Waar kun je die goedkoop bestellen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb 20" met 2*512Mb. Dat geheugenreepje van een 1 gig heb ik nog niet besteld. Soms heb ik het idee dat ik 1.5 Gb nodig heb, soms ook niet.
Nee, eerder twee maanden denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is kut ja, wat ik toen al zei je had gewoon apple moeten bellen haha. want je had hem 2 dagen ofzo?
Ooh, ik dacht 2 dagen of heel snel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, eerder twee maanden denk ik.Maar ik *heb* telefonisch besteld en dat zeggen ze er niet bij hoor.
Dat vertellen ze hier.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
Welk geheugen moet ik dan hebben?
Behalve de HD is alles hetzelfde dacht ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef Tijn het volgende:
Je specs lijken trouwens best veel op m'n aanstaande MacBook
Ik heb alleen een kleinere harddisk
Wat een flutnummer om afscheid te nemen van een dierbare.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:44 schreef tonks het volgende:
een liedje voor mijn mac mini
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
Gave apparatuur Tijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef Tijn het volgende:
Behalve dat een iMac geen optische digitale geluidsingang heeft.
Dat boeit niet voor de meeste mensen, maar ik vind het erg relaxed, want ik heb een stereo microfoonvoorversterker met digitale optische uitgang. Dus als ik ergens op locatie een stereo-opname wil maken, hoef ik alleen maar dat kastje en 2 microfoons mee te nemen. Voorheen moest ik ook altijd nog een externe geluidskaart regelen.
Onderstaand schema vat het even samen:
[afbeelding]
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=![]()
Ja, ik ben er best blij mee. Ik heb het 2e hands via marktplaats gekocht van Boet Schouwink, die de voice-overs van o.a. de TMF awards-reclame en Big Brother heeft gedaanquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben er best blij mee. Ik heb het 2e hands via marktplaats gekocht van Boet Schouwink, die de voice-overs van o.a. de TMF awards-reclame en Big Brother heeft gedaan
Hehehe. Nee, het is alleen een microfoonvoorversterker en A/D D/A convertor, er zitten verder weinig features of effecten op. Maar dat vind ik niet erg, ik hou wel van minimalistisch als het om audio-apparatuur gaat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
![]()
Kun je daar toevallig ook stem-effecten mee maken zoals je die hoort onder b.v. film-trailers?
Dat wordt geen succes, dat project.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Tijn het volgende:
Crap... ik heb een project in de week dat m'n MacBook wordt geleverd
Dan kun je prima je Macbook uitproberenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Tijn het volgende:
Crap... ik heb een project in de week dat m'n MacBook wordt geleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |