wahahah ... ik denk dat je ZEER dicht bij de waarheid zit, niets grofs aan hoorquote:
MissJ. houdt wel van gevlei...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zeker niet.![]()
Jij verdient tijdens BB6 een eigen topic: 'De bespiegelingen van MissJ.'![]()
Een daverend succes, zeg ik je.
Ja, ik ben ook een grote fan van MissJ. grandioos wat ze elke keer weer weet te verzinnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zeker niet.![]()
Jij verdient tijdens BB6 een eigen topic: 'De bespiegelingen van MissJ.'![]()
Een daverend succes, zeg ik je.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:13 schreef cuall het volgende:
Ik durf niet te zwaaien, maar welkom mabelle en odie![]()
Zo is het... blij maken met een dooie mus dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef odie22 het volgende:
die plaatjes van filedump worden allemaal verhuist nu , maar wat heb je daar aan ? niemand weet toch meer de url van zijn/haar plaatjes ?
Was er de hele tijd al lieverdquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:13 schreef cuall het volgende:
Ik durf niet te zwaaien, maar welkom mabelle, beertje en odie![]()
Neuh, dit was het wel. Voor je het weet zijn we je talenten kwijt hier, dus af en toe een beetje voeren, houdt je scherp.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:11 schreef MissJ. het volgende:
ga door vooral.......
[..]
MissJ. houdt wel van gevlei...ga door vooral.............
![]()
Zwaai toch gewoon, woman!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:13 schreef cuall het volgende:
Ik durf niet te zwaaien, maar welkom mabelle, beertje en odie![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zwaai toch gewoon, woman!![]()
Nog 3 dagen, who cares? BB6 frisse start.![]()
dat heb ik vanaf het begin af aan al niet gesnapt hoor , en zowiezo wordt het adres toch anders nu , je kan er gewoon niks meer mee !!! of lul ik nu uit me nek ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo is het... blij maken met een dooie mus dus
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zwaai toch gewoon, woman!![]()
Nog 3 dagen, who cares? BB6 frisse start.![]()
Nee, zo zie ik het ook...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat heb ik vanaf het begin af aan al niet gesnapt hoor , en zowiezo wordt het adres toch anders nu , je kan er gewoon niks meer mee !!! of lul ik nu uit me nek ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |