Volgens mij is dit nog geen echte besteller maar een soort van "lek" zeg maar, voor zover je daar nog over kan spreken natuurlijk bij een product wat al volledig bekend isquote:Op zondag 19 februari 2006 01:16 schreef editor2 het volgende:
Hoe kom je daarbij dat het van de Apple-campus zou zijn? En wat dan nog? Het zijn de eerste echte foto's van bestellers![]()
Ik heb het vanavond ergens zien staan, maar ik heb te veel verschillende apple related websites gezien vanavond om te onthouden waar preciesquote:Op zondag 19 februari 2006 01:23 schreef editor2 het volgende:
begrijp dat jij er dus niks van geloofd? Waarop is dat gebasseerd?![]()
Dat is de remote, dwaallicht.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Zit er standaard zo'n kloterig iPodje bij een MacBook Pro?
Ik zou liever dat bedrag aan korting krijgen, geloof ik.
Had ik nog niet eens zien staan met me kuttekopquote:Op zondag 19 februari 2006 01:28 schreef nietzman het volgende:
EXIF data R, EXIF data. Haha, grapje, dijenkletser!
En hij zegt helemaal niet dat 'ie er niets van geloofd.
Verder is "MacBook Pro Packaging. These are said to be internall pics from the Apple campus." onder de hoofdfoto op de link die je in je OP geeft een vrij duidelijke aanwijzing voor Hugsters bewering dat het wel eens foto's van de Apple campus zouden kunnen zijn.
En dat hoeft helemaal niet te betekenen dat het fakefotos zijn.
doe eens rustig,wist niet dat jij erdoor opgewonden raakte.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:28 schreef nietzman het volgende:
EXIF data R, EXIF data. Haha, grapje, dijenkletser!
En hij zegt helemaal niet dat 'ie er niets van geloofd.
Verder is "MacBook Pro Packaging. These are said to be internall pics from the Apple campus." onder de hoofdfoto op de link die je in je OP geeft een vrij duidelijke aanwijzing voor Hugsters bewering dat het wel eens foto's van de Apple campus zouden kunnen zijn.
En dat hoeft helemaal niet te betekenen dat het fakefotos zijn.
je bent verder wel bekend met Apple's FrontRow?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Inderdaad. Een remote. Jeutje!
Dan nog: zit er standaard een remote bij zo'n ding? Waar gebruik je dat nou voor? (Ja, presentaties. En verder?) Ik vind het klinken als een eject-knop op een cd-speler. Ziet er leuk uit, maar je hebt er geen zak aan.
Frontrow hé?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Inderdaad. Een remote. Jeutje!
Dan nog: zit er standaard een remote bij zo'n ding? Waar gebruik je dat nou voor? (Ja, presentaties. En verder?) Ik vind het klinken als een eject-knop op een cd-speler. Ziet er leuk uit, maar je hebt er geen zak aan.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef Hugster het volgende:
je bent verder wel bekend met Apple's FrontRow?
Als je een foto maakt met de ingebouwde iSight, wordt je hele scherm gebruikt als flitserquote:Op zondag 19 februari 2006 01:46 schreef editor2 het volgende:
Daarnaast heb je nog die flash erbij om te zorgen dat je meer licht hebt (weet ff niet meer hoe dat heette wat je om je iSight-cam kon vastmaken en wat licht uitstraalde zodat je beter beeld had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |