Ach doe niet zo nep, iedereen ziet dwars door je heen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Afzeiken? Pfff. Apple producten ownen man. Hoe kom je daar nou bij.
Nee, ik hoop morgen een mailtje te hebben met contactgegevens van de technische dienst. En ik ga even kijken of ik wel van een Ubuntu install cd zou kunnen booten, om te kijken of het niet kunnen booten van installatie dvd niet gewoon aan de dvd ligt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
AoD...probleem al opgelost met je DMGs?
Het was anders een zeer serieuze vraag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En Furious, ik heb het niet over Geqxon, maar over jouw infantiele gejank en uitlokkende posts. Dat ben ik zat, wat ik verder van Geqxon vind, heeft daar niets mee te maken. Al zat je i-spy hier continu zo uit te lokken, zou ik je gewoon nog steeds zat zijn.
Ongeveer de andere kant van Nederland. Schagen ligt een kilometer of 20 onder Den Helder. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb hier nog wel een installatie DVD van Tiger liggen en ik kan wel een iPod met firewire en OSX image regelen: Maastricht is voor een hoop lui helaas nogal een roteind reizen.
Dat is wel erg snel, hulde aan Apple!quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Blijkbaar is met de update van gisteren het veiligheidslek opgelost.
Nu had ik er sowieso nul last van, maar netjes dat Apple dit zo snel oplost.
Ja baas.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:50 schreef Slarioux het volgende:
Ok, bij deze mij aller-allerlaatste waarschuwing. Gaat het hierna nog één keer mis, dan gaat de Apple SC dicht. Dan mogen jullie phpBB downloaden en lekker zelf hosten.
Dus:
Het interesseert me werkelijk geen reet wie een hekel heeft aan wie. Wat Geqxon gedaan heeft, of doet, om jullie te irriteren. Wat er nou zo vervelend is aan zijn posts. Waarom hij altijd zo moet reageren zoals hij doet. Het zal me roesten waarom Furious, iDex, tonks en Geqxon zo op elkaar moeten vitten. Wat er vroeger gebeurd is. Op FOK!, op de radio, in topics, met foto's, met ibooks, met bestellingen, met leugens, met god weet wat.
Het zal me roesten, maar de éérste de beste post, steek onder water, hint, "grap", foutgespelde nick, of wat dan ook die ik vanaf nu lees resulteert in een Apple SC-loos forum. Dat is heel jammer voor Anthraxx, Tijn, Audrey, nietz, Walter en alle andere users, maar ze mogen zich wenden tot bovengenoemde users (en anderen).
Het vette gedeelte vat mijn post wel samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |