Forget about itquote:
Dat is een van de voornaamste redenen dat ik Wikipedia zo leuk vind. Dat er artikelen zijn over economie, natuurkunde, techniek, sociologie of een of andere taal of cultuur is allemaal hartsikke fijn, maar ik word echt blij als ik een artikel over bijvoorbeeld een computerspelletje zie wat ik veel heb gespeeldquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het altijd leuk dat al die obscure webdingetjes er ook op staan en dat de herkomst en alles precies wordt getraceerd.
Ik rol hier zowat van de vloerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig. Ik zal wel een nerd zijn.
Ik ben veel benieuwder naar dat streepje knopjes tussen het toetsenbord en de muispad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Geqxon het volgende:
Enig idee wat dat daar links en rechts van de muispad is?
Told you soquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef tonks het volgende:
Out For Delivery EINDHOVEN, NB, NL 03 Mar 2006 02:11
Yeahyeah
Bedankt voor je style oplossing, werkte niet, maar ik heb een andere ongerelateerde oplossing gevondenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Geqxon het volgende:
Way offtopic, maar ik haal nu 620kb/s ipv. 350kb/s als ik aan het downloaden ben
Gok eens waar het aan lag
klik je op 'done' of druk je op enter ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:13 schreef nietzman het volgende:
Hmmm, ik kan mijn userID wel invullen, maar vervolgens geeft 'ie geen sjoege. Hij geeft die van Choas nog weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |