quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zou cool zijn als dat zo in safari werkte![]()
Maar dat doet het dus niet
| 1 2 3 4 | var stylesheetnumber= prompt('Voer het nummer van de stylesheet in (1 tot 5 zonder .css erachter)', ' '); document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="' + stylesheetnumber + '.css">'); </script> |
Op 3 maart verzonden, vanuit wat, Cupertino? China?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:14 schreef tonks het volgende:
Nee? Komt UPS niet op zaterdag?
Het is 2 maart...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Op 3 maart verzonden, vanuit wat, Cupertino? China?
Ah, je hebt een paar topics gemist!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4313772690011721857
quote:
Jou?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lupa heeft wel andere dingen aan haar hoofd hoor
Die Appelstroop word al 10 jaar niet meer gemaakt ofzo, het is nu m'n spaarpot.quote:
Ook niet; bestel alles via Apple. Wat op vrijdag 'out for delivery' gaat, komt pas op maandag bij mij aan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet als je niet via Apple zelf besteld
In mijn oude verzendstatus stond Arrive Terminal in Eindhoven en daar vandaag ging ie ook OFD.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Op 3 maart verzonden, vanuit wat, Cupertino? China?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Misschien had Chuck Norris er wat mee te maken![]()
Ik bedoel dat je niet via de Apple site je verzending kunt volgen als het niet bij Apple besteld is. Overigens krijg ik dingen die Out for delivery zijn dezelfde dag nog..?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ook niet; bestel alles via Apple. Wat op vrijdag 'out for delivery' gaat, komt pas op maandag bij mij aan.
Huh?quote:Misschien had Chuck Norris er wat mee te maken![]()
Good for you!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Woei!
Dankzij mijn aanhoudende klachten over de batterijduur van mijn 3G 10GB iPod gaat Apple eindelijk akkoord met (kostenloze) vervanging van de batterij, en dus waarschijnlijk van de hele iPod. Zelfs 2,5 jaar na aankoop. Aanhouder wint.
Ow zo...verkeerd begrepen. En Chuck Norris: moet je ff in het vorige topic kijken. Nietz had er wat over geschrevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet via de Apple site je verzending kunt volgen als het niet bij Apple besteld is. Overigens krijg ik dingen die Out for delivery zijn dezelfde dag nog..?
[..]
Huh?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:41 schreef ChOas het volgende:
http://www.chucknorrisfacts.com
Guns don't kill people. Chuck Norris kills People.
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.
Chuck Norris does not sleep. He waits.
The chief export of Chuck Norris is Pain.
There is no chin under Chuck Norris' Beard. There is only another fist.
Chuck Norris has two speeds. Walk, and Kill.
The leading causes of death in the United States are: 1. Heart Disease 2. Chuck Norris 3. Cancer
Chuck Norris drives an ice cream truck covered in human skulls.
Chuck Norris is my Homeboy.
Chuck Norris doesn't go hunting.... CHUCK NORRIS GOES KILLING
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |