Zal erg moeilijk worden vrees ik, maar als het in het weekend gebeurd maak ik een goede kans.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je wakker bent op het moment dat dat zou gebeuren. We rekenen op je![]()
Dan hopen we op het weekendquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zal erg moeilijk worden vrees ik, maar als het in het weekend gebeurd maak ik een goede kans.![]()
Ik heb een leven, maar soms zou ik graag wat meer tijd hebben om weer eens lekker los te gaan op het Internet, dan maar een bleke snoet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Drie keer raden waar ik deze ook ga plaatsen ....![]()
Hoi ben er weer! Even wezen zonnebanken om die bleke internet snoet te verdoezelen, moet toch lijken of deze idioot een leven heeft.......![]()
Hahaha, ik wilde dat ik wat vaker tijd had om te zonnebanken , helaas heb ook ik een te druk leven naast het internet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb een leven, maar soms zou ik graag wat meer tijd hebben om weer eens lekker los te gaan op het Internet, dan maar een bleke snoet.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Monique tegen John:"Ik heb maar even een andere panty aangedaan, dat is beter, bij die andere zag je als ik bukte mijn hele carpaccio zitten".
John:"hahaha".
Monique:"ik zei al tegen Viool hetzelfde en die wuifde het lachend weg".
Ik hoop na deze klus direct door te kunnen naar de volgende en dan hopelijk eentje van een maand of 5, dat zou betekenen dat ik rond de eventuele start van BB6, minstens een maandje vrij ben.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahaha, ik wilde dat ik wat vaker tijd had om te zonnebanken , helaas heb ook ik een te druk leven naast het internet.
Wel aardig maar niet zo boeiend meer als de eerste weken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef SuperMOM het volgende:
hoi wormpje *zwaai* hoe was het in zweden?
Hoi Dizzyquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ff de monitoren schoonboenen
![]()
![]()
![]()