Ten opzichte van een instapmodel mag je toch ook kritisch zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef Tijn het volgende:
Maar ik vind moeilijk doen over de performance van de mini altijd een beetje azijnpisserij. Kom op, het is het instapmodel.
Van die site:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:15 schreef ChOas het volgende:
(http://www.intel.com/products/chipsets/gma950/)
Wat mis ik hier?quote:Complete support of broad range of operating systems and APIs including: Microsoft Windows* XP, Media Center Edition and Windows 2000; multiple Linux* OSs; DirectX* 9; Open GL* 1.4 with ARB extensions.
Het woordje 'including'quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Van die site:
[..]
Wat mis ik hier?
Had ik het al als eerste gepostquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
Je fout is door het niet hier te posten: [Centraal] Het Grote Apple iPod Topic - Deel 18
(dit is een SC gericht voornamelijk op de computers en software van Apple. iPod vragen hebben we dat andere topique voor)
Hier moet je erbij schrijven... en als ik hem aan m'n mac hangt doet ie niets....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:38 schreef renz0r het volgende:
[..]
Had ik het al als eerste gepost
Beide gedaan voor de reacties, kijken wie eerder was.
ok.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:33 schreef tonks het volgende:
Renz0r, dat kan inderdaad aan het bewegen van de iPod liggen, in de iPod mini zit een hardeschijf en dat bewegen is niet echt goed voor de losse onderdelen. In een iPod nano en de shuffle zit flash geheugen waarbij je dit probleem niet hebt. Bij mij als ik de plug van de koptelefoon eruit haal springt hij op pauze maar dat hoort zo, wat er bij jou aan de hand is weet ik niet.. misschien een keer te hard eruit getrokken of bewogen?
Ik zou hem iig laten repareren, daar heb je nog een kwart jaar voor. en als je dat niet wilt en het geld hebt een nano kopen.
Idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:40 schreef XL het volgende:
[..]
Hier moet je erbij schrijven... en als ik hem aan m'n mac hangt doet ie niets....
Anders denken we: Oh, daar heb je weer zo'n windows-user met een iPod![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:40 schreef XL het volgende:
[..]
Hier moet je erbij schrijven... en als ik hem aan m'n mac hangt doet ie niets....
En die motte we niequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:40 schreef XL het volgende:
[..]
We've been served!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:59 schreef Blaxje het volgende:
Tonks, weet jij nog die url met al die Keynotes van vroeger?
Nog niet op top snelheid, maar dat lijkt prima te doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Morgen ga ik dit 's proberen op mijn Intel iMac. Ben benieuwd.
Ik vind 'm wel tof. Veel te duur (hoewel ik het natuurlijk nog nooit gehoord heb). Maar niet lelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
IK blijf hem lelijk vinden.
Voor een Intel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:16 schreef SilverStar het volgende:
woei! 3 tot 8 werkdagen wachten...
Ik blijf 'm raar vinden, maar dat vond ik van de G5 Powermac eerst ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
IK blijf hem lelijk vinden.
Dan bestel ik mijn mac ook morgen, en dan word hij ook vrijdag verzonden en dan kunnen we samen onze uitpak ervaringen uitwisselenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:23 schreef SilverStar het volgende:
hij wordt waarschijnlijk vrijdag verzonden![]()
.
veel oohs en aahs waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan bestel ik mijn mac ook morgen, en dan word hij ook vrijdag verzonden en dan kunnen we samen onze uitpak ervaringen uitwisselen
Ja, maar dan moet ik iLife kopen. En bij 10.4 krijg je het erbij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:27 schreef nietzman het volgende:
Bonjour zit ook al wel in 10.3 hoor.
Mijn computer is sneller, dus als ik hem later heb en uitpak en aanzet heb ik jou al ingehaald.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef SilverStar het volgende:
als ie bij jou toch later is ga ik niet wachten met uitpakken hoor
Waarom zou je iLife er voor moeten kopen? Ga anders eens uitzoeken wat Bonjour is en doet. In 10.3 heet het waarschijnlijk nog Rendesvous.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:38 schreef broer het volgende:
Ja, maar dan moet ik iLife kopen. En bij 10.4 krijg je het erbij.
Verder ben ik geen krent, hoor.
Zou je denken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Die van mijn iBook wordt trouwens allejezus heet..
Ik weet nou niet of dat normaal is of omdat het misschien komt dat ik hem aan een adaptor heb hangen die 110 volt overzet naar 220/230 volt..
Nah dat zal het niet zijn. De adapter van mijn alu PowerBook wordt ook teringwarm somsquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Die van mijn iBook wordt trouwens allejezus heet..
Ik weet nou niet of dat normaal is of omdat het misschien komt dat ik hem aan een adaptor heb hangen die 110 volt overzet naar 220/230 volt..
Als jou stokbrood je automatisch begroet de volgende keer dat je je kast inkijkt dan zou het logisch zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:13 schreef tonks het volgende:
waarom noemen ze al die dingen franse namen, volgende heet stokbrood of piere
Is een keer bijna gebeurt eigenlijk, we hadden een opwarm stokbrood open en bloot in de kast laten liggen. En toen zijn we 2 weken op vakantie gegaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als jou stokbrood je automatisch begroet de volgende keer dat je je kast inkijkt dan zou het logisch zijn.
No way, een iBook 933 gaat geen final cut pro trekken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Om even samen te vatten:
- Ik wil Final Cut Pro
- Trekt mijn iBook 933 de nieuwste versie van FCP?
- Zo niet, heeft iemand nog een oude versie liggen?
- Waar kan ik een G5 winnen?![]()
Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:10 schreef tonks het volgende:
No way, een iBook 933 gaat geen final cut pro trekken.
Bij Mail-a-Mac hebben ze er een voor 60 euro. Dat is zo 123 het goedkoopste wat ik kan vindenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:42 schreef sig000 het volgende:
Waar kun je voor minste geld een adapter kopen voor een Powerbook?
Mijne is zonet overleden.![]()
André van Duin een 15"quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:30 schreef Furious het volgende:
Moniek Kleinsma heeft een 12 inch Powerbook.
geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:07 schreef tonks het volgende:
Appleik bestel iets en dan krijg ik geen mail met gegevens!
Volgens mij heeft een Apple muis geen schroefjes aan de buitenzijde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je een Apple-muis uit elkaar halen? Op de een of andere vage manier zit er een haar in mijn muis.
Nee, daarom vraag ik het. Dacht dat je 'm misschien op de een of andere manier uit elkaar zou kunnen klikken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een Apple muis geen schroefjes aan de buitenzijde.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef tonks het volgende:
Lupa,
http://shirster.multiply.com/journal/item/194
Oh, maar je hebt toch een iMac?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nou heb ik geen Mighty Mouse, maar dit zal vast ook werken bij de gewone Apple-muis. Thanks.
Ja, maar geen Mighty Mouse. Was optioneel en mijn budget was zeg maar net genoeg voor de iMac zonder extra opties.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
Oh, maar je hebt toch een iMac?
Okee ik snap het! ik heb er zelf net 1 besteld en daar kreeg je hem gewoone erbijquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar geen Mighty Mouse. Was optioneel en mijn budget was zeg maar net genoeg voor de iMac zonder extra opties.
Ja net besteld!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb wel een MM. Kijken of het wat is.
iMac al besteld Tonks?
Dat zal dan wel bij die nieuwste zijn hè. Die ene waar ik net te vroeg voor was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee ik snap het! ik heb er zelf net 1 besteld en daar kreeg je hem gewoone erbij
Dat is kut ja, wat ik toen al zei je had gewoon apple moeten bellen haha. want je had hem 2 dagen ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal dan wel bij die nieuwste zijn hè. Die ene waar ik net te laat voor was.
17" welke heb jij? en heb je het nieuwe geheugen er al in?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Welke? De 17" of toch de 20"?
Waar kun je die goedkoop bestellen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb 20" met 2*512Mb. Dat geheugenreepje van een 1 gig heb ik nog niet besteld. Soms heb ik het idee dat ik 1.5 Gb nodig heb, soms ook niet.
Nee, eerder twee maanden denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is kut ja, wat ik toen al zei je had gewoon apple moeten bellen haha. want je had hem 2 dagen ofzo?
Ooh, ik dacht 2 dagen of heel snel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, eerder twee maanden denk ik.Maar ik *heb* telefonisch besteld en dat zeggen ze er niet bij hoor.
Dat vertellen ze hier.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
Welk geheugen moet ik dan hebben?
Behalve de HD is alles hetzelfde dacht ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef Tijn het volgende:
Je specs lijken trouwens best veel op m'n aanstaande MacBook
Ik heb alleen een kleinere harddisk
Wat een flutnummer om afscheid te nemen van een dierbare.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:44 schreef tonks het volgende:
een liedje voor mijn mac mini
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
Gave apparatuur Tijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef Tijn het volgende:
Behalve dat een iMac geen optische digitale geluidsingang heeft.
Dat boeit niet voor de meeste mensen, maar ik vind het erg relaxed, want ik heb een stereo microfoonvoorversterker met digitale optische uitgang. Dus als ik ergens op locatie een stereo-opname wil maken, hoef ik alleen maar dat kastje en 2 microfoons mee te nemen. Voorheen moest ik ook altijd nog een externe geluidskaart regelen.
Onderstaand schema vat het even samen:
[afbeelding]
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=![]()
Ja, ik ben er best blij mee. Ik heb het 2e hands via marktplaats gekocht van Boet Schouwink, die de voice-overs van o.a. de TMF awards-reclame en Big Brother heeft gedaanquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben er best blij mee. Ik heb het 2e hands via marktplaats gekocht van Boet Schouwink, die de voice-overs van o.a. de TMF awards-reclame en Big Brother heeft gedaan
Hehehe. Nee, het is alleen een microfoonvoorversterker en A/D D/A convertor, er zitten verder weinig features of effecten op. Maar dat vind ik niet erg, ik hou wel van minimalistisch als het om audio-apparatuur gaat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
![]()
Kun je daar toevallig ook stem-effecten mee maken zoals je die hoort onder b.v. film-trailers?
Dat wordt geen succes, dat project.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Tijn het volgende:
Crap... ik heb een project in de week dat m'n MacBook wordt geleverd
Dan kun je prima je Macbook uitproberenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Tijn het volgende:
Crap... ik heb een project in de week dat m'n MacBook wordt geleverd
Viesje op de lens?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:47 schreef super-muffin het volgende:
fuck, ik haal even mn batterijen uit mn BT muis, maak een foto, stop de batterijen weer terug en dan doet die muis het niet meer
Ik kan wel klikken, maar niet bewegen, net als ik eerst had
mja gister al gezienquote:
wie had dat durven denken....quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:29 schreef iDex het volgende:
[..]
mja gister al gezien. ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen dus ik kan ilife '06 wel vergeten
weet jij toevallig welke?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
En hij was ook alweer terug onder een andere account..
Ik denk dat dat het was jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat het RDF field van je powerbook op je bluetooth muis stoorde
editor2 dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef iDex het volgende:
weet jij toevallig welke?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef XL het volgende:
Oei... rebooten!
Sowieso voelt mijn Mac zich oud en vies bij deze software-update. Er staat heel groot POWER-PC in de naam..... en hij voelt dat ie oud is.... dat er iets anders is...
quote:Power-PC: Tssssk ik draai tenminste VirtualPC, Photoshop en de Pro tools
Pff.. kon je die items maar weghalen he!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop zo dat dat speaker menu alleen tevoorschijn komt wanneer de iPod in de iPod Hifi geplaatst is, ik heb totaal geen zin om nog meer items in mijn menu te hebben
Maak je quotes eens op orde, ik snap ze niet.quote:
Ik imiteerde een PPC processorquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:12 schreef XL het volgende:
[..]
Maak je quotes eens op orde, ik snap ze niet.
Heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Pff.. kon je die items maar weghalen he!
Waarom klaag je dan in hemelsnaam.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik imiteerde een PPC processor
[..]
Heb je helemaal gelijk inMaar daar ben ik te lui voor mên
Omdat ik dan én mijn iPod software moet updaten én het menu moet disablen. Ik heb die iPod omdat ik lui ben mên.quote:
Afzeiken? Pfff. Apple producten ownen man. Hoe kom je daar nou bij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef tonks het volgende:
En waarom zeg je zo vaak men, probeer je er bij te horen ofzo. en je hoeft je iPod niet up te daten. de enige reden waarom jij hier zit is stiekem apple producten afzeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |