Dank je wel... was hard nodigquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ff de monitoren schoonboenen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond peepeltjes![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond peepeltjes![]()
Owwwww ik hoop het zo... dan hoor je zometeen een hoop kabaal en gescheld en vliegt de computer door het kantoor heenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik zag net Fiool achter de pc zitten, zou ze op een bepaald forum kijken naar haar mooie caps![]()
Zou toch te gek zijn, stapt ze direct het pand uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Owwwww ik hoop het zo... dan hoor je zometeen een hoop kabaal en gescheld en vliegt de computer door het kantoor heen![]()
Hoi Lizzy, ehh.. bij mij ben je nog een monitor vergeten schoon te maken, zou je die ook nog willen doen? Ik kan er namelijk zelf niet bij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond peepeltjes![]()
Dan geven we natuurlijk wel jou de eer he, jij hebt hem tenslotte de link gegevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zou toch te gek zijn, stapt ze direct het pand uit![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat niet heb net voor het eerst iets in een Zweeds forum gepost een capquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef melke het volgende:
Regenworm spreek je ondertussen al Zweeds?
Doe ik die morgen wel ffquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi Lizzy, ehh.. bij mij ben je nog een monitor vergeten schoon te maken, zou je die ook nog willen doen? Ik kan er namelijk zelf niet bij.![]()
Lijkt er wel op maar het heeft iets met de opdracht te maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heeft die zo weinig kleren meegenomen dat huis in of zo![]()
OK!quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan geven we natuurlijk wel jou de eer he, jij hebt hem tenslotte de link gegeven![]()
Of drinkt gelijkt een fles champagne leeg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Owwwww ik hoop het zo... dan hoor je zometeen een hoop kabaal en gescheld en vliegt de computer door het kantoor heen![]()
ACh dat weekje overleven we dan ook weer wel. Saai is het toch alquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dan is ze weg en is het weer mijn schuld dat het zo saai is
![]()
![]()
En een meisje, zijn toch de kids van the big boss?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef MissJ. het volgende:
Heeft iemand enig idee wiens kind daar al de hele dag rondloopt? Of zie ik ze vliegen? Ik zie toch steeds een jochie door het beeld lopen.
Ik dacht van de bandquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef MissJ. het volgende:
Heeft iemand enig idee wiens kind daar al de hele dag rondloopt? Of zie ik ze vliegen? Ik zie toch steeds een jochie door het beeld lopen.
En, leuke reactiesquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, dat niet heb net voor het eerst iets in een Zweeds forum gepost een cap![]()
![]()
Die krijgt gelijk een zenuwinzinking en vlucht en is niet meer in velden of wegen te zien danquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zou toch te gek zijn, stapt ze direct het pand uit![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook.quote:
Oh maar zoveel eet ze thuis helemaal niet hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die krijgt gelijk een zenuwinzinking en vlucht en is niet meer in velden of wegen te zien dan![]()
dan wordt ze zich dan misschien eindelijk bewust van wat zoal eetop een dag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |