Wat een gluiperdquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het Talpa dagboek:
Willem vraagt aan Ferri of er nog meer leuke avonden zijn waar hij en Marieke langs kunnen komen. "Jij kan langskomen op de vrijgezellenavond", grapt Ferri. Willem kan er om lachen en zegt dat hij zal komen. Om zeker te weten dat Marieke het niet gehoord heeft, gluurt hij even in het restaurant waar Marieke zit.
Hahaha die meiden rennen gillend weg morgen dan![]()
Omg... toch maar even kijken morgen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het Talpa dagboek:
Willem vraagt aan Ferri of er nog meer leuke avonden zijn waar hij en Marieke langs kunnen komen. "Jij kan langskomen op de vrijgezellenavond", grapt Ferri. Willem kan er om lachen en zegt dat hij zal komen. Om zeker te weten dat Marieke het niet gehoord heeft, gluurt hij even in het restaurant waar Marieke zit.
Hahaha die meiden rennen gillend weg morgen dan![]()
Was ook maar een grapje denk ik... maar als die er echt morgen is dan schoppen we hem die gasten van Filedump achternaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een gluiperdZe wonen ongeveer vijf minuten samen
![]()
Dat mag ik hopen, want ik rijd zó die poort aan diggelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje denk ik... maar als die er echt morgen is dan schoppen we hem die gasten van Filedump achterna
Zou geen plaatjes op je eigen site gaan zetten... je wil niet weten wat voor bandbreedte de Fok pagina's slurpen. Zit je zo aan je limiet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef MissJ. het volgende:
Even proberen of ik op mijn eigen site de gifjes kan uploaden.
[afbeelding]
YEAH....op naar de ändere kant".quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef MissJ. het volgende:
Even proberen of ik op mijn eigen site de gifjes kan uploaden.
[afbeelding]
En ik erachter aan met mijn The A-team vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, want ik rijd zó die poort aan diggelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik erachter aan met mijn The A-team van
Ta ta ta taaaaaaaaa ta ta taaaa
Goed hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef lovebear het volgende:
Ok niet SCHRIKKEN
[afbeelding]
Eerste keer dus gelijk even een test of t lukt![]()
Oh? Ik heb 5 gb Traffic en 5 GB hardware....is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou geen plaatjes op je eigen site gaan zetten... je wil niet weten wat voor bandbreedte de Fok pagina's slurpen. Zit je zo aan je limiet.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef lovebear het volgende:
Ok niet SCHRIKKEN
[afbeelding]
Eerste keer dus gelijk even een test of t lukt![]()
Sorry Snaptnix, voor mijn late reactie........... ben druk aan het plaatjes uploaden en berichten wijzigen etc....quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wijzig je je posts of plaats je ze opnieuw, dan weet ik wat ik op kan ruimen en wat kan blijven staan![]()
Gezellig, in optochtquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb ook een A-team auto!!!!!!!! Ik ga mee![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Odiequote:
Je bent bedankt, alles is aangekomenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef Muerte het volgende:
Zo dat was even hard werken, maar zoals beloofd binnen het uur, zijn alle caps aangekomen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sorry Snaptnix, voor mijn late reactie........... ben druk aan het plaatjes uploaden en berichten wijzigen etc....
En alles gaat tergend langzaam nu![]()
Op jouw plekkie ga ik alles aanpassen, dus mijn berichten hoef je niet te verwijderen
MissJ ik heb al je Lieve Peter caps nog op mijn HD staan, ben jij ze ook kwijt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef MissJ. het volgende:
[..]
nee allemaal bij filedumpquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Odie
Heb je het slagveld al gezien, nu Filedump down is? Of had je ze ergens anders staan?
Ik heb ze in de haast niet geteld, maar volgens mij zijn het er erg veel, zitten zelfs caps tussen die ik nog nooit ergens heb geplaatst,quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je bent bedankt, alles is aangekomen![]()
Daar staan ze niet allemaal hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:05 schreef MissJ. het volgende:
De LievePeter brieven staan al in Snapt's forum hoor, die had ik wel bewaard allemaal.
Ik heb nu een leuke van Fer die ga ik plaatsen. Commentaar mag weer gegeven worden....ik ben weer wat grover zullen jullie zeggen.........![]()
Nee de wat mindere staan ook nog op mijn schijf denk ik. Ik zal nog eens kijken......quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar staan ze niet allemaal hoorIk heb er nog meer
![]()
Ik zeker niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:05 schreef MissJ. het volgende:
De LievePeter brieven staan al in Snapt's forum hoor, die had ik wel bewaard allemaal.
Ik heb nu een leuke van Fer die ga ik plaatsen. Commentaar mag weer gegeven worden....ik ben weer wat grover zullen jullie zeggen.........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |