Forget about itquote:
Dat is een van de voornaamste redenen dat ik Wikipedia zo leuk vind. Dat er artikelen zijn over economie, natuurkunde, techniek, sociologie of een of andere taal of cultuur is allemaal hartsikke fijn, maar ik word echt blij als ik een artikel over bijvoorbeeld een computerspelletje zie wat ik veel heb gespeeldquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het altijd leuk dat al die obscure webdingetjes er ook op staan en dat de herkomst en alles precies wordt getraceerd.
Ik rol hier zowat van de vloerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig. Ik zal wel een nerd zijn.
Ik ben veel benieuwder naar dat streepje knopjes tussen het toetsenbord en de muispad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Geqxon het volgende:
Enig idee wat dat daar links en rechts van de muispad is?
Told you soquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef tonks het volgende:
Out For Delivery EINDHOVEN, NB, NL 03 Mar 2006 02:11
Yeahyeah
Bedankt voor je style oplossing, werkte niet, maar ik heb een andere ongerelateerde oplossing gevondenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Geqxon het volgende:
Way offtopic, maar ik haal nu 620kb/s ipv. 350kb/s als ik aan het downloaden ben
Gok eens waar het aan lag
klik je op 'done' of druk je op enter ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:13 schreef nietzman het volgende:
Hmmm, ik kan mijn userID wel invullen, maar vervolgens geeft 'ie geen sjoege. Hij geeft die van Choas nog weer..
Ik kijk evenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:26 schreef nietzman het volgende:
Beide geprobeerd...
Geniaal. Moet ChOas ook wel even in alle topics posten waar ik post.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
De simpele oplossing is dan gewoon in alle topics posten waar ChOas post
Hier werkt ie, fantastischquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:38 schreef ChOas het volgende:
Versie 0.1
Hier te vinden.
[afbeelding]
Op de achterkant stel je je stijl en userid in (defaults naar 693)
Bugreports zijn meer dan welkom
Veel dank aan Nietz voor de backgrounds!
Ahum!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]Nugget
Oh god, ik ben echt een puberige "ik-O+-iedereen"-bui
Ja, inderdaad. De hormonen nemen mijn lichaam weer over.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het wordt tijd dat je weer naar school gaat, Anthraxx.
quote:[12:27] Nietz: Ik moet even hoor.
[12:27] Nietz: startkeylogger
[12:29] InjecTioN`liggen left the chat room. (Ping timeout)
[12:30] RiderXXX left the chat room. (Ping timeout)
[12:30] MewBie left the chat room. (Ping timeout)
Werkt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:31 schreef ChOas het volgende:
Okay, ik heb dat ding aangepast, volgens mij moettie het nu beter doen...
hier
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef nietzman het volgende:
Bwehehhehe.
http://it.slashdot.org/it/06/03/03/004215.shtml
[..]
Heeeeeerlijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef nietzman het volgende:
Bwehehhehe.
[..]
Aangepast (en ook een paar andere html special chars)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Werkt!!
Alleen op de & doet 'ie moeilijk.
*proest*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef nietzman het volgende:
Bwehehhehe.
[..]
Bwehehhehe.
[..]
Bwehehhehe.
[..]
Iedereen die een PC bij Dell of HP kooptquote:
Pjeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:39 schreef tonks het volgende:
De digicam is leeg, dus sorry voor de crappy telefoonpic.
[afbeelding]
Dat ding is gloednieuw!, hoe kan ie het nou niet doen ?????quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat ding is gloednieuw!, hoe kan ie het nou niet doen ?????
Het programma wel, geeft geen cam beeld.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Doet Photobooth het wel?
quote:sachin Gupta remarks:
#21) On March 2, 2006 05:00 AM
i open photo booth and the screen is green, i can turn on any effects and the normal function results in this green screen. when i take a photo the green screen remains and thats my picture. has this happened to anyone else and how can i fix it? please help me sgupta102@gmail.com
Volgens mij was dat opstarten met alt+apple+p+r. Wachten tot je voor de vijfde keer het opstart geluidje hoort. Dat heb ik laatst ook gedaan. Als je even terug leest, zul je wel vinden of het dat was (volgens mij vroeg ik dan nog voor de Keynote, maar niet ver ervoor).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:46 schreef tonks het volgende:
Ik lees net dat ik het PRAM moet resetten. Wat de fak is dat?
Grote meid! nou hup!, spiegel voor je mac en je iSight laten werken!quote:
Ik maak vanavond wel goede foto's.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Grote meid! nou hup!, spiegel voor je mac en je iSight laten werken!
Standaard specs ja, 17"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:24 schreef carfreak_01 het volgende:
een Mooiert Tonks![]()
![]()
Heb je gewoon de standaard specs ? 17 inch toch ?
Is dat dan niet hetzelfde als uit de Mac Mini?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:39 schreef tonks het volgende:
Ik vind het geluid uit de iMac echt heel goed!
Als je in de preferences bij Appereance de Window Style op 'Group Bubbles' zet krijg je een afgerond vlak per groep. Als je je contacts toch alfabetisch gesorteerd hebt, zoals ik, krijg je dan effectief een afgerond schermquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:39 schreef Furious het volgende:
Weet iemand waar ik die optie kan vinden om je contact list te 'rounden' van Adium? Ik kan me herrineren dat ik zoiets had op mijn oude iBook.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je in de preferences bij Appereance de Window Style op 'Group Bubbles' zet krijg je een afgerond vlak per groep. Als je je contacts toch alfabetisch gesorteerd hebt, zoals ik, krijg je dan effectief een afgerond scherm
Adium is daar heel raar in, ik had laatst op school een aantal msn contacten verwijderd, kom ik thuis staan ze er weer inquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom zijn mensen die ik daarnet in GAIM verwijderd heb, niet ook bij Adium uit mijn lijst? En ze staan er niet alleen nog in Adium, ook in Amsn staan ze gewoon weer in mijn lijst.
Kan ik de lokaal opgeslagen contact list van Adium ergens bewerken?
druk druk druk...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Edit: Als XL (jij had toch BE gedaan een jaartje?) zich verveelt, mag hij zich ook aanbieden om mijn huiswerk te maken. Schroom niet, mail gewoon. )
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Jezus vier je even je verjaardag, zijn er zo weer twee bladzijden bij.
Ik heb het nu ook al ingeleverd.quote:
Je had mij zeker ook verwijderd?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Adium is daar heel raar in, ik had laatst op school een aantal msn contacten verwijderd, kom ik thuis staan ze er weer in
Ik heb de ICAO code ingevuld van het vliegveld waarvandaan ik vlieg. EHRD (Rotterdam).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Stattoo is tof. Hoe heb je Weather werkend gekregen?
Het enige wat nu kletst zijn mijn dijen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wil je mij weer toevoegen? Dan kunnen we weer lekker kletsen.
We hadden vroeger namelijk enorm leuke gesprekken op MSN, en die tijden wil ik graag opnieuw beleven!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Het enige wat nu kletst zijn mijn dijen.
Ik zal maar geen logs posten he vriend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
We hadden vroeger namelijk enorm leuke gesprekken op MSN, en die tijden wil ik graag opnieuw beleven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |