedstrijd ook op het WK kan ontstaan.
In 1-tegen-1 wel. Smullen was het.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok, maar je impliceert dat Messi beter is dan Robben omdat hij hem kan dollen. Lijkt me niet
Wie zegt dat Robben Messi niet dolt als Messi in de verdediging moetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In 1-tegen-1 wel. Smullen was het.
Messi is wel even wat losser in de heupjes. Robben heeft wat meer ruimte nodig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wie zegt dat Robben Messi niet dolt als Messi in de verdediging moet
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wij zijn zeker het enige voetballand ter wereld die (het kan veroorloven) wereldspelers niet mee neemt (te nemen).
Seedorf
Davids
Makaay
Ze zouden bij elke andere land zonder enige twijfel in de selectie opgenomen worden, zonde van zulke topspelers waarvan zeker Makaay eeuwig zonde is dat een spits van zijn kaliber nooit de kans heeft gekregen om te spelen op een WK>
Het is helemaal een rare quote als je bedenkt dat Franrijk gewoon wereldkampioen werd terwijl ze Cantona en Ginola gewoon thuis konden houden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef methodmich het volgende:
Beetje een gekke quote, aangezien nog maar moet blijken of wij ons dit kunnen veroorloven. Je kan het ook uitleggen als gekke keuzes van Van Basten om middelmatige clubspelers als Landzaat en VoH te prefereren boven Davids en Makaay.
Maar toen hadden ze nog steeds betere spelers dan Nederland nu heeft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is helemaal een rare quote als je bedenkt dat Franrijk gewoon wereldkampioen werd terwijl ze Cantona en Ginola gewoon thuis konden houden.
Dave van den Bergh natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Wie zouden jullie eigelijk na Robben en Van Persie als linksvoor zetten. Ik moet nog zien dat Robben meegaat, aangezien die jongen meer geblesseerd dan fit is.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dave Ricky van den Bergh natuurlijk.
Of Aissati.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |