Whahaha....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Bonnie vindt zwaaitopics helemaal okee, zei ze net![]()
[afbeelding]
Hier welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wist niet zeker of ik in beeld was![]()
Wie of wat heeft hij gewonnen Edithquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
En Archie Bunker heeft prijs![]()
Ja hoor moeilijk te missenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Edith zoeken we nogquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wie of wat heeft hij gewonnen Edith![]()
Jawel hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed zo, dan kan ik morgen weer gezellig meedoen.quote:
Dag Muertequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
Mijn broodheer wardeerd het altijd heel erg als ik fit op mijn werk kom, daarom zeg ik u allen, welterusten en een goede nacht, en voor die nog moeten werken een goede wacht, tot ziens allemaal,![]()
![]()
En daar word je voor betaaldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
Mijn broodheer wardeerd het altijd heel erg als ik fit op mijn werk kom, daarom zeg ik u allen, welterusten en een goede nacht, en voor die nog moeten werken een goede wacht, tot ziens allemaal,![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed zo, dan kan ik morgen weer gezellig meedoen.
Voor straks alvast weltrusten iedereen
![]()
Slaap lekker Muertequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
![]()
Droom fijn Talithaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Muerte het volgende:
![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Het animo is wel heel erg laag hier nu jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik heb het wel weer gezien... ik ga even wat anders doen.
Viel Spass![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik heb het wel weer gezien... ik ga even wat anders doen.
Viel Spass![]()
![]()
Jaaaaaaa... Odie komt de boel weer opkrikken hierquote:
Nog een paar dagen dan is HBB afgelopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het animo is wel heel erg laag hier nu ja![]()
Doei Angel
Het is een hangen en wurg project gewordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... Odie komt de boel weer opkrikken hier![]()
En waar moeten we dan naar toe om te zeurenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog een paar dagen dan is HBB afgelopen.
Het is eigenlijk nooit wat geworden één groot drama dat 7 weken te lang heeft geduurd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het is een hangen en wurg project geworden![]()
![]()
Tsja dat zijn meer TV Shows en uitzendingen van Taplaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nooit wat geworden één groot drama dat 7 weken te lang heeft geduurd.
ik moet eerst me snelheid effe opkrikken , het gaat hier fokking traagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... Odie komt de boel weer opkrikken hier![]()
http://forum.v-friends.nl/index.phpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:15 schreef Athalon het volgende:
[..]
En waar moeten we dan naar toe om te zeuren![]()
![]()
Doe geen moeite Odie, HBB gaat ook niet sneller dan verleden weekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik moet eerst me snelheid effe opkrikken , het gaat hier fokking traag
Het kan nog wel langzamer hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:21 schreef Athalon het volgende:
[..]
Doe geen moeite Odie, HBB gaat ook niet sneller dan verleden week![]()
Is dat ding Wilma dan, ik dacht een popquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
........en hoe is Wilma? Ze lijkt mij wel gezellig.
(heb gewerkt)
Dag lieverd, het is hier gewoon erg rustig dus ga je vanzelf wel iets anders doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef cuall het volgende:
Ik ga maar weeriedereen is iets zinnigers aan het doen
![]()
Hoi Cuallquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
(heb gewerkt)
De nieuwe 'telenovelle' Lotte op Talpa heeft een forse terugval in kijkcijfers voor de kiezen gekregen. Afgelopen zondag keken er nog 837.000 mensen, gisteren was dat nog maar 187.000 mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef Athalon het volgende:
[..]
Tsja dat zijn meer TV Shows en uitzendingen van Tapla![]()
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:32 schreef White_Pearl het volgende:
Is Viool eigenlijk al terug?
Cualllllllllllllllllllllllquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
(heb gewerkt)
Zat nog ff te loeren op een cap van Archie Bunker, maar helaasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef cuall het volgende:
Ik ga maar weeriedereen is iets zinnigers aan het doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |