Deze in ieder geval FAQ en Policy en Stream adressen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn hier nog andere topiques dan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn hier nog andere topiques dan![]()
![]()
Wat boeiend! Dat ga ik eens lezen als ik levensmoe benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Deze in ieder geval FAQ en Policy en Stream adressen.![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je was elders monitoren lappen??![]()
![]()
![]()
![]()
Avond ook WA![]()
![]()
Gisteren nog geplaatst: Het grote John Jones smoelcap topicquote:
quote:al draagt een kliko een glimmend pak, het is en blijft een afvalbak
Moet je wel regelmatig schoonvegen daar met al datquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gisteren nog geplaatst: Het grote John Jones smoelcap topic
Zelfs Wilma vind de streams slaapverwekkendquote:
Geen probleem hoor, kijk maar:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je wel regelmatig schoonvegen daar met al dat![]()
Mwoah, zou je denken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zelfs Wilma vind de streams slaapverwekkend
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, kijk maar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Personeel genoeg.
Ik had haar nog niet gemistquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze wacht vol spanning op de thuiskomst van Viola
![]()
Geslaagd?quote:
Zie je nou wel ... altijd al gewetenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Bonnie vindt zwaaitopics helemaal okee, zei ze net![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Whahaha....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Hier welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wist niet zeker of ik in beeld was![]()
Wie of wat heeft hij gewonnen Edithquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
En Archie Bunker heeft prijs![]()
Ja hoor moeilijk te missenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Edith zoeken we nogquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wie of wat heeft hij gewonnen Edith![]()
Jawel hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed zo, dan kan ik morgen weer gezellig meedoen.quote:
Dag Muertequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
Mijn broodheer wardeerd het altijd heel erg als ik fit op mijn werk kom, daarom zeg ik u allen, welterusten en een goede nacht, en voor die nog moeten werken een goede wacht, tot ziens allemaal,![]()
![]()
En daar word je voor betaaldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
Mijn broodheer wardeerd het altijd heel erg als ik fit op mijn werk kom, daarom zeg ik u allen, welterusten en een goede nacht, en voor die nog moeten werken een goede wacht, tot ziens allemaal,![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed zo, dan kan ik morgen weer gezellig meedoen.
Voor straks alvast weltrusten iedereen
![]()
Slaap lekker Muertequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
![]()
Droom fijn Talithaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Het animo is wel heel erg laag hier nu jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik heb het wel weer gezien... ik ga even wat anders doen.
Viel Spass![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik heb het wel weer gezien... ik ga even wat anders doen.
Viel Spass![]()
![]()
Jaaaaaaa... Odie komt de boel weer opkrikken hierquote:
Nog een paar dagen dan is HBB afgelopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het animo is wel heel erg laag hier nu ja![]()
Doei Angel
Het is een hangen en wurg project gewordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... Odie komt de boel weer opkrikken hier![]()
En waar moeten we dan naar toe om te zeurenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog een paar dagen dan is HBB afgelopen.
Het is eigenlijk nooit wat geworden één groot drama dat 7 weken te lang heeft geduurd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het is een hangen en wurg project geworden![]()
![]()
Tsja dat zijn meer TV Shows en uitzendingen van Taplaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nooit wat geworden één groot drama dat 7 weken te lang heeft geduurd.
ik moet eerst me snelheid effe opkrikken , het gaat hier fokking traagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... Odie komt de boel weer opkrikken hier![]()
http://forum.v-friends.nl/index.phpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:15 schreef Athalon het volgende:
[..]
En waar moeten we dan naar toe om te zeuren![]()
![]()
Doe geen moeite Odie, HBB gaat ook niet sneller dan verleden weekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik moet eerst me snelheid effe opkrikken , het gaat hier fokking traag
Het kan nog wel langzamer hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:21 schreef Athalon het volgende:
[..]
Doe geen moeite Odie, HBB gaat ook niet sneller dan verleden week![]()
Is dat ding Wilma dan, ik dacht een popquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
........en hoe is Wilma? Ze lijkt mij wel gezellig.
(heb gewerkt)
Dag lieverd, het is hier gewoon erg rustig dus ga je vanzelf wel iets anders doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef cuall het volgende:
Ik ga maar weeriedereen is iets zinnigers aan het doen
![]()
Hoi Cuallquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
(heb gewerkt)
De nieuwe 'telenovelle' Lotte op Talpa heeft een forse terugval in kijkcijfers voor de kiezen gekregen. Afgelopen zondag keken er nog 837.000 mensen, gisteren was dat nog maar 187.000 mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef Athalon het volgende:
[..]
Tsja dat zijn meer TV Shows en uitzendingen van Tapla![]()
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:32 schreef White_Pearl het volgende:
Is Viool eigenlijk al terug?
Cualllllllllllllllllllllllquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
(heb gewerkt)
Zat nog ff te loeren op een cap van Archie Bunker, maar helaasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef cuall het volgende:
Ik ga maar weeriedereen is iets zinnigers aan het doen
![]()
Heb de eerste ook een beetje gekeken... niet echt mijn ding met die duffe Lottequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De nieuwe 'telenovelle' Lotte op Talpa heeft een forse terugval in kijkcijfers voor de kiezen gekregen. Afgelopen zondag keken er nog 837.000 mensen, gisteren was dat nog maar 187.000 mensen.
Bron: Nieuwe Talpa-serie 'Lotte' ook slecht bekeken
Kookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:34 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Heb de eerste ook een beetje gekeken... niet echt mijn ding met die duffe Lottedus ik ben 1 van die afhakers en om 7 uur uur kijk ik altijd Man Bijt Hond
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:34 schreef Mabelle het volgende:
[..]
7 uur uur kijk ik altijd Man Bijt Hond![]()
attrib -r BONG4002\*.* /squote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
Lurkgroetje van Bong
* BONG4002 weer in readonly modus gaat
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
attrib -r BONG4002\*.* /s
Zoooo... nu ben je niet meer readonly
| 1 |
haha ik had verwacht keihard uitgelachen te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:37 schreef Athalon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik keek meestal de volgende dag naar de herhaling
![]()
![]()
hier staat hij er ook altijd op hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:39 schreef Mabelle het volgende:
[..]
haha ik had verwacht keihard uitgelachen te wordenmaar er kijken er meer dus... ik vind het zo'n mooi programma
![]()
Vooral de supermarkt meisjes in ons kent ons op maandag![]()
Al die maffo's waar ze altijd aanbellenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:39 schreef Mabelle het volgende:
[..]
haha ik had verwacht keihard uitgelachen te wordenmaar er kijken er meer dus... ik vind het zo'n mooi programma
![]()
Het is één van de beste programma's die al die 200 TV zenders te bieden hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:39 schreef Mabelle het volgende:
[..]
![]()
Hoi Miss.... nee Kliko is nog niet gesignaleerd... zal morgen pas komen denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. kijkt ook graag naar Man bijt Hond![]()
Hoizal Viola weer stomdronken thuiskomen, of is ze al thuis?
Ja, hoe weten ze ze altijd weer te vinden... en dan ook al die vieze rare pannetjes overal op tafel. Een goed beeld van hoe slecht ned. eigenlijk eet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Al die maffo's waar ze altijd aanbellen![]()
Die 2 geestelijk gehandicapten die eerst elke vrijdag uit eten gingen vond ik ook briljant. Haute cuisine vonden ze maar niets, gewoon lekker een balletje en geen poespasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ja, hoe weten ze ze altijd weer te vinden... en dan ook al die vieze rare pannetjes overal op tafel. Een goed beeld van hoe slecht ned. eigenlijk eet.
Ze eten altijd toevallig patat of een boterhammetje, je ziet zelden een gezellig gedekte tafel.
Andijviestampot, ballen gehakt, uitgebakken spek...zittend aan de eettafel incl. schoonmoeder....net na 6en.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ja, hoe weten ze ze altijd weer te vinden... en dan ook al die vieze rare pannetjes overal op tafel. Een goed beeld van hoe slecht ned. eigenlijk eet.
Ze eten altijd toevallig patat of een boterhammetje, je ziet zelden een gezellig gedekte tafel.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die 2 geestelijk gehandicapten die eerst elke vrijdag uit eten gingen vond ik ook briljant. Haute cuisine vonden ze maar niets, gewoon lekker een balletje en geen poespas![]()
heel toevallig bellen ze altijd bij iemand aan , die allebei zijn armen en benen is verloren , en die heel toevallig de elfstedentoch heeft uitgereden , de cd-speler heeft uitgevonden , maar nu zielig en alleen achter is geblevenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
We zijn echt een stel josti's hierquote:
Oh ja ... die waren ook geweldig, Hij geen tanden in zijn mond ... en zij ging overal de wc keuren. .. en ow wee wanneer het lijstje niet afgetekend wasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die 2 geestelijk gehandicapten die eerst elke vrijdag uit eten gingen vond ik ook briljant. Haute cuisine vonden ze maar niets, gewoon lekker een balletje en geen poespas![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We zijn echt een stel josti's hierToen die live uitzending zat het vol met josti's en dacht ik dus ook dat ik afweek van het gemiddelde kijkerspubliek, valt weer reuze mee dus
![]()
![]()
En dan doorvragen ook over het gemis, of je nog wel gelukkig bent enzquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
heel toevallig bellen ze altijd bij iemand aan , die allebei zijn armen en benen is verloren , en die heel toevallig de elfstedentoch heeft uitgereden , de cd-speler heeft uitgevonden , maar nu zielig en alleen achter is gebleven![]()
Toevallig is driekwart van nederland gehandicapt, maar dat zie je niet in het normale nieuws en hoor je niet in Den Haag, nee, daar zijn het de Freule's en heren met streepjespakken in grote BMW's die vertellen dat het in nederland zo goed gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
heel toevallig bellen ze altijd bij iemand aan , die allebei zijn armen en benen is verloren , en die heel toevallig de elfstedentoch heeft uitgereden , de cd-speler heeft uitgevonden , maar nu zielig en alleen achter is gebleven![]()
Heb je Ferriquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Zo weer even een paar caps.
Ze werden niet te kakken gezet maar behandelde ze met respect. Dat maakt het programma zo mooi, alles gebeurt met respect.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Oh ja ... die waren ook geweldig, Hij geen tanden in zijn mond ... en zij ging overal de wc keuren. .. en ow wee wanneer het lijstje niet afgetekend was![]()
kijk dat had een gezellig beeld gegevenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Andijviestampot, ballen gehakt, uitgebakken spek...zittend aan de eettafel incl. schoonmoeder....net na 6en.
Dus ze hadden vanavond aan mogen bellen.![]()
en dan komt de vraag , u heeft uw vrouw en 5 kinderen verloren , had u dat niet liever anders gezien ? dan hier alleen te zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dan doorvragen ook over het gemis, of je nog wel gelukkig bent enzAls ze weg zijn zitten die mensen helemaal in een dip
![]()
98 % denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Athalon het volgende:
[..]
Toevallig is driekwart van nederland gehandicapt, maar dat zie je niet in het normale nieuws en hoor je niet in Den Haag, nee, daar zijn het de Freule's en heren met streepjespakken in grote BMW's die vertellen dat het in nederland zo goed gaat.![]()
![]()
Die vrouw ook op het kerkhof vandeweekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan komt de vraag , u heeft uw vrouw en 5 kinderen verloren , had u dat niet liever anders gezien ? dan hier alleen te zitten
Doe me gelijk denken aan Gert Jan Drögequote:
Dat was ook altijd lachen ja, daar ie tie weer........quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Athalon het volgende:
[..]
Doe me gelijk denken aan Gert Jan Dröge![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, al zou ik hem wel wat willen vertellen............
Jawel, Jan De Bouvriesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat was ook altijd lachen ja, daar ie tie weer........
Dat ie zich moet scheren en wassenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, al zou ik hem wel wat willen vertellen............
Dat Bart zijn Gala niet door kan gaan bijvoorbeeld. Bart werd tegengewerkt door Talpa. (of moet ik psst zeggen) Hij mocht bijvoorbeeld niet Hotel Big Brother erbij vermelden.quote:
Wat is dat nou weer voor gelul danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat Bart zijn Gala niet door kan gaan bijvoorbeeld. Bart werd tegengewerkt door Talpa. (of moet ik psst zeggen) Hij mocht bijvoorbeeld niet Hotel Big Brother erbij vermelden.
In de Telegraaf staat ook nooit HBB vermeld maar wel elke dag een ad voor het galaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat Bart zijn Gala niet door kan gaan bijvoorbeeld. Bart werd tegengewerkt door Talpa. (of moet ik psst zeggen) Hij mocht bijvoorbeeld niet Hotel Big Brother erbij vermelden.
Volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef regenworm het volgende:
Die wijven in de bubbel hebben niet in de gaten dat er kamera's op hun gericht staan.
Beschermde naam van Ellendemol denk ik...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat ook nooit HBB vermeld maar wel elke dag een ad voor het gala![]()
Yep, contracten die je moet ondertekenen van te voren bestaan uit vele kleine letters. En tevens wegens te weinig kaartverkoop op deze korte termijn gaat het niet door.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat ook nooit HBB vermeld maar wel elke dag een ad voor het gala![]()
heb ik niet gezien denk ik , mis wel eens een dagjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die vrouw ook op het kerkhof vandeweek![]()
Niemand wil de associatie met HBB. Zondag stond er wel een stuk in van Wilhelmina over de preek, maar meer over haar dochter die John zo leuk vindt en naasst hem wilde zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beschermde naam van Ellendemol denk ik...
Moe je ff in betreffende topiek hier lurken, staan er vast wel een paarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef odie22 het volgende:
effe vraagje tussendoor , heeft iemand een adres of adressen van de belgische fora over de bbb ?
http://bb.belbone.be/forum/index.phpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef odie22 het volgende:
effe vraagje tussendoor , heeft iemand een adres of adressen van de belgische fora over de bbb ?
En ze willen Ferry....en als alternatief wel John.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
Het zijn wel een stel giechelmeiden hoor
Is geen geluid op die PC daar in HBBquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Zou mooi zijn als Ferri die meiden ff af ging luisteren via de streams nu![]()
![]()
Bovenste is de officiele, die ligt al hele dag platquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:01 schreef Mabelle het volgende:
[..]
http://bb.belbone.be/forum/index.php
http://www.kanaaltwee.be/forum/forumdisplay.php?f=90
Deze moeten het zijn, geloof ik![]()
Ah maar daar vergis je je, laatst zat hij met koptelefoon oid te luisteren, toen Willem en Marieke er warenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is geen geluid op die PC daar in HBBKijken kan daarintegen wel
Ja iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ah maar daar vergis je je, laatst zat hij met koptelefoon oid te luisteren, toen Willem en Marieke er waren![]()
![]()
Lachen juist... weer eens wat anders... ze hadden het net over Al Quada... en de regie zapte wegquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:08 schreef regenworm het volgende:
Wat een slap gelul in de bubbel
Geluid op mute gezet die dronken kutviool wil ik niet horen en die domme dozen in de bubbel ook niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
'Zware' gesprekken tussen die dames... de regie zal wel helemaal gek worden
FB alles is zo voorspelbaar met de regie en hoe ze lullen is gewoon erg slap.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lachen juist... weer eens wat anders... ze hadden het net over Al Quada... en de regie zapte weg
OMG ... WAT ZIET ZE ER WEER UITquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
Viola: is hier voor betaald? Ja? O... welkom![]()
[afbeelding]
die bovenste doet het niet las ik net , maar in die onderste staan die caps die ik gisteren gemaakt had , ik ben erover gemaild door een medefokker dat mijn caps over de belgische fora zworven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:01 schreef Mabelle het volgende:
[..]
http://bb.belbone.be/forum/index.php
http://www.kanaaltwee.be/forum/forumdisplay.php?f=90
Deze moeten het zijn, geloof ik![]()
En daar ben je niet blij mee? anders even je caps merken zoals Frizti doet bv.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
die bovenste doet het niet las ik net , maar in die onderste staan die caps die ik gisteren gemaakt had , ik ben erover gemaild door een medefokker dat mijn caps over de belgische fora zworven.
nee tuurlijk niet , was er gisteren even verdwaald en moest even wat opzoeken , zie hierbovenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Maar Odie ga jij ons dan ook al verlaten voor die belgen??![]()
Gelukkig maar * pak van mijn hart*quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet , was er gisteren even verdwaald en moest even wat opzoeken , zie hierboven![]()
Lurk ze und bis morgen maar dan in het zweedsquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:16 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker regenworm gaat nog even snel naar dag 32 BB Zweden kijken
Odie, dat waren die vrouwen caps toch die rondzworven? Heb wel wat gezien, maar wel met de link naar Fok erbij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet , was er gisteren even verdwaald en moest even wat opzoeken , zie hierboven![]()
Slaap lekker wormpje ... veel kijkplezierquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:16 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker regenworm gaat nog even snel naar dag 32 BB Zweden kijken
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:17 schreef MissJ. het volgende:
Ik klik op VOL rond maar weet niet waar ik hem moet plaatsen, kan je de link even geven.
Moet je bij Snappie zijn, ik lurk daar ook maar en weet ook nog niet exact waar Ferri heen moetquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:17 schreef MissJ. het volgende:
Ik klik op VOL rond maar weet niet waar ik hem moet plaatsen, kan je de link even geven.
Er kan nog meer bij ... er kan nog meer bijquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
En kliko grijpt weer naar een fles...
[afbeelding]
Ook hallo Coos... volgens mij het verkeerde topicquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
Wat nee Flugel?
Hoef ik niets terug te lezen of moet ik juist teruglezen nadat ik Tann 50 geen SC had geopend??![]()
Ehhh...volgens mij zit je hier verkeerdquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
Wat nee Flugel?
Hoef ik niets terug te lezen of moet ik juist teruglezen nadat ik Tann 50 geen SC had geopend??![]()
Staat erop en ik zal er nog wat caps heen gooien, mocht Ferry dan klikken gaan...........quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je bij Snappie zijn, ik lurk daar ook maar en weet ook nog niet exact waar Ferri heen moet![]()
Je zit in de SC Coosquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
Wat nee Flugel?
Ja ik snap het (alweer) ook niet meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
Wat nee Flugel?
Supersjetttttttttttquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef Sjet het volgende:
Whello lieverds![]()
![]()
Wat lief, Viool heeft allemaal cadeautjes mee genomen! En voor Monique eigenlijk nog het mooiste!![]()
Wat is Coos toch lief héquote:
Coolquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Staat erop en ik zal er nog wat caps heen gooien, mocht Ferry dan klikken gaan...........
Geeft niet soms worden die Topics ons allemaal ff teveelquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik snap het (alweer) ook niet meer![]()
Je zei : "En voor Monique eigenlijk nog het mooiste!"quote:
en die vent ook , 3 foto's had ik geplaatstquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Odie, dat waren die vrouwen caps toch die rondzworven? Heb wel wat gezien, maar wel met de link naar Fok erbij.
ben meer verrast zoek verras smileyquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef Mabelle het volgende:
[..]
En daar ben je niet blij mee? anders even je caps merken zoals Frizti doet bv.![]()
Die mooie rose cowboy hoed!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zei : "En voor Monique eigenlijk nog het mooiste!"
Hoe wist jij dat al? Je bent toch niet stiekem Hummie hèquote:
Ik begreep dat al het publiek toen zo'n hoed droeg, dus niet van Madonna zelf was.quote:
Vergeten?quote:
Hoi DizzyLadyquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Goed nieuws van je mem Sjet![]()
En ik wil ook wel ruzie maken met Frau Holt als ik dan zo'n mooie muts krijg![]()
Met Bongie is alles goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vergeten?![]()
Hoe'st met Bongie? [afbeelding]
Mooi he die hoed voor Monique....
[moet wel ff iets ontopic bij de kuzzz doen]![]()
is gewoon in de wasmasjien geweest of in een nieuwe spijkerbroek die nog aflaatquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ze denken dat een briefje van 20 vals is...
[afbeelding]
John heeft zelfs zijn potje na je genoemdquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef MissJ. het volgende:
Madam Jeanette....is hot en Fire................
Ja....Miss Jeanette
Je ben een Liefie nu nog de voorkant, hoewel het een lekker kontje isquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef regenworm het volgende:
Ik zat te kijken en dacht dit is wel iets voor de dames heb nog iets goed te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: Wormpje
Ja.......er is in Amsterdam ook een bonbon winkel die zo heet. Heerlijk ook. Ik ben alles: Zoet, heet en fire.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
John heeft zelfs zijn potje na je genoemd![]()
![]()
Dat had ze al verteldquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat al? Je bent toch niet stiekem Hummie hè![]()
![]()
MEERquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef regenworm het volgende:
Ik zat te kijken en dacht dit is wel iets voor de dames heb nog iets goed te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: Wormpje
Whahahaha... okee... dan geloof ik jequote:Op woensdag 1 maart 2006 00:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat had ze al verteld![]()
Sjet van de tonnekreek........... dat klinkt toch helemaal niet?![]()
En creatiefquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja.......er is in Amsterdam ook een bonbon winkel die zo heet. Heerlijk ook. Ik ben alles: Zoet, heet en fire.![]()
BTW;quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je bij Snappie zijn, ik lurk daar ook maar en weet ook nog niet exact waar Ferri heen moet![]()
Ze zal het wel meerdere keren gaan herhalen nog hoe lief ze was voor Moquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... okee... dan geloof ik je![]()
![]()
Ben vereerd maar moet je waarschuwen...ik was en ben een opdonder hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En creatiefgoed bezig, ik ga mijn kleinkinderen maar zo noemen
![]()
En met je koppie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met Bongie is alles goedBtje moe maar verder oki
Oja, Holt lachte net even
ook ontopic
De regie laat niet veel zien en de cappers laten ook wel eens een steekje vallen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je ben een Liefie nu nog de voorkant, hoewel het een lekker kontje is![]()
Opdonder als in ukkie of opdonder als in deugniet, deugniet is goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ben vereerd maar moet je waarschuwen...ik was en ben een opdonder hoor.
Ook prima, kleine CH shadow gehad, mogelijk nieuwe periode in aankomst (CH is ClusterHoofdpijn), dus ik klop even afquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
En met je koppie?
Viool nam een trekje van haar sigaretje....![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie laat niet veel zien en de cappers laten ook wel eens een steekje vallen.
Maar ze laten wel veel meer zien dan in NL maar ik zal je niet vergeten wormpje denkt aan worm
Mag er zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je ben een Liefie nu nog de voorkant, hoewel het een lekker kontje is![]()
Ach daarom is Bongo zo stillekesquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook prima, kleine CH shadow gehad, mogelijk nieuwe periode in aankomst (CH is ClusterHoofdpijn), dus ik klop even af
Ferri gaat de jacuzzi in
Ja omdat je laatst zei dat je dat vaak had op dinsdagquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook prima, kleine CH shadow gehad, mogelijk nieuwe periode in aankomst (CH is ClusterHoofdpijn), dus ik klop even af
Ferri gaat de jacuzzi in
Sterkte en beterschap Bongetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ferri gaat de jacuzzi in
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri: ff de jacuzzi volpissen...
Bonnie: Is die misschien op temperatuur
Doe datquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Dan ga ik nu Ferrimaar eens mailen
![]()
Heeft ie wat om zijn zinnen te verzetten als de dames te bedde gaan
![]()
Neehoor, was meer wat minder (wat een zinquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach daarom is Bongo zo stillekessterkte er mee En Fiool vreet ships
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:44 schreef Mabelle het volgende:
Worm ... dat zijn bijzonder goede zweedse billen die je daar hebt gecaptmijn complimenten
daarbij vergeleken heeft Ferri maar een kippekontje
![]()
Negatief helaas...vandaag eerste echte shadow gehad (dus aanval wat net geen aanval wordt maar zeurende pijn), ik hoop dat het over waait...maar ik ken het "systeem" goed dus ik denk dat ik weer de komende 3mnd op dinsdag de sigaar benquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja omdat je laatst zei dat je dat vaak had op dinsdag![]()
Bedoel je dan met 'nieuwe periode in aankomst' iets negatiefs of positiefs?
Ik voel me totaal niet geremd hoor... ik doe gewoon mijn ding zoals ik altijd doe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, was meer wat minder (wat een zin) actief omdat a) de streams me niet meer zo boeien en b) door het gezeur over de SC, ik voel me dan een beetje geremd in mn posts zegmaar door alle kritiek
Mss is dat bij BB6 weer helemaal over hoor
Ach, mss heeft het er ook een beetje mee te maken dat alles straks stopt hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet geremd hoor... ik doe gewoon mijn ding zoals ik altijd doe.
Denk dat meerdere zich geremd voelen gezien de stilte en afwezigheid van bepaalde mensen, maar doe gewoon waar je goed in bent, nog ff dan is het over en mocht er ooit een vervolg komen dan met regels die iedereen duidelijk zijn, tot die tijd, ga lekker doorquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, was meer wat minder (wat een zin) actief omdat a) de streams me niet meer zo boeien en b) door het gezeur over de SC, ik voel me dan een beetje geremd in mn posts zegmaar door alle kritiek
Mss is dat bij BB6 weer helemaal over hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |