500 jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef tonks het volgende:
879fucking hell. (liever een iMac dan voor 400 euro meer)
Dat sommige mensen dat niet hebben zoals ikquote:
Ach gewoon doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef carfreak_01 het volgende:
[..]
Dat sommige mensen dat niet hebben zoals ik.. Je zult vast gelijk hebben mooi meegenomen dan
![]()
Bah!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef carfreak_01 het volgende:
All Mac mini models also include an integrated Intel GMA950 graphics processor with 64MB of shared DDR2 SDRAM(1),
Hoe lang zou het duren voor iedereen daar weer dubbele bodems en een snel nieuw event in gaat zien?quote:and we'll see you all real soon...
1 april !! 30th iPodquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef De_Hertog het volgende:
Laatste regel van Engadget:
[..]
Hoe lang zou het duren voor iedereen daar weer dubbele bodems en een snel nieuw event in gaat zien?
Geen PVR, maar het ding kan video's, dvd's, foto's en muziek uit je hele huis afspelen, heeft SPDIF aansluitingen, een interface die het goed doet op tv, en dat alles in een klein en stil kastje. Ik denk dat dat voor veel mensen een prima media center is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
Dus niet echt zo fantastisch die mac mini, geen media center ofzo
Het is al meer dan een jaar een heel gaaf dingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het een vrij gaaf ding, moet ik zeggen.
Sorryquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef tonks het volgende:
Is dat een windows ding?
Is het nu weer over? Goedzo... Geeft niks hoor.quote:
http://www.griffintechnology.com/products/tunecenter/index.phpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef iDex het volgende:
mgoed dan toch misschien maar een AV kit kopen voor mijn ipod....
Je was toch niet zo tevreden over je iPod video?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef iDex het volgende:
mgoed dan toch misschien maar een AV kit kopen voor mijn ipod....
niet echtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je was toch niet zo tevreden over je iPod video?
quote:In case anybody cares...the video chipset on this thing was MADE for home theater! It has hardware motion compensation, MPEG-2 hardware decoding, support for native HDTV resolutions and 16x9 aspect displays..among other nice stuff. It's NOT a big 3d gaming platform but definitely has the stuff for decoding video.
De chip zelf is ook niet zo slecht. Het feit dat 'ie minimaal 80 MB van je interne geheugen weg eet is alleen wat minder.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
Degene die bitchen over de videochip van de mini, zie de volgende Slashdot reactie:
[..]
Jup.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
De chip zelf is ook niet zo slecht. Het feit dat 'ie minimaal 80 MB van je interne geheugen weg eet is alleen wat minder.
Juist.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
De chip zelf is ook niet zo slecht. Het feit dat 'ie minimaal 80 MB van je interne geheugen weg eet is alleen wat minder.
Nope, die heeft een ATi X1600 met 128 MB geheugen helemaal voor zichzelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup.
Had de nieuwe iMac niet hetzelfde?
Nee, die heeft ATI X1600 chips.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup.
Okeequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nope, die heeft een ATi X1600 met 128 MB geheugen helemaal voor zichzelf.
Bepaald niet:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup.
Wil je niet weer een Nano?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef iDex het volgende:
[..]
niet echtmaar als ik die kit koop dan blijft hij daar ook gewoon in staan. dus voor 99 euro i.p.v. 350 euro voor een boombox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |