Ik niet, heb ruimte genoeg en je weet nooit hoe het nog eens van pas komt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga de boel eens uitmesten na HBB.
Ik gooi niet alles weg hoor. Maar wel de onzinnige caps (zoals die ik net plaatste) verwijderen en de rest in mapjes doen. Ik hou van orde. Als ik er tijd voor hebquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik niet, heb ruimte genoeg en je weet nooit hoe het nog eens van pas komt.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik niet, heb ruimte genoeg en je weet nooit hoe het nog eens van pas komt.
dat waren mislukte caps en stomme woorden van me.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar gisteren nog niet , en toen had je ze al weggehaald zag ik
oke thanksquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:38 schreef frizti het volgende:
[..]
dat waren mislukte caps en stomme woorden van me.
Hoeft niet altijd leuk of spectaculair te zijn, elke cap verteld zijn eigen verhaal en daarom bewaar ik ze, zolang ik ruimte genoeg heb stoort het me niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik bewaar alleen diegenen die ik heb geupload , anders waren ze niet leuk genoeg ( naar mijn mening )
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd leuk of spectaculair te zijn, elke cap verteld zijn eigen verhaal en daarom bewaar ik ze, zolang ik ruimte genoeg heb stoort het me niet.
Precies en daar pluk jij nu ook een beetje de vruchten van.quote:
zoveel cap ik niet , dus als ik wat plaats wil ik wel dat het een leuke is , maar meestal is iemand me toch al voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd leuk of spectaculair te zijn, elke cap verteld zijn eigen verhaal en daarom bewaar ik ze, zolang ik ruimte genoeg heb stoort het me niet.
'quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Precies en daar pluk jij nu ook een beetje de vruchten van.
Is niet de eerste keer dat ik blij ben dat ik iets bewaard heb.![]()
nou. nou, is een beetje teveel eer hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
'
![]()
![]()
![]()
Muerte je bent een held en ik hou van je![]()
![]()
Muerte is the best, olee oleequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
'
![]()
![]()
![]()
Muerte je bent een held en ik hou van je![]()
![]()
Ik ook, en als ik ruimte gebrek krijg, brand ik alles op een cd'tje.........je weet maar nooitquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, maar het meeste is nu gebeurt, volgens mijquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Muerte het volgende:
Volgens mij is iedereen aan het restaureren.![]()
Echt niet. Elk woord wat ik zei was gemeendquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
nou. nou, is een beetje teveel eer hoor.![]()
Exact! Voor mijn BB5 caps had ik 7 cd's nodig en ze staan nog op mijn USB harde schijf, ik kan dus nog altijd terug kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ook, en als ik ruimte gebrek krijg, brand ik alles op een cd'tje.........je weet maar nooit![]()
Ik was net effe de KLIKO wegzetten. Het sneeuwt hier behoorlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En net toen we beelden achter de schermen hadden heeft niemand gecapt.en ik ook niet
![]()
Behalve de viool caps, anders breekt je cd'tje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ook, en als ik ruimte gebrek krijg, brand ik alles op een cd'tje.........je weet maar nooit![]()
Soory, ik zit tussendoor nog te kijken of ik iets heb voor onze lieve buren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En net toen we beelden achter de schermen hadden heeft niemand gecapt.en ik ook niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |