Op VOLquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef soapie het volgende:
Hallo allemaal. Ben ik ook weer eens. volg het niet echt heel erg, maar zag dat Ferri gepost had.... Waar ins hemelsnaam.....Ben erg nieuwsgierig aangelegd.....
Ik las het ookquote:
Hoi Pareltjequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik las het ookwat leuk! Anders ben ik altijd laat en nu was ik vroeg weg en heb
ik het gemist![]()
Hallo allemaal![]()
Pareltjequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik het gemist![]()
Hallo allemaal![]()
Hai pareltje, leuk hequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ik het gemist![]()
Hallo allemaal![]()
Heb t ook gemistquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai pareltje, leuk he![]()
Hehehe.. gaat ze eindelijk eens op tijd weg, mist ze alle fun. Arme jij![]()
Whehe erg hèquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai pareltje, leuk he![]()
Hehehe.. gaat ze eindelijk eens op tijd weg, mist ze alle fun. Arme jij![]()
quote:
Hij heeft het Monique allemaal al laten zien, dus John zal vast ook nog wel eens mee kijken. Hoop het in ieder geval wel voor julliequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wacht met cuall op John
hoi allemaal *zwaai*
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En hoop dat Viollalala in haar eigen topic gaat kijken en zich zo het apelazerus schrikt dat ze flauw valt, terwijl de rest in een kreuk ligt van het lachen. Dat si wel erg gemeen he![]()
Welnee, ik zou ook graag haar gezicht zien als ze de caps en fakes voor het eerst onder ogen krijgt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij heeft het Monique allemaal al laten zien, dus John zal vast ook nog wel eens mee kijken. Hoop het in ieder geval wel voor jullie
En hoop dat Viollalala in haar eigen topic gaat kijken en zich zo het apelazerus schrikt dat ze flauw valt, terwijl de rest in een kreuk ligt van het lachen. Dat si wel erg gemeen he![]()
Vind t wel er leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij heeft het Monique allemaal al laten zien, dus John zal vast ook nog wel eens mee kijken. Hoop het in ieder geval wel voor jullie
Ik zou zelfs een cap van haar verbijsterde gezicht maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef Snaptnix het volgende:
Muerte, superMOM, beertje![]()
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt dus
Dan hoop ik dat je wakker bent op het moment dat dat zou gebeuren. We rekenen op jequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zou zelfs een cap van haar verbijsterde gezicht maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |