Even tussendoor he... waar komt jouw icoontje vandaan ? want ik WEET dat ik het ergens van ken...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:14 schreef tonks het volgende:
En ik verwacht hem morgen of zaterdag of maandag.
Film met Tom Green, Freddy Got Fingered.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..
Even tussendoor he... waar komt jouw icoontje vandaan ? want ik WEET dat ik het ergens van ken...
Dat is zooooo'n goede film.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Film met Tom Green, Freddy Got Fingered.
Hey, nee had hem besteld via de apple store, heb inmiddels het tracking nummer en word bezorgt via UPS.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Tonks, had je hem nou via Apple of Mail-a-Mac besteld?? Want in dat tweede geval zou ik die tracecode eens invoeren bij www.tracktrace.nl . Het begint zeker met 3S oid?
Ooooh die film!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Film met Tom Green, Freddy Got Fingered.
Ik wist niet dat de FreeRecordShop deze film ook als download aanboodquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ooooh die film!!
13 seeds, 30 leechers
Pardon? Het is een leuke, vermakelijke film. Geen GOEDE film.quote:
Vind het zelf ook geen goede film, wel grappig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:25 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Pardon? Het is een leuke, vermakelijke film. Geen GOEDE film.
Of ben ik nu elitair aan het doen?
Laten we 'm in de catagorie 'kauwgom voor de ogen' gooien...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Vind het zelf ook geen goede film, wel grappig.
Nee, het is een kutfilm.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:25 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Pardon? Het is een leuke, vermakelijke film.
Gooi die widget op je scherm.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:54 schreef XL het volgende:
Ik wil graag een programma (geen widget) die het processorverbruik laat zien. Daarvoor heb ik natuurlijk Activiteitenweergave, maar dat is te zwaar en te groot (het venster). Eigenlijk moet het zoals de sysstat nano-widget zijn. De enige info die ik nodig heb is het processorverbruik. Ik vraag het maar even hier voor ik ga google-en.
Nu doe ik het via dashboard, maar ik verbruik dermate veel geheugen (of heb dermate weinig) dat mijn iBook als een gek gaat swappen als ik een tijdje niet op mijn dashboard ben geweest.
Helemaal cool zou het zijn als het in de menu-balk kan, dat er naast de klok gewoon het percentage processorverbruik staat.
Dat is stoer!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Gooi die widget op je scherm.
Dashboard openen, widget aanklikken uit die lijst onder, druk op F12 en gooi em ergens neer.
Heb nu al drie oplossingen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef De_Hertog het volgende:
XL: Is ook het 'floating cpu window' te groot voor je? Of Het Dock Icon op cpu usage zetten en dan het venster sluiten, geen optie?
Je kunt ook op de apple-site je verzending volgen. Veelal geven zij rond middernacht aan 'Out for Delivery': dan weet je dat ie de volgende werkdag binnen komt! Op zaterdag wordt volgens mij niet afgeleverd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey, nee had hem besteld via de apple store, heb inmiddels het tracking nummer en word bezorgt via UPS.
Zou cool zijn als dat zo in safari werktequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:57 schreef Geqxon het volgende:
Stylen wisselen doe ik zelf altijd doormiddel van Javascript, waarbij ik alhankelijk van de keuze de naam van de stylesheet op de pagina schrijf
Niet als je niet via Apple zelf besteldquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je kunt ook op de apple-site je verzending volgen. Veelal geven zij rond middernacht aan 'Out for Delivery': dan weet je dat ie de volgende werkdag binnen komt! Op zaterdag wordt volgens mij niet afgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |