Met welke linkse kabinetten moet het maar eens afgelopen zijn???quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:18 schreef Robbiej het volgende:
Stem PVV (Wilders) en alles komt goed
t moet maar eens afgelopen zijn met die linkse kabinetten.
Tijd voor rechts om op te treden.
De linkse rakkers van de CDAquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met welke linkse kabinetten moet het maar eens afgelopen zijn???.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:23 schreef Robbiej het volgende:
Het volgens mij ook veelal om de ouderen die stug bij links blijven. aangezien die toch nooit vaak op straat zijn. en geen benul hebben van wat er eigenlijk afspeelt... dat is het jammere er van. of toch maar leven van een uitkering. en alleen wonen. en voor de rest zitten weg te rotten voor de tv.
Het ging over een opmerking gemaakt in deze thread; Rosenmöller heeft daar weinig mee te maken. Ik reageerde op de 'links lullen, recht vullen' stelling omdat ik een beetje het idee krijg dat het overal maar wordt neegekalkt door personen die geen benul hebben waar het over gaat; vandaar dat ik vroeg waarom die kreet specifiek in deze thread wordt gepost.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:20 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Het ging over links lullen, rechts zakkenvullen. Weet je nog?
No shit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:27 schreef Chewie het volgende:
Ryan3 je moet nu na al die jaren FOK! toch wel doorhebben dat er hier mensen zijn die de VVD zelfs links vinden.
ik zeg: 40+ers hun stemrecht ontnemen.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:27 schreef Chewie het volgende:
Ryan3 je moet nu na al die jaren FOK! toch wel doorhebben dat er hier mensen zijn die de VVD zelfs links vinden.
Das dan weer overdrevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:36 schreef Robbiej het volgende:
[..]
ik zeg: 40+ers hun stemrecht ontnemen.![]()
de jongeren zijn de toekomst.
Behalve misschien als ze in een verzorgingshuis zitten en in de file staan om naar het toilet te kunnen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:48 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Das dan weer overdreven![]()
maar idd, ik denk dat niemand kan ontkennen dat mensne van 70/80 nog enig idee heeft wat er nog in de samenleving gebeurt.
Aan de andere kant weten wij 'jonge broekies' ook geen flikker van wat er bij gepensioneerd Nederland aan de hand is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:48 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Das dan weer overdreven![]()
maar idd, ik denk dat niemand kan ontkennen dat mensne van 70/80 nog enig idee heeft wat er nog in de samenleving gebeurt.
Ik ben nooit SP-er geweest. Ik zou hooguit op hen hebben gestemd. Maar zelfs dat niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:27 schreef Ryan3 het volgende:
Voor een ex-SP-er? dat was je toch enkele jaren geleden?
GL dan??? Staat me iets van bij iig. En uiteraard bedoel ik alleen stemmen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben nooit SP-er geweest. Ik zou hooguit op hen hebben gestemd. Maar zelfs dat niet.
De kans dat de VVD de grootste wordt is dan ook niet echt grootquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:12 schreef Chewie het volgende:
Vreemd dat nog niemand hierover gevallen is, onlangs werd van Aartsen om eenzelfde uitspraak hier nogal arrogant gevonden.
[..]
Je hebt zin in een tweede LPF debacle? Dit land nog verder de stront in helpen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:18 schreef Robbiej het volgende:
Stem PVV (Wilders) en alles komt goed
t moet maar eens afgelopen zijn met die linkse kabinetten.
Tijd voor rechts om op te treden.
Ja, vooral in het Catshuis idd. Andere gordijnen en zo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:38 schreef Robbiej het volgende:
LPF is alleen gevallen doordat Fortuyn was geliquideerd. was dit niet gebeurd. ging het er nu heel anders aan toe.
Nee, nu niet (al kan dat snel gaan VVD stond enkele maanden voor de verkiezingen in 2002 ook nog als grootste partij in de peilingen) maar doet verder niks af aan de selectieve verontwaardiging. De VVD dient als 1 van de grote 3 altijd aan te geven met wie ze eventueel zouden willen regeren en wie er kandidaat is voor MP.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
De kans dat de VVD de grootste wordt is dan ook niet echt groot.
Dat hij aangeeft dat hijzelf kandidaat is voor het premierschap vind ik lovenswaardig, niet dat hij in 1 dag zichzelf weer eens tegenspreekt (wat overigens ook wel zeer snel is voor Bos)quote:Maar wat is er nou zo erg aan de uitspraak dat als de PvdA de grootste wordt en gaat regeren dat hij dan de premier wordt dat is toch duidelijkheid voor de kiezer?
Geloof je het zelf? Het was een bij elkaar geraapt zooitje dat met fortuyn minder stemmen had gekregen en ongeveer net zo snel uit elkaar was gevallen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:38 schreef Robbiej het volgende:
LPF is alleen gevallen doordat Fortuyn was geliquideerd. was dit niet gebeurd. ging het er nu heel anders aan toe.
Dat vind ik toch een beetje een overschatting van de VVDquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee, nu niet (al kan dat snel gaan VVD stond enkele maanden voor de verkiezingen in 2002 ook nog als grootste partij in de peilingen) maar doet verder niks af aan de selectieve verontwaardiging. De VVD dient als 1 van de grote 3 altijd aan te geven met wie ze eventueel zouden willen regeren en wie er kandidaat is voor MP.
[..]
Tja dit is niet echt erg tegenspreken naar mijn idee. hij sluit geen partij uit, ook het CDA niet alleen wil hij niet als kleinere partner bij het CDA.quote:hij aangeeft dat hijzelf kandidaat is voor het premierschap vind ik lovenswaardig, niet dat hij in 1 dag zichzelf weer eens tegenspreekt (wat overigens ook wel zeer snel is voor Bos)
Nee hoor gewoon puur kijken naar verkiezingsuitslagen en peilingen in het (recente) verleden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een beetje een overschatting van de VVD.
Nee de verkiezing voor de lijsttrekker van de VVD moet anders ook nog komenquote:En ze zijn er daar ook nog niet helemaal uit met de escapades van het orakel.
Kortom hij sluit dus wel een partij uit.quote:Tja dit is niet echt erg tegenspreken naar mijn idee. hij sluit geen partij uit, ook het CDA niet alleen wil hij niet als kleinere partner bij het CDA.
O gelukkig ! Ik dacht dat ik 72% moest betalen over mijn hele 3 biljoen !quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:05 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
er wordt een extra belastingschijf ingevoerd van 72% waarvan de ondergrens op 226.890 euro ligt. Verdien je 230.000 euro per maand, dan hoef je dus maar over 3110 euro die hoge belasting te betalen.
Is dit een bedreiging?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:32 schreef du_ke het volgende:
Je hebt zin in een tweede LPF debacle? Dit land nog verder de stront in helpen?
Ik denk dat een tweede lpf debacle wel een bedreiging is voor ons land.quote:
Nee. Het LPF-verhaal was heel anders afgelopen als Fortuijn niet vermoord zou zijn. Dus zolang Wilders leeft, is de situatie onvergelijkbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef Floripas het volgende:
Wat plat, die bak.
Geloof je dat echtquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. Het LPF-verhaal was heel anders afgelopen als Fortuijn niet vermoord zou zijn. Dus zolang Wilders leeft, is de situatie onvergelijkbaar.
Hoe weet je dat zo zeker? De enige gemene deler die ze hadden was Pim-aanbidding. Hij was daar gewoon de baas. Punt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:21 schreef du_ke het volgende:
Geloof je dat echt? Komop zelfs je grote roerganger had het niet bij elkaar gehouden.
Ik voel er meer voor mensen met een IQ onder de 80 niet meer te laten stemmen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:48 schreef Gebleekte het volgende:
Ik denk dat je een IQ van onder de tachtig hebt als je niet inziet dat een IQ-test geen absolute gegevens meet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik voel er meer voor mensen met een IQ onder de 80 niet meer te laten stemmen.![]()
Jah. Of als je niet doorhebt welke posts ironie bevatten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat je een IQ van onder de tachtig hebt als je niet inziet dat een IQ-test geen absolute gegevens meet.
Nogal weinig basis voor een politieke partij. Lijkt me bij uitstek het argument om te stellen dat de boel snel in elkaar gestort zou zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De enige gemene deler die ze hadden was Pim-aanbidding.
Het is maar wat je een voordeel noemt natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:43 schreef k_man het volgende:
Het voordeel van destijds Fortuyn, nu Wilders en consorten is wel dat ze de VVD wat kleiner houden.
De VVD was in tegenstelling tot de PvdA toch de partij van de inhoud en de slagvaardigheid? Waarom hebben ze dan het uiterlijk vertoon van een fossiel als Wiegel nodig om stemmen te trekken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:39 schreef Joene het volgende:
ik hoop zo dat de vvd wiegel aantrekt als kandidaat premier en dat de vvd met zoveel stemmen wint van bos .
Waarom ze wiegel nodig hebben weet ik niet wel denk ik dat Wiegel de persoon is waar veel op gestemt gaat worden , en dat ze dus mede door hem een flinke meerderheid zullen behalen of hij ook premier gaat worden valt natuurlijk nog te bezien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:51 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De VVD was in tegenstelling tot de PvdA toch de partij van de inhoud en de slagvaardigheid? Waarom hebben ze dan het uiterlijk vertoon van een fossiel als Wiegel nodig om stemmen te trekken?
Ik denk trouwens dat de electorale factor van Wiegel in de loop der tijd wel wat verbleekt zal blijken te zijn, onder andere met dank aan de karaktermoord die Hirsi Ali onlangs pleegde op het 'erelid' van haar partij.
Doordat je de pvda vergelijkt met de nsb maak je je pleidooitje wel erg ongeloofwaardig natuurlijk.quote:Al met al kun je de PvdA hierdoor vergelijken met de vooroorlogse NSB: ze verraden op alle tereinen hun eigen land, koste wat kost.
En het nieuwe campagnethema 'pvda afzeiken'. Lekker inhoudelijk ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:51 schreef Kozzmic het volgende:
De VVD was in tegenstelling tot de PvdA toch de partij van de inhoud en de slagvaardigheid? Waarom hebben ze dan het uiterlijk vertoon van een fossiel als Wiegel nodig om stemmen te trekken?
Jammer dat het op jou zo over komt. Ik heb in ieder geval getracht dit te onderbouwen.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef TeChNo2 het volgende:
Doordat je de pvda vergelijkt met de nsb maak je je pleidooitje wel erg ongeloofwaardig natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |