Alleen dat gebrek aan onderbouwing, die eeuwige onderbouwing.......quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ho ho, ze kunen toch juist goed lullen bij die linksen?.
Voor een ex-SP-er? dat was je toch enkele jaren geleden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog steeds een heel respectabel streven.![]()
dat zie je verkeerd denk ik. Ze lullen zoveel dat jij het niet meer kunt volgen en dan de conclusie trekt dat er geen onderbouwing aan vast zit. Of niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:27 schreef Tref het volgende:
[..]
Alleen dat gebrek aan onderbouwing, die eeuwige onderbouwing.......
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd denk ik. Ze lullen zoveel dat jij het niet meer kunt volgen en dan de conclusie trekt dat er geen onderbouwing aan vast zit. Of niet?.
Toen Pim F. deze woorden uitsprak was het moedig, goed om je ambitie uit te spreken etc. bla bla. Maar goed, hij was rechts en dan mag het, bij een links politicus schijnt het anders te liggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 06:41 schreef popolon het volgende:
Zo'n uitspraak moet gewoon kunnen.
Ik vind 't wel grappig, een politicus in Nederland die een beetje 'stoer' loopt te doen.
Rock on Wouter.
Wat is dat nou weer voor een onzin, alleen omdat Balkenende de wensen van een groot deel van het volk niet respecteerd bij het vormen van een kabinet betekend niet dat Wouter hetzelfde moet doen ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:37 schreef Tref het volgende:
Mocht Nederland daadwerkelijk zo stom zijn om op deze populistische windvaan te stemmen, dan wens ik hem veel succes. Wel moet "ie consequent zijn: Als Bos wint moet er een links kabinet komen mt SP, GL en/of Christenunie.
Een land krijgt de regering die het verdiend.
Dit soort mensen moeten ze echt het kiesrecht afnemenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:41 schreef Sander170 het volgende:
Mijn stem heeft Wouter ook![]()
Ik vind het leuk om te zien en te horen in dat interview dat hij zo zelfverzekerd is, des te meer reden heb ik om op hem te stemmen !
Wouter Bos![]()
![]()
Pim is nog lang niet uitgedraaid als ie ziet hoe mensen met zijn "gedachtengoed" zijn omgegaan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:44 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Pim draait zich volgens mij om in z'n graf als tie zou zien dat links aan de macht komt .. zou ik iig wel doen![]()
Ach, je kan die knakker als betonboor gebruiken als ie elke keer een slag draait wanneer mensen denken "Zo heeft Pim het niet gewild"quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Pim is nog lang niet uitgedraaid als ie ziet hoe mensen met zijn "gedachtengoed" zijn omgegaan.
Dat is zo, vooral als tie ziet wat er met zijn partij is gebeurtquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Pim is nog lang niet uitgedraaid als ie ziet hoe mensen met zijn "gedachtengoed" zijn omgegaan.
Hoe kom je van 'sociaal democratie' tot 'je mag niks verdienen'? Want dat verwijt maak je toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:36 schreef verzameldirk het volgende:
Links lullen
Waarop baseer je de beschuldiging van exorbitante egoīstische zelfverrijking? Want die beschuldiging maak je toch?quote:Rechts zakken vullen
Paul Rosenmöller, ken je die nog?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:00 schreef Invictus_ het volgende:
Waarop baseer je de beschuldiging van exorbitante egoīstische zelfverrijking? Want die beschuldiging maak je toch?
Maar goed, wat zei Wouter Bos gisterochtend nog in GMNLquote:." Mocht het CDA van premier Balkenende toch de grootste partij worden, ziet Bos het niet zitten om in dat kabinet te gaan zitten. "Dat is geen gedachte waar ik warm van word",
Wat een windbuil blijft het ookquote:Ik sluit bij voorbaat geen enkele partij uit
Zit Rosenmöller in het Wouter-Bos-pak?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:12 schreef SjonLok het volgende:
Paul Rosenmöller, ken je die nog?
Het ging over links lullen, rechts zakkenvullen. Weet je nog?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:17 schreef Invictus_ het volgende:
Zit Rosenmöller in het Wouter-Bos-pak?
ga ik doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:18 schreef Robbiej het volgende:
Stem PVV (Wilders) en alles komt goed
t moet maar eens afgelopen zijn met die linkse kabinetten.
Tijd voor rechts om op te treden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |