Of we sturen de kliko.quote:
Laten niks van hun servers heelquote:
dat was helemaal Roels bedoeling niet, lees z'n antwoord even in het Roel topicquote:
Niet echt, want dit was de enige avond waar ze niks van hebben uitgezonden. Ik weet trouwens niet welke avond het over ging.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zag het in de uitzending, maar wist bij God niet waar het over ging. Ik vind het eigenlijk een beetje flauw van Monique.
Chinese avond dacht ik?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet echt, want dit was de enige avond waar ze niks van hebben uitgezonden. Ik weet trouwens niet welke avond het over ging.
Achteraf geblaatquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat was helemaal Roels bedoeling niet, lees z'n antwoord even in het Roel topic
Kan best.quote:
Je hebt het zeer zeker verdiend. Ze zijn altijd errug leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb een eigen hoekje bij Snapt op het Forum!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Waardering hoor....dank!!!!!!!!!!!
Tóch wel in beeld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
Vrouw: iedereen leefde met je mee toen... op Fok, Mediawatchers
[afbeelding]
Hmmm, ze hebben de BB5-reünie ook niet uitgezonden. Het was precies wat Wilma zei, er is zo vaak een artikel van haar niet geplaatst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet echt, want dit was de enige avond waar ze niks van hebben uitgezonden. Ik weet trouwens niet welke avond het over ging.
Volgens mij de chinese avondquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
Vrouw: waar is het toilet? Buiten?
Monique: Nee joh... ga gewoon binnen... anders vriest je hele poes eraf![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
Vrouw: waar is het toilet? Buiten?
Monique: Nee joh... ga gewoon binnen... anders vriest je hele poes eraf![]()
Ah, je hebt dat stuk ook gezien. Tja dat kan zo zijn, maar ze sloven zich zo uit voor dit soort avonden, en dan kan ik me zo'n reactie wel voorstellen. Maar ze loopt alweer te bedienen dus het zal wel loslopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, ze hebben de BB5-reünie ook niet uitgezonden. Het was precies wat Wilma zei, er is zo vaak een artikel van haar niet geplaatst.
Jep... moet ik die in een appart topic ff opnieuw uploaden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
FB heb je die eerste caps nog dat ze op vol zaten??
Graagquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... moet ik die in een appart topic ff opnieuw uploaden?
Misschien ben ik wel de enige hier die alle afleveringen heeft gezien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah, je hebt dat stuk ook gezien. Tja dat kan zo zijn, maar ze sloven zich zo uit voor dit soort avonden, en dan kan ik me zo'n reactie wel voorstellen. Maar ze loopt alweer te bedienen dus het zal wel loslopen.
Neehoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel de enige hier die alle afleveringen heeft gezien?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, een mede-freakquote:
Tja, het is bagger van de bovenste plank en aansluitend is het NOS-Journaal dus een mooie break van 60min, eventjes wat anders dan FOK en de streamsquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, een mede-freak![]()
Zo slecht dat het juist weer leuk wordt, toch![]()
Okee... staan er weer op... kijk maar of je ze ergens anders neer wil zetten of dat je ze daar laat staanquote:
Je hebt mailquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:27 schreef Manu82 het volgende:
SN, ik heb de hele zooi van het Ferry topic van een paar uur geleden nog open staan als je ze niet meer hebt zou je me dan kunnen mailen?
O, op TV... de uitzendingen zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, die heeft vanaf het begin Viola alleen maar afgezeken. Maar soms verkondigt hij de grootst mogelijke onzin, bijvoorbeeld dat Monique "jaloers" bij John informeert over het speeddaten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
EDIT: vooral die commentaar stem is erg leuk soms
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O, op TV... de uitzendingen zijn voor mietjes.![]()
Ik heb het live gezien.![]()
Nou, dan ben ik maar een mietjequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O, op TV... de uitzendingen zijn voor mietjes.![]()
Ik heb het live gezien.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik maar een mietje![]()
![]()
Doet John express, die wil dat ik hem weer een kaart stuur als aanmoediging.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
John klaagt enorm, streams nog niet eens weg.![]()
Hij gaat je mailen, hè? Ben benieuwd of 'ie het echt gaat doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:35 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Doet John express, die wil dat ik hem weer een kaart stuur als aanmoediging.![]()
Als die dat doet plaats ik hem op onze bevriende site.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij gaat je mailen, hè? Ben benieuwd of 'ie het echt gaat doen.![]()
Okee...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef MissJ. het volgende:
FB, je moet die ene cap even editen en dat emailadres weghalen. Bij Snaptnix dus.
Wat een gluiperdquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het Talpa dagboek:
Willem vraagt aan Ferri of er nog meer leuke avonden zijn waar hij en Marieke langs kunnen komen. "Jij kan langskomen op de vrijgezellenavond", grapt Ferri. Willem kan er om lachen en zegt dat hij zal komen. Om zeker te weten dat Marieke het niet gehoord heeft, gluurt hij even in het restaurant waar Marieke zit.
Hahaha die meiden rennen gillend weg morgen dan![]()
Omg... toch maar even kijken morgen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het Talpa dagboek:
Willem vraagt aan Ferri of er nog meer leuke avonden zijn waar hij en Marieke langs kunnen komen. "Jij kan langskomen op de vrijgezellenavond", grapt Ferri. Willem kan er om lachen en zegt dat hij zal komen. Om zeker te weten dat Marieke het niet gehoord heeft, gluurt hij even in het restaurant waar Marieke zit.
Hahaha die meiden rennen gillend weg morgen dan![]()
Was ook maar een grapje denk ik... maar als die er echt morgen is dan schoppen we hem die gasten van Filedump achternaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een gluiperdZe wonen ongeveer vijf minuten samen
![]()
Dat mag ik hopen, want ik rijd zó die poort aan diggelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje denk ik... maar als die er echt morgen is dan schoppen we hem die gasten van Filedump achterna
Zou geen plaatjes op je eigen site gaan zetten... je wil niet weten wat voor bandbreedte de Fok pagina's slurpen. Zit je zo aan je limiet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef MissJ. het volgende:
Even proberen of ik op mijn eigen site de gifjes kan uploaden.
[afbeelding]
YEAH....op naar de ändere kant".quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef MissJ. het volgende:
Even proberen of ik op mijn eigen site de gifjes kan uploaden.
[afbeelding]
En ik erachter aan met mijn The A-team vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, want ik rijd zó die poort aan diggelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik erachter aan met mijn The A-team van
Ta ta ta taaaaaaaaa ta ta taaaa
Goed hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef lovebear het volgende:
Ok niet SCHRIKKEN
[afbeelding]
Eerste keer dus gelijk even een test of t lukt![]()
Oh? Ik heb 5 gb Traffic en 5 GB hardware....is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou geen plaatjes op je eigen site gaan zetten... je wil niet weten wat voor bandbreedte de Fok pagina's slurpen. Zit je zo aan je limiet.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef lovebear het volgende:
Ok niet SCHRIKKEN
[afbeelding]
Eerste keer dus gelijk even een test of t lukt![]()
Sorry Snaptnix, voor mijn late reactie........... ben druk aan het plaatjes uploaden en berichten wijzigen etc....quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wijzig je je posts of plaats je ze opnieuw, dan weet ik wat ik op kan ruimen en wat kan blijven staan![]()
Gezellig, in optochtquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb ook een A-team auto!!!!!!!! Ik ga mee![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Odiequote:
Je bent bedankt, alles is aangekomenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef Muerte het volgende:
Zo dat was even hard werken, maar zoals beloofd binnen het uur, zijn alle caps aangekomen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sorry Snaptnix, voor mijn late reactie........... ben druk aan het plaatjes uploaden en berichten wijzigen etc....
En alles gaat tergend langzaam nu![]()
Op jouw plekkie ga ik alles aanpassen, dus mijn berichten hoef je niet te verwijderen
MissJ ik heb al je Lieve Peter caps nog op mijn HD staan, ben jij ze ook kwijt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef MissJ. het volgende:
[..]
nee allemaal bij filedumpquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Odie
Heb je het slagveld al gezien, nu Filedump down is? Of had je ze ergens anders staan?
Ik heb ze in de haast niet geteld, maar volgens mij zijn het er erg veel, zitten zelfs caps tussen die ik nog nooit ergens heb geplaatst,quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je bent bedankt, alles is aangekomen![]()
Daar staan ze niet allemaal hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:05 schreef MissJ. het volgende:
De LievePeter brieven staan al in Snapt's forum hoor, die had ik wel bewaard allemaal.
Ik heb nu een leuke van Fer die ga ik plaatsen. Commentaar mag weer gegeven worden....ik ben weer wat grover zullen jullie zeggen.........![]()
Nee de wat mindere staan ook nog op mijn schijf denk ik. Ik zal nog eens kijken......quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar staan ze niet allemaal hoorIk heb er nog meer
![]()
Ik zeker niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:05 schreef MissJ. het volgende:
De LievePeter brieven staan al in Snapt's forum hoor, die had ik wel bewaard allemaal.
Ik heb nu een leuke van Fer die ga ik plaatsen. Commentaar mag weer gegeven worden....ik ben weer wat grover zullen jullie zeggen.........![]()
wahahah ... ik denk dat je ZEER dicht bij de waarheid zit, niets grofs aan hoorquote:
MissJ. houdt wel van gevlei...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zeker niet.![]()
Jij verdient tijdens BB6 een eigen topic: 'De bespiegelingen van MissJ.'![]()
Een daverend succes, zeg ik je.
Ja, ik ben ook een grote fan van MissJ. grandioos wat ze elke keer weer weet te verzinnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zeker niet.![]()
Jij verdient tijdens BB6 een eigen topic: 'De bespiegelingen van MissJ.'![]()
Een daverend succes, zeg ik je.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:13 schreef cuall het volgende:
Ik durf niet te zwaaien, maar welkom mabelle en odie![]()
Zo is het... blij maken met een dooie mus dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef odie22 het volgende:
die plaatjes van filedump worden allemaal verhuist nu , maar wat heb je daar aan ? niemand weet toch meer de url van zijn/haar plaatjes ?
Was er de hele tijd al lieverdquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:13 schreef cuall het volgende:
Ik durf niet te zwaaien, maar welkom mabelle, beertje en odie![]()
Neuh, dit was het wel. Voor je het weet zijn we je talenten kwijt hier, dus af en toe een beetje voeren, houdt je scherp.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:11 schreef MissJ. het volgende:
ga door vooral.......
[..]
MissJ. houdt wel van gevlei...ga door vooral.............
![]()
Zwaai toch gewoon, woman!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:13 schreef cuall het volgende:
Ik durf niet te zwaaien, maar welkom mabelle, beertje en odie![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zwaai toch gewoon, woman!![]()
Nog 3 dagen, who cares? BB6 frisse start.![]()
dat heb ik vanaf het begin af aan al niet gesnapt hoor , en zowiezo wordt het adres toch anders nu , je kan er gewoon niks meer mee !!! of lul ik nu uit me nek ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo is het... blij maken met een dooie mus dus
[..]
Nee, zo zie ik het ook...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat heb ik vanaf het begin af aan al niet gesnapt hoor , en zowiezo wordt het adres toch anders nu , je kan er gewoon niks meer mee !!! of lul ik nu uit me nek ?
Nee, heeft alleen zin als je alle bestandsnamen nog weet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat heb ik vanaf het begin af aan al niet gesnapt hoor , en zowiezo wordt het adres toch anders nu , je kan er gewoon niks meer mee !!! of lul ik nu uit me nek ?
Ja ze is wel weer de enige die aan het opruimen isquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
Monique heeft de rustgevende cd maar opgezet terwijl ze opruimt
Als je me er 's nachts voor wakker maakt, ratel ik ze stuk voor stuk opquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, heeft alleen zin als je alle bestandsnamen nog weet.
[..]
heb ze allemaal nog , dus dan up ik ze wel weerquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb een vrij goed geheugen, maar dat trek ik niet hoor, is gewoon teveel voor mijn kleine grijze massa.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
eeeh......whellooooquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:20 schreef MissJ. het volgende:
Hahahaha, even lezen in de Monique Topic bij onze Snapt.....zat een mediawatcher die lik op stuk van MissJ. kreeg. (als grapje hoor)
Maar gelukkig hebben we er nog wel een boel kunnen redden, het is ff wat werk maarquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb een vrij goed geheugen, maar dat trek ik niet hoor, is gewoon teveel voor mijn kleine grijze massa.![]()
ze nummeren bij mij automatisch op , dus dat is het probleem nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb een vrij goed geheugen, maar dat trek ik niet hoor, is gewoon teveel voor mijn kleine grijze massa.![]()
Met bijna 4000 caps op mijn hd, kan ik niet alles onthouden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga de boel eens uitmesten na HBB.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Met bijna 4000 caps op mijn hd, kan ik niet alles onthouden.
hoii , waarom had je al jouw caps in het begie forum weggehaald ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Nouquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb 3043 HBB caps op mijn HD staan...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja maar toch, heb alles keurig op mijn computer staan, maar weet echt niet meer wat ik heb ge-upload.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze nummeren bij mij automatisch op , dus dat is het probleem niet
ik bewaar alleen diegenen die ik heb geupload , anders waren ze niet leuk genoeg ( naar mijn mening )quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja maar toch, heb alles keurig op mijn computer staan, maar weet echt niet meer wat ik heb ge-upload.
filedump is weg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoii , waarom had je al jouw caps in het begie forum weggehaald ?
Wouw!! Ze houdt van me, lezen jullie even mee?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we er nog wel een boel kunnen redden, het is ff wat werk maar![]()
![]()
Muerte ik hou van je ben zo blij dat al John zijn caps weer terug zijn![]()
![]()
Ik niet, heb ruimte genoeg en je weet nooit hoe het nog eens van pas komt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga de boel eens uitmesten na HBB.
Ik gooi niet alles weg hoor. Maar wel de onzinnige caps (zoals die ik net plaatste) verwijderen en de rest in mapjes doen. Ik hou van orde. Als ik er tijd voor hebquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik niet, heb ruimte genoeg en je weet nooit hoe het nog eens van pas komt.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik niet, heb ruimte genoeg en je weet nooit hoe het nog eens van pas komt.
dat waren mislukte caps en stomme woorden van me.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar gisteren nog niet , en toen had je ze al weggehaald zag ik
oke thanksquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:38 schreef frizti het volgende:
[..]
dat waren mislukte caps en stomme woorden van me.
Hoeft niet altijd leuk of spectaculair te zijn, elke cap verteld zijn eigen verhaal en daarom bewaar ik ze, zolang ik ruimte genoeg heb stoort het me niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik bewaar alleen diegenen die ik heb geupload , anders waren ze niet leuk genoeg ( naar mijn mening )
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd leuk of spectaculair te zijn, elke cap verteld zijn eigen verhaal en daarom bewaar ik ze, zolang ik ruimte genoeg heb stoort het me niet.
Precies en daar pluk jij nu ook een beetje de vruchten van.quote:
zoveel cap ik niet , dus als ik wat plaats wil ik wel dat het een leuke is , maar meestal is iemand me toch al voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd leuk of spectaculair te zijn, elke cap verteld zijn eigen verhaal en daarom bewaar ik ze, zolang ik ruimte genoeg heb stoort het me niet.
'quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Precies en daar pluk jij nu ook een beetje de vruchten van.
Is niet de eerste keer dat ik blij ben dat ik iets bewaard heb.![]()
nou. nou, is een beetje teveel eer hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
'
![]()
![]()
![]()
Muerte je bent een held en ik hou van je![]()
![]()
Muerte is the best, olee oleequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
'
![]()
![]()
![]()
Muerte je bent een held en ik hou van je![]()
![]()
Ik ook, en als ik ruimte gebrek krijg, brand ik alles op een cd'tje.........je weet maar nooitquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, maar het meeste is nu gebeurt, volgens mijquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Muerte het volgende:
Volgens mij is iedereen aan het restaureren.![]()
Echt niet. Elk woord wat ik zei was gemeendquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
nou. nou, is een beetje teveel eer hoor.![]()
Exact! Voor mijn BB5 caps had ik 7 cd's nodig en ze staan nog op mijn USB harde schijf, ik kan dus nog altijd terug kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ook, en als ik ruimte gebrek krijg, brand ik alles op een cd'tje.........je weet maar nooit![]()
Ik was net effe de KLIKO wegzetten. Het sneeuwt hier behoorlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En net toen we beelden achter de schermen hadden heeft niemand gecapt.en ik ook niet
![]()
Behalve de viool caps, anders breekt je cd'tje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ook, en als ik ruimte gebrek krijg, brand ik alles op een cd'tje.........je weet maar nooit![]()
Soory, ik zit tussendoor nog te kijken of ik iets heb voor onze lieve buren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En net toen we beelden achter de schermen hadden heeft niemand gecapt.en ik ook niet
![]()
Ik ga de kersboom maar weer optuigen met al die sneeuwquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was net effe de KLIKO wegzetten. Het sneeuwt hier behoorlijk![]()
Ha Dizzy![]()
Heb maar een klein cache ingesteld, dus veel zal daar niet in staan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hebben jullie wel eens gekeken in je internet cache ? Daar kunnen best nog wel veel plaatjes staan.
Straks maar f naar buiten kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was net effe de KLIKO wegzetten. Het sneeuwt hier behoorlijk![]()
Ha Dizzy![]()
Uhu! hier niet hoor die worden dagelijks verwijderd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hebben jullie wel eens gekeken in je internet cache ? Daar kunnen best nog wel veel plaatjes staan.
Als ik wist waar ik dat kon vinden, ging ik NU effe kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je kent haar ondertussen toch, altijd uit de pas lopen om optevallen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef MissJ. het volgende:
Iedereen ook de dames gaan Maandag naar het gala in smoking maar "La Holt"zegt dat haar maat er niet is dus dat ze een Antieke chineze jas aan doet................ze zal weer eens niet in de maat meelopen.
Een kimonoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef MissJ. het volgende:
Iedereen ook de dames gaan Maandag naar het gala in smoking maar "La Holt"zegt dat haar maat er niet is dus dat ze een Antieke chineze jas aan doet................ze zal weer eens niet in de maat meelopen.
Ze valt zonder die jas ook al op hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Je kent haar ondertussen toch, altijd uit de pas lopen om optevallen.![]()
Met haar maat kan ze ook niet in de maat meelopen, wijkt zowiezo afquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met haar maat kan ze ook niet in de maat meelopen, wijkt zowiezo af![]()
Moniek krijgt een rok maar moest zelf wat erboven bij zoekenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef MissJ. het volgende:
kunnen= willen niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
Dolly dots reunion gaat niet door... Anita wil OF met allemaal of niet. 1 of 2 kunnen niet.
Monique staat alles... dus zal best goed komenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moniek krijgt een rok maar moest zelf wat erboven bij zoeken![]()
Aangeboden door Jan Aarntzen, telefonisch.quote:
Ja alles in t huis moet verkocht wordenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef Foreverblue het volgende:
Maandagavond/nacht gaan ze het big brother huis afbreken zegt Wilma.
En toen zapte de regie het geluid weg
Tot op de laatste steen, hoop ik dan toch.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef Foreverblue het volgende:
Maandagavond/nacht gaan ze het big brother huis afbreken zegt Wilma.
En toen zapte de regie het geluid weg
Die regie is echt Viola geilquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef frizti het volgende:
De regie heeft de volg-de-kliko-module weer aangezet.![]()
Tis een anti Viollalaa sitequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Waarom doet ie het hier wel en Daar niet![]()
slaap lekker.quote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:20 schreef MissJ. het volgende:
Ik gaat ook naar bed. Weltrusten en plezier met de streams vannacht.
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Sjet het volgende:
Zo.... allemachtig zeg.....
Ik heb er een lamme arm van en kramp in mijn schouder![]()
Hopelijk heb ik nu alle capjes weer zichtbaar gemaakt.... en anders moet ieman het me maar even melden.
Grmpf.... ik had hele andere plannen vanavond![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:20 schreef MissJ. het volgende:
Ik gaat ook naar bed. Weltrusten en plezier met de streams vannacht.
![]()
Arme Sjetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Sjet het volgende:
Hopelijk heb ik nu alle capjes weer zichtbaar gemaakt.... en anders moet ieman het me maar even melden.
* BONG4002 troost je wel evenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Sjet het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ah snappie heeft Holt al weer op haar plek gezet![]()
Tenzij Wilma hem naar bed stuurtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En nu weer wachten tot Ferrier weer is
![]()
![]()
Nou vooruit nog een masterkus dan:quote:
bij die cd denkt hij aan zijn vriendjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:32 schreef frizti het volgende:
De cd die Frank heeft is al van 1990.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Matthias_Reim
Daarom moest ie ook terug natuurlijkquote:
Yeahhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daarom moest ie ook terug natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou vooruit nog een masterkus dan: [afbeelding]
Arme Sjet... je hebt goed werk geleverdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Sjet het volgende:
Oh nee, niet weer.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh Soka en Aukemorgen in tha House
![]()
![]()
En als je heel veel pech hebt zijn ze er zaterdag avond ookquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:52 schreef lovebear het volgende:
Ferry: had een keer bij een buurjongen spijkers onder zn zadel gedaan
toen hij erop sprong had hij allemaal spijkers in zn reet.
dat was t ergste wat ik ooit gedaan heb
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dan krijg je er nog ééntje [afbeelding]
Zie toch liever Aukequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En als je heel veel pech hebt zijn ze er zaterdag avond ook
Anders is het zo'n kale boel...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Arme Sjet... je hebt goed werk geleverd![]()
![]()
![]()
nietusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zie toch liever Aukeen soka met penis koker
![]()
![]()
, dan Willem en Marieke
![]()
Wie nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:55 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja, dat roep ik al weken. Maar de voice-over haat Fiool![]()
Nou absoluut! Daar werd ik zo depri van....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zie toch liever Aukeen soka met penis koker
![]()
![]()
, dan Willem en Marieke
![]()
Ikke wel, dat jij droomt van Marieke sjaquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Driewerf hoera voor de hardwerkende forum opfleurders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goedquote:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!quote:
mijn dromen zijn niet te beschrijven, kan slechts verklappen dat Viola er niet in voor komt en Monique wequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ikke wel, dat jij droomt van Marieke sja![]()
dan snap ik wel dat je niet veel slaapt
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Driewerf hoera voor de hardwerkende forum opfleurders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mijn dromen zijn niet te beschrijven, kan slechts verklappen dat Viola er niet in voor komt en Monique arieke we![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet te doen zijn voordat HBB opslot gaatquote:
Jep... ff flink mijn best doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet te doen zijn voordat HBB opslot gaatFF doorposten
![]()
Je L doet het toch niet? dan gaan we dus reenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[quote]Op vrijdag 3 maart 2006 01:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ll
gaan we weer rellen??![]()
nee tochquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[quote]Op vrijdag 3 maart 2006 01:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ll
gaan we weer rellen??![]()
Doet me denken aan deze sollicitatiebrief:quote:
ik heb hem onder mijn cntr V staan, dus dat helpt al een beetjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je L doet het toch niet? dan gaan we dus reen![]()
spemmerd.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze sollicitatiebrief:
Geachte heer/mevrouw,
Gaarne zou ik deze mogelijkheid willen aangrijpen om te solliciteren naar een functie bij Uw bedrijf.
Ik ben axs... (sorry, de letter "x" doet het niet meer, daarom gebruik ik
dan maar de "x", in pxaats van de x). Goed.
Ik ben dus axs 17-jarige jongeman van de XTS afgekomen, toen ik een
prachtige aanbieding kreec (nou doet de xetter "c" het ook ax niet meer. Ik
cebruik dan wex de xetter "c"). Coed. Ik kreec dus axs 17-jarice jonceman
een prachtice aanbiedinc bij een instaxxatie bedrijf axhier. Daar heb ik
cedurende drie en een haxf jaar met veex cemoecen cewerkt. (U ziet, de
xetter "m" bxijft ook stekem. Im pxaats daarvam tik ik de xetter "m" wex).
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze sollicitatiebrief:
Geachte heer/mevrouw,
Gaarne zou ik deze mogelijkheid willen aangrijpen om te solliciteren naar een functie bij Uw bedrijf.
Ik ben axs... (sorry, de letter "x" doet het niet meer, daarom gebruik ik
dan maar de "x", in pxaats van de x). Goed.
Ik ben dus axs 17-jarige jongeman van de XTS afgekomen, toen ik een
prachtige aanbieding kreec (nou doet de xetter "c" het ook ax niet meer. Ik
cebruik dan wex de xetter "c"). Coed. Ik kreec dus axs 17-jarice jonceman
een prachtice aanbiedinc bij een instaxxatie bedrijf axhier. Daar heb ik
cedurende drie en een haxf jaar met veex cemoecen cewerkt. (U ziet, de
xetter "m" bxijft ook stekem. Im pxaats daarvam tik ik de xetter "m" wex).
Hij is nog veel langer... maar dat zal ik maar niet posten...quote:
Omdat ze daar de masteradmin is mss?quote:
Ach kom, dit is de SCquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij is nog veel langer... maar dat zal ik maar niet posten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |