wat heeft ze verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Tuutje het volgende:
Aan de regels houden..anders opzouten.
Volgens de rechter: nietsquote:
Dat plus dat met de regels kloten en denken dat niemand dat niet door heeft is ook niet handigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Tuutje het volgende:
Volgens de linkse rakkers: niets. Daarom zitten er nu ook zoveel hierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
[..]
Volgens de rechter: niets
Volgens Verdonk: alles
Volgens kortzichtige rechtse types: alles
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Floripas het volgende:
Over de kwestie-Taida:
1. De rechter heeft haar gelijk gegeven.
2. Vanuit een toeristenvisum je aanmelden voor een opleidingsverblijfsvergunning is niet illegaal
3. Haar familie heeft de 7.000 euro geincasseerd, niet zijzelf.
4. Toen de IND de familie de oprotpremie aanbood, hebbben ze zelf aangegeven dat Taida terug zou proberen te keren om haar school af te maken. De IND heeft toch uitgekeerd.
Flikker die Kalou wat mij betreft er maar lekker uit.![]()
ook aardigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Daaaag Taida... Je was toch op vakantie... duzzzz.... einde vakantie doei doei
Precies!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Op zich vind ik dat ze best even d'r school af zou kunnen maken hier.
We halen hele hordes chinezen deze kant op, maar een bosnische (ex)vluchteling mag hier niet nog ff 2 maandjes blijven om haar diploma te halen?
prcs, dat gevoel krijg ik ook bij deze zaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Maerycke het volgende:
Verdonk is op haar klit getrapt en probeert op deze manier wraak te nemen en het gezichtsverlies dat ze heeft geleden goed te maken. Wat een waardeloos figuur is het toch ook..
kijk eens hoe de politici de regels volgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben het eens met minister Verdonk.
Regels zijn regels, en had ze maar niet met het systeem moeten fucken.
Lees je eens inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben het eens met minister Verdonk.
Regels zijn regels, en had ze maar niet met het systeem moeten fucken.
Misbruik gemaakt van Nederland, wat ik heb gehoord is dat ze hier is gekomen eerder, en dat haar 25.000 euro is gegeven of 2500 dat ze weg gaat daarna is ze naar Frankrijk gegaan en toen terugekomen, ( DAT HEB IK GEHOORD )quote:
Het mens is hier al maanden! Dus ze moet niet zo zeuren, maar Kosovaars gaan leren...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Mainport het volgende:
Die twee maanden?!!!!
Waar is de menselijkheid hier? Hallo??
Zeg zal ik ff Verdonk aanschrijven? Ik wil ook wel weggaan voor dat bedragquote:Misbruik gemaakt van Nederland, wat ik heb gehoord is dat ze hier is gekomen eerder, en dat haar 25.000 euro is gegeven of 2500 dat ze weg gaat daarna is ze naar Frankrijk gegaan en toen terugekomen, ( DAT HEB IK GEHOORD )
Naar binnen Kalou!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Avery het volgende:
als kalou straks meedoet met nederland ben ik pas echt kwaad
Denk jij nou echt dat ze in dat apenland waar ze nu naar terug moet, enig profijt zal hebben van dat diploma dat ze eventueel zal gaan halen als ze hier nog vier (!) maanden blijft?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Mainport het volgende:
Die twee maanden?!!!!
Waar is de menselijkheid hier? Hallo??
Even op punt 4 reageren, het feit dat haar familie cq ouders hebben gefaald om de pogingen van Taida om terug te keren te stoppen moet dan ons probleem zijn ofzoquote:
Nou nee dat niet, ze was in Nederland om zich te verrijken dat weer wél.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
Niets optiefen, ze is een verrijking voor Nederland!
Volgens mij zijn die regels niet door Verdonk maar door de PvdA gemaakt (Cohen), dus het valt wel mee met die 'rechtse types'quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef longinus het volgende:
Dat soort figuren proberen de wet te misbruiken en de opinie te bespelen, laat ze dat maar niet hier doen.
Frustiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:44 schreef Avery het volgende:
die kut van een verdonk moeten ze maar eens dumpen in een aidsrijkafrikagebied
Neen niet iedereenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:50 schreef postmortum het volgende:
Cohen is dat dezelfde die Iin Amsterdam iedereen knufffelt?
Wie niet dan?quote:Neen niet iedereen![]()
Ze gaat maar met de bus...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:52 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer kunnen we haar uitzwaaien op Schiphol?
Ik schrijf met linksquote:Mensen die rechts schrijven niet...
Nee wel een doos tomaten en een Geert Wilders pruikquote:Dan wil Cohen je wel knuffelen... Heb je ook een Femke Halsema-poster?
Eerst fraude, dan een roofoverval en uiteindelijk pleegt ze een moord... Tsja, zo gaan die dingen nou eenmaal. Ze moet dus weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef Mainport het volgende:
"Het fanatieke gejuich van enkelen als een welwillend intelligent meisje de grens wordt overgezet doet je toch wel betwijfelen of je in een beschaving leeft. En maar volhouden dat je enkel profiterende werkschuwe buitenlanders eruit wil hebben..."
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan wil Cohen je wel knuffelen... Heb je ook een Femke Halsema-poster?
Wat een andere intilligente user zei, uitzondering wordt regel. Dat moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Eerst fraude, dan een roofoverval en uiteindelijk pleegt ze een moord... Tsja, zo gaan die dingen nou eenmaal. Ze moet dus weg.![]()
Ze voldoet niet aan de eisen om te blijven, dus ze moet weg. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen? Dat ze nog maar een paar maanden naar school moet doet niet ter zake. Als je met zulke zaken rekening houdt is het hek van de dam.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef Mainport het volgende:
"Het fanatieke gejuich van enkelen als een welwillend intelligent meisje de grens wordt overgezet doet je toch wel betwijfelen of je in een beschaving leeft. En maar volhouden dat je enkel profiterende werkschuwe buitenlanders eruit wil hebben..."
Nee, het uitzetten gaat volgens regels.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef Mainport het volgende:
Of zwart krullend haar ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan wil Cohen je wel knuffelen... Heb je ook een Femke Halsema-poster?
Vergeet niet dat ze best een lekker ding is om te zien, dus dat brengt de heldhaftigheid in sommige puberlijfjes helemaal omhoog (met nog iets andersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ze voldoet niet aan de eisen om te blijven, dus ze moet weg. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen? Dat ze nog maar een paar maanden naar school moet doet niet ter zake. Als je met zulke zaken rekening houdt is het hek van de dam.
Pardon???quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze best een lekker ding is om te zien, dus dat brengt de heldhaftigheid in sommige puberlijfjes helemaal omhoog (met nog iets anders). Voor de rest ben ik het helemaal met je eens
![]()
Nee, Nederland heeft haar verrijkt (met een oprotpremie)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
De foto's die ik van haar heb gezien, vind ik haar geen lelijk meisjequote:
Die wordt niet geknuffeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:06 schreef postmortum het volgende:
[quoteOf zwart krullend haar ?Geert Wilderspruik![]()
Maar je moet je provinciegenoten toch supporterenquote:Die wordt niet geknuffeld
Nee hoor, dit zaakje loopt al enige tijd, jammer voor je.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:11 schreef wunderbaum het volgende:
Goh, het is zeker weer verkiezingstijd en de VVD ballen moeten weer even laten zien dat ze ballen hebben.
doen we Kalou erbijquote:
Milosovic schijnt een vrij goede spits te zijnquote:doen we Kalou erbij
Hij zeurt alleen zo lang bij de scheidsrechter... en zegt dat hij de scheidsrechter niet erkent...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
Milosovic schijnt een vrij goede spits te zijn![]()
Bij Euro 2000 speelde die nog mee heeft die 4x gescoord of zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef postmortum het volgende:
[quote Hij zeurt alleen zo lang bij de scheidsrechter... en zegt dat hij de scheidsrechter niet erkent...]
Nee hoor, die versterkt nu het scheveningse gevangeniselftalquote:Misschien ben ik in de war met z'n oom
Daar is ze nu toch mee bezig? Misschien als je geluk hebt gaat ze met terugwerkende kracht werkenquote:Denk dat Verdonk eens moet gaan kijken wie en wat we hier wel en niet willen hebben.
Door 7000 oprot premie te innen en vervolgens weer terug te komen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
niet zo nee, want die Taida (quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Op zich vind ik dat ze best even d'r school af zou kunnen maken hier.
We halen hele hordes chinezen deze kant op, maar een bosnische (ex)vluchteling mag hier niet nog ff 2 maandjes blijven om haar diploma te halen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:33 schreef pute959 het volgende:
MOOI, optiefen met Taida!
Vervelend ja. Nu zal je altijd maagd blijven.quote:Ik zit/zat bij Taida op school en heb haar vrijdag nog een paar keer gezien. De laatste keer dus. Ik zat er verdomme een paar meter naast! Ik baal hiervan, bah Verdonk, bah, die vier maanden, bah.
Eerder verrijking voor de onderwereld en criminaliteit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
Niet dus, dat waren haar ouders. Tevens heeft ze geen enkele regel overtreden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef Cryonic het volgende:
Ik vind het heel vervelend voor Taida, maar ze is zelf akkoord gegaan met het feit dat ze Nederland uit moest. I
Verdonk moet ik gelijk geven, als Taida zich aan de regels had gehouden geen probleem, maar ze heeft het zelf veroorzaakt. Alleen vind ik het schandalig dat ze niet even haar middelbare school mag afmaken.
![]()
verklaar u naderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:52 schreef Herald het volgende:
nou die zien we straks dus terug in Pierre Woodsmans XXX casting #53
"Zo Taida tell mie zumthieng about yoerzelf"
"Well I almost finished VWO"
"Yes Yes boet have yoe ever had a cock ien yoer asshole?"
tja, als je minderjarig bent wordt de misdaad der vaderen bezocht aan de kinderenquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niet dus, dat waren haar ouders. Tevens heeft ze geen enkele regel overtreden.
ja inderdaad, belasting geld misbruiken is een verijking voor nederland!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
Heb je het nu over Taida of over politici?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef longinus het volgende:
Dat soort figuren proberen de wet te misbruiken en de opinie te bespelen, laat ze dat maar niet hier doen.
Geef haar eens ongelijk. Als ik naar zo'n land als Kosovo zou moeten zou ik ook alles doen wat ik maar kon verzinnen om hier te kunnen blijven. Wij hebben met zijn allen makkelijk praten, met ons Nederlands paspoort.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef Zwaffel het volgende:
Rita heeft in mijn ogen een goeie beslissing genomen. Had ze de wet maar niet moeten misbruiken. En dat ze die 4 maanden nog voor dr VWO moest is jammer,maar helaas. Opzouten met dat mens.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:52 schreef Herald het volgende:
nou die zien we straks dus terug in Pierre Woodsmans XXX casting #53
"Zo Taida tell mie zumthieng about yoerzelf"
"Well I almost finished VWO"
"Yes Yes boet have yoe ever had a cock ien yoer asshole?"
Het waren haar ouders die die oprotpremie aannamen. Hoe kun je Taida nu verantwoordelijk stellen voor een keuze die haar ouders gemaakt hebben? Zij heeft hier ondertussen haar hele leven opgebouwd en inderdaad jaren lang gestudeerd, en dat wordt haar nu allemaal afgenomen, met als enige onderbouwing dat dat nu eenmaal de regels zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef PDOA het volgende:
Eerst een oprotpremie krijgen, dan weer terug naar NL komen en wanneer je weer weg moet een zielig verhaal ophangen bij de pers? Ophoeren, smerige yoego fraudeur!
Ze waren al vrijwillig opgetieft of het nou de ouders waren of het hele gezin. Als VWO studente kan je dan ook wel begrijpen dat het niet zo slim is om dan terug te keren naar het land waar je net uitgetieft bent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het waren haar ouders die die oprotpremie aannamen. Hoe kun je Taida nu verantwoordelijk stellen voor een keuze die haar ouders gemaakt hebben? Zij heeft hier ondertussen haar hele leven opgebouwd en inderdaad jaren lang gestudeerd, en dat wordt haar nu allemaal afgenomen, met als enige onderbouwing dat dat nu eenmaal de regels zijn.
Ja hoor, alsof zij een keus had. Je bent als minderjarige afhankelijk van je ouders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ze waren al vrijwillig opgetieft of het nou de ouders waren of het hele gezin. Als VWO studente kan je dan ook wel begrijpen dat het niet zo slim is om dan terug te keren naar het land waar je net uitgetieft bent.
Ze wist waar ze aan begon en zoals ik ergens al las. ze heeft gegokt en verloren
Dat zijn we allemaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof zij een keus had. Je bent als minderjarige afhankelijk van je ouders.
Dat regels regels zijn, en dat uitzonderingen niet voor elke asielzoeker met een zielig verhaal worden gemaakt? En dat ook zij zich niet kan ontworstelen aan het systeem door te frauderen? En dat ook zij gewoon terug kan gaan naar Kosovo, omdat ze ook daar haar VWO kan halen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof zij een keus had. Je bent als minderjarige afhankelijk van je ouders.
Los daarvan, wat voor statement willen we hier als land nu eigenlijk mee maken? Dat ze wegmoet, okay, maar ze heeft betaald voor haar opleiding, net als iedereen. Wat willen we nu bewijzen door haar niet die paar maanden extra te gunnen?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mensen denken niet meer rationeel als het om dit soort zaken gaat. Men kijkt al nog naar de wet en niks anders. Iemand het land uitgooien die weinig misdaan heeft zou eigenlijk bij elk normaal mens niet normaal moeten zijn. Maar ja, ze is niet van hier dus krijgen mensen al gauw een waas voor de ogen.
Welke emoties?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]Rationeel denken en dan toch emoties erbij betrekken
![]()
quote:
quote:Iemand het land uitgooien die weinig misdaan heeft zou eigenlijk bij elk normaal mens niet normaal moeten zijn.
Dat zijn toch echt emotionele benaderingen naar een wettelijk issue toe.quote:Maar ja, ze is niet van hier dus krijgen mensen al gauw een waas voor de ogen.
Ja, dat laatste wellicht, maar dat is meer een persoonlijke opvatting naar die mensen toe. Dat doet niks af van het eerste.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zijn toch echt emotionele benaderingen naar een wettelijk issue toe.
Dat jij nou gewoon fucking soft bent daar kan niemand wat aan doen, maar gelukkig is onze Verdonk dat niet!! Er zijn miljoenen vluchtelingen die hier wel heen zouden willen komen met een zielig verhaal, en die weinig zullen misdoen. Moeten we hun dan allemaal maar hier moeten laten blijven?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mensen denken niet meer rationeel als het om dit soort zaken gaat. Men kijkt al nog naar de wet en niks anders. Iemand het land uitgooien die weinig misdaan heeft zou eigenlijk bij elk normaal mens niet normaal moeten zijn. Maar ja, ze is niet van hier dus krijgen mensen al gauw een waas voor de ogen.
Je hebt gelijk zeg. Stel dat we iedere vluchteling die hier heen wil komen om iets bij te dragen aan onze maatschappij zouden toelaten. Dan zouden we misschien wel iets van onze eigen welvaart op moeten geven. Dat kan echt niet!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dat jij nou gewoon fucking soft bent daar kan niemand wat aan doen, maar gelukkig is onze Verdonk dat niet!! Er zijn miljoenen vluchtelingen die hier wel heen zouden willen komen met een zielig verhaal, en die weinig zullen misdoen. Moeten we hun dan allemaal maar hier moeten laten blijven?Kom op zeg, regels zijn regels. Voor Kalou is toch ook geen uitzondering gemaakt? Ga groenlinks stemmen joh
Het is juist lef om te zeggen kom maar hierheen, verrijk onze cultuur omdat jullie land fucked up is. En selecties moeten daarbij uiteraard gehanteerd worden want we willen natuurlijk geen herrieschoppers, luierikken of criminelen hierheen halen. Het gaat mij om gevallen zoals Taida, die het liefst zo snel mogelijk weer terug willen als het kan. Ik stem trouwens geen GroenLinks. Bezorgen me toch net iets te vaak kromme tenen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dat jij nou gewoon fucking soft bent daar kan niemand wat aan doen, maar gelukkig is onze Verdonk dat niet!! Er zijn miljoenen vluchtelingen die hier wel heen zouden willen komen met een zielig verhaal, en die weinig zullen misdoen. Moeten we hun dan allemaal maar hier moeten laten blijven?Kom op zeg, regels zijn regels. Voor Kalou is toch ook geen uitzondering gemaakt? Ga groenlinks stemmen joh
Ze komt hier, doet een opleiding en gaat weer weg...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is juist lef om te zeggen kom maar hierheen, verrijk onze cultuur omdat jullie land fucked up is. En selecties moeten daarbij uiteraard gehanteerd worden want we willen natuurlijk geen herrieschoppers, luierikken of criminelen hierheen halen. Het gaat mij om gevallen zoals Taida, die het liefst zo snel mogelijk weer terug willen als het kan. Ik stem trouwens geen GroenLinks. Bezorgen me toch net iets te vaak kromme tenen.
Wat maakt het uit? Ze heeft zelf voor haar opleiding betaald. Het kost Nederland geen cent!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze komt hier, doet een opleiding en gaat weer weg...
Ja, da's handig voor Nederland...
Een marokaan die bijna zijn VWO heeft afgerond, daar zijn er helaas niet zoveel vanquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:47 schreef Loontjah het volgende:
Tja regels zijn regels, als het een marokaan was geweest dan was er niet zo veel heisa over geweest !
Ze kwam hier vanwege een oorlog in Kosovo remember? Het is er nog steeds een wespennest trouwens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze komt hier, doet een opleiding en gaat weer weg...
Ja, da's handig voor Nederland...
Eens.. regels zijn regels en ze moet gewoon vertrekken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Als ik dan toch ga miereneuken: Wie betaald het papier voor haar diploma?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:11 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ze heeft zelf voor haar opleiding betaald. Het kost Nederland geen cent!
Maar geen oorlog! Terug ermeequote:Op woensdag 1 maart 2006 13:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze kwam hier vanwege een oorlog in Kosovo remember? Het is er nog steeds een wespennest trouwens.
Daar heb ik nog wel een eurootje voor overquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dan toch ga miereneuken: Wie betaald het papier voor haar diploma?![]()
Cool! Geef mij dan ook ff geld, ik wil ook nog wat diploma`s verdienen door te frauderen, pass mij doekoequote:Op woensdag 1 maart 2006 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een eurootje voor over![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
Zij is op vakantie gegaan in het land waar ze uit vertrokken is schijnt.quote:
Ooooooooooooffffffffffffffffff, Taida had zich neergelegd bij het besluit en het feit dat ze gepakt was, haar boeltje bij elkaar geraapt en vertrokken, had het ook geen geld gekost!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef -Marlii- het volgende:
Weet je wat het stomste is.
Taida woonde bij een gastgezin, de school had een fonds voor haar die haar boeken en de rest betaalde. Taida kostte de regering helemaal niks, totdat het gekut kwam met rechtzaken. Als Verdonk Taida gewoon gewacht had tot haar diploma had, was Taida zo weer terug gegaan om ergens anders te leren en had de regering ook niet zoveel geld hoeven te verspillen. Dat geld wat er nu voor die rechtzaken e.d. gebruik is, hadden ze beter iets nuttigs van kunnen doen!
had gekund, maar zij ging er ook vanuit dat haar de juiste papieren hiervoor gegeven waren ..quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ooooooooooooffffffffffffffffff, Taida had zich neergelegd bij het besluit en het feit dat ze gepakt was, haar boeltje bij elkaar geraapt en vertrokken, had het ook geen geld gekost!
Maar ze moet "eruit"... Zal wel een vertaalfoutje zijn geweest...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had gekund, maar zij ging er ook vanuit dat haar de juiste papieren hiervoor gegeven waren ..
Ik vind 120 km/h op de snelweg ook onzin. Weet je wat? Ik ga gewoon 170 rijden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:57 schreef slakkie het volgende:
Verdonk mogen ze imo afschieten en bij het grof vuil zetten. Ik ben van mening dat die chick haar studie zou mogen afmaken in NL. Waarom? In een examenjaar wil je niet verhuizen, je hebt er 7 jaar voor geleerd en dan krijg je geen kans om je studie af te maken... Dat ind ik belachelijk, welke kutregels (en/of wetten) er ook gelden.
Ik wacht wel even op het betreffende wetsartikelquote:Het is overigens legaal om onderwijs te volgen als je illegaal in NL verblijft. Sterker nog, dit is dacht ik zelfs een Europesche regel/wet.
Met alle respect maar bij mijn weten zijn scholen nog altijd onderdeel van de overheid en zullen de aanwezige middelen in het fonds ook bij de overheid vandaan komen. Waarschijnlijk uit het fonds van kinderen die niet mee kunnen met schoolkampen omdat pa/ma het niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef -Marlii- het volgende:
Weet je wat het stomste is.
Taida woonde bij een gastgezin, de school had een fonds voor haar die haar boeken en de rest betaalde. Taida kostte de regering helemaal niks,
Says who? Ze wist zelf dondersgoed dat ze fraudeerde hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had gekund, maar zij ging er ook vanuit dat haar de juiste papieren hiervoor gegeven waren ..
Ja maar het is ook legaal om illegale medelanders het land uit te zetten op elk moment!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het is overigens legaal om onderwijs te volgen als je illegaal in NL verblijft. Sterker nog, dit is dacht ik zelfs een Europesche regel/wet.
Da's niet mijn tekstquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:13 schreef danos het volgende:
[..]
Ja maar het is ook legaal om illegale medelanders het land uit te zetten op elk moment!
En dan dat vage verhaal dat dr paspoort verscheurd was en toen ineens weer niet. Het stonk aan alle kanten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Says who? Ze wist zelf dondersgoed dat ze fraudeerde hoor.
Nou, laten we ons in de politiek ineens aan de regels gaan houden, en beginnen met uitzetten van 6-VWO'ers, dat zou wat zijn!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Tuutje het volgende:
Och, regels.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef nietzman het volgende:
Sinds wanneer staat een lullige minister voor vreemdelingen zaken boven een rechterlijke macht?
Ik zou degenen de kost niet willen geven die nu heel hard "regels zijn regels!" roepen, maar die wel gelijk beginnen te huilen als ze een in hun ogen onterechte bon krijgen voor 3 kilometer te hard op een verder lege weg. Volgens mij zijn dat grotendeels dezelfde mensen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vind 120 km/h op de snelweg ook onzin. Weet je wat? Ik ga gewoon 170 rijden.kutregels ook altijd
[..]
Nee, dat kan niet. Ze is de enige vrouw met ballen in dit landquote:
En ook gaan huilen als ze geen boom in hun eigen tuin mogen kappen, of hun dakkapel niet een ander kleurtje mogen geven, of niet met hun mobiel in hand bellen / rijden tegelijk, of gaan huilen dat hun ventilatieplan van hun huis niet klopt en dat het eigenlijk tegen de vlakte moet / onbewoonbaar verklaard moet worden, maar dat het uiteindelijk toch niet gebeurd, of een horecamagnaat genaamd S. Kooistra die faillismentsfraude een nieuwe dimensie heeft gegeven gewoon slim vinden, et cetera.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou degenen de kost niet willen geven die nu heel hard "regels zijn regels!" roepen, maar die wel gelijk beginnen te huilen als ze een in hun ogen onterechte bon krijgen voor 3 kilometer te hard op een verder lege weg. Volgens mij zijn dat grotendeels dezelfde mensen.
Je vergeet JPquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ze is de enige vrouw met ballen in dit land![]()
klopt.. maar als ayaan op die manier permanent mag blijven, waarom taida dan niet een paar maandenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:16 schreef ioor het volgende:
[..]
En dan dat vage verhaal dat dr paspoort verscheurd was en toen ineens weer niet. Het stonk aan alle kanten.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef Nuna het volgende:
Het zou helemaal lachen zijn, dat ze zou zakken voor haar vwo diploma áls ze mocht blijven.
Dat is natuurlijk haar meesterlijke plan...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef Nuna het volgende:
Het zou helemaal lachen zijn, dat ze zou zakken voor haar vwo diploma áls ze mocht blijven.
Ik zou me ook niet voor kunnen stellen hoe iemand na deze druk van een hoge minister nog normaal kan concentreren eigenlijk, maar dat schijnen er maar weinig te beseffen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef Nuna het volgende:
Nee, heheheh, lekker opdonderen, je sociale contacten gedag zeggen, en natuurlijk ala robot daar op een ''vergelijkbare school' je eindexamen in een andere taal afleggen. Heerlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:47 schreef Nuna het volgende:
Ja, ze gingen er gewoon vanuit dat ze haar vwo diploma haalt. Zo makkelijk is dat nog niet.
Een wonderquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef Nawien het volgende:
Prachtig om te zien hoe dom het merendeel van de fokkers is. Iedereen heeft natuurlijk medelijden met haar en ze moet nog maar 3 maanden. Maar zijn jullie er wel van op de hoogte dat ze een oprotpremie heeft gekregen in juni 2004 en zodoende Nederland vrijwillig zou verlaten. Zo heeft ze Nederland verlaten, maar niet om terug naar Kosovo te gaan, neehee, ze ging naar Frankrijk. Heeft daar centjes neergeteld voor een vals visum en is zo weer terug naar Nederland gekomen om verder te studeren. Op dit moment verbleef ze dus illegaal hier. En nu gaan janken dat ze erachter zijn gekomen en zielig gaan doen. Nee meisje, met jou heb ik geen medelijden. Iemand die het systeem zo misbruikt verdient het niet om 3 maanden langer te blijven, gewoon ophoeren![]()
haar familiequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef Nawien het volgende:
Prachtig om te zien hoe dom het merendeel van de fokkers is. Iedereen heeft natuurlijk medelijden met haar en ze moet nog maar 3 maanden. Maar zijn jullie er wel van op de hoogte dat ze
Toen ze 12 was, was er oorlog, toen ging ze hierheen, die oorlog is net opgehouden maar dan kan ze hier natuurlijk niet blijven, dat zou niet mogen! Oorlogen, ppfft, in de film is het ook niet zo errug.quote:een oprotpremie heeft gekregen in juni 2004 en zodoende Nederland vrijwillig zou verlaten. Zo heeft ze Nederland verlaten, maar niet om terug naar Kosovo
nou, wat errug! op onseuh centjeuhs!quote:te gaan, neehee, ze ging naar Frankrijk
wat een doerak!quote:. Heeft daar centjes neergeteld voor een vals visum
één voor het systeem, en het systeem voor zichzelf!quote:en is zo weer terug naar Nederland gekomen om verder te studeren. Op dit moment verbleef ze dus illegaal hier. En nu gaan janken dat ze erachter zijn gekomen en zielig gaan doen. Nee meisje, met jou heb ik geen medelijden. Iemand die het systeem
Nawien for president!quote:zo misbruikt verdient het niet om 3 maanden langer te blijven, gewoon ophoeren![]()
Een VWO duurt 6 jaar. En,... ach wat, ik ga er geen energie in steken ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier zich zo druk over maakt? Er is toch geen oorlog meer in haar thuisland? Waarom kan ze gewoon daar niet haar school afmaken?![]()
Zij heeft geen oprotpremie gekregen, maar haar ouders. Daar had zij niets over te zeggen. Dat ze vervolgens naar Frankrijk zijn gegaan, en niet naar Kosovo, is ook de beslissing geweest van haar ouders. Wat had ze dan moeten doen? In haar eentje naar Kosovo gaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef Nawien het volgende:
Prachtig om te zien hoe dom het merendeel van de fokkers is. Iedereen heeft natuurlijk medelijden met haar en ze moet nog maar 3 maanden. Maar zijn jullie er wel van op de hoogte dat ze een oprotpremie heeft gekregen in juni 2004 en zodoende Nederland vrijwillig zou verlaten. Zo heeft ze Nederland verlaten, maar niet om terug naar Kosovo te gaan, neehee, ze ging naar Frankrijk. Heeft daar centjes neergeteld voor een vals visum en is zo weer terug naar Nederland gekomen om verder te studeren. Op dit moment verbleef ze dus illegaal hier. En nu gaan janken dat ze erachter zijn gekomen en zielig gaan doen. Nee meisje, met jou heb ik geen medelijden. Iemand die het systeem zo misbruikt verdient het niet om 3 maanden langer te blijven, gewoon ophoeren![]()
Gast, youre so full of shit, het is werkelijk niet te geloven wat voor onzin jij uitkraamtquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, heheheh, lekker opdonderen, je sociale contacten gedag zeggen, en natuurlijk ala robot daar op een ''vergelijkbare school' je eindexamen in een andere taal afleggen. Heerlijk.
Had ze er maar rekening mee moeten houden.![]()
Of gewoon 4 jaar in haar eigen land moeten wachten tot de oorlog weer was opgehouden, dat is toch niet zo moeilijk, 4 jaar van je leven opgeven ten behoeve van het systeem?
Want stel je voor he, dat iedereen die in een land in oorlog woont, in een ander land begint te leren op een school, vanaf het moment van de start van de oorlog, en dat als de oorlog is opgehouden, ze niet gelijk terug gaan. Wij zijn toch geen gekke henkie! Die mensen in de oorlog mogen dan best hier zijn, en asperges steken met de leeftijd van 12, of een ander eerbiedwaardig werkje, maar owee als ze teren op onze economie, dat zouden mensen als Bram 'ik zei nou zo, geen bonnetje' Peper natuurlijk heel erg vinden.
Bullshit! Het is bewezen dat ze in land van herkomst gewoon een diploma gelijkwaardig aan het VWO hier kan halen, dus bullshit argument!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Seneca het volgende:
[..]
Kun je het iemand nu echt zo kwalijk nemen dat hij of zij geld neertelt voor een vals visum, om op die manier een goede opleiding te kunnen krijgen? Iets waar ze in haar eigen land weinig tot geen kans op maakt.
Ze heeft gefraudeerd. So what? Zij probeert in ieder geval wel zelf wat van haar leven te maken. En wie zijn wij om over haar te oordelen vanuit onze luie stoel? Alle kansen die wij hebben heeft zij niet, en die gunnen we haar ook niet. Maar ondertussen verwijten we het haar wel als ze die kansen via een omweg alsnog probeert te krijgen.
2 woorden:quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[ bla ]
Dat geld komt iig niet van de regering af, dat is een ding wat ik toch redelijk zeker weet .. en je meot doen wat je niet laten kunt op een post van mijquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef danos het volgende:
[..]
Met alle respect maar bij mijn weten zijn scholen nog altijd onderdeel van de overheid en zullen de aanwezige middelen in het fonds ook bij de overheid vandaan komen. Waarschijnlijk uit het fonds van kinderen die niet mee kunnen met schoolkampen omdat pa/ma het niet kunnen betalen.
Dus ten eerste betalen de burgers dit wel, en ten tweede zal de vergoeding voor kinderen op die school die niet zelf een schoolkamp kunnen betalen veel lager worden omdat een groot deel is gegaan naar Taïda.
Ik vind het eigenlijk een beetje kinderachtig om op zulk detailniveau te gaan lopen zeuren, maarja bij jou onnadenke post kon ik het toch niet laten![]()
Hier?quote:
Klaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef nietzman het volgende:
Sinds wanneer staat een lullige minister voor vreemdelingen zaken boven een rechterlijke macht?
In theorie is dat inderdaad mogelijk, ja. Ze moet dan alleen wel helemaal opnieuw beginnen daar. Daar komt nog eens bij dat het eveneens is bewezen dat de positie van vrouwen in Kosovo helemaal niet zo goed is als hier. Dus het is nog maar de vraag of ze naar school mag daar. Kosovo is Nederland niet. Er is geen oorlog meer, maar er is nog altijd veel meer corruptie en onrust dan hier. Dus gelijke kansen heeft ze zeker niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bullshit! Het is bewezen dat ze in land van herkomst gewoon een diploma gelijkwaardig aan het VWO hier kan halen, dus bullshit argument!
En even een ander voorbeeldje: ik heb niet zoveel geld, maar ik probeer wel wat van mijn leven te makenMaar zonder geld gaat dat niet! Mag ik dan nu ook een pinautomaat laten ontploffen? Niemand die er de dupe van wordt, en ik probeer via een omweg toch mijn geld te krijgen
Hou nou toch eens op haar acties goed te praten, en wees zo verdomd sportief om toe te geven daar haar kleine kunstje niet gelukt is, en dat ze gewoon nu de consequenties moet dragen! Opzouten met haar, ze kan in land van herkomst prima verder leren, dus bye bye Taida!
LOL, wat een bullshitstatementquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hier?
Dit is al genoeg, wat mij betreft:
[..]
Klaar.
Lijkt me dat de rechter ook moet beslissen of dit daadwerkelijk een betere onderbouwing is? Anders is het wel erg makkelijk om zo'n uitspraak naast je neer te leggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL, wat een bullshitstatementDie rechterlijke macht heeft gezegd dat er een betere onderbouwing moet zijn voor haar uitzetting, en die is er! Klaar! En nou tjeften, links gespuis! Laat ons feest vieren!
![]()
Naar mijn weten is het allemaal al goedgekeurdquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:16 schreef Seneca het volgende:
[..]
Lijkt me dat de rechter ook moet beslissen of dit daadwerkelijk een betere onderbouwing is? Anders is het wel erg makkelijk om zo'n uitspraak naast je neer te leggen.
Nee zij is nederlands staatsburger met een permanent verblijfsvergunning afgegeven bij haar geboorte.quote:
Tja, dan moet ze inderdaad weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het allemaal al goedgekeurd![]()
Ik zou hetzelfde gedaan hebben als zij denk ik, maar ik zou echt de media niet opgezocht hebben, dat vind ik de meest trieste actie ooit. En daarom ben ik ook zo blij. Onder andere omstandigheden zou ik ook gewild hebben dat ze bleef, maar haar hele handelen heeft bij mij een anti stemming opgeroepen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef Seneca het volgende:
[..]
Tja, dan moet ze inderdaad weg.
Ik vind je trouwens wel overdreven enthousiast over het feit dat ze weg moet hoor. Kun je nou echt zo weinig begrip opbrengen voor haar situatie? Ik bedoel: wat had jij gedaan in haar plaats?
Dat is Nederland, maar wel zelf zo selectief enthousiast doen. Naar wie wijs je nu?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde gedaan hebben als zij denk ik, maar ik zou echt de media niet opgezocht hebben, dat vind ik de meest trieste actie ooit. En daarom ben ik ook zo blij. Onder andere omstandigheden zou ik ook gewild hebben dat ze bleef, maar haar hele handelen heeft bij mij een anti stemming opgeroepen.
Daarnaast vind ik het zo hypocriet om haar dan wel te laten blijven en 250, 300, 500 anderen wel weg te sturen zonder enige vorm van media aandacht. Maar ja, dat is Nederland.
Dat is opzich geen wonder, eerder dat je het toegeeftquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een wonder, ik ben het zowaar eens met je
Ssst, straks weet iedereen dat ik ook wel eens wat toegeefquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat is opzich geen wonder, eerder dat je het toegeeft![]()
En ik had alleen maar die ene post van je gelezenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Veel mensen zijn het namelijk eens met mij maar durven het niet te zeggen. Maar op een gegeven moment zeg ik zoveel dingen waar ze het mee eens zijn, dat ze vroeg of laat uit de school klappen zeg maar![]()
Te laat !quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ssst, straks weet iedereen dat ik ook wel eens wat toegeef![]()
Jij bent nog eens een trouwe volgelingquote:En ik had alleen maar die ene post van je gelezen
Nawien for presidentquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Te laat !![]()
[..]
Jij bent nog eens een trouwe volgeling![]()
![]()
Ik selectief enthousiast? Ik ben altijd enthousiast, over allesquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is Nederland, maar wel zelf zo selectief enthousiast doen. Naar wie wijs je nu?
Bazuin het vooral rond op heel het forum. Maken we er pamfletten bij en ik zorg dat het goed komt in Nederlandquote:
Ze moet lopen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef JaJoah het volgende:
Zit ze al op het vliegtuig / in de bus ?
Moet ik nou weer zeggen dat ik het met je eens ben?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Bazuin het vooral rond op heel het forum. Maken we er pamfletten bij en ik zorg dat het goed komt in Nederland. Alle marokkanen eruit !
![]()
Zou leuk zijn, maar ik weet wel dat je het ermee eens bentquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet ik nou weer zeggen dat ik het met je eens ben?![]()
Jaja, dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik weet wel dat je het ermee eens bent![]()
Ik ben namelijk een man die zegt wat hij denkt en doet wat hij zegt !
Omg jij motherfocker !quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaja, dat zou ik ook zeggen
En ik maar denken dat je een vrouw was![]()
Die heb ik dan niet gezienquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
Omg jij motherfocker !![]()
Ik had tog een foto, die nu offline is gehaald maargoed![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef Nawien het volgende:
Jij snoodaard. Dat was een pimpin foto.
Haar netjes in een scheiding.
Tony Montana Are-you-fokkin-with-me blik
Gruuwlijke gangster zwarte jas (zo een stoffen lange) MET kraag omhoog
Oogverblindende mooie witte trui met een speciaal gemaakte text voor mij (Champion)
![]()
Not even closequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef Nawien het volgende:
Jaa ik weet het wel ! Jij bent jaloers op die pimpin jas he
Nou? zit ik er dichtbij?
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Nawien het volgende:
Zo niet close dat je er bovenop zit bedoel je?
Na-aperquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:03 schreef Nawien het volgende:
Nu val ik je aan met je eigen woorden
jaja dat zou ik ook zeggen
Mit nach bei seit oben ohne um! Der metzger ist ein witzbold! Mein fahrrad zurück!quote:
Niet redeneren met je piemel, svp.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
[..]
Volgens de rechter: niets
Volgens Verdonk: alles
Dat is dan weer supergrappig, toll tollquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mit nach bei seit oben ohne um! Der metzger ist ein witzbold! Mein fahrrad zurück!
Nope liever niet, niet eens met een stokquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef 1ofthefew het volgende:
ach Taida had beter haar best moeten doen.
als ze gewoon met haar beentjes wijd zou gaan voor ambtenaren van de immigratiedienst dan was ze nog wel hier.
trouwens, ik zou Taida nog wel een goede nederlandse afscheidsbeurt willen geven (wie nog meer)
No Fucking Way!! Lelijke Snol!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef 1ofthefew het volgende:
als ze gewoon met haar beentjes wijd zou gaan voor ambtenaren van de immigratiedienst dan was ze nog wel hier.
trouwens, ik zou Taida nog wel een goede nederlandse afscheidsbeurt willen geven (wie nog meer)
En als ze illegaal hier is gekomen met goede redenen? Balen dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef Platina het volgende:
Is dat vrouwmus illegaal terug gekomen hier? Zoja, ga dan maar weer snel terug, als de rest van je familie daar in Kosovo kan leven kun jij dat ook.
Als ze legaal hier is en ook goede redenen heeft? Balen dan, elk systeem heeft zijn tekortkomingen.
Behalve belasting betalend Nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:11 schreef Seneca het volgende:
Je voorbeeld slaat verder op hout. Als je een pinautomaat opblaast, dan benadeel je daarmee de bank. Als iemand een opleiding doet in Nederland, en daar zelf voor betaalt, dan benadeelt ze daarmee he-le-maal niemand.
die zou ik nog niet doen met jouw pik zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef 1ofthefew het volgende:
en iedereen die het er niet mee eens isquote:
daarom ben ik er ook zo fel op tegen, normaal intereseert het niet als zo'n hoopje stront de grens wordt overgeschoven maar deze rolde weer terugquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:30 schreef optifree het volgende:
[..]
Behalve belasting betalend Nederland![]()
1ofthefew wint de prijs voor de beste bijdrage aan dit topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef 1ofthefew het volgende:
ik weet niet, ik zou die Taida best wel eens flink tussen de billetjes willen neuken met mijn oerhollandse pik.
mmm, ff rukken, iemand foto;s van Taida (en haar kontje)
schandpaal weer introducerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef 1ofthefew het volgende:
ik weet niet, ik zou die Taida best wel eens flink tussen de billetjes willen neuken met mijn oerhollandse pik.
Illegaal is Illegaal, wat zal ik aan die zogenaamde 'goeie' redenen hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als ze illegaal hier is gekomen met goede redenen? Balen dan?
Ja dan zit je met je pik in het grind.
Ze heeft anders wel een positievere inbreng dan duizenden andere 'allochtonen' (lees Marokkanen, Antilianen) die haar wél legaal mogen blijven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:05 schreef LudoSanders het volgende:
En de soap gaat verder. Straks gaat ze de argumentatie van Verdonk weerleggen. Tyf nou gewoon eens eind op!
Ludo Doe je ook erin mee?quote:En de soap gaat verder. Straks gaat ze de argumentatie van Verdonk weerleggen. Tyf nou gewoon eens eind op!
Of je leest even wat daarvoor staat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:30 schreef optifree het volgende:
[..]
Behalve belasting betalend Nederland![]()
Inderdaad, oh wat hypocriet als ik zeg dat criminele asielzoekers het land uit moeten, en asielzoekers die wel productief bezig zijn niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:52 schreef SpookY22 het volgende:
Hypocriet Nederland he, hebben we eindelijk 1 of meerdere van die figuren die we met een reden kunnen uitzetten nee maar dan is het zielig en moet de hele buurt/school/vereniging liedjes gaan zingen en petities gaan aanbieden of gaan protesteren, maar hoor diezelfde mensen eens janken als er weer eens een misdaad wordt gepleegd door een illegaal hier verblijvende medelander dan roepen ze om het hardst mee van optiefen met die gasten.
Betaald met publiek geldquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Straks een interview met Taidi Pasic in Den Haag Vandaag
Waarom tussen haar billetjes en waarom niet in haar ***?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:27 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik zei dus dat ik haar tussen haar billetjes wou neuken.
dus hoe die kop eruit ziet maakt me geen hol uit, zolang ze de avond ervoor maar geen pittig joegoslavisch gerecht heeft gegeten![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:44 schreef Avery het volgende:
die kut van een verdonk moeten ze maar eens dumpen in een aidsrijkafrikagebied
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef BiMeWet het volgende:
Oprotten met die Breezerslet, je wilt je lul er zeker in hangen dat je jezelf zo aanstelt?
Als ik de wet niet naleef krijg ik toch ook een flinke klap tegen mn reet met een houten plank?
Juist ja.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:21 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Gezeik? Moet je links eens zien, als links wat liever was geweest, dan waren er niet 6000000 miljoen Joden, 300000 homo's e.d. in WO2 vermoord.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:57 schreef slakkie het volgende:
Verdonk mogen ze imo afschieten en bij het grof vuil zetten.
...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:36 schreef immortalsean het volgende:
optiefen met die ordinaire stoephoer, ze heeft de oprot-premie geaccepteerd.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:56 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
daarom ben ik er ook zo fel op tegen, normaal intereseert het niet als zo'n hoopje stront de grens wordt overgeschoven maar deze rolde weer terug![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef 1ofthefew het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:27 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik zei dus dat ik haar tussen haar billetjes wou neuken.
dus hoe die kop eruit ziet maakt me geen hol uit, zolang ze de avond ervoor maar geen pittig joegoslavisch gerecht heeft gegeten![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:31 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
aangezien Taida een Jankteef is.
bij elke snik of jankbeurt zullen haar spieren ritmisch aanspannen.
dat komt er dus op een neer dat haar al strakke aarsje mijn geyle paal ritmisch samenknijpt voor extra strak genot![]()
![]()
Je vergeet alleen even dat dit lieve meisje zelf ook crimineel bezig is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:34 schreef Gebleekte het volgende:
Ik vind het wel jammer dat zo'n slim meisje weg moet. Terwijl ik duizend keer liever had gezien dat die op straat hangende marokanen/antillianen weggingen. Dit meisje had waarschijnlijk een leuke baan gehaald, kinderen goed opgevoed etc. etc. Die probleemjongeren die brengen ons alleen maar criminaliteit enzo..
maarja regels zijn regels.
Zo'n groep criminele allochtonen die overlast veroorzaken, andermans spullen slopen en stelen, mensen bedreigen, enzovoort, vind ik nogal wat anders dan een meisje wat fraudeert zodat ze hier een opleiding kan volgen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef Devolution het volgende:
[..]
Je vergeet alleen even dat dit lieve meisje zelf ook crimineel bezig is.
Yeah so? Ze heeft een oprot premie gehad,die geaccepteerd,geef rita eens ongelijk. Zo kun je elke asielzoeker wel hier houden. Gewoon moven met dat wichtquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Geef haar eens ongelijk. Als ik naar zo'n land als Kosovo zou moeten zou ik ook alles doen wat ik maar kon verzinnen om hier te kunnen blijven. Wij hebben met zijn allen makkelijk praten, met ons Nederlands paspoort.
mijn reactie ook al.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef vdHoek het volgende:
Mijn reactie weggemodereerd?
Ondanks de censuur blijft het lot voor die Taida hetzelfde.
Dat nederland geen opvang tehuis is. School of niet,ze heeft een actie gedaan,waarvan ze de gevolgen maar moet ondervinden. I have no pittyquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef Seneca het volgende:
[..]
Los daarvan, wat voor statement willen we hier als land nu eigenlijk mee maken? Dat ze wegmoet, okay, maar ze heeft betaald voor haar opleiding, net als iedereen. Wat willen we nu bewijzen door haar niet die paar maanden extra te gunnen?
als ze zo stom is gepakt te worden, is ze ook te stom voor een VWO opleiding.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Het gaat dus gewoon om nog een paar weekjes, wat een onmenselijkheid om haar er toch nog weer effe snel uit te schoppen.
En iedereen maar zeiken over de fraude die ze gepleegd zou hebben, alsof al die schijnheilige nederlanders nooit een keer iets verkeerd hebben gedaan.
Of dat allochtonen gespuis uit het rifgebergte dat een beetje zit te lulhannisen op een hangplek
Paar weekjes of niet. Als ik een misdaad pleeg hier in nederland,en net voor mn examens,zal de politie er heus geen rekening mee houden dat ik "ff" mn school moet afmaken voordat ik moet brommenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Het gaat dus gewoon om nog een paar weekjes, wat een onmenselijkheid om haar er toch nog weer effe snel uit te schoppen.
En iedereen maar zeiken over de fraude die ze gepleegd zou hebben, alsof al die schijnheilige nederlanders nooit een keer iets verkeerd hebben gedaan.
Of dat allochtonen gespuis uit het rifgebergte dat een beetje zit te lulhannisen op een hangplek
What a sjaem.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dat nederland geen opvang tehuis is. School of niet,ze heeft een actie gedaan,waarvan ze de gevolgen maar moet ondervinden. I have no pitty
Ooit gehoord van detentie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Paar weekjes of niet. Als ik een misdaad pleeg hier in nederland,en net voor mn examens,zal de politie er heus geen rekening mee houden dat ik "ff" mn school moet afmaken voordat ik moet brommen
Die hele 'we zijn geen opvang tehuis' instelling is zo walgelijk arrogant. Er is geen enkele reden waarom jij meer recht hebt op de kansen die je in dit land hebt dan bijvoorbeeld Taida. Jij bent ook maar per toeval in dit land geboren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dat nederland geen opvang tehuis is. School of niet,ze heeft een actie gedaan,waarvan ze de gevolgen maar moet ondervinden. I have no pitty
Haar OUDERS hebben die geaccepteerd. Taida had daar niets over te zeggen. Ga dat kind iets verwijten waar haar ouders voor gekozen hebben, zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Yeah so? Ze heeft een oprot premie gehad,die geaccepteerd,geef rita eens ongelijk. Zo kun je elke asielzoeker wel hier houden. Gewoon moven met dat wicht
Dat je zo kan denkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:22 schreef Seneca het volgende:
[..]
Die hele 'we zijn geen opvang tehuis' instelling is zo walgelijk arrogant. Er is geen enkele reden waarom jij meer recht hebt op de kansen die je in dit land hebt dan bijvoorbeeld Taida. Jij bent ook maar per toeval in dit land geboren.
Dat we niet Jan en Alleman kunnen toelaten besef ik ook wel, maar breng eens wat meer begrip op voor mensen die niet in een van de welvarendste landen ter wereld zijn geboren, en niet die kansen hebben die wij zo vanzelfsprekend vinden.
Yeah so? Ze is minderjarig,en dus heeft ze de beslissing van dr ouders te accepteren. En als ze dan stront eigenwijs wil doen,om toch weer terug te gaan,om vervolgens gepakt te worden...das dr eigenschuld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Haar OUDERS hebben die geaccepteerd. Taida had daar niets over te zeggen. Ga dat kind iets verwijten waar haar ouders voor gekozen hebben, zeg.
Dan hebben ze pech IMHO. Net alsof ik er wat aan kan doen dat ik hier geboren ben,en zij daaro. Dikke pech voor dr. En ja,zo denk ik erover,en het zal me aan mn reet roesten of je het er mee eens bent ofnietquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:22 schreef Seneca het volgende:
[..]
Die hele 'we zijn geen opvang tehuis' instelling is zo walgelijk arrogant. Er is geen enkele reden waarom jij meer recht hebt op de kansen die je in dit land hebt dan bijvoorbeeld Taida. Jij bent ook maar per toeval in dit land geboren.
Dat we niet Jan en Alleman kunnen toelaten besef ik ook wel, maar breng eens wat meer begrip op voor mensen die niet in een van de welvarendste landen ter wereld zijn geboren, en niet die kansen hebben die wij zo vanzelfsprekend vinden.
Ik ben van mening dat mensen die geld geven aan goede doelen dat alleen doen om hun geweten af te kopen. Je zegt het zelf al: we geven geld, dus dan hebben we verder geen verplichtingen meer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dat je zo kan denken![]()
Geven we nog niet genoeg aan goeie doelen etc?? Hoeveel gaven we als Nederlanders ook alweer aan de slachtoffers van die Tsunami? We kunnen niet iedereen helpen he??
Hoezo heeft Taida het recht om haar vwo af te maken en andere vluchteling minder rechten als haar![]()
Ik vraag me alleen af of je ook zo zou denken als de rollen omgedraaid waren geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:27 schreef Zwaffel het volgende:
Dan hebben ze pech IMHO. Net alsof ik er wat aan kan doen dat ik hier geboren ben,en zij daaro. Dikke pech voor dr. En ja,zo denk ik erover,en het zal me aan mn reet roesten of je het er mee eens bent ofniet
Tja als de rollen om waren gedraaid, had ik waarschijnlijk geen fraude gepleegd door via Frankrijk op een Frans toeristenvisum Nederland weer illigaal binnen te komenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:32 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of je ook zo zou denken als de rollen omgedraaid waren geweest.
Ze kan daar ook daar ook dr VWO-Diploma krijgen hoor, als al haar vriendjes die nu zo hard aan het huilen zijn dat nou gewoon sponsoren. Alhoewel, aangezien ze toch 4000 euro heeft gehad kan ze dat net zo goed zelf betalen..quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:31 schreef Seneca het volgende:
[..]
En heb ik gezegd dat andere vluchtelingen minder rechten hebben dan haar? Ik vind dat iedereen in deze situatie gewoon de kans had moeten krijgen om zijn of haar opleiding af te maken, en daarna pas te vertrekken.
Ik had het misschien geprobeerd. Maar ik had niet gaan huilen als het me dan niet gelukt zou zijn..quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Tja als de rollen om waren gedraaid, had ik waarschijnlijk geen fraude gepleegd door via Frankrijk op een Frans toeristenvisum Nederland weer illigaal binnen te komen![]()
Je was met goede moed teruggegaan naar Kosovo? Een land dat, vergeleken met hier, doordrenkt is van onrust. Ik denk dat je eerder een poging zou wagen om hier te kunnen blijven, ook al moet je daarvoor de wet omzeilen. Ik kan daar best begrip voor opbrengen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Tja als de rollen om waren gedraaid, had ik waarschijnlijk geen fraude gepleegd door via Frankrijk op een Frans toeristenvisum Nederland weer illigaal binnen te komen![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Alhoewel, aangezien ze toch 4000 7000 euro heeft gehad kan ze dat net zo goed zelf betalen..![]()
4000, 7000, haar familie, haarzelf, wat is het nou?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ze kan daar ook daar ook dr VWO-Diploma krijgen hoor, als al haar vriendjes die nu zo hard aan het huilen zijn dat nou gewoon sponsoren. Alhoewel, aangezien ze toch 4000 euro heeft gehad kan ze dat net zo goed zelf betalen..![]()
Tja ben ik toch ook niet helemaal met je eens, want als we hier een uitzondering maken zegt dalijk iemand anders ja maar ik hoef nog maar 5 maanden en ik 7 waar zij wel en ik niet? Of ja ik ga nu naar VWO 6 ik heb als 5 jaar die opleiding hier gevolgd mag ik toch ook wel hier af maken. We moeten als Nederland gewoon grenzen trekken en haar avontuur Nederland eindigt hier gewoon klaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je was met goede moed teruggegaan naar Kosovo? Een land dat, vergeleken met hier, doordrenkt is van onrust. Ik denk dat je eerder een poging zou wagen om hier te kunnen blijven, ook al moet je daarvoor de wet omzeilen. Ik kan daar best begrip voor opbrengen.
Wat niet wegneemt dat als je gepakt wordt, je ook de consequenties moet dragen. Daar ben ik het volmondig mee eens. Taida heeft gegokt en verloren, dus ze zal terugmoeten. Ik zie alleen niet in waarom dat per se nu moet gebeuren, en niet over vier maanden kan. Voor ons is het resultaat hetzelfde, voor haar is het een wereld van verschil.
In ieder geval 7000 euro of dat per hoofd van het gezin is of voor het hele gezin weet ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
4000, 7000, haar familie, haarzelf, wat is het nou?
Ik vind niet dat het een uitzondering moet zijn, dus dat die grens best wat soepeler magquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:40 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Tja ben ik toch ook niet helemaal met je eens, want als we hier een uitzondering maken zegt dalijk iemand anders ja maar ik hoef nog maar 5 maanden en ik 7 waar zij wel en ik niet? Of ja ik ga nu naar VWO 6 ik heb als 5 jaar die opleiding hier gevolgd mag ik toch ook wel hier af maken. We moeten als Nederland gewoon grenzen trekken en haar avontuur Nederland eindigt hier gewoon klaar.
idem ditoquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, ik vind dat het best iets strenger mag want dan gaat dalijk elke vluchteling/asielzoeker om die reden een opleiding of cursus doen. En als ik zo om me heen kijken kunnen de 'Nederlanders' die er nu allemaal zijn, de centjes die daar in gaan zitten hard gebruiken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:41 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik vind niet dat het een uitzondering moet zijn, dus dat die grens best wat soepeler mag
Dus als we taïda hier laten voor die 4 maand,en over 3 maanden komt er weer iemand,die wil hier ook iets afmaken,en over 6 maanden weer iemand,en over 8 maanden weer iemand,ect ect. Dan moeten we die allemaal maar laten blijven?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je was met goede moed teruggegaan naar Kosovo? Een land dat, vergeleken met hier, doordrenkt is van onrust. Ik denk dat je eerder een poging zou wagen om hier te kunnen blijven, ook al moet je daarvoor de wet omzeilen. Ik kan daar best begrip voor opbrengen.
Wat niet wegneemt dat als je gepakt wordt, je ook de consequenties moet dragen. Daar ben ik het volmondig mee eens. Taida heeft gegokt en verloren, dus ze zal terugmoeten. Ik zie alleen niet in waarom dat per se nu moet gebeuren, en niet over vier maanden kan. Voor ons is het resultaat hetzelfde, voor haar is het een wereld van verschil.
Mits ze die opleiding zelf betalen weet ik helemaal nog niet zo zeker of dat wel zo'n slechte zaak is. Als allerei asielzoekers hier de kans krijgen op een goede opleiding, en daarna teruggaan, zou dat zeker positieve gevolgen kunnen hebben voor onze relaties met het betreffende land, wanneer zo'n regio weer stabiel is. Die mensen zullen daar immers invloedrijke posities in gaan nemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, ik vind dat het best iets strenger mag want dan gaat dalijk elke vluchteling/asielzoeker met om die reden een opleiding of cursus doen. En als ik zo om me heen kijken kunnen de 'Nederlanders' die er nu allemaal zijn, de centjes die daar in gaan zitten hard gebruiken.
Wetten zijn vatbaar voor interpretatie. Daarom hebben we ook rechters. Het is niet dat ik het 100% met je oneens ben. Ik stoor me alleen aan jou zwart/witte kijk op de hele zaak. Het lijkt wel of iemand in jou ogen of legaal is, of zwaar crimineel. Een grijs gebied lijkt er voor jou niet te zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dus als we taïda hier laten voor die 4 maand,en over 3 maanden komt er weer iemand,die wil hier ook iets afmaken,en over 6 maanden weer iemand,en over 8 maanden weer iemand,ect ect. Dan moeten we die allemaal maar laten blijven?
Ze is illegaal.
il·le·gaal1 (de ~ (m.), -galen)
1 buitenlander die zonder werk- en verblijfsvergunning in een land verblijft
il·le·gaal2 (bn.)
1 onwettig <=> legaal
2 strijdend tegen een niet-erkende heerschappij
Illegale mensen/dingen mogen niet. Er zijn wetten.
wet (de ~, ~ten)
1 door de hoogste staatsmacht vastgestelde, met gezag gehandhaafde regel voor het maatschappelijk leven
2 het stelsel van rechtsregels waaraan de burger zich dient te houden => wetgeving
3 bindende, gezaghebbende regel
4 vaste, op waarneming gegronde regel, waarmee een verschijnsel, het verloop van processen wordt beschreven, verklaard
5 [rel.] de als van God uitgaande levensregels
In kosovo zijn ook wetten,hier ook. Iedereen heeft zich eraan te houden,ook zij.
wegwezen met haar dus
eens!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet verkeerd dat Verdonk mensen wegstuurt, maar ik krijg wel een beetje het gevoel dat we de verkeerde aan het pakken zijn. Mensen die hard hun best doen om hier een toekomst op te bouwen moeten weg, en mensen die vaak allerlei criminele activiteiten vertonen mogen blijven. Dan denk ik dat je nog eens goed moet kijken wat nu eigenlijk de doelstelling is van je asielbeleid, en eens kritisch moet kijken naar de regels die daarbij horen.
Ooh zeer zeker wel. Maar niet voor mensen zijn weggegaan (vrijwillig of niet) alles omzeilen,terug komen,en dan hier in nederland illegaal verblijven. Het gaat me er helemaal niet zo zeer om dat ze er is,ik stoor me er niet aan. Waar het om gaat is,dat als verdonk zegt van "aah ja,meid,leuk maak die studie af" en bij de volgende asielzoeker zegt "opzouten" je weer het gezeik krijgt van : "ja maar zij wel,ikke niet. Niet eerlijk blablabla"quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:50 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wetten zijn vatbaar voor interpretatie. Daarom hebben we ook rechters. Het is niet dat ik het 100% met je oneens ben. Ik stoor me alleen aan jou zwart/witte kijk op de hele zaak. Het lijkt wel of iemand in jou ogen of legaal is, of zwaar crimineel. Een grijs gebied lijkt er voor jou niet te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |