tja dat wordt een saaie oefenwedstrijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef DeTolk het volgende:
...en dan spelen de Hollanders tegen de Ecuadorianen
neequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mis een mascotte en mijn avatar...
Zelfde server oid?
oquote:
Noca heeft voor een maandsalaris gekocht, zei hij vorige week in Hools.quote:
Ow dus daar heeft ie het steeds zo druk mee!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Noca heeft voor een maandsalaris gekocht, zei hij vorige week in Hools.
Geen herhaling dit keer?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef borisz het volgende:
Vanavond weer een nieuwe aflevering van Peter R de Vries![]()
Ik dacht meer iets met Danny Buijs en Rasmus Lindgren en Gijs Luirink en Erik Nevland en Antione van der Lindenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Ja, het gaat wat worden.
Iets met Danny Buijs en Rasmus Lindgren en Jannes en Erik Nevland en Bas Roorda.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
De gezelligheid straalt weer van Bobbie af
Je hebt het niet zo op mij hèquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Hij zegt toch duidelijk nieuwe.
Oh ja. Ik kijk er ook naarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Juist, ga zo weer lekker liggen en peter de vries kijken.
dat is ie altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef clauwheee het volgende:
chagi.
Wie is de grootste drinker bij Groningen? Roorda?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht meer iets met Danny Buijs en Rasmus Lindgren en Gijs Luirink en Erik Nevland en Antione van der Linden
Gaat een tof feestje worden![]()
Mwah..neuh..volgens mij niet. Fledderus en vd Linden kunnen er wel wat van geloof ik. En Danny lust geen bierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie is de grootste drinker bij Groningen? Roorda?
Niks persoonlijksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op mij hè?
De laatste weken was het constant een herhaling, vandaar mijn vraag.
Punten gescoordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef golfer het volgende:
Zo, stiefmoeder-bezoek weer overleefd.
Ze vond mijn kookkunsten lekker.
Seedorf wil wel DJ'en op je feestje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah..neuh..volgens mij niet. Fledderus en vd Linden kunnen er wel wat van geloof ik. En Danny lust geen bier![]()
Module aangeklikt in je andere optie ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef borisz het volgende:
wil ik gaan gamen doet de PC raar :S
krijg ik een blauw scherm die gaat knipperen met een fout melding![]()
probeer ik het in de help van XP op te zoeken blijft ook de help hangen![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zult maar vrij hebben op die dag zeg
Ow ja geen probleem lijkt me!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Seedorf wil wel DJ'en op je feestje.
watte?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Module aangeklikt in je andere optie ?
Ah ha, ik zie het al. Je had eerst de nieuwe module van de drafter moeten installeren. terug masteren naar de oude file. dubbel klik in de oude optie en je kunt aan het gamen.quote:
Hmmm...nou ja weegt weer op tegen de André Hazes liedjes die Danny waarschijnlijk meebrengt...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Van die boze Engelse 2-stap rappers.
Ooooow diequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Danny draait Willie Batenburg denk ik.
Batenburg is legendarischquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
Ken je die niet? Helaas overleden.
Dordtse volkszanger, van Oene Maine Matsj Tirol.
Noca is toch ook bijna jarig. (de 10e of zo) ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees in het Groningen-topic dat je dit weekend jarig bent Clau?
* clauwheee druk bezig isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Precies!
* methodmich gaat de kroeg uit.
Clauwheee, succes met downloaden van Willie-liedjes!
Oeeeeeeee spannend!quote:
Ik heb een tic om dat soort dingen te onthouden. Komt misschien ook doordat ik zelf een paar dagen later ook jarig benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee druk bezig is
EilandjeVrijdag!
BosWat weet je dat goed, het klopt!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is maart toch een mooie maand om jarig te zijn
In mijn familie is het echt topdrukte in maart! Mijn moeder, mijn vader, zijn tweelingbroer (duhquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is maart toch een mooie maand om jarig te zijn
??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah ha, ik zie het al. Je had eerst de nieuwe module van de drafter moeten installeren. terug masteren naar de oude file. dubbel klik in de oude optie en je kunt aan het gamen.
Bizar,ik volgens mij de enige in de familie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In mijn familie is het echt topdrukte in maart! Mijn moeder, mijn vader, zijn tweelingbroer (duh), een tante, de broer van mijn vriendin en nog een tante zijn in maart jarig. Waarvan vier uit dat rijtje op één dag en dezelfde dag
Het zal niet meevallen om een geschikte datum te vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef clauwheee het volgende:
Kunnen we geen maarthoolsverjaardagenfeestmeet organiseren in het vervolg![]()
Stoer, ik vergeet ze altijd, had begin vorige week niet eens door dat ik komende vrijdag al jarig benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een tic om dat soort dingen te onthouden. Komt misschien ook doordat ik zelf een paar dagen later ook jarig ben
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oeeeeeeee spannend!
* Eilanden is zijn keel al aan het smeren op Clau een verjaardags-serenade te gaan brengen!
Jeetje zeg.Duidelijker kan ik bijna niet zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
??
Ik snap er nog steeds niet veel van![]()
Vroeg ik me ook af Bluezzie... :quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zou het met Kady zijn gegaan vandaag ???
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Ow en hier is veelvuldig aan Kady + fam gedacht vandaag!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
??
Ik snap er nog steeds niet veel van![]()
Misschien een idee om maar weer eens een poging te gaan wagen in april? Een VBL-meet dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zal niet meevallen om een geschikte datum te vinden
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien een idee om maar weer eens een poging te gaan wagen in april? Een VBL-meet dan?
*beteutert kijkt*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Maart-hools volgens de verjaardagskalender van ons:
7 maart: Rubbereend
8 maart: Thetallguy
10 maart: Noca
15 maart: Bos81
18 maart: DutchGooner (samen met Ajax..)
19 maart: Legolas_Greenleaf
24 maart: Dylan Dog
27 maart: Vom
doe alsjeblieft de 18e effe editten,althans,wat er achter staatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Je hebt jezelf nooit op onze verjaardagskalender gezet.quote:
en 3 kwart meldt zich toch weer een dag van te voren afquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zal niet meevallen om een geschikte datum te vinden
Owquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nooit op onze verjaardagskalender gezet.
lama binnenpretjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het moet toch weer een keer kunnen plaats vinden?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef dndiek het volgende:
Nog even Met het mes op tafel kijken na mijn dutje en dan op stap
Mooi hè ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:59 schreef golfer het volgende:
ff naar Aage M. kijken met zijn termische lans.
Zeker weten, verrassende winnaar ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef golfer het volgende:
Leuke aflevering weer van met het mes op tafel.
Dank je en graag gedaan,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:14 schreef Suijk het volgende:
Trusten bos, bedankt voor het bijwerken van de Wiki!
Ah, stiekem zit ik al een deel van de dag op een bericht te wachten, blij dat het er goed uit zietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef DIGGER het volgende:
Zow, verslag van een dagj Sophia met Kady:
Operatie is goed gegaan, duurde ca. 2 en een half uur van de Narcose voor de operatie tot EW er weer bij mocht op de recovery, ikzelf heb een uur of 4 moeten wachten voor ik haar weer kon zien, voor ze weer de kamer op mocht.
Druk in de rechter hartkamer bleek nog meer te zijn toegenomen de laatste weken, de druk van de rechter hartkamer was nu bijna gelijk aan die van de linker hartkamer, dus een ingreep was echt zeer zeer noodzakelijk.
Ze heeft geen koorts, bloeddruk was OK, ze heeft haar flessen als een raket leeggedronken de rest van de dag, dus dat was allemaal OK.
Morgenochtend volgt nog een uitgebreide hart echo om de druk in de kamers, de doorloopsnelheid van het bloed door de longslagader en de status van de longslagaderkleppen te bekijken, als dat allemaal in orde is (waarbij een beetje lekkende kleppen zou mogen), dan mag ze morgenmiddag al naar huis.
Voorlopig dus een zenuwslopende dag maar wel met goed voorlopig resultaat.
Mijn vrouw kent die predikantquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef golfer het volgende:
Leuke aflevering weer van met het mes op tafel.
Ja, veel herinneringen aan die stunts van die man.quote:
31 maart: Axelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
hij heeft pas drie tanden hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is ie al groot he
[afbeelding]
Maar als ie later net zo'n tong krijgt als die Lassie, dan zijn de vrouwen niet van hem weg te slaan.quote:
heeft hij toch iets van mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar als ie later net zo'n tong krijgt als die Lassie, dan zijn de vrouwen niet van hem weg te slaan.
Jemig wat een verhaal... Maar het lijkt allemaal of het goed is gegaan en dat is mooi om te horenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef DIGGER het volgende:
Zow, verslag van een dagj Sophia met Kady:
Operatie is goed gegaan, duurde ca. 2 en een half uur van de Narcose voor de operatie tot EW er weer bij mocht op de recovery, ikzelf heb een uur of 4 moeten wachten voor ik haar weer kon zien, voor ze weer de kamer op mocht.
Druk in de rechter hartkamer bleek nog meer te zijn toegenomen de laatste weken, de druk van de rechter hartkamer was nu bijna gelijk aan die van de linker hartkamer, dus een ingreep was echt zeer zeer noodzakelijk.
Ze heeft geen koorts, bloeddruk was OK, ze heeft haar flessen als een raket leeggedronken de rest van de dag, dus dat was allemaal OK.
Morgenochtend volgt nog een uitgebreide hart echo om de druk in de kamers, de doorloopsnelheid van het bloed door de longslagader en de status van de longslagaderkleppen te bekijken, als dat allemaal in orde is (waarbij een beetje lekkende kleppen zou mogen), dan mag ze morgenmiddag al naar huis.
Voorlopig dus een zenuwslopende dag maar wel met goed voorlopig resultaat.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je zusje afgelopen darkshine?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja DS, ben ik ook benieuwd naar!
Hey Sien.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker kerel, stage lopen bij de krant is stoer!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allang gezien op je site![]()
Goeie deal wb je busticket e.d.
Ennnn ff niet werken
De Twentsche Courant Tubantia, regiokantoor in Nijverdal. (Twente)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat wil ik wel geloven
![]()
welke krant ?
Goed id!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman neemt zich voor morgen Sientjes website weer eensch te lezen, al te lang geleden...
Wat heeft ze dan? (dat weg moet trekken), dat heb ik niet meegekregen ...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:18 schreef DarkShine het volgende:
Ze is vandaag in het ziekenhuis geweest, foto's gemaakt enzo. Als het niet uit zichzelf wegtrekt moet ze terug...
Vandaag ook te horen gekregen dat mijn overgrootoma afgelopen zondag op 89jarige leeftijd overleden is...
Heb de uitleg maar vaag van mijn ma gehad, vraag het morgen aan mijn zusje. Maar het was een probleem met d'r klieren...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan? (dat weg moet trekken), dat heb ik niet meegekregen ...
En gecondoleerd! Vrij "jong" trouwens voor een overgrootmoeder.
volgens mij als het na 12en is geweest zegt men goeie morgenquote:
Idd, alleen de kampioen, de nummer 14, nummer 15 en nummer 18 zijn na 34 wedstrijden klaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt Popo, de kampioen is van alle gedoe af. Dat is Nederland.
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten
Wie speelt er dan thuis in de 'finale' ? En dat is dan maar één wedstrijd?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
De nummer 5 speelt tegen de nummer 2 en de nummer 3 tegen 4. De hoogst genoteerde speelt eerst uit en daarna thuis. De winnaars van beide ontmoetingen strijden onderling om een voorronde CL plaats. De play-offs van plek 6 tot negen gaan om een Uefa-cup plaats.
De nummers 10, 11, 12 en 13 zijn toch ook na 34 wedstrijden klaar?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, alleen de kampioen, de nummer 14, nummer 15 en nummer 18 zijn na 34 wedstrijden klaar.
Nummer 16 en 17 spelen (net als al jaren) nacompetitie.Vaduz.
Die spelen om een plaats in de intertoto-competitie. Maar als je spelers/trainers op tv hoort roepen dat ze voor de play-offs gaan, gaat het idd altijd over de eerste 9.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
De nummers 10, 11, 12 en 13 zijn toch ook na 34 wedstrijden klaar?
en over het ijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
Dat was even glibberen door de sneeuw!
die 2mm hier was niet echt problematischquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
Dat was even glibberen door de sneeuw!
ik geloof dat de regio Den Haag nu even de volle laag krijgt met sneeuwquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef Suijk het volgende:
Hier was het toch wel een centimeter of 5, jammer dat ze meteen alles met zout bestrooien.
tnx man.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:45 schreef DeTolk het volgende:
Ik help wel met zoeken spin
Het sneeuwt hier nog aardig doorquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:48 schreef DeTolk het volgende:
sneuw is hier al bijna verdweenen
kan me voorstellen....de eerste oeteldonk verhalen heb ik alweer gehoord, die waren alweer prima !quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo dan dat was een goed feest zeg...
Nu zijn we geen tweelingen meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:41 schreef Spideyman het volgende:
* Spideyman is op zoek naar een nieuwe avatar van spider-man, dus als iemand wat leuks heeft gezien.... (het liefst een bewegende gif)
Vanuit welk programma wil je het opslaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Vom het volgende:
Hoe krijg ik een gif bestand opgeslagen op m'n pc, hij wil 'm steeds als bitmap opslaan![]()
Ik zal het dan maar gelijk vertellen.quote:
Gewoon .gif erachter typen? Als dat niet werkt vervolgens openen in Paint en dan opslaan als .gif.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Vom het volgende:
Hoe krijg ik een gif bestand opgeslagen op m'n pc, hij wil 'm steeds als bitmap opslaan![]()
Zaterdag was geweldig, misschien iets té. Zondag was daarmee wat minder vanwege de koppijn, de maandag was vervolgens werkelijk waar super.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan me voorstellen....de eerste oeteldonk verhalen heb ik alweer gehoord, die waren alweer prima !
ik hoop het wel natuurlijk !quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zaterdag was geweldig, misschien iets té. Zondag was daarmee wat minder vanwege de koppijn, de maandag was vervolgens werkelijk waar super.
Volgend jaar wel?
iedere maand 5 euro in een potjequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gewoon nu al geld opzij leggen, doen wij ook.
oeps...dat zijn mindere berichtenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:13 schreef borisz het volgende:
krijg ik een brief thuis van school staat erin dat de brugklascoordinator is overledenop een veels te vroege leeftijd. Hij was heel erg aardig. Verder nooit les van gehad
maandag = herdenkingsdag op school na de vakantie
Jij is ook weer wakker....??quote:
en wel kijken heyquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman neemt zich voor morgen Sientjes website weer eensch te lezen, al te lang geleden...
Voor nu, slapen
doe je goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:52 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben in Aucklanden meteen op internet
Tja je bent verslaafd of je bent het nietquote:
we sneeuwen in hier, hoe is het weer bij jouquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja je bent verslaafd of je bent het nieten ik ben nog niet echt moe.. (zit wederom in een andere tijd zone.. ) dus tja maar ff op internet dan
Sneeuw ??quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
we sneeuwen in hier, hoe is het weer bij jou
goedquote:
mag ook wel om 23.00 uurquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:03 schreef appelsientje het volgende:
haha je bent welkom ! Ze zijn echt vriendelijk hier!!
Nou ik ga weer.. toch maar ff wat slapen!![]()
![]()
Korenburgstraat, Keulse Kar, Plein en vast nog wel ergens anders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest in Oeteldonk?
Dat lijkt me zeer onwaarschijjnlijk.. Gezien ik de hele carnaval ziek in bed heb gelegenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Korenburgstraat, Keulse Kar, Plein en vast nog wel ergens anders.
iig niet op de Parade, daar zat jij toch voornamelijk?
Misschien heb ik wel naast je gestaan, wie weet...
zeg je dat ook tegen mij ?quote:
Dan is het uitgesloten: ik heb namelijk de hele carnaval niet naast een man in bed gelegen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijjnlijk.. Gezien ik de hele carnaval ziek in bed heb gelegen![]()
Againzender en Vaduz doen al mee....waarom de rest nog niet ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:14 schreef Bjoro het volgende:
trouwens, doen jullie ook ff mee ?
Bjoro's dagelijkse dilemma's deel 1
Ik vind het zo'n opsom/opschroef topicquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Bjoro het volgende:
Againzender en Vaduz doen al mee....waarom de rest nog niet ?
ja maar ik heb het geopend....dan is het toch leuk ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n opsom/opschroef topic
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef pascalheister het volgende:
bluezz Jamiroquai speelt op pinkpop, ga je ook mee?
Ehm....quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef Bjoro het volgende:
ja maar ik heb het geopend....dan is het toch leuk ?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja maar ik heb het geopend....dan is het toch leuk ?![]()
voor straf sneeuw ik nu inquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Againzender en Vaduz doen al mee....waarom de rest nog niet ?
* Spideyman zal er ook aanwezig zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef pascalheister het volgende:
bluezz Jamiroquai speelt op pinkpop, ga je ook mee?
curry rules inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
maar nu eten (fricandel speciaal met curry)
alle 3 dagen of alleen maandag?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
* Spideyman zal er ook aanwezig zijn![]()
passief wintersport, dit is vanuit mijn skybox genomenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef Bjoro het volgende:
ziet er lekker uit AZ, ben je op wintersport ?
3 dagenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alle 3 dagen of alleen maandag?
en via teletekst houd je de sneeuwhoogtes in de gatenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
passief wintersport, dit is vanuit mijn skybox genomen
De kroegen zaten stamp en stamp vol...quote:Horeca voorzichtig tevreden over carnaval
Café-eigenaren en ondernemers in Heerlen zijn over het algemeen tevreden over carnaval.
In de feesttent op het Pancratiusplein werd bijna 10.000 liter bier verkocht. Dat was weliswaar iets minder dan vorig jaar, maar wel laat de organisatie weten dat er meer munten zijn verkocht. Bezoekers die twintig glazen inleverden kregen een consumptie gratis. Ook de feestcafés werden drukbezocht, aldus enkele kroegbazen. In Heerlen en andere Limburgse steden is vanochtend begonnen met de grote schoonmaak na carnaval.
Bron: L1
van moedersquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:16 schreef borisz het volgende:
het Lunch menu vandaag bestaat uit een tosti met ham Kaas![]()
Ik wil tosti hawai!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:16 schreef borisz het volgende:
het Lunch menu vandaag bestaat uit een tosti met ham Kaas![]()
blijf nog lekker liggen joh....tis nog vroegquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal ik dan ook maar eens mijn bed gaan verlaten en ontbijten/luchen/brunchen
laat me raden, 3 gratis mokken en een melk-en-suiker-stelletje ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Ambrosius het volgende:
Pff..net van 10 jaar koffie en thee aan DE-punten geteld voor moeders.
Nee, een half koffiezetapparaat (bijna 50 euro korting, dus is nog wel de moeite waardquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laat me raden, 3 gratis mokken en een melk-en-suiker-stelletje ?
En 10 jaar inflatiequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef Lionheaad het volgende:
Dat is dus 5 euro korting per jaar...
En 42 eurocent per maand
En zo'n 9 eurocent per week
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
just wondering... iemand in staat om de correcte link naar de SC Heerenveen-website te plaatsen in 't topic 'handige voetbal-linkjes'? 't moet natuurlijk www.sc-heerenveen.nl zijn ipv nu www.scheerenveen.nl
maar dat het er al bijna 2,5 jaar fout staat zonder dat het iemand ooit is opgevallen...![]()
Nog gelukt met Willie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee druk bezig is
EilandjeVrijdag!
BosWat weet je dat goed, het klopt!
SCH is dan ook meer van de org natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:14 schreef Spideyman het volgende:
Wat ben je nou voor een Fries, SCH?
[..]
Hoorde het ja...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog gelukt met Willie?
Rondje op kosten van Leo Beenhakker, knap gewonnen van IJsland.
Vandaag was er in Dordt stroomstoring, net voor school uitging. Kinderen helemaal verbaasd, alles donker.
wat zei jij.....ja, kinderen, dit zijn nou de donkere dagen na kerstquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef methodmich het volgende:
Vandaag was er in Dordt stroomstoring, net voor school uitging. Kinderen helemaal verbaasd, alles donker.
Wat zei jij?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:30 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hoorde het ja...
Kreeg net mijn oma aan de lijn, die moest gelijk haar verhaal kwijt.![]()
Gelijk I-Jay bellen dan!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:39 schreef methodmich het volgende:
Nee, ze hadden muziekles van de muziekjuf en ineens viel de cd uit, met het licht. Bleek dus niet alleen in de wijk, maar in een deel van Nederland.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat zei jij?
"Wacht even oma, hier gaat valt ie volgens mij ook bijna uit... TUUT TUUT TUUT"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |