Wat een gluiperdquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het Talpa dagboek:
Willem vraagt aan Ferri of er nog meer leuke avonden zijn waar hij en Marieke langs kunnen komen. "Jij kan langskomen op de vrijgezellenavond", grapt Ferri. Willem kan er om lachen en zegt dat hij zal komen. Om zeker te weten dat Marieke het niet gehoord heeft, gluurt hij even in het restaurant waar Marieke zit.
Hahaha die meiden rennen gillend weg morgen dan![]()
Omg... toch maar even kijken morgen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het Talpa dagboek:
Willem vraagt aan Ferri of er nog meer leuke avonden zijn waar hij en Marieke langs kunnen komen. "Jij kan langskomen op de vrijgezellenavond", grapt Ferri. Willem kan er om lachen en zegt dat hij zal komen. Om zeker te weten dat Marieke het niet gehoord heeft, gluurt hij even in het restaurant waar Marieke zit.
Hahaha die meiden rennen gillend weg morgen dan![]()
Was ook maar een grapje denk ik... maar als die er echt morgen is dan schoppen we hem die gasten van Filedump achternaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een gluiperdZe wonen ongeveer vijf minuten samen
![]()
Dat mag ik hopen, want ik rijd zó die poort aan diggelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje denk ik... maar als die er echt morgen is dan schoppen we hem die gasten van Filedump achterna
Zou geen plaatjes op je eigen site gaan zetten... je wil niet weten wat voor bandbreedte de Fok pagina's slurpen. Zit je zo aan je limiet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef MissJ. het volgende:
Even proberen of ik op mijn eigen site de gifjes kan uploaden.
[afbeelding]
YEAH....op naar de ändere kant".quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef MissJ. het volgende:
Even proberen of ik op mijn eigen site de gifjes kan uploaden.
[afbeelding]
En ik erachter aan met mijn The A-team vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, want ik rijd zó die poort aan diggelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik erachter aan met mijn The A-team van
Ta ta ta taaaaaaaaa ta ta taaaa
Goed hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef lovebear het volgende:
Ok niet SCHRIKKEN
[afbeelding]
Eerste keer dus gelijk even een test of t lukt![]()
Oh? Ik heb 5 gb Traffic en 5 GB hardware....is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou geen plaatjes op je eigen site gaan zetten... je wil niet weten wat voor bandbreedte de Fok pagina's slurpen. Zit je zo aan je limiet.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef lovebear het volgende:
Ok niet SCHRIKKEN
[afbeelding]
Eerste keer dus gelijk even een test of t lukt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |