Of we sturen de kliko.quote:
Laten niks van hun servers heelquote:
dat was helemaal Roels bedoeling niet, lees z'n antwoord even in het Roel topicquote:
Niet echt, want dit was de enige avond waar ze niks van hebben uitgezonden. Ik weet trouwens niet welke avond het over ging.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zag het in de uitzending, maar wist bij God niet waar het over ging. Ik vind het eigenlijk een beetje flauw van Monique.
Chinese avond dacht ik?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet echt, want dit was de enige avond waar ze niks van hebben uitgezonden. Ik weet trouwens niet welke avond het over ging.
Achteraf geblaatquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat was helemaal Roels bedoeling niet, lees z'n antwoord even in het Roel topic
Kan best.quote:
Je hebt het zeer zeker verdiend. Ze zijn altijd errug leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb een eigen hoekje bij Snapt op het Forum!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Waardering hoor....dank!!!!!!!!!!!
Tóch wel in beeld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
Vrouw: iedereen leefde met je mee toen... op Fok, Mediawatchers
[afbeelding]
Hmmm, ze hebben de BB5-reünie ook niet uitgezonden. Het was precies wat Wilma zei, er is zo vaak een artikel van haar niet geplaatst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet echt, want dit was de enige avond waar ze niks van hebben uitgezonden. Ik weet trouwens niet welke avond het over ging.
Volgens mij de chinese avondquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
Vrouw: waar is het toilet? Buiten?
Monique: Nee joh... ga gewoon binnen... anders vriest je hele poes eraf![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
Vrouw: waar is het toilet? Buiten?
Monique: Nee joh... ga gewoon binnen... anders vriest je hele poes eraf![]()
Ah, je hebt dat stuk ook gezien. Tja dat kan zo zijn, maar ze sloven zich zo uit voor dit soort avonden, en dan kan ik me zo'n reactie wel voorstellen. Maar ze loopt alweer te bedienen dus het zal wel loslopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, ze hebben de BB5-reünie ook niet uitgezonden. Het was precies wat Wilma zei, er is zo vaak een artikel van haar niet geplaatst.
Jep... moet ik die in een appart topic ff opnieuw uploaden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
FB heb je die eerste caps nog dat ze op vol zaten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |