En ook niet waarom news nou weg is gegaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:07 schreef Manu82 het volgende:
maar nu weten we nog steeds niet waar arliator is?
Not Was een Naam top en dat mag nietquote:
daar heb ik vorige week net een andere user gehad dus ik weet niet of je dat fijn vindquote:
die is ff stamppot met runder worst inkopen, en ik leg de speklapjes klaarquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
die is ff stamppot met runder worst inkopen, en ik leg de speklapjes klaar![]()
metroquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:15 schreef melke het volgende:
Yolande waar is Henk? Zit hij op de tram/trein?![]()
Henk zit in Zweden of in Belgiequote:Op woensdag 1 maart 2006 04:15 schreef melke het volgende:
Yolande waar is Henk? Zit hij op de tram/trein?![]()
Ow shit...quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:12 schreef melke het volgende:
Waar is Morwen trouwens? Polonaise?
als jij walker crisps meeneemt *smak smak*quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das dan afgesproken, Dizzy wanneer staat het klaar?![]()
![]()
![]()
Ligt de hele kast hier vol meequote:Op woensdag 1 maart 2006 04:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als jij walker crisps meeneemt *smak smak*
Wat zijn Walker Crisps?quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als jij walker crisps meeneemt *smak smak*
Nee dit weekend ben jij het onderwerp Manuquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:21 schreef Manu82 het volgende:
Hey Dizzy gaan we dit weekend weer een vragen(v)uurtje doen met jou en Arliator?
no probsquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:22 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dit weekend ben jij het onderwerp Manu![]()
trusten en groetjes aan mannetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 04:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
tot dan ik ga ff een zakkie delen met me manneke![]()
![]()
![]()
Ik zeg Zwedenquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
Klopt ik weet alleen niet welke bestemming hij had.![]()
![]()
Slaap lekker en doe de groeten aan het mannekequote:Op woensdag 1 maart 2006 04:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
tot dan ik ga ff een zakkie delen met me manneke![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen. groetjes aan iedereen en tot morgen![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 1 maart 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen. groetjes aan iedereen en tot morgen![]()
![]()
Vanallesquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:29 schreef Manu82 het volgende:
Wat gaan jullie de rest van de week doen?
nietsquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:29 schreef Manu82 het volgende:
Misschien wel niksquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:29 schreef Manu82 het volgende:
Sorry... Haaai AMquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:56 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik was nie stil, maar blijkbaar onzichtbaar
Nee hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:56 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik was nie stil, maar blijkbaar onzichtbaar
Dat is bij mij het probleem ik wil wel slapen maar ik kan niet slapenquote:Op woensdag 1 maart 2006 05:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik weet het! ga straks denk ik ook een keer slapen
slaappil innemenquote:Op woensdag 1 maart 2006 05:48 schreef Beeker het volgende:
[..]
Dat is bij mij het probleem ik wil wel slapen maar ik kan niet slapen
We spelen verstoppertje maar je vindt ons maar nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen... is er hier een bommelding geweest? Waar is iedereen?![]()
Hahaha ik ben niet goed in verstoppertje.... ik wordt telkens buut vrij getiktquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef Mabelle het volgende:
[..]
We spelen verstoppertje maar je vindt ons maar nietGoedemorgen FB-tje
![]()
![]()
Hoi Miss... ik zag dat je net voor me was ja... dat vond ik ook, en dacht... zal maar eens een bijdrage leveren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Jelle verteld aan Ferry dat van Barneveld beter kan worden als die minder lui zou zijn en veel meer zou gaan trainen. Van Barneveld blijkt niet te trainen.
Hoi FB, ik was even de SV invullen, was gisteren diep treurig dat niemand dat deed.
...IK zie je Mabelle.....BUUT jij bent...........quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef Mabelle het volgende:
[..]
We spelen verstoppertje maar je vindt ons maar nietGoedemorgen FB-tje
![]()
![]()
Hoi Miss. J.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:39 schreef MissJ. het volgende:
[..]
...IK zie je Mabelle.....BUUT jij bent...........![]()
Dus je komt nu eindelijk ook uit de kastquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Hoi Miss. J.hehe thanks
ben blij die kast weer uit te mogen ... als ik op FB moet wachten zat ik er nog wel even
![]()
Erg he, die SV ... we zitten echt op een dieptepunt
Yepquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
Dus je komt nu eindelijk ook uit de kast![]()
Whahahaha... ik ken je niet persoonlijk... dus ik zou het niet wetenquote:
Heeft meer uren retouchering in gezeten dan bij de foto's van Bonnie in de Panorama denk ikquote:
Dat moet wel ... en dan vindt de Freule het nóg niet mooiquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef Foreverblue het volgende:
Heeft meer uren retouchering in gezeten dan bij de foto's van Bonnie in de Panorama denk ik
Ja ik ging op de paardenlucht af en vond haar in die kast.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeft meer uren retouchering in gezeten dan bij de foto's van Bonnie in de Panorama denk ik
Haha ... bij mij is voorzichtigheid niet benodigdquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja ik ging op de paardenlucht af en vond haar in die kast.(sorry Mabelle, was gewoon grapje, aangezien iedereen op het puntje van zijn tong bijt en er snel geruzie is ben ik voorzichtig)
FB, Viola was zeker een aantal uren bezig met de styling ze is nu al bezig met de grime voor Maandag, als het gala is.
Hopeloze missiequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:48 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dat moet wel ... en dan vindt de Freule het nóg niet mooibeseft niet dat meer niet mogelijk is.
Heb ik geen last van hoor... je kent me al wat langer hier en mij krijg je niet zo snel boos.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef MissJ. het volgende:
aangezien iedereen op het puntje van zijn tong bijt en er snel geruzie is ben ik voorzichtig)
Ha, dat weet ik hoor, je weet toch dat je als mede-capper bij mij op een voetstuk staat. dat heb ik je al eerder gezegd. Jij maakte die Natte Lie cap, die vergeet ik nooit meer. ranzige nare Natte Lie stond voor schut dankzij jou. Mijn held.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik geen last van hoor... je kent me al wat langer hier en mij krijg je niet zo snel boos.
1 is uit Rotterdam (die lange) en de andere uit Den Haag. Had je hun gesprek gisteren in de jacuzzi moeten horen toen ze bezopen waren van de champagnequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Mabelle het volgende:
Hoog ordinair gehalte btw ,.... die dames uit Den Haag![]()
Whahahaha dank je Miss... maar zoveel waarde hecht ik niet aan die cap van Naat hoor. Ik gebruikte gewoon op het juiste moment mijn vingertjequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ha, dat weet ik hoor, je weet toch dat je als mede-capper bij mij op een voetstuk staat. dat heb ik je al eerder gezegd. Jij maakte die Natte Lie cap, die vergeet ik nooit meer. ranzige nare Natte Lie stond voor schut dankzij jou. Mijn held.![]()
MissJ. speelt even advocaat van de duivel en word vals:quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Mabelle het volgende:
Hoog ordinair gehalte btw ,.... die dames uit Den Haag![]()
Zou goed kunnen ja...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:01 schreef MissJ. het volgende:
[..]
MissJ. speelt even advocaat van de duivel en word vals:
Kijk die Joyce heeft gewoon een slimme zet gedaan door een lelijke vriendin mee te nemen waardoor zijzelf mooier lijkt. Madam wil alle aandacht en is zo met zichzelf bezig dat ze haar vriendin merentijd laat verpieteren, en zelf als ze een vraag stelt aan John loopt ze tijdens zijn antwoord weg omdat er iets aan haarzelf niet goed zit. (ik dacht haar nagels)
en om maar meteen nog valser te zijn heeft ook die lelijke vriendin wat te verbergen........die is lesbisch en stiekum verliefd op Joyce. Dus gebruiken de dames elkaar.
quote:
Supervalsquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:01 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. speelt even advocaat van de duivel en word vals:
Kijk die Joyce heeft gewoon een slimme zet gedaan door een lelijke vriendin mee te nemen waardoor zijzelf mooier lijkt. Madam wil alle aandacht en is zo met zichzelf bezig dat ze haar vriendin merentijd laat verpieteren, en zelf als ze een vraag stelt aan John loopt ze tijdens zijn antwoord weg omdat er iets aan haarzelf niet goed zit. (ik dacht haar nagels)
en om maar meteen nog valser te zijn heeft ook die lelijke vriendin wat te verbergen........die is lesbisch en stiekum verliefd op Joyce. Dus gebruiken de dames elkaar.
Hahaha... ja zeker voor de eerste keer is dat vreemd jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Athalon het volgende:
Mijn katten zitten op de vensterbank verbaasd naar buiten te kijken wat die witte rommel nu is dat omlaag valt met bakken![]()
Goedemiddag Miss J.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef MissJ. het volgende:
(negeermodus) nietzwaaiennietzwaaien(/negeermodus)
Jammer mislukt.![]()
![]()
Goedemorgen Athalon.
Ik wil dat ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Athalon het volgende:
Mijn katten zitten op de vensterbank verbaasd naar buiten te kijken wat die witte rommel nu is dat omlaag valt met bakken![]()
Succes ermee Missquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben weg moet mijn moeder halen wegens het slechte weer. Tot later.
Inderdaad en op de stoel buiten het raam zit een buurtkat te wachten op zijn plakje boterhamworstquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... ja zeker voor de eerste keer is dat vreemd ja![]()
Mazzel Miss J.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben weg moet mijn moeder halen wegens het slechte weer. Tot later.
hahah ... leuk dat je het hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens mij zat Monique op 'Het forum'![]()
Mijn cap:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ferri: Die gasten zijn echt creatief man.
Als ik Miss goed begreep heb ik een capreputatie hoog te houden natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef Mabelle het volgende:
[..]
hahah ... leuk dat je het hebt.de creatie van Sjet "Viool met Flodders" is ook duidelijk. te zien.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri en Monique zaten op 'Het forum'![]()
Mijn cap:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ferri: Die gasten zijn echt creatief man.
Snappieeeeeeeeee.... jaaaaaaaaaaaaaa... gefeliciteerd...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ferri is ok ole ole
![]()
![]()
![]()
Ferri maakt ons nog beroemd onder 40 idioten
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snappieeeeeeeeee.... jaaaaaaaaaaaaaa... gefeliciteerd...![]()
![]()
![]()
whahahahaha... ik had dus geen streams aanstaan en ineens zag ik die caps staan, dacht dat ik van m'n stoel zou vallen van het lachen. Was ook spontaan helemaal hyper, mannetje zit me nog steeds erg vreemd aan te kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef Mabelle het volgende:
Hoi Snappie ...... grappig he.. ik werd ook helemaal enthousiast achter mijn laptopje toen ik het zag.
![]()
Ik wil het kantoor zien. NU.quote:
Nu niet meer. Stomme regiequote:
was er wat danquote:
je hebt een PB op het forumquote:
Ik zag hetquote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:22 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik zag hetjij ook .... ik ben er nu even weg van
boodschapjes
![]()
Ik heb het gezien iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef regenworm het volgende:
Snaptnix ik heb op VOL een leuk filmpje geplaatst.
Het is een filmpje van een andere BB meneer staat zijn wormje te scheren.
Je hebt zo moeten lijden voor alle Lieske caps ik probeer iets terug te doen.quote:
Ja klopt we hebben echt winters weer, sneeuwval en onweer. tevens horen we een ambulance, politie en brandweerautó's. We vermoeden dat er weer iemand het water in is gereden hierachter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:52 schreef regenworm het volgende:
020 sneeuw en omweer
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:14 schreef MissJ. het volgende:
Ach Gert heeft weer een roddelblad gehaald. Bankroet nog wel.
Ik heb een leuke cap, het is een zoekplaatje speciaal voor Manu.....
[afbeelding]
Wat is er Sjet? En was alles goed gegaan met je meoder ophalen?quote:
Hai Sjetje.quote:
Nou vond het nogal een dooie boel...... kom je enthousiast binnen en is er inene niemand meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:40 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Wat is er Sjet? En was alles goed gegaan met je meoder ophalen?
[afbeelding]
Prima, tot later Miss.Jquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:41 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Helaas moet weg Sjet maar ik lees straks je antwoord even. Net als gisteren lees ik wel alles al reageer ik soms niet. Tot later.
Hai Muertequote:
Ja laggu zeg!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Sjetje.Je mams weer lekker thuis?
Ja mooi he die caps, vooral die 2 van rond het middaguur, perfect gecapt door FB. Je wordt nog beroemd
Maar natuurlijk, ga je gang maar hoor, maak er maar wat moois van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Muerte![]()
Mogen we voor in het smoelentopic op vol een paar caps van je lenen (van John)? Zijn al paar keer teruggeweest om te lezen en te kijken. Aangezien Fok geblockt is willen we dus daar maar duidelijk maken waar we allemaal mee bezig zijn geweest de laatste weken
Was inderdaad lachen jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja laggu zeg!is inderdaad gaaf om te zien!
Maar ik bedoelde sowieso de caps die op de vorige pagina staan, heel mooi!![]()
Hoi Sjet, erg fijn om te lezen dat het met je moeder beter gaat en dat ze tenminste weer thuis in haar vertrouwde omgeving is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef Sjet het volgende:
WAARSCHUWING!!! Heel eng![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whello Muerte
Thanx Muerte.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ga je gang maar hoor, maak er maar wat moois van.![]()
Dank je Muerte. Ja daar is ze zelf ook heel blij om hoor. Kan ze ook weer eens een dagje uitslapenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi Sjet, erg fijn om te lezen dat het met je moeder beter gaat en dat ze tenminste weer thuis in haar vertrouwde omgeving is.![]()
You're welcome.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:24 schreef teamlead het volgende:ja hoi
zometeen in shownieuws: Gert Timmerman
Op VOLquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef soapie het volgende:
Hallo allemaal. Ben ik ook weer eens. volg het niet echt heel erg, maar zag dat Ferri gepost had.... Waar ins hemelsnaam.....Ben erg nieuwsgierig aangelegd.....
Ik las het ookquote:
Hoi Pareltjequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik las het ookwat leuk! Anders ben ik altijd laat en nu was ik vroeg weg en heb
ik het gemist![]()
Hallo allemaal![]()
Pareltjequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik het gemist![]()
Hallo allemaal![]()
Hai pareltje, leuk hequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik het gemist![]()
Hallo allemaal![]()
Heb t ook gemistquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai pareltje, leuk he![]()
Hehehe.. gaat ze eindelijk eens op tijd weg, mist ze alle fun. Arme jij![]()
Whehe erg hèquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai pareltje, leuk he![]()
Hehehe.. gaat ze eindelijk eens op tijd weg, mist ze alle fun. Arme jij![]()
quote:
Hij heeft het Monique allemaal al laten zien, dus John zal vast ook nog wel eens mee kijken. Hoop het in ieder geval wel voor julliequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wacht met cuall op John
hoi allemaal *zwaai*
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En hoop dat Viollalala in haar eigen topic gaat kijken en zich zo het apelazerus schrikt dat ze flauw valt, terwijl de rest in een kreuk ligt van het lachen. Dat si wel erg gemeen he![]()
Welnee, ik zou ook graag haar gezicht zien als ze de caps en fakes voor het eerst onder ogen krijgt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij heeft het Monique allemaal al laten zien, dus John zal vast ook nog wel eens mee kijken. Hoop het in ieder geval wel voor jullie
En hoop dat Viollalala in haar eigen topic gaat kijken en zich zo het apelazerus schrikt dat ze flauw valt, terwijl de rest in een kreuk ligt van het lachen. Dat si wel erg gemeen he![]()
Vind t wel er leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij heeft het Monique allemaal al laten zien, dus John zal vast ook nog wel eens mee kijken. Hoop het in ieder geval wel voor jullie
Ik zou zelfs een cap van haar verbijsterde gezicht maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef Snaptnix het volgende:
Muerte, superMOM, beertje![]()
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt dus
Dan hoop ik dat je wakker bent op het moment dat dat zou gebeuren. We rekenen op jequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zou zelfs een cap van haar verbijsterde gezicht maken.![]()
Zal erg moeilijk worden vrees ik, maar als het in het weekend gebeurd maak ik een goede kans.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je wakker bent op het moment dat dat zou gebeuren. We rekenen op je![]()
Dan hopen we op het weekendquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zal erg moeilijk worden vrees ik, maar als het in het weekend gebeurd maak ik een goede kans.![]()
Ik heb een leven, maar soms zou ik graag wat meer tijd hebben om weer eens lekker los te gaan op het Internet, dan maar een bleke snoet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Drie keer raden waar ik deze ook ga plaatsen ....![]()
Hoi ben er weer! Even wezen zonnebanken om die bleke internet snoet te verdoezelen, moet toch lijken of deze idioot een leven heeft.......![]()
Hahaha, ik wilde dat ik wat vaker tijd had om te zonnebanken , helaas heb ook ik een te druk leven naast het internet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb een leven, maar soms zou ik graag wat meer tijd hebben om weer eens lekker los te gaan op het Internet, dan maar een bleke snoet.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Monique tegen John:"Ik heb maar even een andere panty aangedaan, dat is beter, bij die andere zag je als ik bukte mijn hele carpaccio zitten".
John:"hahaha".
Monique:"ik zei al tegen Viool hetzelfde en die wuifde het lachend weg".
Ik hoop na deze klus direct door te kunnen naar de volgende en dan hopelijk eentje van een maand of 5, dat zou betekenen dat ik rond de eventuele start van BB6, minstens een maandje vrij ben.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahaha, ik wilde dat ik wat vaker tijd had om te zonnebanken , helaas heb ook ik een te druk leven naast het internet.
Wel aardig maar niet zo boeiend meer als de eerste weken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef SuperMOM het volgende:
hoi wormpje *zwaai* hoe was het in zweden?
Hoi Dizzyquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ff de monitoren schoonboenen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond peepeltjes![]()
Dank je wel... was hard nodigquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond peepeltjes![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond peepeltjes![]()
Owwwww ik hoop het zo... dan hoor je zometeen een hoop kabaal en gescheld en vliegt de computer door het kantoor heenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik zag net Fiool achter de pc zitten, zou ze op een bepaald forum kijken naar haar mooie caps![]()
Zou toch te gek zijn, stapt ze direct het pand uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Owwwww ik hoop het zo... dan hoor je zometeen een hoop kabaal en gescheld en vliegt de computer door het kantoor heen![]()
Hoi Lizzy, ehh.. bij mij ben je nog een monitor vergeten schoon te maken, zou je die ook nog willen doen? Ik kan er namelijk zelf niet bij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond peepeltjes![]()
Dan geven we natuurlijk wel jou de eer he, jij hebt hem tenslotte de link gegevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zou toch te gek zijn, stapt ze direct het pand uit![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat niet heb net voor het eerst iets in een Zweeds forum gepost een capquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef melke het volgende:
Regenworm spreek je ondertussen al Zweeds?
Doe ik die morgen wel ffquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi Lizzy, ehh.. bij mij ben je nog een monitor vergeten schoon te maken, zou je die ook nog willen doen? Ik kan er namelijk zelf niet bij.![]()
Lijkt er wel op maar het heeft iets met de opdracht te maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heeft die zo weinig kleren meegenomen dat huis in of zo![]()
OK!quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan geven we natuurlijk wel jou de eer he, jij hebt hem tenslotte de link gegeven![]()
Of drinkt gelijkt een fles champagne leeg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Owwwww ik hoop het zo... dan hoor je zometeen een hoop kabaal en gescheld en vliegt de computer door het kantoor heen![]()
ACh dat weekje overleven we dan ook weer wel. Saai is het toch alquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dan is ze weg en is het weer mijn schuld dat het zo saai is
![]()
![]()
En een meisje, zijn toch de kids van the big boss?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef MissJ. het volgende:
Heeft iemand enig idee wiens kind daar al de hele dag rondloopt? Of zie ik ze vliegen? Ik zie toch steeds een jochie door het beeld lopen.
Ik dacht van de bandquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef MissJ. het volgende:
Heeft iemand enig idee wiens kind daar al de hele dag rondloopt? Of zie ik ze vliegen? Ik zie toch steeds een jochie door het beeld lopen.
En, leuke reactiesquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, dat niet heb net voor het eerst iets in een Zweeds forum gepost een cap![]()
![]()
Die krijgt gelijk een zenuwinzinking en vlucht en is niet meer in velden of wegen te zien danquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zou toch te gek zijn, stapt ze direct het pand uit![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook.quote:
Oh maar zoveel eet ze thuis helemaal niet hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die krijgt gelijk een zenuwinzinking en vlucht en is niet meer in velden of wegen te zien dan![]()
dan wordt ze zich dan misschien eindelijk bewust van wat zoal eetop een dag
![]()
Sja... en drinken doet ze eigenlijk ook niet echt vaakquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Oh maar zoveel eet ze thuis helemaal niet hoorZe is tenslotte vegetarisch ook nog.
Tenminste dat beweert ze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |