mja gister al gezienquote:
wie had dat durven denken....quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:29 schreef iDex het volgende:
[..]
mja gister al gezien. ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen dus ik kan ilife '06 wel vergeten
weet jij toevallig welke?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
En hij was ook alweer terug onder een andere account..
Ik denk dat dat het was jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat het RDF field van je powerbook op je bluetooth muis stoorde
editor2 dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef iDex het volgende:
weet jij toevallig welke?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef XL het volgende:
Oei... rebooten!
Sowieso voelt mijn Mac zich oud en vies bij deze software-update. Er staat heel groot POWER-PC in de naam..... en hij voelt dat ie oud is.... dat er iets anders is...
quote:Power-PC: Tssssk ik draai tenminste VirtualPC, Photoshop en de Pro tools
Pff.. kon je die items maar weghalen he!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop zo dat dat speaker menu alleen tevoorschijn komt wanneer de iPod in de iPod Hifi geplaatst is, ik heb totaal geen zin om nog meer items in mijn menu te hebben
Maak je quotes eens op orde, ik snap ze niet.quote:
Ik imiteerde een PPC processorquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:12 schreef XL het volgende:
[..]
Maak je quotes eens op orde, ik snap ze niet.
Heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Pff.. kon je die items maar weghalen he!
Waarom klaag je dan in hemelsnaam.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik imiteerde een PPC processor
[..]
Heb je helemaal gelijk inMaar daar ben ik te lui voor mên
Omdat ik dan én mijn iPod software moet updaten én het menu moet disablen. Ik heb die iPod omdat ik lui ben mên.quote:
Afzeiken? Pfff. Apple producten ownen man. Hoe kom je daar nou bij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef tonks het volgende:
En waarom zeg je zo vaak men, probeer je er bij te horen ofzo. en je hoeft je iPod niet up te daten. de enige reden waarom jij hier zit is stiekem apple producten afzeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |