slaappil innemenquote:Op woensdag 1 maart 2006 05:48 schreef Beeker het volgende:
[..]
Dat is bij mij het probleem ik wil wel slapen maar ik kan niet slapen
We spelen verstoppertje maar je vindt ons maar nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen... is er hier een bommelding geweest? Waar is iedereen?![]()
Hahaha ik ben niet goed in verstoppertje.... ik wordt telkens buut vrij getiktquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef Mabelle het volgende:
[..]
We spelen verstoppertje maar je vindt ons maar nietGoedemorgen FB-tje
![]()
![]()
Hoi Miss... ik zag dat je net voor me was ja... dat vond ik ook, en dacht... zal maar eens een bijdrage leveren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Jelle verteld aan Ferry dat van Barneveld beter kan worden als die minder lui zou zijn en veel meer zou gaan trainen. Van Barneveld blijkt niet te trainen.
Hoi FB, ik was even de SV invullen, was gisteren diep treurig dat niemand dat deed.
...IK zie je Mabelle.....BUUT jij bent...........quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef Mabelle het volgende:
[..]
We spelen verstoppertje maar je vindt ons maar nietGoedemorgen FB-tje
![]()
![]()
Hoi Miss. J.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:39 schreef MissJ. het volgende:
[..]
...IK zie je Mabelle.....BUUT jij bent...........![]()
Dus je komt nu eindelijk ook uit de kastquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Hoi Miss. J.hehe thanks
ben blij die kast weer uit te mogen ... als ik op FB moet wachten zat ik er nog wel even
![]()
Erg he, die SV ... we zitten echt op een dieptepunt
Yepquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
Dus je komt nu eindelijk ook uit de kast![]()
Whahahaha... ik ken je niet persoonlijk... dus ik zou het niet wetenquote:
Heeft meer uren retouchering in gezeten dan bij de foto's van Bonnie in de Panorama denk ikquote:
Dat moet wel ... en dan vindt de Freule het nóg niet mooiquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef Foreverblue het volgende:
Heeft meer uren retouchering in gezeten dan bij de foto's van Bonnie in de Panorama denk ik
Ja ik ging op de paardenlucht af en vond haar in die kast.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeft meer uren retouchering in gezeten dan bij de foto's van Bonnie in de Panorama denk ik
Haha ... bij mij is voorzichtigheid niet benodigdquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja ik ging op de paardenlucht af en vond haar in die kast.(sorry Mabelle, was gewoon grapje, aangezien iedereen op het puntje van zijn tong bijt en er snel geruzie is ben ik voorzichtig)
FB, Viola was zeker een aantal uren bezig met de styling ze is nu al bezig met de grime voor Maandag, als het gala is.
Hopeloze missiequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:48 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dat moet wel ... en dan vindt de Freule het nóg niet mooibeseft niet dat meer niet mogelijk is.
Heb ik geen last van hoor... je kent me al wat langer hier en mij krijg je niet zo snel boos.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef MissJ. het volgende:
aangezien iedereen op het puntje van zijn tong bijt en er snel geruzie is ben ik voorzichtig)
Ha, dat weet ik hoor, je weet toch dat je als mede-capper bij mij op een voetstuk staat. dat heb ik je al eerder gezegd. Jij maakte die Natte Lie cap, die vergeet ik nooit meer. ranzige nare Natte Lie stond voor schut dankzij jou. Mijn held.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik geen last van hoor... je kent me al wat langer hier en mij krijg je niet zo snel boos.
1 is uit Rotterdam (die lange) en de andere uit Den Haag. Had je hun gesprek gisteren in de jacuzzi moeten horen toen ze bezopen waren van de champagnequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Mabelle het volgende:
Hoog ordinair gehalte btw ,.... die dames uit Den Haag![]()
Whahahaha dank je Miss... maar zoveel waarde hecht ik niet aan die cap van Naat hoor. Ik gebruikte gewoon op het juiste moment mijn vingertjequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ha, dat weet ik hoor, je weet toch dat je als mede-capper bij mij op een voetstuk staat. dat heb ik je al eerder gezegd. Jij maakte die Natte Lie cap, die vergeet ik nooit meer. ranzige nare Natte Lie stond voor schut dankzij jou. Mijn held.![]()
MissJ. speelt even advocaat van de duivel en word vals:quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Mabelle het volgende:
Hoog ordinair gehalte btw ,.... die dames uit Den Haag![]()
Zou goed kunnen ja...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:01 schreef MissJ. het volgende:
[..]
MissJ. speelt even advocaat van de duivel en word vals:
Kijk die Joyce heeft gewoon een slimme zet gedaan door een lelijke vriendin mee te nemen waardoor zijzelf mooier lijkt. Madam wil alle aandacht en is zo met zichzelf bezig dat ze haar vriendin merentijd laat verpieteren, en zelf als ze een vraag stelt aan John loopt ze tijdens zijn antwoord weg omdat er iets aan haarzelf niet goed zit. (ik dacht haar nagels)
en om maar meteen nog valser te zijn heeft ook die lelijke vriendin wat te verbergen........die is lesbisch en stiekum verliefd op Joyce. Dus gebruiken de dames elkaar.
quote:
Supervalsquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:01 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. speelt even advocaat van de duivel en word vals:
Kijk die Joyce heeft gewoon een slimme zet gedaan door een lelijke vriendin mee te nemen waardoor zijzelf mooier lijkt. Madam wil alle aandacht en is zo met zichzelf bezig dat ze haar vriendin merentijd laat verpieteren, en zelf als ze een vraag stelt aan John loopt ze tijdens zijn antwoord weg omdat er iets aan haarzelf niet goed zit. (ik dacht haar nagels)
en om maar meteen nog valser te zijn heeft ook die lelijke vriendin wat te verbergen........die is lesbisch en stiekum verliefd op Joyce. Dus gebruiken de dames elkaar.
Hahaha... ja zeker voor de eerste keer is dat vreemd jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Athalon het volgende:
Mijn katten zitten op de vensterbank verbaasd naar buiten te kijken wat die witte rommel nu is dat omlaag valt met bakken![]()
Goedemiddag Miss J.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef MissJ. het volgende:
(negeermodus) nietzwaaiennietzwaaien(/negeermodus)
Jammer mislukt.![]()
![]()
Goedemorgen Athalon.
Ik wil dat ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Athalon het volgende:
Mijn katten zitten op de vensterbank verbaasd naar buiten te kijken wat die witte rommel nu is dat omlaag valt met bakken![]()
Succes ermee Missquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben weg moet mijn moeder halen wegens het slechte weer. Tot later.
Inderdaad en op de stoel buiten het raam zit een buurtkat te wachten op zijn plakje boterhamworstquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... ja zeker voor de eerste keer is dat vreemd ja![]()
Mazzel Miss J.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben weg moet mijn moeder halen wegens het slechte weer. Tot later.
hahah ... leuk dat je het hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens mij zat Monique op 'Het forum'![]()
Mijn cap:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ferri: Die gasten zijn echt creatief man.
Als ik Miss goed begreep heb ik een capreputatie hoog te houden natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef Mabelle het volgende:
[..]
hahah ... leuk dat je het hebt.de creatie van Sjet "Viool met Flodders" is ook duidelijk. te zien.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri en Monique zaten op 'Het forum'![]()
Mijn cap:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ferri: Die gasten zijn echt creatief man.
Snappieeeeeeeeee.... jaaaaaaaaaaaaaa... gefeliciteerd...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ferri is ok ole ole
![]()
![]()
![]()
Ferri maakt ons nog beroemd onder 40 idioten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |