tja dat wordt een saaie oefenwedstrijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef DeTolk het volgende:
...en dan spelen de Hollanders tegen de Ecuadorianen
neequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mis een mascotte en mijn avatar...
Zelfde server oid?
oquote:
Noca heeft voor een maandsalaris gekocht, zei hij vorige week in Hools.quote:
Ow dus daar heeft ie het steeds zo druk mee!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Noca heeft voor een maandsalaris gekocht, zei hij vorige week in Hools.
Geen herhaling dit keer?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef borisz het volgende:
Vanavond weer een nieuwe aflevering van Peter R de Vries![]()
Ik dacht meer iets met Danny Buijs en Rasmus Lindgren en Gijs Luirink en Erik Nevland en Antione van der Lindenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Ja, het gaat wat worden.
Iets met Danny Buijs en Rasmus Lindgren en Jannes en Erik Nevland en Bas Roorda.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
De gezelligheid straalt weer van Bobbie af
Je hebt het niet zo op mij hèquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Hij zegt toch duidelijk nieuwe.
Oh ja. Ik kijk er ook naarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Juist, ga zo weer lekker liggen en peter de vries kijken.
dat is ie altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef clauwheee het volgende:
chagi.
Wie is de grootste drinker bij Groningen? Roorda?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht meer iets met Danny Buijs en Rasmus Lindgren en Gijs Luirink en Erik Nevland en Antione van der Linden
Gaat een tof feestje worden![]()
Mwah..neuh..volgens mij niet. Fledderus en vd Linden kunnen er wel wat van geloof ik. En Danny lust geen bierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie is de grootste drinker bij Groningen? Roorda?
Niks persoonlijksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op mij hè?
De laatste weken was het constant een herhaling, vandaar mijn vraag.
Punten gescoordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef golfer het volgende:
Zo, stiefmoeder-bezoek weer overleefd.
Ze vond mijn kookkunsten lekker.
Seedorf wil wel DJ'en op je feestje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah..neuh..volgens mij niet. Fledderus en vd Linden kunnen er wel wat van geloof ik. En Danny lust geen bier![]()
Module aangeklikt in je andere optie ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef borisz het volgende:
wil ik gaan gamen doet de PC raar :S
krijg ik een blauw scherm die gaat knipperen met een fout melding![]()
probeer ik het in de help van XP op te zoeken blijft ook de help hangen![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zult maar vrij hebben op die dag zeg
Ow ja geen probleem lijkt me!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Seedorf wil wel DJ'en op je feestje.
watte?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Module aangeklikt in je andere optie ?
Ah ha, ik zie het al. Je had eerst de nieuwe module van de drafter moeten installeren. terug masteren naar de oude file. dubbel klik in de oude optie en je kunt aan het gamen.quote:
Hmmm...nou ja weegt weer op tegen de André Hazes liedjes die Danny waarschijnlijk meebrengt...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Van die boze Engelse 2-stap rappers.
Ooooow diequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Danny draait Willie Batenburg denk ik.
Batenburg is legendarischquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
Ken je die niet? Helaas overleden.
Dordtse volkszanger, van Oene Maine Matsj Tirol.
Noca is toch ook bijna jarig. (de 10e of zo) ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees in het Groningen-topic dat je dit weekend jarig bent Clau?
* clauwheee druk bezig isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Precies!
* methodmich gaat de kroeg uit.
Clauwheee, succes met downloaden van Willie-liedjes!
Oeeeeeeee spannend!quote:
Ik heb een tic om dat soort dingen te onthouden. Komt misschien ook doordat ik zelf een paar dagen later ook jarig benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee druk bezig is
EilandjeVrijdag!
BosWat weet je dat goed, het klopt!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is maart toch een mooie maand om jarig te zijn
In mijn familie is het echt topdrukte in maart! Mijn moeder, mijn vader, zijn tweelingbroer (duhquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is maart toch een mooie maand om jarig te zijn
??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah ha, ik zie het al. Je had eerst de nieuwe module van de drafter moeten installeren. terug masteren naar de oude file. dubbel klik in de oude optie en je kunt aan het gamen.
Bizar,ik volgens mij de enige in de familie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In mijn familie is het echt topdrukte in maart! Mijn moeder, mijn vader, zijn tweelingbroer (duh), een tante, de broer van mijn vriendin en nog een tante zijn in maart jarig. Waarvan vier uit dat rijtje op één dag en dezelfde dag
Het zal niet meevallen om een geschikte datum te vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef clauwheee het volgende:
Kunnen we geen maarthoolsverjaardagenfeestmeet organiseren in het vervolg![]()
Stoer, ik vergeet ze altijd, had begin vorige week niet eens door dat ik komende vrijdag al jarig benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een tic om dat soort dingen te onthouden. Komt misschien ook doordat ik zelf een paar dagen later ook jarig ben
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oeeeeeeee spannend!
* Eilanden is zijn keel al aan het smeren op Clau een verjaardags-serenade te gaan brengen!
Jeetje zeg.Duidelijker kan ik bijna niet zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
??
Ik snap er nog steeds niet veel van![]()
Vroeg ik me ook af Bluezzie... :quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zou het met Kady zijn gegaan vandaag ???
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Ow en hier is veelvuldig aan Kady + fam gedacht vandaag!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
??
Ik snap er nog steeds niet veel van![]()
Misschien een idee om maar weer eens een poging te gaan wagen in april? Een VBL-meet dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zal niet meevallen om een geschikte datum te vinden
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien een idee om maar weer eens een poging te gaan wagen in april? Een VBL-meet dan?
*beteutert kijkt*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Maart-hools volgens de verjaardagskalender van ons:
7 maart: Rubbereend
8 maart: Thetallguy
10 maart: Noca
15 maart: Bos81
18 maart: DutchGooner (samen met Ajax..)
19 maart: Legolas_Greenleaf
24 maart: Dylan Dog
27 maart: Vom
doe alsjeblieft de 18e effe editten,althans,wat er achter staatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Maart-hools volgens de verjaardagskalender van ons:
7 maart: Rubbereend
8 maart: Thetallguy
10 maart: Noca
15 maart: Bos81
18 maart: DutchGooner (samen met Ajax..)
19 maart: Legolas_Greenleaf
24 maart: Dylan Dog
27 maart: Vom
Je hebt jezelf nooit op onze verjaardagskalender gezet.quote:
en 3 kwart meldt zich toch weer een dag van te voren afquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zal niet meevallen om een geschikte datum te vinden
Owquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nooit op onze verjaardagskalender gezet.
lama binnenpretjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het moet toch weer een keer kunnen plaats vinden?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef dndiek het volgende:
Nog even Met het mes op tafel kijken na mijn dutje en dan op stap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |