tja dat wordt een saaie oefenwedstrijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef DeTolk het volgende:
...en dan spelen de Hollanders tegen de Ecuadorianen
neequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mis een mascotte en mijn avatar...
Zelfde server oid?
oquote:
Noca heeft voor een maandsalaris gekocht, zei hij vorige week in Hools.quote:
Ow dus daar heeft ie het steeds zo druk mee!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Noca heeft voor een maandsalaris gekocht, zei hij vorige week in Hools.
Geen herhaling dit keer?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef borisz het volgende:
Vanavond weer een nieuwe aflevering van Peter R de Vries![]()
Ik dacht meer iets met Danny Buijs en Rasmus Lindgren en Gijs Luirink en Erik Nevland en Antione van der Lindenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Ja, het gaat wat worden.
Iets met Danny Buijs en Rasmus Lindgren en Jannes en Erik Nevland en Bas Roorda.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
De gezelligheid straalt weer van Bobbie af
Je hebt het niet zo op mij hèquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Hij zegt toch duidelijk nieuwe.
Oh ja. Ik kijk er ook naarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Juist, ga zo weer lekker liggen en peter de vries kijken.
dat is ie altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef clauwheee het volgende:
chagi.
Wie is de grootste drinker bij Groningen? Roorda?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht meer iets met Danny Buijs en Rasmus Lindgren en Gijs Luirink en Erik Nevland en Antione van der Linden
Gaat een tof feestje worden![]()
Mwah..neuh..volgens mij niet. Fledderus en vd Linden kunnen er wel wat van geloof ik. En Danny lust geen bierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie is de grootste drinker bij Groningen? Roorda?
Niks persoonlijksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op mij hè?
De laatste weken was het constant een herhaling, vandaar mijn vraag.
Punten gescoordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef golfer het volgende:
Zo, stiefmoeder-bezoek weer overleefd.
Ze vond mijn kookkunsten lekker.
Seedorf wil wel DJ'en op je feestje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah..neuh..volgens mij niet. Fledderus en vd Linden kunnen er wel wat van geloof ik. En Danny lust geen bier![]()
Module aangeklikt in je andere optie ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef borisz het volgende:
wil ik gaan gamen doet de PC raar :S
krijg ik een blauw scherm die gaat knipperen met een fout melding![]()
probeer ik het in de help van XP op te zoeken blijft ook de help hangen![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zult maar vrij hebben op die dag zeg
Ow ja geen probleem lijkt me!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Seedorf wil wel DJ'en op je feestje.
watte?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Module aangeklikt in je andere optie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |