Ach doe niet zo nep, iedereen ziet dwars door je heen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Afzeiken? Pfff. Apple producten ownen man. Hoe kom je daar nou bij.
Nee, ik hoop morgen een mailtje te hebben met contactgegevens van de technische dienst. En ik ga even kijken of ik wel van een Ubuntu install cd zou kunnen booten, om te kijken of het niet kunnen booten van installatie dvd niet gewoon aan de dvd ligt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
AoD...probleem al opgelost met je DMGs?
Het was anders een zeer serieuze vraag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En Furious, ik heb het niet over Geqxon, maar over jouw infantiele gejank en uitlokkende posts. Dat ben ik zat, wat ik verder van Geqxon vind, heeft daar niets mee te maken. Al zat je i-spy hier continu zo uit te lokken, zou ik je gewoon nog steeds zat zijn.
Ongeveer de andere kant van Nederland. Schagen ligt een kilometer of 20 onder Den Helder. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb hier nog wel een installatie DVD van Tiger liggen en ik kan wel een iPod met firewire en OSX image regelen: Maastricht is voor een hoop lui helaas nogal een roteind reizen.
Dat is wel erg snel, hulde aan Apple!quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Blijkbaar is met de update van gisteren het veiligheidslek opgelost.
Nu had ik er sowieso nul last van, maar netjes dat Apple dit zo snel oplost.
Ja baas.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:50 schreef Slarioux het volgende:
Ok, bij deze mij aller-allerlaatste waarschuwing. Gaat het hierna nog één keer mis, dan gaat de Apple SC dicht. Dan mogen jullie phpBB downloaden en lekker zelf hosten.
Dus:
Het interesseert me werkelijk geen reet wie een hekel heeft aan wie. Wat Geqxon gedaan heeft, of doet, om jullie te irriteren. Wat er nou zo vervelend is aan zijn posts. Waarom hij altijd zo moet reageren zoals hij doet. Het zal me roesten waarom Furious, iDex, tonks en Geqxon zo op elkaar moeten vitten. Wat er vroeger gebeurd is. Op FOK!, op de radio, in topics, met foto's, met ibooks, met bestellingen, met leugens, met god weet wat.
Het zal me roesten, maar de éérste de beste post, steek onder water, hint, "grap", foutgespelde nick, of wat dan ook die ik vanaf nu lees resulteert in een Apple SC-loos forum. Dat is heel jammer voor Anthraxx, Tijn, Audrey, nietz, Walter en alle andere users, maar ze mogen zich wenden tot bovengenoemde users (en anderen).
Het vette gedeelte vat mijn post wel samen.
Mac OS X is van 2001quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:38 schreef Furious het volgende:
Ik kwam net toevallig langs de release date van Tiger, en wat een sneltrein tempo worden die dingen eigenlijk geupdate, 10.4.6 komt binnenkort alweer uit en in April word Tiger pas 1 jaar. Ontzettend slim gedaan eigenlijk, zo vang je ieder jaar/2 jaar weer nieuwe centen voor je OS.
Precies, dat is nu toch al 4x a 130 euro voor een hele hoop mensen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:46 schreef XL het volgende:
[..]
Mac OS X is van 2001
We zitten nu in 2006 en bij versie 4
Tel uit je winst.
Was de upgrade van OS9 naar OSX (de eerste versie dus) dan ook maar 130 euro? Dat valt dan wel mee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:56 schreef Furious het volgende:
[..]
Precies, dat is nu toch al 4x a 130 euro voor een hele hoop mensen.
10.1 was een FREE UPGRADEquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:56 schreef Furious het volgende:
[..]
Precies, dat is nu toch al 4x a 130 euro voor een hele hoop mensen.
Ik weet niet hoe het zit met die upgrade. Moet je even op de Apple wikipedia pagina kijken, ik moet nu weg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Was de upgrade van OS9 naar OSX (de eerste versie dus) dan ook maar 130 euro? Dat valt dan wel mee.
Thx voor de tip.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met die upgrade. Moet je even op de Apple wikipedia pagina kijken, ik moet nu weg.
quote:Mac OS X version 10.0, code named Cheetah, released on March 24, 2001 for a price of 129.95 American dollars,
30 dollar voor een betaquote:The Mac OS X Public Beta was an early, beta version of Apple Computer's Mac OS X operating system released to the public on September 13, 2000 for the price of $29.95
Moet je wel alles lezen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voeg dus nog maar 30 euro toe aan die 4*130 euro
quote:Later that year on September 25, 2001, Mac OS X v10.1 (internally codenamed Puma) was released, increasing the performance of the system as well as providing missing features, such as DVD playback. Apple released 10.1 as a free upgrade CD for 10.0 users, in addition to the US$129 boxed version for people running only Mac OS 9.
?quote:OSX Beta: $30
OSX v10.0: $129
OSX v10.1: $0
OSX v10.2: $129
OSX v10.3: $129
OSX v10.4: $129
Tijn, zeggen ze tegen jou wel vaak genoeg dat je briljant bent?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:57 schreef Tijn het volgende:
http://www.unsanity.com/products/free > See Pee You.
Ik heb het een tijdje met een sneltoets gedaan, maar tegenwoordig klik hem weer gewoon aan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:11 schreef Geqxon het volgende:
XL, heb jij toevallig een auto-PI? Viel me op
Die sneltoets kan ook via quick-reply, maar die vergat ik te vaak.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:17 schreef Geqxon het volgende:
Maar PI's kun je alleen via de aparte reageerpagina invoeren, vind je dat dat niet lastig?
Zelf reageer ik 99.5% van de tijd met de quickreply
Jij bent dan ook volgens Arcee's lijstjes een van de top-PI gebruikersquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:21 schreef Tijn het volgende:
Ik ben old school, ik gebruik de quick reply echt nooit.
Een post zonder PI voelt naaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent dan ook volgens Arcee's lijstjes een van de top-PI gebruikers.
Zolang ik geen PI kan gebruiken in de QR gebruik ik hem niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:21 schreef Tijn het volgende:
Ik ben old school, ik gebruik de quick reply echt nooit.
Dan pas ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef tonks het volgende:
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Uw bestelling zal worden verzonden op of vvor 03.03.2006
Ik ben niet blij voor je. Je krijgt je machine bijna 2 weken eerder dan ik m'n MacBook, terwijl ik die in januari al heb besteld. Godverdegodver.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:25 schreef tonks het volgende:
REAGEER OP MIJN BLIJE MEDEDELING!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |