Deze heeft ook een PIquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef tonks het volgende:
Deze was eerder, en XL was de laatste
en een link in het vorige topicquote:
Ik weet iig zeker dat er minstens 1 fan in zat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:59 schreef XL het volgende:
[..]
Zat er in de G4 ook al zo'n lelijke fan?
Kijk voor de grap eens naar het topic nummer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef tonks het volgende:
Deze was eerder, en XL was de laatste
Ok, dan zal ik er niet over vloeken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Laaste post:
[..]
Ik weet iig zeker dat er minstens 1 fan in zat.
Zucht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar het topic nummer.
Het gaat erom dat ik winquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar het topic nummer.
Neem aan je foto's maakt, ook van het uitpakproces? Doe ik nl. altijd welquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef tonks het volgende:
Ik kan niet wachtennnnnn op mijn imac!
Als die camera sneller is dan mijn uitpak gedrag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Neem aan je foto's maakt, ook van het uitpakproces? Doe ik nl. altijd wel![]()
Had Walter niet een hele snelle camera?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Als die camera sneller is dan mijn uitpak gedrag.
Krijg jij een iMacquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Als die camera sneller is dan mijn uitpak gedrag.
Even tussendoor he... waar komt jouw icoontje vandaan ? want ik WEET dat ik het ergens van ken...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:14 schreef tonks het volgende:
En ik verwacht hem morgen of zaterdag of maandag.
Film met Tom Green, Freddy Got Fingered.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..
Even tussendoor he... waar komt jouw icoontje vandaan ? want ik WEET dat ik het ergens van ken...
Dat is zooooo'n goede film.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Film met Tom Green, Freddy Got Fingered.
Hey, nee had hem besteld via de apple store, heb inmiddels het tracking nummer en word bezorgt via UPS.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Tonks, had je hem nou via Apple of Mail-a-Mac besteld?? Want in dat tweede geval zou ik die tracecode eens invoeren bij www.tracktrace.nl . Het begint zeker met 3S oid?
Ooooh die film!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Film met Tom Green, Freddy Got Fingered.
Ik wist niet dat de FreeRecordShop deze film ook als download aanboodquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ooooh die film!!
13 seeds, 30 leechers
Pardon? Het is een leuke, vermakelijke film. Geen GOEDE film.quote:
Vind het zelf ook geen goede film, wel grappig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:25 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Pardon? Het is een leuke, vermakelijke film. Geen GOEDE film.
Of ben ik nu elitair aan het doen?
Laten we 'm in de catagorie 'kauwgom voor de ogen' gooien...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Vind het zelf ook geen goede film, wel grappig.
Nee, het is een kutfilm.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:25 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Pardon? Het is een leuke, vermakelijke film.
Gooi die widget op je scherm.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:54 schreef XL het volgende:
Ik wil graag een programma (geen widget) die het processorverbruik laat zien. Daarvoor heb ik natuurlijk Activiteitenweergave, maar dat is te zwaar en te groot (het venster). Eigenlijk moet het zoals de sysstat nano-widget zijn. De enige info die ik nodig heb is het processorverbruik. Ik vraag het maar even hier voor ik ga google-en.
Nu doe ik het via dashboard, maar ik verbruik dermate veel geheugen (of heb dermate weinig) dat mijn iBook als een gek gaat swappen als ik een tijdje niet op mijn dashboard ben geweest.
Helemaal cool zou het zijn als het in de menu-balk kan, dat er naast de klok gewoon het percentage processorverbruik staat.
Dat is stoer!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gooi die widget op je scherm.
Dashboard openen, widget aanklikken uit die lijst onder, druk op F12 en gooi em ergens neer.
Heb nu al drie oplossingen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef De_Hertog het volgende:
XL: Is ook het 'floating cpu window' te groot voor je? Of Het Dock Icon op cpu usage zetten en dan het venster sluiten, geen optie?
Je kunt ook op de apple-site je verzending volgen. Veelal geven zij rond middernacht aan 'Out for Delivery': dan weet je dat ie de volgende werkdag binnen komt! Op zaterdag wordt volgens mij niet afgeleverd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey, nee had hem besteld via de apple store, heb inmiddels het tracking nummer en word bezorgt via UPS.
Zou cool zijn als dat zo in safari werktequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:57 schreef Geqxon het volgende:
Stylen wisselen doe ik zelf altijd doormiddel van Javascript, waarbij ik alhankelijk van de keuze de naam van de stylesheet op de pagina schrijf
Niet als je niet via Apple zelf besteldquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je kunt ook op de apple-site je verzending volgen. Veelal geven zij rond middernacht aan 'Out for Delivery': dan weet je dat ie de volgende werkdag binnen komt! Op zaterdag wordt volgens mij niet afgeleverd.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zou cool zijn als dat zo in safari werkte![]()
Maar dat doet het dus niet
1 2 3 4 | var stylesheetnumber= prompt('Voer het nummer van de stylesheet in (1 tot 5 zonder .css erachter)', ' '); document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="' + stylesheetnumber + '.css">'); </script> |
Op 3 maart verzonden, vanuit wat, Cupertino? China?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:14 schreef tonks het volgende:
Nee? Komt UPS niet op zaterdag?
Het is 2 maart...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Op 3 maart verzonden, vanuit wat, Cupertino? China?
Ah, je hebt een paar topics gemist!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4313772690011721857
quote:
Jou?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lupa heeft wel andere dingen aan haar hoofd hoor
Die Appelstroop word al 10 jaar niet meer gemaakt ofzo, het is nu m'n spaarpot.quote:
Ook niet; bestel alles via Apple. Wat op vrijdag 'out for delivery' gaat, komt pas op maandag bij mij aan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet als je niet via Apple zelf besteld
In mijn oude verzendstatus stond Arrive Terminal in Eindhoven en daar vandaag ging ie ook OFD.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Op 3 maart verzonden, vanuit wat, Cupertino? China?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Misschien had Chuck Norris er wat mee te maken![]()
Ik bedoel dat je niet via de Apple site je verzending kunt volgen als het niet bij Apple besteld is. Overigens krijg ik dingen die Out for delivery zijn dezelfde dag nog..?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ook niet; bestel alles via Apple. Wat op vrijdag 'out for delivery' gaat, komt pas op maandag bij mij aan.
Huh?quote:Misschien had Chuck Norris er wat mee te maken![]()
Good for you!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Woei!
Dankzij mijn aanhoudende klachten over de batterijduur van mijn 3G 10GB iPod gaat Apple eindelijk akkoord met (kostenloze) vervanging van de batterij, en dus waarschijnlijk van de hele iPod. Zelfs 2,5 jaar na aankoop. Aanhouder wint.
Ow zo...verkeerd begrepen. En Chuck Norris: moet je ff in het vorige topic kijken. Nietz had er wat over geschrevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet via de Apple site je verzending kunt volgen als het niet bij Apple besteld is. Overigens krijg ik dingen die Out for delivery zijn dezelfde dag nog..?
[..]
Huh?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:41 schreef ChOas het volgende:
http://www.chucknorrisfacts.com
Guns don't kill people. Chuck Norris kills People.
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.
Chuck Norris does not sleep. He waits.
The chief export of Chuck Norris is Pain.
There is no chin under Chuck Norris' Beard. There is only another fist.
Chuck Norris has two speeds. Walk, and Kill.
The leading causes of death in the United States are: 1. Heart Disease 2. Chuck Norris 3. Cancer
Chuck Norris drives an ice cream truck covered in human skulls.
Chuck Norris is my Homeboy.
Chuck Norris doesn't go hunting.... CHUCK NORRIS GOES KILLING
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap de grap niet..quote:
Jij snapt Chuck Norris niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap de grap niet..
Zeer interresant.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:03 schreef tonks het volgende:
Mijn UPS status staat op IN TRANSIT !!!!
Dat bedoelde ik dus vooral, ja. Ik mis de grap, geloof ik. Sommige van die feitjes zijn wel grappig, maar dat zouden ze net zo goed zijn als er een ander 'stoer persoon' staatquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat heeft iedereen opeens met Chuck Norris? Een gozer in mijn msn-lijst heeft ook steeds van die dingen achter zijn naam staan. "Chuck Norris sleeps with a pillow under his gun", bijvoorbeeld.
Nee, die uil is gewoon niet leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef tonks het volgende:
Dat is het internet gewoon, waarom post iedereen plaatjes met een uil en O RLY. Zonder reden.. maar het is wel leuk.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Norris
Staat het uitgelegd.
Wat een humorquote:Norris is the object of an Internet phenomenon known as Chuck Norris Facts documenting and proclaiming fictional, often mock-heroic feats and characteristics, which began to circulate in late 2005. Norris has written his own response to the parody on his website, stating that he doesn't feel offended by them, and finds some of them funny. [8]. These have become annoying to some parts of the internet, and posting a Chuck Norris related joke or picture on the Something Awful Forums is a probationable offence.
O RLY?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, die uil is gewoon niet leuk.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, die uil is gewoon niet leuk.
Ze hebben een miljoen artikelen, er is overal wel een pagina overquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/O_RLY
Zelfs daar is een pagina over.
Weet ik, maar ik vind het altijd leuk dat al die obscure webdingetjes er ook op staan en dat de herkomst en alles precies wordt getraceerd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef tonks het volgende:
Ze hebben een miljoen artikelen, er is overal wel een pagina over.
Uiteraard ook over Apple. http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Computerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Ze hebben een miljoen artikelen, er is overal wel een pagina over.
Dat is inderdaad gaaf, zo staat de hele geschiedenis van harry potter erop en voldemort en bijna alle mensen van harry potter. Zelfs info over tubgirl enzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het altijd leuk dat al die obscure webdingetjes er ook op staan en dat de herkomst en alles precies wordt getraceerd.
is dat niet het hele muispad? dat was het patent wide muispadsquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Enig idee wat dat daar links en rechts van de muispad is?
Forget about itquote:
Dat is een van de voornaamste redenen dat ik Wikipedia zo leuk vind. Dat er artikelen zijn over economie, natuurkunde, techniek, sociologie of een of andere taal of cultuur is allemaal hartsikke fijn, maar ik word echt blij als ik een artikel over bijvoorbeeld een computerspelletje zie wat ik veel heb gespeeldquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het altijd leuk dat al die obscure webdingetjes er ook op staan en dat de herkomst en alles precies wordt getraceerd.
Ik rol hier zowat van de vloerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig. Ik zal wel een nerd zijn.
Ik ben veel benieuwder naar dat streepje knopjes tussen het toetsenbord en de muispad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Geqxon het volgende:
Enig idee wat dat daar links en rechts van de muispad is?
Told you soquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef tonks het volgende:
Out For Delivery EINDHOVEN, NB, NL 03 Mar 2006 02:11
Yeahyeah
Bedankt voor je style oplossing, werkte niet, maar ik heb een andere ongerelateerde oplossing gevondenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Geqxon het volgende:
Way offtopic, maar ik haal nu 620kb/s ipv. 350kb/s als ik aan het downloaden ben
Gok eens waar het aan lag
klik je op 'done' of druk je op enter ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:13 schreef nietzman het volgende:
Hmmm, ik kan mijn userID wel invullen, maar vervolgens geeft 'ie geen sjoege. Hij geeft die van Choas nog weer..
Ik kijk evenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:26 schreef nietzman het volgende:
Beide geprobeerd...
Geniaal. Moet ChOas ook wel even in alle topics posten waar ik post.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
De simpele oplossing is dan gewoon in alle topics posten waar ChOas post
Hier werkt ie, fantastischquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:38 schreef ChOas het volgende:
Versie 0.1
Hier te vinden.
[afbeelding]
Op de achterkant stel je je stijl en userid in (defaults naar 693)
Bugreports zijn meer dan welkom
Veel dank aan Nietz voor de backgrounds!
Ahum!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]Nugget
Oh god, ik ben echt een puberige "ik-O+-iedereen"-bui
Ja, inderdaad. De hormonen nemen mijn lichaam weer over.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het wordt tijd dat je weer naar school gaat, Anthraxx.
quote:[12:27] Nietz: Ik moet even hoor.
[12:27] Nietz: startkeylogger
[12:29] InjecTioN`liggen left the chat room. (Ping timeout)
[12:30] RiderXXX left the chat room. (Ping timeout)
[12:30] MewBie left the chat room. (Ping timeout)
Werkt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:31 schreef ChOas het volgende:
Okay, ik heb dat ding aangepast, volgens mij moettie het nu beter doen...
hier
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef nietzman het volgende:
Bwehehhehe.
http://it.slashdot.org/it/06/03/03/004215.shtml
[..]
Heeeeeerlijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef nietzman het volgende:
Bwehehhehe.
[..]
Aangepast (en ook een paar andere html special chars)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Werkt!!
Alleen op de & doet 'ie moeilijk.
*proest*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef nietzman het volgende:
Bwehehhehe.
[..]
Bwehehhehe.
[..]