Sorry... Haaai AMquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:56 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik was nie stil, maar blijkbaar onzichtbaar
Nee hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:56 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik was nie stil, maar blijkbaar onzichtbaar
Dat is bij mij het probleem ik wil wel slapen maar ik kan niet slapenquote:Op woensdag 1 maart 2006 05:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik weet het! ga straks denk ik ook een keer slapen
slaappil innemenquote:Op woensdag 1 maart 2006 05:48 schreef Beeker het volgende:
[..]
Dat is bij mij het probleem ik wil wel slapen maar ik kan niet slapen
We spelen verstoppertje maar je vindt ons maar nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen... is er hier een bommelding geweest? Waar is iedereen?![]()
Hahaha ik ben niet goed in verstoppertje.... ik wordt telkens buut vrij getiktquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef Mabelle het volgende:
[..]
We spelen verstoppertje maar je vindt ons maar nietGoedemorgen FB-tje
![]()
![]()
Hoi Miss... ik zag dat je net voor me was ja... dat vond ik ook, en dacht... zal maar eens een bijdrage leveren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Jelle verteld aan Ferry dat van Barneveld beter kan worden als die minder lui zou zijn en veel meer zou gaan trainen. Van Barneveld blijkt niet te trainen.
Hoi FB, ik was even de SV invullen, was gisteren diep treurig dat niemand dat deed.
...IK zie je Mabelle.....BUUT jij bent...........quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef Mabelle het volgende:
[..]
We spelen verstoppertje maar je vindt ons maar nietGoedemorgen FB-tje
![]()
![]()
Hoi Miss. J.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:39 schreef MissJ. het volgende:
[..]
...IK zie je Mabelle.....BUUT jij bent...........![]()
Dus je komt nu eindelijk ook uit de kastquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Hoi Miss. J.hehe thanks
ben blij die kast weer uit te mogen ... als ik op FB moet wachten zat ik er nog wel even
![]()
Erg he, die SV ... we zitten echt op een dieptepunt
Yepquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
Dus je komt nu eindelijk ook uit de kast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |